Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:24 schreef Blues het volgende:
Maar Tele, waar komt die opmerking vandaan dan?
Dat ie zich niet tot je aangetrokken voelt.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
En bedankt voor dit lieve naamtopic
Ik moet morgen half 7 op voor m'n wedstrijd in verweggistan maar ben nog veel te opgefokt om te slapen
Had een boel romantische romans meegenomen om te lezen 's avonds en onderweg, maar daar heb ik nu helemaal geen zin in
Ik had wraakzuchtige moordboeken of trieste huilboeken op de e-reader moeten zetten of zo
Wat ik nog helemaal niet verteld had hier, ik had vorige week een datingapp op m'n telefoon gezet gewoon om te kijken wat ik ervan vind, en ik heb echt al een hele rij aan reactiesquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Best kut gewoon.
Dat duurt ff, maar dan ben je er overheen, je hebt toch het afspraakje waar je zin in had gehad
Dat is supergoed manmanman
Hij appte iets als:quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat ie zich niet tot je aangetrokken voelt.
Waarom appt hij zoiets?
Denk dat het wel goed is om daar open en duidelijk over te zijn toch? Nu ga ik iig geen dingen van hem verwachten die er niet in zitten. (Moet uitkijken de "niet per se" en de "weet niet of" niet te lezen als "dus misschien toch wel ooit!!!" want dan ga ik stomme dingen doen)quote:Ik vond het leuk vandaag en als je me in (stad) uitnodigt kom ik graag een keer langs. Maar ik had het idee dat het voor jou meer dan gewoon gezellig was.
Ik vind je interessant en stoer met (noemt dingen die ik hem verteld heb) maar voel me niet per se tot je aangetrokken.
Maw, als je een vriendje zoekt weet ik niet of je bij mij goed zit.
Duidelijk idd.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:56 schreef Tele6 het volgende:
Hij appte iets als:
Denk dat het wel goed is om daar open en duidelijk over te zijn toch? Nu ga ik iig geen dingen van hem verwachten die er niet in zitten. (Moet uitkijken de "niet per se" en de "weet niet of" niet te lezen als "dus misschien toch wel ooit!!!" want dan ga ik stomme dingen doen)
Ik vind het inmiddels dus ook gewoon een hork eerste klas.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:47 schreef Blues het volgende:
Dat ie zich niet tot je aangetrokken voelt.
Waarom appt hij zoiets?
Ja? Had hij me beter aan het lijntje kunnen houden? Subtieler afwijzen op de een of andere manier?quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het inmiddels dus ook gewoon een hork eerste klas.
Maar ja, het is wel duidelijk. Een duidelijke hork.
Knuffel voor Tele
Ik weet het ook niet. Niet tot je aangetrokken voelen, klinkt zo...afwijzend. Maar op zich is dat natuurlijk wel waar het om gaat als je wilt daten/seksen met iemand. En hij heeft ook wel tof gezegd wat hij wel heel leuk aan je vond.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:09 schreef Tele6 het volgende:
Ja? Had hij me beter aan het lijntje kunnen houden? Subtieler afwijzen op de een of andere manier?
Bedankt voor de knuffel
Ik heb op m'n 19e eens een blauwtje gelopen met iemand die zich wel echt als een hork gedroeg. Had me 2 weken lang lopen versieren, naïeve Tele had alle signalen helemaal niet door, en toen ik het eenmaal wel door had en wilde, was hij het zat omdat hij me te naïef en te jong vond inmiddels. Toen heb ik een verhaal van een uur over me heen gekregen over dat ik veel te naïef en veel te jong was. Pohhhh dat had anders gekundquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Niet tot je aangetrokken voelen, klinkt zo...afwijzend. Maar op zich is dat natuurlijk wel waar het om gaat als je wilt daten/seksen met iemand. En hij heeft ook wel tof gezegd wat hij wel heel leuk aan je vond.
Vergeleken daarmee is dit gewoon uitermate vriendelijkquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:17 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb op m'n 19e eens een blauwtje gelopen met iemand die zich wel echt als een hork gedroeg. Had me 2 weken lang lopen versieren, naïeve Tele had alle signalen helemaal niet door, en toen ik het eenmaal wel door had en wilde, was hij het zat omdat hij me te naïef en te jong vond inmiddels. Toen heb ik een verhaal van een uur over me heen gekregen over dat ik veel te naïef en veel te jong was. Pohhhh dat had anders gekund
Ach, jammer dat hij jou anders ziet dan jij hem.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja? Had hij me beter aan het lijntje kunnen houden? Subtieler afwijzen op de een of andere manier?
Hij heeft trouwens hierna (toen ik bevestigde dat z'n idee klopte) nog sorry gezegd en gezegd dat hij het stoer vond dat ik 'm gevraagd had.
Bedankt voor de knuffel
Vind het ook totaal niet horkerig. Als je met iemand afspreekt echt als date dan heb je toch vaak achteraf even zo'n evaluatie. Vond jij het net zo leuk als ik? Hebben we dezelfde verwachting bij een vervolg date?quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens hierna (toen ik bevestigde dat z'n idee klopte) nog sorry gezegd en gezegd dat hij het stoer vond dat ik 'm gevraagd had.
Bedankt voor de knuffel
Ik heb denk ik de zes uur slaap wel gehaald. We zaten netjes kwart voor 7 in de auto en zijn nu ter plekke. Valt mee met hoe gaar ik ben. Goed gezelschap in de autoquote:Op zondag 6 november 2022 08:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb je nog een beetje kunnen slapen Tele? Fijn dat je dag gisteren leuk was, dat heb je toch maar even mooi geregeld voor jezelf.
Balen van het berichtje dat hij stuurde. Wel netjes dat hij dat zo zegt. Maar ja, daar heb je niet zo veel aan. Kan je er een FWB uitslepen? Dan is je nieuwsgierigheid misschien genoeg bevredigd
Ja, ik kijk daar een beetje rondquote:Op zondag 6 november 2022 11:36 schreef Blues het volgende:
Hebben jullie Mastodon ook al uitgeprobeerd?
Ja, ik heb ook iedere keer weer een “ah zo dus” moment.quote:Op zondag 6 november 2022 11:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ook.. maar ben nog niet heel enthousiast.
Maar ik snapt twitter in het begin ook niet
Yep.quote:Op zondag 6 november 2022 11:36 schreef Blues het volgende:
Nee, was da?quote:Op zondag 6 november 2022 11:36 schreef Blues het volgende:
Een alternatief voor Twitterquote:
FTFYquote:Op zondag 6 november 2022 15:28 schreef fietsie het volgende:
Waarom zou je een alternatief voor überhaupt zoiets als Twitter willen?
Ik sta er ook wel van te kijken dat er kennelijk zulke fanatieke Twittergebruikers in deze SC zitten.quote:Op zondag 6 november 2022 15:28 schreef fietsie het volgende:
Waarom zou je een alternatief voor Twitter willen?
Dat lijkt me een legitieme vraag. De behoefte aan een alternatief voor Twitter lijkt me vrij evidentquote:Op zondag 6 november 2022 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
FTFY
Nooit Twitter gehad, nooit gemist, hoef geen Mastodon.
Oh, nooit gebruikt. Waarom gaat men op zoek naar een alternatief?quote:
Omdat niet iedereen fan is van de heer Musk en zijn praktijken?quote:Op zondag 6 november 2022 15:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, nooit gebruikt. Waarom gaat men op zoek naar een alternatief?
Is Tesla als bedrijf ook al in waarde gedaald door dit alles?quote:Op zondag 6 november 2022 16:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen fan is van de heer Musk en zijn praktijken?
Goed puntquote:Op zondag 6 november 2022 10:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind t een heel netjes berichtjejammer dat de boodschap niet leuk is, maar echt wel op een nette manier verwoord, en idd beter dan met ongelijke verwachtingen nog een keer afspreken.
FWB zou ik eerlijk gezegd niet voorstellen - dat lijkt me nou juist iets voor als je elkaar wel heel aantrekkelijk vindt maar weet dat er verder dingen zijn waardoor het niet echt iets zal gaan worden verder bv. In elk geval die aantrekkingskracht lijkt me daar juist cruciaal bij. Maar da's mijn idee daarbij natuurlijk.
Blijkbaar wel: https://businessam.be/tes(...)ds-twitterdeal-musk/quote:Op zondag 6 november 2022 16:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Is Tesla als bedrijf ook al in waarde gedaald door dit alles?
Ik heb gereageerd met dat de indruk die hij had klopte en dat hij geen sorry hoefde te zeggen. Verder niet echt wat gezegd nogquote:Op zondag 6 november 2022 10:39 schreef sigme het volgende:
Nette jongen. Maakt het extra jammer, dat wel. Wat ik me dan wel afvraag: met wat voor antwoord reageer je op zo'n bericht?
Zo, dat is fors!quote:Op zondag 6 november 2022 16:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Blijkbaar wel: https://businessam.be/tes(...)ds-twitterdeal-musk/
https://www.autovisie.nl/(...)lecht-is-voor-tesla/
En iedereen wist precies wie de vorige eigenaar was en wat die deed?quote:Op zondag 6 november 2022 16:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Staatslot halen, krijg je misschien een iX3 thuisgestuurdquote:Op zondag 6 november 2022 16:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo, dat is fors!
Zit auto's te bekijken maar echt alles lijkt tegenwoordig op elkaar joh
Oh zo. Wie zegt dat de vorige eigenaar niet net zo'n waailap was.quote:Op zondag 6 november 2022 16:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen extreem dure auto?quote:Op zondag 6 november 2022 16:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Staatslot halen, krijg je misschien een iX3 thuisgestuurd
Veel onderstellen en motoren worden al gedeeld. Zelfstandige Europese merken, ik ken alleen BMW en op zekere hoogte Mercedes.quote:Op zondag 6 november 2022 16:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo, dat is fors!
Zit auto's te bekijken maar echt alles lijkt tegenwoordig op elkaar joh
Ja weet ik veel, ik heb geen Twitter, ik mot geen Twitter. Maar vragen waarom mensen een alternatief zoeken voor Twitter is een beetje vragen naar de bekende weg toch?quote:Op zondag 6 november 2022 16:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
En iedereen wist precies wie de vorige eigenaar was en wat die deed?
Of reageert nu op wat er nu wel in de media breed uitgemeten wordt en wat dat eerder niet werd gedaan omdat het niet draaide om een mediagenieke situatie?
Een beetje veilige en zuinige auto is op zich ook geen overbodige luxequote:Op zondag 6 november 2022 17:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Veel onderstellen en motoren worden al gedeeld. Zelfstandige Europese merken, ik ken alleen BMW en op zekere hoogte Mercedes.
Omdat er zoveel op moet zitten tegenwoordig zijn ontwikkelingskosten hoog.
Het Natural History Museum natuuuuurlijkquote:Op zondag 6 november 2022 17:24 schreef Tuindier het volgende:
Ziet er de kimchi! Ik zou wel regelmatig even het potje opendraaien om gas te laten ontsnappen. Mijn weckpot eindigt meestal in een plasje zuur sap omdat die het zelf laat ontsnappen.
Hier staat een lasagne in de oven. Vanmorgen yoga gedaan, een erg fijne les die ik ook echt nodig had om mijn hoofd even tot rust te brengen. Al die zorgen om anderen gaan me niet in de koude kleren zitten moet ik zeggen.
Voor de afleiding nu een plan aan het maken voor de vulling van 5 dagen London. In de zomer plof ik graag tussendoor even in een park neer omdat het anders wel erg vermoeiende dagen zijn. Ik ben nu nog op zoek naar een soortgelijk winters alternatief.
Misschien in een bibliotheek neerstrijken voor een uurtje?quote:Op zondag 6 november 2022 17:24 schreef Tuindier het volgende:
Ziet er de kimchi! Ik zou wel regelmatig even het potje opendraaien om gas te laten ontsnappen. Mijn weckpot eindigt meestal in een plasje zuur sap omdat die het zelf laat ontsnappen.
Hier staat een lasagne in de oven. Vanmorgen yoga gedaan, een erg fijne les die ik ook echt nodig had om mijn hoofd even tot rust te brengen. Al die zorgen om anderen gaan me niet in de koude kleren zitten moet ik zeggen.
Voor de afleiding nu een plan aan het maken voor de vulling van 5 dagen London. In de zomer plof ik graag tussendoor even in een park neer omdat het anders wel erg vermoeiende dagen zijn. Ik ben nu nog op zoek naar een soortgelijk winters alternatief.
'Fanatieke' twittergebruikers nog welquote:Op zondag 6 november 2022 15:38 schreef Sarabi het volgende:
Ik sta er ook wel van te kijken dat er kennelijk zulke fanatieke Twittergebruikers in deze SC zitten.
Die staat absoluut op de lijst. Net als het Science museum, en het British museum. Ik twijfel nog over Kew, want winter, maar daar ben ik nog nooit geweest dus misschien toch wel.quote:Op zondag 6 november 2022 17:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Het Natural History Museum natuuuuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Ik ben er nieuwsgierig naar. Dus was daar aan t rondneuzen.quote:Op zondag 6 november 2022 15:56 schreef derLudolf het volgende:
Oh, nooit gebruikt. Waarom gaat men op zoek naar een alternatief?
Nouja dat mensen het genoeg gebruiken om op zoek te gaan naar vervanging.quote:Op zondag 6 november 2022 17:32 schreef Blues het volgende:
[..]
'Fanatieke' twittergebruikers nog wel
N00bje hier maar wat is Kew?quote:Op zondag 6 november 2022 17:33 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Die staat absoluut op de lijst. Net als het Science museum, en het British museum. Ik twijfel nog over Kew, want winter, maar daar ben ik nog nooit geweest dus misschien toch wel.
Kew gardens (Royal Botanic Gardens, Kew). Een stukje buiten Londen.quote:
Oh daar ben ik dan niet geweest maar sowieso amper wat van Londen gezien nog. Gaat vast nog gebeuren, trein moet nog even goedkoper worden want toffe stadquote:Op zondag 6 november 2022 17:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Kew gardens (Royal Botanic Gardens, Kew). Een stukje buiten Londen.
Ook te lang niet meer in Londen geweest. Maar met kerst oud/nieuwe ga ik er niet mer naartoe. Dat was een hele grote tegenvaller.quote:Op zondag 6 november 2022 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh daar ben ik dan niet geweest maar sowieso amper wat van Londen gezien nog. Gaat vast nog gebeuren, trein moet nog even goedkoper worden want toffe stad
Iedereen gebruikt social media op zijn/haar manier.quote:Op zondag 6 november 2022 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nouja dat mensen het genoeg gebruiken om op zoek te gaan naar vervanging.
Ik ken eigenlijk alleen maar 'nerds' die het gebruiken.
Ik heb ook een account maar zou het geen seconde missen dus ook nog niet overgestapt naar iets anders.
quote:Op zondag 6 november 2022 17:59 schreef Blues het volgende:
Iedereen gebruikt social media op zijn/haar manier.
Ik volg op twitter medische dingen, natuuraccounts, wetenschappers, buurtkrantjes e.d.
Soms lees ik door op interessante draadjes.
In mijn ogen toch zeker vier auto’squote:Op zondag 6 november 2022 17:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen extreem dure auto?
Nou wat mij betreft niet, het is meedoen aan dezelfde onzin die Twitter al is :pquote:Op zondag 6 november 2022 17:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik heb geen Twitter, ik mot geen Twitter. Maar vragen waarom mensen een alternatief zoeken voor Twitter is een beetje vragen naar de bekende weg toch?
Mercedes en PSA is ook al twee handen op 1 buik als het gaat om de aandrijflijnenquote:Op zondag 6 november 2022 17:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Veel onderstellen en motoren worden al gedeeld. Zelfstandige Europese merken, ik ken alleen BMW en op zekere hoogte Mercedes.
Omdat er zoveel op moet zitten tegenwoordig zijn ontwikkelingskosten hoog.
PSA is heel groot in het leveren van aandrijflijnen aan heel veel merken. Zowel enkel de motor als complete set. Echter dat zegt niets over de rest van de auto.quote:Op zondag 6 november 2022 18:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mercedes en PSA is ook al twee handen op 1 buik als het gaat om de aandrijflijnen
Niet met Renault? De 1.5dCi levert Renault aan Mercedes en de Kangoo verkoopt Mercedes als Citan.quote:Op zondag 6 november 2022 18:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mercedes en PSA is ook al twee handen op 1 buik als het gaat om de aandrijflijnen
Ik zat laatst met mn hoofd onder een mercedes motorkap en kwam Citroen logo's tegen..quote:Op zondag 6 november 2022 18:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet met Renault? De 1.5dCi levert Renault aan Mercedes en de Kangoo verkoopt Mercedes als Citan.
Maar volgens mij is dat niet een bedrijf.
Sterkte voor je komende werkdagenquote:Op zondag 6 november 2022 18:34 schreef Blues het volgende:
Ships(weer) niet thuiswerken.
2 nog ziek.
Getsie
Dank.quote:
Bizar wel dat dat kan/magquote:Op zondag 6 november 2022 20:24 schreef z80 het volgende:
Binnenkort verkiezingen in kreis Kleve. Voor een zetel in de landsraad nrw.
Nu hebben de regionale kranten het publieke debat achter een betaalmuur gezet.
En straks gaan klagen dat er niemand komt opdagen om te stemmen. In plaats van zorgen dat het debat en de standpunten van de kandidaten voor iedereen makkelijk beschikbaar is.
De regionale kranten denken dat ze de macht hebben.quote:
Informatieoorlogenquote:Op zondag 6 november 2022 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
De regionale kranten denken dat ze de macht hebben.
Bij het begin van de corona uitbraak werden belangrijke gegevens ook achter een betaalmuur gezet. Hier tegen heeft NRW, na de nodige klachten, wel ingegrepen.
SPOILER: Hartige appeltaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Leuk druk! Onze begeleider had al gezegd dat de eerste weken de "wittebroodsweken" zijn en dat blijkt wel...de eerste klasgenoten zijn al gestopt. Een tijd geleden dat ik flashcards heb gemaakt voor het leren, dus dat was weer oefenen.quote:Op zondag 6 november 2022 20:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Dank.
Vind het vooral vervelend voor de zieken zelf die niet opknappen!
Covid/griep/blaasontstekingen.
Hoe gaat het met jou? Werk/studie enz?
quote:Op maandag 7 november 2022 07:47 schreef Yinny het volgende:
Leuk druk! Onze begeleider had al gezegd dat de eerste weken de "wittebroodsweken" zijn en dat blijkt wel...de eerste klasgenoten zijn al gestopt. Een tijd geleden dat ik flashcards heb gemaakt voor het leren, dus dat was weer oefenen.
Je leeft ! Do tell pretty please. 🇬🇧quote:
Goh, eh, nou deels hopelijk ergens deze week als wij de afvoer op het riool hebben aangesloten. Dan hebben we een werkende vaatwasmachinequote:Op maandag 7 november 2022 10:01 schreef AnneX het volgende:
@:Candaasje Keuken![]()
Wanneer werkzaam volgens planning?
Het is ook zwaar om studie, familie, huishouden en/of werk te combineren. Voor sommigen is het idd te veel.quote:Op maandag 7 november 2022 07:56 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Die stoppers hebben het onderschat of zo?
En wat zijn flashcards?
Yes, ga ik vandaag nog even tijd voor vinden, want het was tof.quote:Op maandag 7 november 2022 10:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je leeft ! Do tell pretty please. 🇬🇧
Over twitter: goeie info te vinden. En nu is het eigendom van een doorgedraaide biljonair plus van de biljonairs in Saudi-Arabië.
Ik was van woensdag tot gisteren in Glasgow.quote:Op maandag 7 november 2022 10:56 schreef Candaasje het volgende:
Oh ik heb iets gemist, wat heb je gedaan loon?
Zwaar levenquote:Op maandag 7 november 2022 11:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was van woensdag tot gisteren in Glasgow.
Nou, best wel. Hoor.quote:
Zwaar LeveR danquote:Op maandag 7 november 2022 13:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, best wel. Hoor.
![]()
Vandaag is wel beetje zwaar leven. Net even iets te druk en te kort op elkaar.
Ja dat was wel aan de orde.quote:
Softerotisch? Hoe dan!?quote:Op maandag 7 november 2022 09:04 schreef Molo het volgende:
Softerotische associaties met het woord flashcards hier, dus ik ga het nu googlen om te kijken wat het echt is![]()
-edit-
Ah, nooit geweten dat die kaartjes zo heetten, geinig
Zou ze eigenlijk vaker moeten gebruiken merk ik![]()
Biljonair? Dat mocht ie willen.quote:Op maandag 7 november 2022 10:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je leeft ! Do tell pretty please. 🇬🇧
Over twitter: goeie info te vinden. En nu is het eigendom van een doorgedraaide biljonair plus van de biljonairs in Saudi-Arabië.
Dat zijn ze allemaal hè, op papier dan.quote:
Ik schenk er een op je inquote:Op maandag 7 november 2022 15:04 schreef Lonaa het volgende:
LonaaOma wordt straks palliatief gesedeerd. Er was een euthanasieverklaring opgesteld vrijdag maar met alles wat daar bij komt kijken gaat het nog zeker een week duren voor dat doorgang kan vinden en dat kan niet want ze is echt echt op.
Ik ga er niet heen, heb afscheid genomen vorige week toen ze nog wel mijn oma was in plaats van een zielig hoopje mens. We gaan zien hoe lang het duurt en hoe de komende week zich ontvouwt.
Zo even uurtje trainen want dat is lekker voor m'n hoofd, toch even paar stukjes taart halen en dan vanavond met GlasgowVriend en F. maar even stukkie taart eten en een borrel drinken op het leven en de dood.
Tweehonderdnogwat miljard. Oftewel nog geen kwart biljonair.quote:Op maandag 7 november 2022 16:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal hè, op papier dan.
Triest Lonaa dat het zo gaat en nog een week moet duren.Als oma maar geen pijn heeft. Daar zal men wel voor zorgen.
Ik had het vluchtig gelezen, ik dacht dat ze die zelf had laten maken om die wereld te laten onderzoeken. Maar het was dus net andersom, het filmpje was er en toen kwam het onderzoek.quote:Op maandag 7 november 2022 17:47 schreef Vanyel het volgende:
NWS / Welmoed Sijtsma geconfronteerd met eigen (deepfake) pornofilm
Die willikzien.
Kut zeg.
18 jaar geleden doorliep mijn oma een palliatief traject na een cva precies in de week van mijn verjaardag (en passant werd Theo van Gogh vermoord, dat maakte het nog gekker). Het was een hele rare intensieve week met mijn moeder die bij haar waakte in Amsterdam maar ook mijn verjaardag wilde vieren en ondertussen moest mijn 14-jarige zusje gewoon naar school in Groningen dus was ik veel in mijn ouderlijk huis terwijl ik al in Utrecht woonde. En ik had ook nog tentamens geloof ik. Maar ondanks raar en intens was het ook mooi, ofzo, we deden het echt samen.quote:Op maandag 7 november 2022 18:11 schreef Lonaa het volgende:
Mja, het is wel echt goed zo hoor. Oma is er klaar voor, al een tijdje. Het is hooguit jammer dat het "zo" moet en niet met een actieve spuit, zoals ze graag gezien had. En natuurlijk is het kut en naar en vervelend voor iedereen maar het hoort er ook bij en holy hell het lieve mens heeft 95 jaar de kont tegen de krib gegooid tov doodgaan![]()
Het is wel een beetje een gekke verjaardag zo, dat moet ik wel zeggen.
Ik gebruik Flashcards al heel lang! Vannacht ook nog gebruikt tijdens mijn benen strekken op het werkquote:Op maandag 7 november 2022 10:14 schreef Yinny het volgende:
Het is ook zwaar om studie, familie, huishouden en/of werk te combineren. Voor sommigen is het idd te veel.
Flashcards zijn echt kaartjes, met aan een kant een begrip of vraag en aan andere kant uitleg/antwoord. Kan je je zelf overhoren en kijken wat je mist
Ik hoop dat het niets is, maar beter nu na laten kijken dan dat het wel iets is en het erger wordt!quote:Op maandag 7 november 2022 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een dag @:Lonaa die vergeet je niet snel. Fijn dat je die twee hebt kunnen helpen.
Goede dag op het werk gehad, maar wat een drukte, je kunt je nauwelijks ergens in verdiepen maar door en door (en dan is het nu rustig).
Ook maar een afspraak bij de huisarts gemaakt. Al zo'n 3-4 weken last van mijn zij. Ik dacht dat het van het hoesten en niezen (bij een keer niezen "knapte" daar ook iets) maar het duurt het me te lang. De opmerkingen van @:Isabeau (nierstenen) en een vriendin (nierbekkenonsteking) hebben me toch maar overgehaald. Kan vrijdag terecht (nu al vrij vragen voor zoiets wat eigenlijk alleen maar lastig is wil ik niet).
Ik had me echt kapot geergerdquote:Op maandag 7 november 2022 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ugh. Mensen die je bellen ‘naar aanleiding van je vraag op de app en anders blijven we op en neer aan het appen’ en vervolgens, met mij aan de telefoon, tig mails moeten doorspitten op zoek naar de info… waarvoor ik appte.
Doe lekker rustig in je eigen tijd, dan heb ik die tijd ook voor mezelf ipv dat ik in stilte zit te luisteren naar ‘nee deze is het niet, o wacht hier staat wat, en toen kwam ook nog dit… o nee, dat was dat andere evemenent’ En vooral veel willekeurige kreten die in de context van de mail die de ander ziet vast wel ergens op slaan, maar waar ik als meeluisteraar toch echt weinig van kan maken.
Ugh.
Gelukkig is mijn manager tevreden over me. Ik ook over haar, top. Maar over drie weken is ze weg dus daar koop ik weinig voor
Jaquote:Op maandag 7 november 2022 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had me echt kapot geergerd![]()
Jij zo te lezen ook
Ja, zoiets is het wel.quote:Op maandag 7 november 2022 19:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een (verjaar)dag voor je @:lonaa
Sterkte, felies en goed gedaan, denk ik dat de lading wel dekt?
Maar was de sushi lekker?quote:
Lijkt mij heel normaal als je ergens nog maar net werktquote:Op maandag 7 november 2022 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik erger me meer aan mezelf als collega, omdat ik nog zoveel moet vragen. Weet wel dat dat ook nog lang niet kan, maar ik schiet niet op en mijn collega kan ook niet door.
Ik bestelde geen sushiquote:
Voelt het wel een klein beetje feestelijk? Kan me voorstellen dat je ook nergens zin in hebt na het nieuws vandaag over oma.quote:Op maandag 7 november 2022 19:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik bestelde geen sushiMijn favoriete poke-bowl-plek is dicht dus dat doe ik morgen. Heb net wat garnalen in de pan gedonderd. En had shake na het trainen.
Straks taart. En wat snacks. Heb geen honger geloof ik.
Ja, het is best een bijzondere week zo. Zal de komende dagen ook nog wel zo blijven. Bijna tijd voor een borrel.quote:Op maandag 7 november 2022 19:36 schreef Leintjeuh het volgende:
@:Lonaa wat heb jij een.... bijzondere week. Fijn in Edinburgh een feestje gevierd, en dan zulk nieuws over oma. Jammer dat ze niet overlijdt zoals ze zelf wil, maar wel fijn dat er een eind komt op haar tijd. En dan ook nog ff kickass een leven redden tussen de bedrijven door![]()
Ik zeg tijd voor![]()
![]()
Maar je hebt er nog amper een week gewerkt toch? Is heel wat anders dan wanneer je het na 30 jaar nog niet kanquote:Op maandag 7 november 2022 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik erger me meer aan mezelf als collega, omdat ik nog zoveel moet vragen. Weet wel dat dat ook nog lang niet kan, maar ik schiet niet op en mijn collega kan ook niet door.
Nee, het voelt niet feestelijk. De rest van de dag wel maar na het nieuws eigenlijk niet meer. Dat is logisch en ook wel oke-ish. Als het goed is ben ik volgend jaar weer jarig.quote:Op maandag 7 november 2022 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voelt het wel een klein beetje feestelijk? Kan me voorstellen dat je ook nergens zin in hebt na het nieuws vandaag over oma.
Er komen misschien nog wel net zoveel verjaardagen als je oma er in haar leven heeft gekregenquote:Op maandag 7 november 2022 19:39 schreef Lonaa het volgende:
Nee, het voelt niet feestelijk. De rest van de dag wel maar na het nieuws eigenlijk niet meer. Dat is logisch en ook wel oke-ish. Als het goed is ben ik volgend jaar weer jarig.![]()
Heb inderdaad ook weinig zin in dingen. Vind het wel goed dat er zo nog even iemand langskomt maar ik geloof dat ik gewoon om 11 uur in bed lig.
Gecondoleerd. Wel fijn dat het op haar manier is gegaan in het bijzijn van wie ze lief hadquote:Op maandag 7 november 2022 20:07 schreef Lonaa het volgende:
Mijn oma is een half uur geleden gaan slapen. Na, bij haar volle verstand, afgescheid genomen te hebben van haar kinderen, tevreden en met een glimlach.
Gecondoleerd, Lonaaquote:Op maandag 7 november 2022 20:07 schreef Lonaa het volgende:
Mijn oma is een half uur geleden gaan slapen. Na, bij haar volle verstand, afgescheid genomen te hebben van haar kinderen, tevreden en met een glimlach.
heh, iedereen denkt dat "ging slapen" een eufemisme is.quote:Op maandag 7 november 2022 20:41 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ho, we moeten nog even wachten tot het hart het niet meer doet he?
Ja niet onlogisch, moest toch even corrigerenquote:Op maandag 7 november 2022 20:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
heh, iedereen denkt dat "ging slapen" een eufemisme is.lonaa, sterkte
Past zeker in mijn straatje. De mensen die er waren, waren alleen niet per se mensen waar ik direct iets aan heb. Ze zijn of al klant, of mijn product past niet binnen hun winkel, of ze hebben geen winkel. Ik leg makkelijk contacten maar die contacten moeten wel een beetje meewerken natuurlijkquote:Op maandag 7 november 2022 21:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:Lonaa Mooi dat ze heel bewust van iedereen afscheid heeft kunnen nemen![]()
Wauw, wat een drukke dag @:Lucky_Strike maar wel precies in jouw straatje toch?
Ik was ook al met verbazing de reacties aan het lezenquote:Op maandag 7 november 2022 20:41 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ho, we moeten nog even wachten tot het hart het niet meer doet he?
Herinner me hier even aan als ik het ooit in mijn hoofd haal weer in de zorg te willen werken wil je?quote:Op maandag 7 november 2022 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik wilde even delen dat ik voor het eerst van mijn leven met een groepje werk die Google drive gebruiken en ik net een primeur had: opslaan van een document op de shared drive is geluktSupersimpel uiteraard
![]()
Ik voelde me echt oud, gebruik zulke handigheidjes veel te weinig. Gelukkig nu dus een project met jonge meiden die al een keurige mappenstructuur hadden opgezet voor de bejaarden van de groep
Dit zijn dus ook geen zorgcollega’squote:Op maandag 7 november 2022 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Herinner me hier even aan als ik het ooit in mijn hoofd haal weer in de zorg te willen werken wil je?
Ow mennnnquote:Op maandag 7 november 2022 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit zijn dus ook geen zorgcollega’s![]()
Daar is dit echt nog 2948482 stappen te ver voor![]()
Vandaar dat ik (als onbezoldigd ICT-er) hier ook nog weinig ervaring mee had….
Steile ontwikkelingscurve hier, mooi tochquote:
Oud collega van me werkt in de ouderenzorg als informatiemanager en die belt af en toe even om stoom af te blazen over het niveau van de medewerkersquote:Op maandag 7 november 2022 21:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Steile ontwikkelingscurve hier, mooi toch
Ik werk nu in zo’n organisatie. Best handig maar ook best verwarrend. Ik kom nog uit de typemachine/wang/dos etc tijdquote:Op maandag 7 november 2022 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik wilde even delen dat ik voor het eerst van mijn leven met een groepje werk die Google drive gebruiken en ik net een primeur had: opslaan van een document op de shared drive is geluktSupersimpel uiteraard
![]()
Ik voelde me echt oud, gebruik zulke handigheidjes veel te weinig. Gelukkig nu dus een project met jonge meiden die al een keurige mappenstructuur hadden opgezet voor de bejaarden van de groep
Mooi. In de zorg met Google-producten werken is echt not done. Medische zaken horen horen privé te blijven.quote:Op maandag 7 november 2022 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit zijn dus ook geen zorgcollega’s![]()
Nietttquote:Op maandag 7 november 2022 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Oud collega van me werkt in de ouderenzorg als informatiemanager en die belt af en toe even om stoom af te blazen over het niveau van de medewerkers![]()
Zijn dus nu best wat bewoners daar die de medewerkers uit moeten leggen hoe hun cliëntensysteem werkt. Zie je het voor je
Uiteraard was dit niet werk gerelateerd (wat dat betreft is het goed dom te blijven en de door de werkgever verstrekte paden te bewandelen).quote:Op maandag 7 november 2022 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooi. In de zorg met Google-producten werken is echt not done. Medische zaken horen horen privé te blijven.
Veel te leren dusquote:Op maandag 7 november 2022 22:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik werk nu in zo’n organisatie. Best handig maar ook best verwarrend. Ik kom nog uit de typemachine/wang/dos etc tijd
Medische sector werk is niet allemaal medische zaken.quote:Op maandag 7 november 2022 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooi. In de zorg met Google-producten werken is echt not done. Medische zaken horen horen privé te blijven.
Waar jij hiervoor werkte was het toch wel wat moderner/gedigitaliseerder??quote:Op maandag 7 november 2022 22:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik werk nu in zo’n organisatie. Best handig maar ook best verwarrend. Ik kom nog uit de typemachine/wang/dos etc tijd
*denkt terug aan ziekenhuisopname waarbij alle gegevens in een pc werden ingevoerd. Eentje per gang, op zo’n rijdend karretje. Daar waren de werk- en denkprocessen van de medewerkers uiteraard niet op ingericht dus alle metingen (temperatuur, bloeddruk etc) werden met naam en/of kamer- en bednummer door de gang geroepen naar degene die het dichtste bij de pc stond*quote:Op maandag 7 november 2022 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Medische sector werk is niet allemaal medische zaken.
Patiëntgerelateerde zaken is idd not done.
Maar met zulke medewerkers kun je bijna nog beter puur op papier werken eigenlijk
Kan moeilijk in mijn uppie met microsoft gaan werken. Al denkt mijn collega die er nu een paar maanden werkt ook met weemoed aan outlook etcquote:Op maandag 7 november 2022 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Veel te leren dus![]()
En daar mag je best even over doen, hopelijk snappen je collega’s dat ook. Zolang je maar niet blijft hangen in de oude patronen. Want dat werkt vaak niet in zo’n organisatie.
Ja, dat was eigenlijk overgedigitaliseerd.quote:Op maandag 7 november 2022 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar jij hiervoor werkte was het toch wel wat moderner/gedigitaliseerder??
Wacht… zijn ze ver in de informatisering of zitten ze juist nog in het jaar kruik? Iksnapputniemeerquote:Op maandag 7 november 2022 22:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan moeilijk in mijn uppie met microsoft gaan werken. Al denkt mijn collega die er nu een paar maanden werkt ook met weemoed aan outlook etc
Een aantal dingen kunnen volgens ons handiger in outlook. Maar eerlijk is eerlijk, ik zie ook dingen in google/drive die weer veel handiger zijn.quote:Op maandag 7 november 2022 22:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wacht… zijn ze ver in de informatisering of zitten ze juist nog in het jaar kruik? Iksnapputniemeer
COW'squote:Op maandag 7 november 2022 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*denkt terug aan ziekenhuisopname waarbij alle gegevens in een pc werden ingevoerd. Eentje per gang, op zo’n rijdend karretje. Daar waren de werk- en denkprocessen van de medewerkers uiteraard niet op ingericht dus alle metingen (temperatuur, bloeddruk etc) werden met naam en/of kamer- en bednummer door de gang geroepen naar degene die het dichtste bij de pc stond*
Daarom is informatie-architectuur ook zo leuk. Prutsen en denken en doen tot dat allemaal samenhang en logica kentquote:Op maandag 7 november 2022 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een aantal dingen kunnen volgens ons handiger in outlook. Maar eerlijk is eerlijk, ik zie ook dingen in google/drive die weer veel handiger zijn.
Niet jaar kruik, maar diverse, na elkaar aangekochte systemen waardoor je dus dezelfde zaken op verschillende systemen moet invoeren
Wel beetje gezellig graag jaquote:Op maandag 7 november 2022 23:13 schreef Vanyel het volgende:
Als het Indo maar niet gezellig hoeft te zijn is er vast iemand die er vaker komt die je kan vertellen of die superongezellige toko nog onderaan de roltrap ligt in dat gebouw met de Kijkshop en de .. Intertoys? Pipoos.
Maar misschien verraadt dit enkel hoe lang geleden ik verhuisd ben.
Ik lunch op CS graag bij de seafood bar.
Wat is vlakbij trouwens?
Hoi Anhquote:Op maandag 7 november 2022 22:53 schreef Molo het volgende:
Even iets anders, voor de mensen uit Utrecht
![]()
Waar kun je vlakbij centraal station goed lunchen?
Geen vega(n), wel is bijvoorbeeld Indonesisch ofzo leuk, omdat ik met een roedel buitenlanders ben die dat niet kennen.
Tips, heel graag
Broodje Marioquote:Op maandag 7 november 2022 22:53 schreef Molo het volgende:
Even iets anders, voor de mensen uit Utrecht
Waar kun je vlakbij centraal station goed lunchen?
Geen vega(n), wel is bijvoorbeeld Indonesisch ofzo leuk, omdat ik met een roedel buitenlanders ben die dat niet kennen.
Tips, heel graag
Ik ga geen broodje eten als lunch buiten de deurquote:
Kleine roedel, dit ziet er ook goed uit zeg. Ga het net als de vistoko even voorstellenquote:Op dinsdag 8 november 2022 05:41 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Hoi AnhFantastisch Vietnamees.
Het pand zelf is alleen niet zo groot dus ik weet niet of je er met een grote groep terecht kan. Wellicht handig om te informeren/reserveren.
Broodje Mario=staand buiten een broodje naar binnen buffelen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga geen broodje eten als lunch buiten de deur
[..]
Kleine roedel, dit ziet er ook goed uit zeg. Ga het net als de vistoko even voorstellen
Dank!
Dat het een bekende naam was wist ik wel, nog nooit geweest maar mocht de officiële lunch tegenvallen kan ik daar altijd ngo even gaan bunkerenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Broodje Mario=staand buiten een broodje naar binnen buffelen.
Denk niet dat het een serieuze suggestie was.
Wel lekker
Ik heb er dus nog nooit een broodje gehaald. Maar schijnt een begrip te zijn, dus moet ik er nog eens langs. En idd. een flinke knipoog. Of een PI met zonnebrilquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wel lekker
De zonnebril vind ik een ingewikkelde eerlijk gezegd als PIquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb er dus nog nooit een broodje gehaald. Maar schijnt een begrip te zijn, dus moet ik er nog eens langs. En idd. een flinke knipoog. Of een PI met zonnebril
Broodje Mario zit aan de overkant, langs het water, als Italiaans restaurant Il Pozzo. https://broodjemario.nl/ en https://www.ilpozzo.nl/quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb er dus nog nooit een broodje gehaald. Maar schijnt een begrip te zijn, dus moet ik er nog eens langs. En idd. een flinke knipoog. Of een PI met zonnebril
Het is vanaf kantoor eigenlijk net te ver voor een lunchwandeling, maar Broodje Marioquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wel lekker
Zeker.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Net als het duimpje omhoog soms extreem passief agressief over kan komen, maar ook gewoon positief kan zijn
quote:
Ik was druk met huilen om mijn huisquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was wel verbaasd dat niemand m nog ingekopt had.
Ja, snap welquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik was druk met huilen om mijn huis
Ik zat spannende blaadjes te lezen bij het autobedrijfquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was wel verbaasd dat niemand m nog ingekopt had.
Je was toe aan de wandgemonteerde scheurkalender?quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zat spannende blaadjes te lezen bij het autobedrijf
Belazeraannemerquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:49 schreef Vanyel het volgende:
Goftedomme.
Ik heb een dikke CW6 verwarmingsketel in huis, want dubbele douche en bad en gewoon decadent. Bij de bouw en vóór de installatie duidelijk aangegeven dat we die nieuwe douches ook volledig wilden kunnen benutten, dus leidingen dik genoeg enzo.
Nooit gecheckt want andere prios, maar wel altijd geergerd dat douches niet genoeg water geven als samen. Dacht dat t de spaarkoppen waren.
Zie ik net toevallig op zoek naar iets anders dat er minimaal een binnendiameter van 16(of 15, afh van waar ik kijk) had moeten zijn vanaf de ketel. Met de rolmaat lijkt ie mij van buiten net de 10 halen![]()
Vanavond eens met de Mrs bespreken of we de energie willen steken in proberen hier een vergoeding voor te toveren.
Aanpassen is amper een optie natuurlijk, iig niet tot in de badkamer (gietvloer, vloerverwarming, muur, badkamer niet bruikbaar![]()
).
Keuken krijgt steeds meer vorm! Gisteren vooral veel voorbereidende werkzaamheden gedaan, en vandaag staan alle kasten op hun plekquote:Op maandag 7 november 2022 20:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lonaa![]()
@:candaasje, ik ben zo benieuwd naar de keuken? Is de monteur goed opgeschoten vandaag? Mooie hint over het meegebrachte koffieapparaat
Gaaf! Waar gaat de reis naartoe?quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:50 schreef sigme het volgende:
Ik heb bevestiging binnen dat m’n vrachtschipcruisje doorgaat 🚢⚓
Hoi Anh it is!quote:Op dinsdag 8 november 2022 05:41 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Hoi AnhFantastisch Vietnamees.
Het pand zelf is alleen niet zo groot dus ik weet niet of je er met een grote groep terecht kan. Wellicht handig om te informeren/reserveren.
Van Gent naar Göteborg.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gaaf! Waar gaat de reis naartoe?
Een auto helpt idd enorm goed tegen coronaquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Van Gent naar Göteborg.
Door covidrestricties is het verplicht om een auto mee te nemen op de boot (Belgen), dus een rondtripje vond ik wat raar. Daarom doen we nu een roadtripje terug; van Göteborg naar Kopenhagen, nachtje hotel, naar Hamburg, nachtje hotel, naar huis. En op de heenweg een nachtje hotel Gent.
Ik moet dat wel even aanvullen: een brommer of motor mag ook. Belgenquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Een auto helpt idd enorm goed tegen corona![]()
En leuk joh, toffe trip!
Het is prima. Ben wel moe van alles. Het is inderdaad een gek niemandsland, dit, zo.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:49 schreef sigme het volgende:
Hey @:Lonaa, hoe is het de dag na de dag ervoor?
Nog gefeliciteerd met een nieuw levensjaar afgerond in the pocket en gecondoleerd met het verlies van je oma, ook al is ze misschien nog niet echt dood, ze is wel weg.
Ik ben benieuwd of het in de smaak valt. Eerst stonden ze elke woensdag met een foodtruck op het plein bij m'n werk, maar daar hebben ze geen tijd meer voor sinds ze op Utrecht CS zitten denk ikquote:
Zo breed met zulke werven lijkt mij ook oude. Maar dies nogal lang.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:33 schreef Molo het volgende:
Nog een vraagje, weet iemand welke gracht in Utrecht dit is?
[ afbeelding ]
Ik vond de kaart op de website wel een tikje curieus, dan voel ik me meer aangetrokken tot kimmade. Maar ja, moet toch geprobeerd hequote:Op dinsdag 8 november 2022 18:02 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het in de smaak valt. Eerst stonden ze elke woensdag met een foodtruck op het plein bij m'n werk, maar daar hebben ze geen tijd meer voor sinds ze op Utrecht CS zitten denk ik
Volkomen logischquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moet dat wel even aanvullen: een brommer of motor mag ook. Belgen![]()
Dank voor de geografiequote:Op dinsdag 8 november 2022 17:43 schreef AnneX het volgende:
Oh leuk, dat de roadtrip gaat gebeuren, inclusief auto?![]()
Dat is dus niet een roundtrip.
@:Blues is het de Oudegracht vanaf de Lijnmarkt, richting Ledig Erf.
Gezien de auto’s? Kan geen teksten ontcijferen of etalages zien.
@:Molo jouw foto?
Leukleuk! Met je autoquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Van Gent naar Göteborg.
Door covidrestricties is het verplicht om een auto mee te nemen op de boot (Belgen), dus een rondtripje vond ik wat raar. Daarom doen we nu een roadtripje terug; van Göteborg naar Kopenhagen, nachtje hotel, naar Hamburg, nachtje hotel, naar huis. En op de heenweg een nachtje hotel Gent.
Ja raar is het altijd, dat heengaan van mensen, soort van filmisch gevoel ofzoquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is prima. Ben wel moe van alles. Het is inderdaad een gek niemandsland, dit, zo.
Ik ga het je laten weten!quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:02 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het in de smaak valt. Eerst stonden ze elke woensdag met een foodtruck op het plein bij m'n werk, maar daar hebben ze geen tijd meer voor sinds ze op Utrecht CS zitten denk ik
Als je langs de werf gaat lopen is wel goed voor je conditie. Moet je regelmatig trapje op, trapje af. Ze lopen niet door onder de brugquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank voor de geografie
En nee, niet mijn foto, was één van die buitenlanders die daar wilde wandelen, want gezien op Instagram en vond ie zo mooi![]()
Meer net of ik elke plek in Nederland ken, blijft altijd hilarisch
Oh klinkt wel als een goed idee als het morgen droog isquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je langs de werf gaat lopen is wel goed voor je conditie. Moet je regelmatig trapje op, trapje af. Ze lopen niet door onder de brug
En dat de rest van de wereld dan gewoon door gaat alsof er niets gebeurd is. Zo onwerkelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:12 schreef Molo het volgende:
Ja raar is het altijd, dat heengaan van mensen, soort van filmisch gevoel ofzo
Dat is in dezelfde categorie als 'You're from Holland? I know a girl named Xxx Xxx from Holland....do you know her?"quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:11 schreef Molo het volgende:
Meer net of ik elke plek in Nederland ken, blijft altijd hilarisch
Oudegracht, ik denk ongeveer ter hoogte van Oudegracht aan de Werff 235.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:33 schreef Molo het volgende:
Nog een vraagje, weet iemand welke gracht in Utrecht dit is?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zoom workshop, de helft snapt niet hoe de microfoon uit moet dus met achtergrond geluiden.
Intussen kwam hier Crisp binnen (croissant roomijs!) en de gratis lasagna die ik kreeg omdat de vorige op zijn kant lag…. ligt weer op zijn kant
Ik ben ook erg benieuwd naar het ijs. Kan niet misgaan, want gratizzzzquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]Benieuwd naar croissantroomijs.
En de zoom voorzitter kan toch de microfoontjes ook even muten. (niet dat het zo moeilijk is om dat zelf te doen in Zoom)
quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
En we hebben een hoestbui die vanuit de onderste longkwab lijkt te komen
Volgens mij leeft de hoester nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Waardeloze timing inderdaad. Waar lekt het precies?quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Pppff druk op t werk, toen snel sporten, wilde ik net soepje eten, belt de beneden buurman aan, lekkage! Komt bij mij vandaan. Water getapt en zo de hoofdkraan uit. Morgenochtend de loodgieter bellen, vrienden geregeld die de honneurs waarnemen. 13 maanden thuis geweest waar dit prima geregeld kon worden, maar nee
Timingquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Pppff druk op t werk, toen snel sporten, wilde ik net soepje eten, belt de beneden buurman aan, lekkage! Komt bij mij vandaan. Water getapt en zo de hoofdkraan uit. Morgenochtend de loodgieter bellen, vrienden geregeld die de honneurs waarnemen. 13 maanden thuis geweest waar dit prima geregeld kon worden, maar nee
Rochelgenotquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:50 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oudegracht, ik denk ongeveer ter hoogte van Oudegracht aan de Werff 235.
Denk dat het rode 'bord' aan de gevel links vlak voor de brug, van Kathmandu is.
Ja, dat krijg je er van als je praatquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waarschijnlijk ben ik nu dus wel de hele tijd in beeld in het stripje naast de ppt
Wat is het onderwerp?quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tot dusver reageren vooral de twee gastheren en ik op wat de spreker vertelt.
Dus zo af en toe toch maar wat verstandigs zeggen, want tegen een stille muur aanpraten is nooit leuk.
Leven met en na kanker.quote:
En dan vragen mensen niet door? Ok, bijzonder welquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leven met en na kanker.
En dan echt het psychische stuk. Rouwverwerking en zulks.
Nee, het is een diverse groep mensen die hier al dan niet mee te maken kunnen krijgen in hun (werk)omgeving, en het onderwerp interessant vinden. Blijken meer luisteraars dan sprekers te zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan vragen mensen niet door? Ok, bijzonder wel
Dit is voor mensen die mensen gaan begeleiden in het leven met/na kanker neem ik aan?
er is ergens anders in DK ook nog wel een nachtje een bed beschikbaar hoorquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Van Gent naar Göteborg.
Ik dacht iets te herkennen en kon het niet laten even op maps te verifiërenquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik geef het door! Hopelijk droog morgen en met met zoveel herstblad
quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
er is ergens anders in DK ook nog wel een nachtje een bed beschikbaar hoor
Wat balen zeg.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:33 schreef Kaatje1 het volgende:
De lekkage zit aan mijn kant van de meter. Niet fijn maar aan de andere kant ben ik nu niet afhankelijk van Vitens maar onze eigen beheerder.
Veel water getapt en dan nu de hoofdkraan maar uit
Mooie armen is wel een ding ja. Die aders niet per se noodzakelijk voor mooie armen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik zit First dates te kijken.
Setje roept "is di ech alles?". "Da ben ik zo nie gewend heur"
En vervolgens zegt zo'n mokkel dat ze vast voor alle vrouwen spreekt als ze glijdt op mannen met zichtbare aders op de armen. Dus ff een check. Is dat een ding?
Aders zijn hier geen ding. Brede onderarmen wel.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:00 schreef Vanyel het volgende:
En vervolgens zegt zo'n mokkel dat ze vast voor alle vrouwen spreekt als ze glijdt op mannen met zichtbare aders op de armen. Dus ff een check. Is dat een ding?
neequote:Op dinsdag 8 november 2022 21:00 schreef Vanyel het volgende:
Het hoofdgerecht. Ze vonden het allebei.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooie armen is wel een ding ja. Die aders niet per se noodzakelijk voor mooie armen.
ps: waarover riep hij/zij 'is dit echt alles?'
Ik vind zichtbare aders op de armen eigenlijk een beetje engig?quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:00 schreef Vanyel het volgende:
Loon?quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Aders zijn hier geen ding. Brede onderarmen wel.
Ik hoorde laatst een zeker iemand opscheppen over de goed prikbare aders van haar vriend.
Ik zie soms stukjes van dat programma langs komen online en ik geloof direct dat het puur entertainment isquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:04 schreef Vanyel het volgende:
Het hoofdgerecht. Ze vonden het allebei.
Hij zit in een rolstoel. Zij begint er vast over dat ze hem dan dus later moet gaan verzorgen en daar niet vrolijk van wordt. Ze heeft nl al twee mannen weggebracht
Echt een topshow vandaag.
Flink gespierd is weer niet aantrekkelijk neequote:Op dinsdag 8 november 2022 21:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind een beetje gespierde armen (mits in verhouding met rest vh lichaam, en geen anabolen armen) wel een ding, maar aders.. nee dank je.
Lolol.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:07 schreef Tele6 het volgende:
Tis goed dat de man aders hééft, dat wel.
Goeie ninja-editquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:05 schreef Vanyel het volgende:
Dank jullie bijna allemaal voor deze bevestiging dat ik niet gek ben. Aders zijn geen lustopwekkers.
Sommige dingen horen er gewoon bij met zulke dingen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Met tuin, plek voor een pony (of geit) en boomgaard? Of ben je ergens anders verliefd op geworden.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:04 schreef Barreltje het volgende:
en vandaag een huis wezen kijken en nu ben ik verliefd![]()
![]()
Nu maar eens kijken hoe ik in dit land een hypotheek aan kan vragen
jup.. het huis staat nog steeds dicht bij de weg, en het is een drukke weg, maar binnen hoor je dat nauwelijks.. 30 cm dikke muren helpenquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee.
Barrel, dat ene huis dat je me stuurde?
Jup. dattequote:Op dinsdag 8 november 2022 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met tuin, plek voor een pony (of geit) en boomgaard? Of ben je ergens anders verliefd op geworden.
Ja, dat oogrolmaatje mis je danquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sommige dingen horen er gewoon bij met zulke dingen.
Wij hadden gisteren een Irritante Man. Het was een druk programma dus er werd tijdens elke presentatie meermaals op de klok gewezen. En er was een kerel die minimaal elke 10 minuten zonder zijn hand op te steken zich er mee begon te bemoeien. Vaak over dingen die al uitgelegd waren en nog vaker over dingen die helemaal niet te maken hadden met het onderwerp waar we het over hadden. Strontvervelend en door hem liepen we steeds uit en konden sprekers hun volledige verhaal niet doen. Sprekers en organisatie deden echt goed hun best om hem in te laten binden overigens. Maar vervelend of niet, eigenlijk is zo'n dag niet compleet zonder een Irritante Man.
Ik had alleen niemand om gezamenlijk mijn ogen mee te rollen
quote:
Helemaal topquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:14 schreef Barreltje het volgende:
Jup. datte
de pony heb ik vandaag nog geaaid
Is er een boomgaard of tuin?quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:13 schreef Barreltje het volgende:
jup.. het huis staat nog steeds dicht bij de weg, en het is een drukke weg, maar binnen hoor je dat nauwelijks.. 30 cm dikke muren helpen
Neeee gifjes sturen. Nog veel leuker dan oprollen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, dat oogrolmaatje mis je dan. Ik gebruik dan de chat (vanavond niet), maar dat is een mager alternatief.
Zonde als zo iemand zo’n impact op het programma heeft.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Neeee gifjes sturen. Nog veel leuker dan oprollen.
8.5 ha grondquote:
Wat leuk!quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:04 schreef Barreltje het volgende:
en vandaag een huis wezen kijken en nu ben ik verliefd![]()
![]()
Nu maar eens kijken hoe ik in dit land een hypotheek aan kan vragen
Ik ga het belevenquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik dacht iets te herkennen en kon het niet laten even op maps te verifiërenal ziet het er niet 100% hetzelfde uit op de streetview vanaf de werf, maar toch denk ik dat het daar is haha. Ik hoop ook op droog met een zonnetje en herfstbladeren voor jullie! Al een tijdje niet in het centrum geweest dus geen idee hoe de bomen erbij staan. Hoi Anh heeft op het Science Park (aka de Uithof) ook een tentje, altijd zeer drukbezocht en alleen maar positiefs over gehoord! Veel plezier morgen
Aders niet, mannelijke armen en vooral handen welquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:05 schreef Vanyel het volgende:
Dank jullie bijna allemaal voor deze bevestiging dat ik niet gek ben. Aders zijn geen lustopwekkers.
Mag in een linkje in DM?quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup.. het huis staat nog steeds dicht bij de weg, en het is een drukke weg, maar binnen hoor je dat nauwelijks.. 30 cm dikke muren helpen
Schaam jequote:Op dinsdag 8 november 2022 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga het beleven
Ik ben echt heel weinig keren maar in Utrecht geweest, zelfs nog nooit bij die grachten volgens mij
Je bent je aan het klaar maken voor de winter?quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Zes dekbedovertrekken hebben is echt niet genoeg, toch? Toch?
Ik heb een makosatijn, een microvezelsatijn en een fleece dekbedovertrek in mijn digitale winkelmand zitten. Ik heb dus alleen wel al zes makosatijnen dekbedovertrekken. Al vind ik er vier iets minder fijn dan de andere twee, die zijn na paar keer wassen toch net wat minder zacht geworden. De heel fijne zijn alleen al drie maanden uitverkocht. Geen idee waarom ik er nog meer zou moeten of willen kopen, maar nou ja, misschien zijn die wel net zo fijn als de hele fijne die ik nu heb. Of die van fleece net iets warmer voor in de winter. Ofzo
Ik heb ook een deurmat met pinguïns met mutsen op en sjaals om in diezelfde winkelmand zitten![]()
Maar zo'n huis koop je niet om binnen te zitten. Is het buiten ook te doen?quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ga er over paar weken werken dus zal er wel vaker gaan komen dan mevrouwquote:
Wordt fleece niet heel statisch?quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb een makosatijn, een microvezelsatijn en een fleece dekbedovertrek in mijn digitale winkelmand zitten. Ik heb dus alleen wel al zes makosatijnen dekbedovertrekken. Al vind ik er vier iets minder fijn dan de andere twee, die zijn na paar keer wassen toch net wat minder zacht geworden. De heel fijne zijn alleen al drie maanden uitverkocht. Geen idee waarom ik er nog meer zou moeten of willen kopen, maar nou ja, misschien zijn die wel net zo fijn als de hele fijne die ik nu heb. Of die van fleece net iets warmer voor in de winter. Ofzo
Ik heb ook een deurmat met pinguïns met mutsen op en sjaals om in diezelfde winkelmand zitten![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Drie hier waarvan twee met gatquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wordt fleece niet heel statisch?
En sowieso die deurmat kopen iddpinguins
Ik denk, als je al zes dekbedovertrekken hebt dan kunnen er nog wel een paar bij
* Tele6 heeft 2 dekbedovertrekken en ontdekte laatst een gat in eentje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |