Niemand wil in de regen werken.quote:Op zondag 6 november 2022 17:18 schreef Caland het volgende:
Je bestelling van Big Bread Kitchen zal over ongeveer 37 minuten worden bezorgd.
Dat mag.quote:Op zondag 6 november 2022 17:19 schreef Coco het volgende:
Ajax gaat nog rood krijgen door frustratie.
Dit gaat op het WK niet gebeuren, anders grijp ik meteen in.quote:Op zondag 6 november 2022 17:20 schreef R-woud93 het volgende:
Wat zijn voetballers ook eigenlijk een stel zielige kleuters bij elkaar als je dit zo ziet
GOATquote:Op zondag 6 november 2022 17:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit gaat op het WK niet gebeuren, anders grijp ik meteen in.
Leek me een vrij juiste beslissing, eigenlijk gebeurde er verder niet zo veelquote:Op zondag 6 november 2022 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Makkelie heeft gewoon niets gezien dus dan maar gewoon geel voor aanstichters.
Er is niks gebeurdquote:Op zondag 6 november 2022 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Makkelie heeft gewoon niets gezien dus dan maar gewoon geel voor aanstichters.
Denk dat ik er vanavond ook maar eens een handgemeentje uit ga persenquote:
Tokkie de Wit.quote:
Haten op Rikkert.quote:Op zondag 6 november 2022 17:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Rikkert twittert voor de medewekers van BIG BREAD KITCHEN die niet live kunnen kijken ofzo?
Nee, alleen voor de grap.quote:
Die jongen is gewoon ontzettend dom.quote:Op zondag 6 november 2022 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brobbey blijft toch ook maar een vervelende gozer.
Met een IQ van 50 kun je weinig anders verwachten.quote:Op zondag 6 november 2022 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brobbey blijft toch ook maar een vervelende gozer.
neymar.gifquote:Op zondag 6 november 2022 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sjonge jonge wat een gerol over dat veld
Dat maakt hem wel heel erg grappigquote:Op zondag 6 november 2022 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon ontzettend dom.
Het lijkt me inderdaad niet het type voor een studie werktuigbouwkundequote:Op zondag 6 november 2022 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste knokpartij van Feyenoord eigenlijk?quote:Op zondag 6 november 2022 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Na die knokpartij had ik wel wat meer spektakel verwacht.
Maar het is weer dood.
madddquote:Op zondag 6 november 2022 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag.quote:Op zondag 6 november 2022 17:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste knokpartij van Feyenoord eigenlijk?
In Graz in de bossenquote:Op zondag 6 november 2022 17:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste knokpartij van Feyenoord eigenlijk?
Lijkt me meer iemand die stadions bouwt.quote:Op zondag 6 november 2022 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad niet het type voor een studie werktuigbouwkunde
Bohh die kan er zelfs walnoten mee oppikkenquote:Op zondag 6 november 2022 17:27 schreef RamboDirk het volgende:
Is Brobbey er nou zo een die nootjes van het veld zuigt met zijn fluit? @:caland
Lijkt me meer iemand voor in de tuinbouwbranche.quote:Op zondag 6 november 2022 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad niet het type voor een studie werktuigbouwkunde
Geen nootjes maar tandjes.quote:Op zondag 6 november 2022 17:27 schreef RamboDirk het volgende:
Is Brobbey er nou zo een die nootjes van het veld zuigt met zijn fluit? @:caland
Makkelie is zijn eigen wedstrijd aan het fluitenquote:Op zondag 6 november 2022 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer mag je met bloed op het veld blijven?
Stukje racisme daar bloed minder zichtbaar is bij negertsquote:Op zondag 6 november 2022 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet.quote:Op zondag 6 november 2022 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds er betaald vrouwenvoetbal is.quote:Op zondag 6 november 2022 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al besprokenquote:Op zondag 6 november 2022 17:30 schreef fetX het volgende:
Bij het vrouwenvoetbal mag je met bloed op de lip gewoon blijven staan.
Al besproken.quote:Op zondag 6 november 2022 17:30 schreef fetX het volgende:
Zou ie een poster van Nijhuis boven zijn bed hebben?quote:Op zondag 6 november 2022 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Makkelie is zijn eigen wedstrijd aan het fluiten
Dan wel van de fluit van Nijhuis.quote:Op zondag 6 november 2022 17:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou ie een poster van Nijhuis boven zijn bed hebben?
We zijn een Nederlands forum, ik heb liever dat je voortaan gewoon paal zegtquote:
quote:Op zondag 6 november 2022 17:30 schreef fetX het volgende:
Al besproken.quote:Op zondag 6 november 2022 17:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We zijn een Nederlands forum, ik heb liever dat je voortaan gewoon paal zegt
Uiteraard, ik ben toch geen mongoolquote:Op zondag 6 november 2022 17:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Gelukkig zei je geen debiel iets zoals 'Palo'
Ik heb niemand zoiets zien doen, debiel.quote:Op zondag 6 november 2022 17:31 schreef KingRoland het volgende:
gelachen om feyenoorders die doen alsof ze de titel hebben bereikt met een overwinning tegen FC Volendam!!!
Eens per twintig jaar is voldoende. We hebben dus nog even.quote:Op zondag 6 november 2022 17:31 schreef KingRoland het volgende:
gelachen om feyenoorders die doen alsof ze de titel hebben bereikt met een overwinning tegen FC Volendam!!!
Fijn. Lachen is gezond.quote:Op zondag 6 november 2022 17:31 schreef KingRoland het volgende:
0-3 was passender idd.quote:Op zondag 6 november 2022 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet wel zeggen dat deze stand wat geflatteeerd is.
Zielig kneusje.quote:Op zondag 6 november 2022 17:31 schreef KingRoland het volgende:
welkom bij het voetbal. Dat is echt bij elke clubquote:Op zondag 6 november 2022 17:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu maximaal fluiten als Benitez een paar seconden pakt. Toen Onana minuten pakte werd er gejuicht.
Heerlijk hypocriet
heelquote:Op zondag 6 november 2022 17:35 schreef Scrummie het volgende:
Na de goal was het eventjes leuk. Jammer dat scheidsrechters bij zo’n opstootje nooit meer meer dan heel geven.
Verder slechte wedstrijd.
Eens. Soms kunnen scheidsrechters daar best hood geven.quote:Op zondag 6 november 2022 17:35 schreef Scrummie het volgende:
Na de goal was het eventjes leuk. Jammer dat scheidsrechters bij zo’n opstootje nooit meer meer dan heel geven.
Verder slechte wedstrijd.
Die is hirmaalquote:Op zondag 6 november 2022 17:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Soms kunnen scheidsrechters daar best hood geven.
Hood?quote:Op zondag 6 november 2022 17:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Vindahl kon er ook niks van. Heeft AZ een keepersprobleem?quote:Op zondag 6 november 2022 17:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Misschien moet die man een nieuwe hobie gaan zoeken
@:ggmm
Geniet er lekker vanquote:Op zondag 6 november 2022 17:37 schreef KingRoland het volgende:
Ik pak ook gelijk 2 Liga koekjes erbij
Waarom 2?quote:Op zondag 6 november 2022 17:37 schreef KingRoland het volgende:
Ik pak ook gelijk 2 Liga koekjes erbij
quote:Op zondag 6 november 2022 17:36 schreef Coco het volgende:
De ramboetan is een vrucht uit de zeepboomfamilie, die ook wel de "harige lychee" wordt genoemd. De Nederlandse naam komt van het Indonesische rambutan. Rambut betekent "haar"; met het achtervoegsel '-an' krijgt het de betekenis "harig". De ramboetanboom wordt 25 meter hoog.
Dus je zou kunnen zeggen dat Blind niet rambutan is?quote:Op zondag 6 november 2022 17:36 schreef Coco het volgende:
De ramboetan is een vrucht uit de zeepboomfamilie, die ook wel de "harige lychee" wordt genoemd. De Nederlandse naam komt van het Indonesische rambutan. Rambut betekent "haar"; met het achtervoegsel '-an' krijgt het de betekenis "harig". De ramboetanboom wordt 25 meter hoog.
Gelachen.quote:Op zondag 6 november 2022 17:36 schreef fetX het volgende:
[..]
En lekker.quote:Op zondag 6 november 2022 17:36 schreef Coco het volgende:
Fucking analytisch vermogen van een God, die man.quote:Op zondag 6 november 2022 17:42 schreef RamboDirk het volgende:
"PSV scoort en staat daarom 1-0 voor"
~ Arnold Bruggink
Je moet er maar op komen.quote:Op zondag 6 november 2022 17:42 schreef RamboDirk het volgende:
~ Arnold Bruggink
quote:Op zondag 6 november 2022 17:42 schreef RamboDirk het volgende:
~ Arnold Bruggink
Meer daarvan aub.quote:Op zondag 6 november 2022 17:44 schreef GGMM het volgende:
Die LOL-reclames zijn de nagel aan m'n doodskist.
+1quote:Op zondag 6 november 2022 17:44 schreef GGMM het volgende:
Die LOL-reclames zijn de nagel aan m'n doodskist.
Om er een jacuzzi van te maken, blijkbaar.quote:Op zondag 6 november 2022 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zou je de letters van de Hornbach stelen?
Wat is jouw favoriete nummer van Bach?quote:Op zondag 6 november 2022 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zou je de letters van de Hornbach stelen?
Dat zijn teksten!quote:Op zondag 6 november 2022 17:42 schreef RamboDirk het volgende:
~ Arnold Bruggink
Geen idee.quote:Op zondag 6 november 2022 17:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van Bach?
Dat weet ik niet, deze toko heeft eigen bezorgers en dus geen trackerquote:
@Lenny_Leonardquote:
Staat in de policy.quote:Op zondag 6 november 2022 17:49 schreef Zipportal het volgende:
Braddie wordt nog steeds weggemod.
Leuke rubriek.
Bollequote:Op zondag 6 november 2022 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik zit bruine bonensoep naar binnen te lepelen.
Gatverdammequote:Op zondag 6 november 2022 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik zit bruine bonensoep naar binnen te lepelen.
Goulashquote:Op zondag 6 november 2022 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Neequote:Op zondag 6 november 2022 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je nog gevraagd wat de naam van de bezorger was?
Ja dit dus. Moest er gelijk aan denkenquote:Op zondag 6 november 2022 17:52 schreef Zorro het volgende:
Mwene moet verzorgd worden maar proppie mocht met stromend bloed doorspelen
Had jij niet een strootman ui?quote:Op zondag 6 november 2022 17:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAA JAAAJAJAJAJJAAAAAAAA
Dus dan had je hem wel?quote:Op zondag 6 november 2022 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee daar kregen mensen een epileptische aanval van.
Gebakken aardappeltjes met Sate Kip, 3 keer hard geroepen dat ik honger had en toen was het er.quote:Op zondag 6 november 2022 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2022 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel fijn dat Schreuder de topwedstrijd tegen Rangers gewonnen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 6 november 2022 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2022 17:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
RKC - AZ:Erg mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Het zou fijn zijn als Ruud dat ook had gedaanquote:Op zondag 6 november 2022 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dikkequote:
quote:Op zondag 6 november 2022 18:02 schreef Zipportal het volgende:
De eerste "fans" gaan naar huis.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
ZEVENENVIJFTIG MINUTEN LAAANG.quote:Op zondag 6 november 2022 18:02 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Ajaxfans zijn het nepst van nlquote:Op zondag 6 november 2022 18:02 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |