Ja het gaat aan alle kanten fout....Zoë...Mexx...Kim...ik ben heel benieuwdquote:Op zondag 6 november 2022 16:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan straks nog alle na drama als ze weer nuchterder worden, of morgen, geinig.
heb ik gelijk wanneer ik zeg als dat 2 uren langer duurtquote:
en kim k loopt heel de tijd mexx op haar mond te zoenen.quote:Op zondag 6 november 2022 16:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het gaat aan alle kanten fout....Zoë...Mexx...Kim...ik ben heel benieuwd
Nu is Mexx Kenzi aan het versieren ofzo.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 6 november 2022 16:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik gelijk wanneer ik zeg als dat 2 uren langer duurt
moeten ze en lange SL maken?
moeten zich nederlandse altijd zo
wegschiessen?
quote:Op zondag 6 november 2022 16:24 schreef engine het volgende:
Waarom gaan vrouwen met hun kont wrijven na een paar drankjes?
Schijnen mannen nogal opgewonden van te wordenquote:Op zondag 6 november 2022 16:24 schreef engine het volgende:
Ze is echt vals bezigquote:Op zondag 6 november 2022 16:25 schreef Kakadylo het volgende:
Het ene moment wil Zoe Jeffrey in bed gooien en minuten daarna loopt ze weer samen met KimD en manipuleert ze haar
ook als die vrouw ketzat is?quote:Op zondag 6 november 2022 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schijnen mannen nogal opgewonden van te worden
Wat een chaos en geschreeuw!quote:Op zondag 6 november 2022 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het komt van kamer 5 zegt Martin en SL
Nouja het kan best sexy zijn maar dit is een beetje overdreven. Non stop en iedereen gaan berijden. Daar is weinig aanquote:Op zondag 6 november 2022 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik voornamelijk vervelend als ik er tussen staquote:Op zondag 6 november 2022 16:26 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind stomdronken mensen grappig maar gęnant...
quote:Op zondag 6 november 2022 16:27 schreef Verida het volgende:
Is er helemaal in het begin niet gezegd dat bij misdragingen bij alcoholgebruik, er gele kaarten uitgedeeld zouden worden?
Ligt me iets van bij, maar weet het niet meer precies
Marciano laat allerlei vrouwen tegen zich aan schuren, Wendy, Alicia, Mexxquote:Op zondag 6 november 2022 16:27 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom is Kim woestboos? Omdat marciano Wendy knuffelde of wat is er?
En omdat Wendy met haar kont tegen Tiano aanschuurde..quote:Op zondag 6 november 2022 16:27 schreef HappyCharly het volgende:
Nou, niet per definitie hoorquote:Op zondag 6 november 2022 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij wel en ik vermoed dat erik dit morgen weer gaat checkenquote:Op zondag 6 november 2022 16:27 schreef Verida het volgende:
Is er helemaal in het begin niet gezegd dat bij misdragingen bij alcoholgebruik, er gele kaarten uitgedeeld zouden worden?
Ligt me iets van bij, maar weet het niet meer precies
En heeft Djedi op de wang gezoendquote:Op zondag 6 november 2022 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano laat allerlei vrouwen tegen zich aan schuren, Wendy, Alicia, Mexx
Vooral omdat zij zelf niets magquote:Op zondag 6 november 2022 16:27 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2022 16:29 schreef HappyCharly het volgende:
Kim noemt op (terwijl we er in vallen) wat marciano allemaal had gedaan. Rupert zegt: ja zo zijn surinaams antilliaanse mannen
Ik ook hoorquote:Op zondag 6 november 2022 16:24 schreef HappyCharly het volgende:
Ik voel me een beetje schuldig maar ik vind het vermaaaaaaakelijk..![]()
Niet alle vrouwen!quote:Op zondag 6 november 2022 16:24 schreef engine het volgende:
Ik moet zelf even opladen voordat ik weer verder kan kijkenquote:Op zondag 6 november 2022 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe kun je nou niet voorbereid zijn op deze middag, snel opladen dan.
Das nasty hčquote:Op zondag 6 november 2022 16:31 schreef Deisyy het volgende:
Die klemmende arm van Marciano, ik haat dat
En dan uren bezig zijn om er mooi uit te zien op tv 🤣quote:
Het vrouwtje mag blij met hem zijnquote:Op zondag 6 november 2022 16:32 schreef engine het volgende:
Haha Ciano vraagt gewoon of Kim ff peukje voor hem kan klikken
Martin heeft ook zo'n armquote:Op zondag 6 november 2022 16:31 schreef Deisyy het volgende:
Om mattinquote:Op zondag 6 november 2022 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
Kim k in wurghouding nu van marciano, ze wou weg maar kwam bijna niet los, kim k erg boos en verdrietig nu, marciano snapt er geen reet van volgens mij, kim k loopt nu boos weg. mexx praat nu met marciano
quote:Op zondag 6 november 2022 16:32 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik moet zelf even opladen voordat ik weer verder kan kijken
Sowieso, dat hele dwingende van hemquote:Op zondag 6 november 2022 16:31 schreef Deisyy het volgende:
Mijn aura is verpestquote:Op zondag 6 november 2022 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK
[ afbeelding ]
"Mijn aura is verpest, dat moet ik 1 keer proberen, dan moet ik het 's avonds horen .Ik ben woest. Ik ben fucking kwaad."
quote:Op zondag 6 november 2022 16:33 schreef Kakadylo het volgende:
Kun je niet met drank omgaan drink dan niet
Tis een Antilliaanse manquote:Op zondag 6 november 2022 16:33 schreef HappyCharly het volgende:
Kim K zegt het wel goed: moet ik flikken..
En Marciano doet alles waarvan hij weet dat het niet kan..
Tja meid, dan moet je de hele dag blijven zittenquote:Op zondag 6 november 2022 16:34 schreef D. het volgende:
Kim mocht niet met de billen trillen van Marciano
Ja duhhhquote:Op zondag 6 november 2022 16:34 schreef HappyCharly het volgende:
Ach schatjes daar toch.. half 5 's middags, stomdronken, ruzie, chaos, gegeil.. Febo hoeft dus echt alleen maar alcohol te geven..
En nu een eliminatie 🤣quote:Op zondag 6 november 2022 16:34 schreef HappyCharly het volgende:
Ach schatjes daar toch.. half 5 's middags, stomdronken, ruzie, chaos, gegeil.. Febo hoeft dus echt alleen maar alcohol te geven..
dat is niet bestquote:Op zondag 6 november 2022 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik mag niet dansen .. ik mag niet met m'n billen trillen...
Ik vind dat ook wel heftig hoor. Wat is dat toch met die mannen die vrouwen vanalles verbieden. Mafkezen.quote:Op zondag 6 november 2022 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik mag niet dansen .. ik mag niet met m'n billen trillen...
Hij is wel te volgen nu en andere niet. Verder ook gewoon een vervelend dominant mannetje net als jeff.quote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef mootie het volgende:
Toch heb ik een enorm zwak voor Marciano. Altijd rustig, rustig advies, vaak juist advies.
Waar dat langzame praten me eerst enorm stoorde vind ik het nu wel prettig.
Dat je wat met zo'n man wil hebbenquote:Op zondag 6 november 2022 16:36 schreef Was-beer het volgende:
Hij zei zelfs: dit is de laatste keer dat ik jou met je billen zie trillen! Wat een engnek
quote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef Dutchrealitytv het volgende:
bern en Sasha niet samen gespot op het feest? Schakel net pas in hier
Onder de dekens zeker?quote:Op zondag 6 november 2022 16:36 schreef puzziepie het volgende:
Tiano en Kim zijn wat aan het opbouwen maar dat mag niemand weten![]()
[ afbeelding ]
Sasha staat erg te stressen achter de bar.quote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef Dutchrealitytv het volgende:
bern en Sasha niet samen gespot op het feest? Schakel net pas in hier
quote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Dit is de 1e keer dat je 'm ziet met alcohol op. Als dit de Marciano is met alcohol op hoef je dat niet te pikken. Als Ivor zo zou zijn met alcohol zou z'n lul niet meer onder z'n benen hangen.
echt? Ik vond Marciano altijd al een griezel.quote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef mootie het volgende:
Toch heb ik een enorm zwak voor Marciano. Altijd rustig, rustig advies, vaak juist advies.
dit is ook zo en kutventquote:Op zondag 6 november 2022 16:34 schreef D. het volgende:
Kim mocht niet met de billen trillen van Marciano
Ik snap mensen niet die het voor hem opnemenquote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef mootie het volgende:
Ze zijn al naar beneden gehaald, bier ligt in de koelkast nu, kweet niet of de wijn al open isquote:Op zondag 6 november 2022 16:37 schreef mootie het volgende:
En nu de 4 kratten en 6 flessen van Jeff nog?
Ik gok op een NEE van achter.
Man, hij praat alsof hij de wijsheid in pacht heeft op een belerende aanmatigende toon.quote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef mootie het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2022 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met al die korte rokjes en dronken vrouwen erin. Ja ja bern, goed plan hoor.
Jammer. Zijn ze helemaal niet bij elkaar geweest of niet veel in beeld omdat camera op andere stond?quote:
Er zijn twee kratten bier en twee flessen wijn van kantoor gehaald. Biertjes liggen in de vriezer nu.quote:Op zondag 6 november 2022 16:37 schreef mootie het volgende:
En nu de 4 kratten en 6 flessen van Jeff nog?
Ik gok op een NEE van achter.
De furie van KimK gaat hij ook nog wel een beetje voelenquote:Op zondag 6 november 2022 16:38 schreef greysbones het volgende:
Tiano voelt het ook een beetje
De alcohol
Is wel waar. Het is niet alsof er niet al waarschuwingsvlaggen waren..quote:Op zondag 6 november 2022 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
KimKraak heeft toch zelf gekozen voor haar "situatie" waarin ze zichzelf heeft geplaatst..
Geen medelijden
Cultuur.....quote:Op zondag 6 november 2022 16:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel heftig hoor. Wat is dat toch met die mannen die vrouwen vanalles verbieden. Mafkezen.
Oh ze heeft bar dienst?quote:Op zondag 6 november 2022 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sasha staat erg te stressen achter de bar.
Ik neem het niet voor hem op in dit specifieke gevalquote:Op zondag 6 november 2022 16:38 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet die het voor hem opnemen![]()
quote:Op zondag 6 november 2022 16:40 schreef Kakadylo het volgende:
Esther als manager en dit was allemaal niet gebeurd, want: 'rust, reinheid, regelmaat'6
Als hij straks maar even kanquote:Op zondag 6 november 2022 16:40 schreef engine het volgende:
Ciano boeit het geen flikker verder dat Kim boos is.
is toch ook niet te snappen ?quote:Op zondag 6 november 2022 16:40 schreef puzziepie het volgende:
Rupie over de cultuur ...
Kim snapt het nog niet
Die heeft het niet eens door. Vroeg net wel waar Kim wasquote:Op zondag 6 november 2022 16:40 schreef engine het volgende:
Ciano boeit het geen flikker verder dat Kim boos is.
Bullshit, genoeg andere culturen waar mannen ook zo zijn natuurlijk. Maar dat is mijn mening, beetje je cultuur gebruiken om zelf wel iets te mogen en je partner het te verbieden.quote:Op zondag 6 november 2022 16:40 schreef puzziepie het volgende:
Rupie over de cultuur ...
Kim snapt het nog niet
Het is je eigen keus over je daar in mee gaat natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2022 16:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bullshit, genoeg andere culturen waar mannen ook zo zijn natuurlijk. Maar dat is mijn mening, beetje je cultuur gebruiken om zelf wel iets te mogen en je partner het te verbieden.
Je weet hoe dat daar gaat, daar kies je zelf voorquote:Op zondag 6 november 2022 16:41 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch ook niet te snappen ?
makkelijk hoor, je achter cultuur verschuilen
pikstrafquote:Op zondag 6 november 2022 16:41 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nog even tegen Marcianano zelf zeggen.. en 'm niet gaan pijpen voor goedkeuring
Tweede gele kaartquote:Op zondag 6 november 2022 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe loopt weer halfnaakt door de loods omdat ze d'r jurk weer niet dicht kan krijgen.
En dat heeft kim k gedaan, moet ze nu eigenlijk niet zeuren maar ja, drank en emoties en zo he.quote:Op zondag 6 november 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is je eigen keus over je daar in mee gaat natuurlijk
helemaal met je eens.quote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef mootie het volgende:
Boem,precies!!!!quote:Op zondag 6 november 2022 16:36 schreef puzziepie het volgende:
Tiano en Kim zijn wat aan het opbouwen maar dat mag niemand weten![]()
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op zondag 6 november 2022 16:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dat heeft kim k gedaan, moet ze nu eigenlijk niet zeuren maar ja, drank en emoties en zo he.
Ik denk dat ze ergens out ligt ja, zal best voor gezorgd worden, er zijn er nog een aantal nuchter natuurlijk.quote:
Dus datquote:Op zondag 6 november 2022 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
KimKraak heeft toch zelf gekozen voor haar "situatie" waarin ze zichzelf heeft geplaatst..
Geen medelijden
Hij praat als een kleuter. Dat vind ik zo storend.quote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef mootie het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2022 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx moet poepen .. KimK, Martin en Zoe ondersteunen haar op dezelfde WC
[ afbeelding ]
Goede streams.quote:Op zondag 6 november 2022 16:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Wanda nu tegen tiano
Ik ben boos op jou
Kleuterschool![]()
Wat heeft die wanda er nu weer mee te maken?quote:Op zondag 6 november 2022 16:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Wanda nu tegen tiano
Ik ben boos op jou
Kleuterschool![]()
Martin is één pot nat.. die gaat met geen hónd pratenquote:Op zondag 6 november 2022 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Ik praat met hem .. hij is een beetje lam .. je bent terecht boos..
[ afbeelding ]
Ja.quote:
De ene dronken muts gaat de andere adviseren over relatiesquote:
Zoe nu bij kim d, wat gaat die slet doen bij kim d, oh zeggen dat iets op haar tanden zit, ja zal vast lippenstift zijn he.quote:Op zondag 6 november 2022 16:47 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. tegen Kim W.: Jij bent de beauty hier hč maat
Martin wel lief Kim troosten. Hij moest ook een beetje om haar verdriet lachen..quote:Op zondag 6 november 2022 16:44 schreef Deisyy het volgende:
Martin gaat met Marciano praten.
Nou mensen, niets gebeurt dus, doorlopen
alles moest terugquote:Op zondag 6 november 2022 16:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja.
Er valt een glas. Mattin hoort het en wil nu dat een wc deur open gaat, hij trapte er zelfs tegen, zoe out gegaan daaro misschien.goffer wat een streams
Mooi hequote:Op zondag 6 november 2022 16:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
De ene dronken muts gaat de andere adviseren over relaties
Zou helemaal klaar zijn met dat stuk vretenquote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef juul. het volgende:
Zie je wel Marciano probeerde Djedi op haar mond te kussen
We zullen het wel horen, volgens mij viel er net een glas kapot, die kan niet meer terug dan, als ze streng zijn...quote:Op zondag 6 november 2022 16:48 schreef Verida het volgende:
[..]
alles moest terug
als er dus nu een glas minder is....wie weet, durft de febo dan iets uit te delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 november 2022 16:49 schreef Hendrik83 het volgende:
Lekker hoor, kots opruimen van een ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 november 2022 16:49 schreef Hendrik83 het volgende:
Die emmerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |