Snel pakken danquote:Op zondag 6 november 2022 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen streams aan, mijn laptop ligt in de auto
Telefoon?quote:Op zondag 6 november 2022 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor geen goud een relatie met zo iemand. Vreselijk.quote:Op zondag 6 november 2022 00:04 schreef Harry het volgende:
Jeff: ik ben bang dat het over een paar maanden een teleurstelling wordt, en ik dan kwetsbaar ben.
je neemt jeff veel te serieus denk ikquote:Op zondag 6 november 2022 00:03 schreef mootie het volgende:
Liefde wil ik dit niet noemen….
Run Kim run!
hij wil gewoon horenquote:Op zondag 6 november 2022 00:04 schreef Sestra666 het volgende:
Omdat hij jaloers gedrag vertoont en zo keihard is.. als er geen klik is, dan zou het je niet boeien
Hij is er verdomd slecht in dan.quote:Op zondag 6 november 2022 00:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij wil gewoon horen
ik vind jou leuk
en niet die kwarrel
maar ze brengt elke keer die kwarrel weer in het gesprek
Heel hard wegrennenquote:Op zondag 6 november 2022 00:03 schreef mootie het volgende:
Liefde wil ik dit niet noemen….
Run Kim run!
Bowie wel OK ?quote:Op zondag 6 november 2022 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat zalquote:
zo zie ik het ookquote:Op zondag 6 november 2022 00:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff speelt het hard, hij wil haar, maar wil dat zij de knoop doorhakt en voor hem gaat.
Dat is wat ik eruit begrijp
Maar hij heeft zelf de knoop al doorgehakt voor haar. Maar doet nu weer enorm tegenstrijdig.quote:Op zondag 6 november 2022 00:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff speelt het hard, hij wil haar, maar wil dat zij de knoop doorhakt en voor hem gaat.
Iemand voor het blok zetten dmv chantage , dat noem ik hetquote:Op zondag 6 november 2022 00:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |