Jaaaaaaaaaaquote:
Met een zuinig mondjequote:Op zondag 6 november 2022 15:50 schreef Moeraskat het volgende:
Sasha giet de drank even terug in de fles
Was een 'cocktail' die Jasper voor Wanda gemaakt had, om haar snel dronken te voeren zei iemandquote:Op zondag 6 november 2022 15:47 schreef Deisyy het volgende:
Sasha vindt een groot glas vol met pure alcohol
Nee Sasha heeft de alcohol terug in de fles gegoten, ze gaf Isaac een stuk sinaasappelquote:Op zondag 6 november 2022 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Mexx klaagt heel de tijd over haar tieten, dat ze groter worden en pijn doen en sasha gaf volgens mij dat volle glas alcohol aan isaac maar weet dat niet zeker.
Chaos
nee met micro synchronplassen ,ik dacht is en waterleiding anquote:Op zondag 6 november 2022 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Mexx klaagt heel de tijd over haar tieten, dat ze groter worden en pijn doen en sasha gaf volgens mij dat volle glas alcohol aan isaac maar weet dat niet zeker.
Chaos
Ja inderdaadquote:Op zondag 6 november 2022 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Was een 'cocktail' die Jasper voor Wanda gemaakt had, om haar snel dronken te voeren zei iemand
Ja een minuut later weet ik weer meer en nu nog meer.quote:Op zondag 6 november 2022 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Sasha heeft de alcohol terug in de fles gegoten, ze gaf Isaac een stuk sinaasappel
Ze gaf een sinaasappelquote:Op zondag 6 november 2022 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Chaos
Zo komen we alles te wetenquote:Op zondag 6 november 2022 15:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja een minuut later weet ik weer meer en nu nog meer.chaos
Jaha, was grappig hoor, synchroon plassen.quote:Op zondag 6 november 2022 15:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee met micro synchronplassen ,ik dacht is en waterleiding an
Iedereen staat met bolle wangenquote:Op zondag 6 november 2022 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
Erik horen we voorlopig niet meer..![]()
[ afbeelding ]
Leuk om te zien dat Erik er toch wel wat lol in heeft.quote:Op zondag 6 november 2022 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
Erik horen we voorlopig niet meer..![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |