abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206570496
:* !
pi_206570733
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:24 schreef Blues het volgende:
Maar Tele, waar komt die opmerking vandaan dan?
Wat bedoel je?

En bedankt voor dit lieve naamtopic *;

Ik moet morgen half 7 op voor m'n wedstrijd in verweggistan maar ben nog veel te opgefokt om te slapen :(
Had een boel romantische romans meegenomen om te lezen 's avonds en onderweg, maar daar heb ik nu helemaal geen zin in :(
Ik had wraakzuchtige moordboeken of trieste huilboeken op de e-reader moeten zetten of zo _O-
pi_206570751
Tele :*
Spoilers!
pi_206570755
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wat bedoel je?

En bedankt voor dit lieve naamtopic *;

Ik moet morgen half 7 op voor m'n wedstrijd in verweggistan maar ben nog veel te opgefokt om te slapen :(
Had een boel romantische romans meegenomen om te lezen 's avonds en onderweg, maar daar heb ik nu helemaal geen zin in :(
Ik had wraakzuchtige moordboeken of trieste huilboeken op de e-reader moeten zetten of zo _O-
Dat ie zich niet tot je aangetrokken voelt.
Waarom appt hij zoiets?
pi_206570788
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Best kut gewoon.
Dat duurt ff, maar dan ben je er overheen, je hebt toch het afspraakje waar je zin in had gehad *G*
Dat is supergoed manmanman ^O^
Wat ik nog helemaal niet verteld had hier, ik had vorige week een datingapp op m'n telefoon gezet gewoon om te kijken wat ik ervan vind, en ik heb echt al een hele rij aan reacties _O-
(Ook daadwerkelijk een paar interessante en aardige, niet alleen maar "Seks????" :D )
Dus meer vissen in de zee, elk potje een dekseltje, etc etc

Maar R is zo'n lekker ding!!! :(

Nog ff wennen dit _O-
Duizend beter dan een jaar lang van een afstandje fantaseren "wat als?". Sowieso. Het is het waard. Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben. :Y
pi_206570850
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:47 schreef Blues het volgende:

[..]
Waarom appt hij zoiets?
Hij appte iets als:

quote:
Ik vond het leuk vandaag en als je me in (stad) uitnodigt kom ik graag een keer langs. Maar ik had het idee dat het voor jou meer dan gewoon gezellig was.
Ik vind je interessant en stoer met (noemt dingen die ik hem verteld heb) maar voel me niet per se tot je aangetrokken.
Maw, als je een vriendje zoekt weet ik niet of je bij mij goed zit.
Denk dat het wel goed is om daar open en duidelijk over te zijn toch? Nu ga ik iig geen dingen van hem verwachten die er niet in zitten. (Moet uitkijken de "niet per se" en de "weet niet of" niet te lezen als "dus misschien toch wel ooit!!!" want dan ga ik stomme dingen doen)
pi_206570915
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:56 schreef Tele6 het volgende:

Hij appte iets als:

Denk dat het wel goed is om daar open en duidelijk over te zijn toch? Nu ga ik iig geen dingen van hem verwachten die er niet in zitten. (Moet uitkijken de "niet per se" en de "weet niet of" niet te lezen als "dus misschien toch wel ooit!!!" want dan ga ik stomme dingen doen)
Duidelijk idd.
^O^
pi_206571000
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:47 schreef Blues het volgende:

Waarom appt hij zoiets?
Ik vind het inmiddels dus ook gewoon een hork eerste klas.

Maar ja, het is wel duidelijk. Een duidelijke hork.

Knuffel voor Tele :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206571022
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 23:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vind het inmiddels dus ook gewoon een hork eerste klas.

Maar ja, het is wel duidelijk. Een duidelijke hork.

Knuffel voor Tele :*
Ja? Had hij me beter aan het lijntje kunnen houden? Subtieler afwijzen op de een of andere manier?
Hij heeft trouwens hierna (toen ik bevestigde dat z'n idee klopte) nog sorry gezegd en gezegd dat hij het stoer vond dat ik 'm gevraagd had. :s)

Bedankt voor de knuffel :*
pi_206571048
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 23:09 schreef Tele6 het volgende:
Ja? Had hij me beter aan het lijntje kunnen houden? Subtieler afwijzen op de een of andere manier?

Ik weet het ook niet. Niet tot je aangetrokken voelen, klinkt zo...afwijzend. Maar op zich is dat natuurlijk wel waar het om gaat als je wilt daten/seksen met iemand. En hij heeft ook wel tof gezegd wat hij wel heel leuk aan je vond.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206571150
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 23:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik weet het ook niet. Niet tot je aangetrokken voelen, klinkt zo...afwijzend. Maar op zich is dat natuurlijk wel waar het om gaat als je wilt daten/seksen met iemand. En hij heeft ook wel tof gezegd wat hij wel heel leuk aan je vond.
Ik heb op m'n 19e eens een blauwtje gelopen met iemand die zich wel echt als een hork gedroeg. Had me 2 weken lang lopen versieren, naïeve Tele had alle signalen helemaal niet door, en toen ik het eenmaal wel door had en wilde, was hij het zat omdat hij me te naïef en te jong vond inmiddels. Toen heb ik een verhaal van een uur over me heen gekregen over dat ik veel te naïef en veel te jong was. Pohhhh dat had anders gekund _O-
pi_206571213
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 23:17 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb op m'n 19e eens een blauwtje gelopen met iemand die zich wel echt als een hork gedroeg. Had me 2 weken lang lopen versieren, naïeve Tele had alle signalen helemaal niet door, en toen ik het eenmaal wel door had en wilde, was hij het zat omdat hij me te naïef en te jong vond inmiddels. Toen heb ik een verhaal van een uur over me heen gekregen over dat ik veel te naïef en veel te jong was. Pohhhh dat had anders gekund _O-
Vergeleken daarmee is dit gewoon uitermate vriendelijk _O-
pi_206571477
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 23:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hij heeft trouwens hierna (toen ik bevestigde dat z'n idee klopte) nog sorry gezegd en gezegd dat hij het stoer vond dat ik 'm gevraagd had. :s)

Ach, jammer dat hij jou anders ziet dan jij hem.
Ik vind hem zeker geen hork, juist attent eigenlijk, dat hij je signalen oppikte en je, op een nette manier, meteen duidelijkheid gaf, ipv valse hoop.
Maakt de boodschap voor jou niet leuker, maar als hij zo eerlijk is… waarom zou het geen leuke platonische vriendschapsrelatie kunnen worden?

Tenzij dat voor jou te ongemakkelijk zou blijken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206571499
Twee feestjes achter elkaar gehad, morgen om 9 uur weer zwemmen. Misschien tijd om te gaan slapen nu? _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206572988
Heel jammer, maar ik vind het wel voor hem pleiten. Eerlijk doch vriendelijk.
Maar ik. zou er ook flink van balen hoor :*

Het werd weer eens een drukke werkdag. Avond. Nacht. :') nu onderweg naar huis, even gestopt bij tankstation om cafeïne te halen.
pi_206573299
Heb je nog een beetje kunnen slapen Tele? Fijn dat je dag gisteren leuk was, dat heb je toch maar even mooi geregeld voor jezelf.

Balen van het berichtje dat hij stuurde. Wel netjes dat hij dat zo zegt. Maar ja, daar heb je niet zo veel aan. Kan je er een FWB uitslepen? Dan is je nieuwsgierigheid misschien genoeg bevredigd :9
Spoilers!
pi_206573646
@Tele6 jammer dat hij er zo over denkt, maar jullie hebben iig een leuke dag gehad! (Met pannenkoeken!)
Succes met wedstrijd vandaag en binnenkort met een hele rits dates met een boel andere letters

@Blues klinkt als een leuke avond!

@Lucky_Strike gefeliciteerd en hoe was black smoke?
pi_206573811
Mogge!

Tot 7 uur prima geslapen, daarna een enorme nachtmerrie, ben er moe van
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 6 november 2022 @ 09:42:58 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206573882
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 23:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Vind het ook totaal niet horkerig. Als je met iemand afspreekt echt als date dan heb je toch vaak achteraf even zo'n evaluatie. Vond jij het net zo leuk als ik? Hebben we dezelfde verwachting bij een vervolg date?
En je was ook stoer Tele! Iemand uit durven vragen is echt een toffe eigenschap :D
pi_206573936
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 08:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb je nog een beetje kunnen slapen Tele? Fijn dat je dag gisteren leuk was, dat heb je toch maar even mooi geregeld voor jezelf.

Balen van het berichtje dat hij stuurde. Wel netjes dat hij dat zo zegt. Maar ja, daar heb je niet zo veel aan. Kan je er een FWB uitslepen? Dan is je nieuwsgierigheid misschien genoeg bevredigd :9
Ik heb denk ik de zes uur slaap wel gehaald. We zaten netjes kwart voor 7 in de auto en zijn nu ter plekke. Valt mee met hoe gaar ik ben. Goed gezelschap in de auto ^O^

FWB zou wel leuk zijn, geen idee of dat er wel in zit. Ik denk nog even na over hoe ik dat op een handige manier voor zou kunnen stellen :D
pi_206574030
Ik vind t een heel netjes berichtje :) jammer dat de boodschap niet leuk is, maar echt wel op een nette manier verwoord, en idd beter dan met ongelijke verwachtingen nog een keer afspreken.

FWB zou ik eerlijk gezegd niet voorstellen - dat lijkt me nou juist iets voor als je elkaar wel heel aantrekkelijk vindt maar weet dat er verder dingen zijn waardoor het niet echt iets zal gaan worden verder bv. In elk geval die aantrekkingskracht lijkt me daar juist cruciaal bij. Maar da's mijn idee daarbij natuurlijk :).
pi_206574166
Ik vind het ook netjes, wel heel stom natuurlijk :(

Ik ging eindelijk weer eens naar mijn huppelclub na vakantie en ziek en toen kreeg ik precies op het moment dat ik de deur uitstapte hartkloppingen. Dat zakte ondanks afwachten en medicijnen niet dus toen ging ik maar onverrichter zaken huiswaarts. Stom hart :6
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206574246
Nette jongen. Maakt het extra jammer, dat wel. Wat ik me dan wel afvraag: met wat voor antwoord reageer je op zo'n bericht?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206574261

Gister was het nog zonnig

Vandaag is het herfstig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 6 november 2022 @ 11:34:35 #25
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206574636
Dus ik ging lekker even wat voor de lunch bakken voor de dames.

Deegje uitgerold, kaneelboter gemaakt en uitgesmeerd, doet keukenkastje open, pakt suiker, (nooit ever ever gebruikt en waarom ie daar staat totaal onduidelijk) wijnglas plettert uit kastje, in scherven op aanrecht, scherven over m;n deegje..

@!@()#&$!*&@#^%*)&!^@#)*&$^@)#*^$)*@&^$@$*&)#^$*&@^#*$&@^#$*)&@^#)$^@)#*&$@^)*#&@^)#*&$
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206574647
:X
pi_206574649
Hebben jullie Mastodon ook al uitgeprobeerd?
pi_206574716
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 11:36 schreef Blues het volgende:
Ja, ik kijk daar een beetje rond
pi_206574831
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 11:43 schreef Kaatje1 het volgende:

Ja, ik kijk daar een beetje rond
Ik ook.. maar ben nog niet heel enthousiast.
Maar ik snapt twitter in het begin ook niet :D
pi_206574910
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 11:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik ook.. maar ben nog niet heel enthousiast.
Maar ik snapt twitter in het begin ook niet :D
Ja, ik heb ook iedere keer weer een “ah zo dus” moment.
Maar heb ook iemand kunnen helpen, daar stond ik zelf van de kijken _O-
  zondag 6 november 2022 @ 12:16:38 #31
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206575008
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206575156
Ik zit aan de koffie met digitale krant in b O+ d.
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 november 2022 @ 12:37:48 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206575209
Pantosti :9
Vanmorgen gesport. Zo richting een cafeetje waar we de heidag hebben van :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206575346
quote:
Yep.
Er verschijnen steeds meer how to’s . Kirsten Verdel was er snel bij en begon ook met wat tips.
Grappig dat er weer jargon bijkomt. Toots en boosts…
Is dit info die je zoekt? https://diggingthedigital.com/mastodon/
Ook: de Saturday Seven: posters posten dan links naar nieuwe favo’s om te volgen.

Hier meer info: https://fedi.tips/
Heeft fok al een Mastodon topic😉

[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 06-11-2022 13:10:48 ]
  Moderator zondag 6 november 2022 @ 13:37:50 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206575915
quote:
Nee, was da?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206576908
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 13:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee, was da?
Een alternatief voor Twitter

Mijn kimchi is klaar, dit waren 2 Chinese kolen en een rettich van 1,3kg, wortels, bosui, appel, ui, gember, heeeeeel veel knoflook en peper
Uiteindelijk een mix van recepten gebruikt, zoals gewoonlijk :@
pi_206577379
Ik deed al niks met Twitter, dus heb ook niet gekeken naar een alternatief.

Wat een zeikweer zeg, ik ben blij dat ik niet op het hockeyveld stond. Ik had donderdag en vrijdag halve dagen gewerkt door de gezelligheid bij ouders, maar daardoor wel wat uren nog in te halen. En ik moet morgen een concept rapport opsturen naar collega's, dus had de tijd ook wel nodig. Zij hadden vandaag lunchafspraak elders, dus vanochtend al aan de slag gegaan en best lekker kunnen werken. Ik voelde me vanochtend ook weer wat beter, fijn. Inmiddels 7 uur later (met in totaal wel 1-1.5 uur aan pauzes tussendoor hoor) begint m'n hoofd toch weer wat tegen te sputteren, beetje hoofdpijn/zwaar hoofd. Dus laptop ff opzij gelegd en zo even bodyscan en uurtje boek lezen.

Irriteert me wel, moet ik zeggen. Ik heb sinds ik mn kop stootte, wat inmiddels al 4.5 week geleden is, me nog geen enkele dag gewoon normaal gevoeld. Of dat nou door het kop stoten komt of door kop stoten en daarna verkouden/coronaprik/virusje/griepprik, het blijft vervelend. Daarvoor liep ik ook al steeds te emmeren met nek vast en oorontsteking, dus het zou zomaar kunnen dat ik me voor ik mn kop stootte ook al sinds eind augustus niet meer normaal had gevoeld, dat weet ik niet meer..

In elk geval gaat begin dec een hoop druk eraf als dit rapport is ingeleverd en ik weer twee ipv drie banen heb, dus ik hoop dat dat ook al scheelt. En ik neem twee weken kerstvakantie:)
  zondag 6 november 2022 @ 15:28:15 #38
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206577391
Waarom zou je een alternatief voor Twitter willen?
pi_206577504
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 15:28 schreef fietsie het volgende:
Waarom zou je een alternatief voor überhaupt zoiets als Twitter willen?
FTFY

Nooit Twitter gehad, nooit gemist, hoef geen Mastodon.
pi_206577522
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 15:28 schreef fietsie het volgende:
Waarom zou je een alternatief voor Twitter willen?
Ik sta er ook wel van te kijken dat er kennelijk zulke fanatieke Twittergebruikers in deze SC zitten.
pi_206577620
Ik moet wel bekennen dat ik er jaren geleden flink naast zat toen op een congres over innovaties iets met 140 tekens en een vogeltje werd gepresenteerd als hét middel om snel info te delen… en ik dat een schattig droombeeld vond :')
pi_206577766
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
FTFY

Nooit Twitter gehad, nooit gemist, hoef geen Mastodon.
Dat lijkt me een legitieme vraag. De behoefte aan een alternatief voor Twitter lijkt me vrij evident :+
  Moderator zondag 6 november 2022 @ 15:56:34 #43
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206577801
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 14:52 schreef Yinny het volgende:

[..]
Een alternatief voor Twitter
Oh, nooit gebruikt. Waarom gaat men op zoek naar een alternatief?
pi_206577895
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 15:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Omdat niet iedereen fan is van de heer Musk en zijn praktijken?
  zondag 6 november 2022 @ 16:08:57 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206577992
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 16:02 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Is Tesla als bedrijf ook al in waarde gedaald door dit alles?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206578053
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 10:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind t een heel netjes berichtje :) jammer dat de boodschap niet leuk is, maar echt wel op een nette manier verwoord, en idd beter dan met ongelijke verwachtingen nog een keer afspreken.

FWB zou ik eerlijk gezegd niet voorstellen - dat lijkt me nou juist iets voor als je elkaar wel heel aantrekkelijk vindt maar weet dat er verder dingen zijn waardoor het niet echt iets zal gaan worden verder bv. In elk geval die aantrekkingskracht lijkt me daar juist cruciaal bij. Maar da's mijn idee daarbij natuurlijk :).
Goed punt :Y
pi_206578055
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 16:08 schreef Molo het volgende:

[..]
Is Tesla als bedrijf ook al in waarde gedaald door dit alles?
Blijkbaar wel: https://businessam.be/tes(...)ds-twitterdeal-musk/

https://www.autovisie.nl/(...)lecht-is-voor-tesla/
pi_206578073
quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2022 10:39 schreef sigme het volgende:
Nette jongen. Maakt het extra jammer, dat wel. Wat ik me dan wel afvraag: met wat voor antwoord reageer je op zo'n bericht?
Ik heb gereageerd met dat de indruk die hij had klopte en dat hij geen sorry hoefde te zeggen. Verder niet echt wat gezegd nog :)
  zondag 6 november 2022 @ 16:13:43 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206578081
quote:
Zo, dat is fors!

Zit auto's te bekijken maar echt alles lijkt tegenwoordig op elkaar joh :')
pi_206578166
:W uit het noorden. Ik vind het hier maar ongezellig. Lelijke campus, veel te groot. Motregen. Wind. Bus gemist. :(

Wedstrijd was wel erg leuk *G*
We zijn het duo met m'n broertje voor gebleven *G*
Iets meer dan anderhalf uur over gedaan, erg netjes. O+
  zondag 6 november 2022 @ 16:38:40 #51
63722 z80
I fink you freaky
pi_206578565
Rondje huishouden. Winterdekbed er weer op. 15 Graden binnen vraagt toch iets meer dekbed.
Rondje van de dijk af waaien met de fiets, sporten en net voor de regen thuis.
Geplande eten in de stad moet maar wachten tot een andere keer. Geen zin om als een verzopen kat daar ergens te gaan zitten. Dan maar de vrieskist opengetrokken. Bleek nog een moot zalm in te liggen. :Y)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 6 november 2022 @ 16:55:15 #52
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206578898
quote:

[..]
En iedereen wist precies wie de vorige eigenaar was en wat die deed?
Of reageert nu op wat er nu wel in de media breed uitgemeten wordt en wat dat eerder niet werd gedaan omdat het niet draaide om een mediagenieke situatie?
  zondag 6 november 2022 @ 16:55:46 #53
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206578915
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 16:13 schreef Molo het volgende:

[..]
Zo, dat is fors!

Staatslot halen, krijg je misschien een iX3 thuisgestuurd :P
  Moderator zondag 6 november 2022 @ 16:58:32 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206578962
quote:

[..]
Oh zo. Wie zegt dat de vorige eigenaar niet net zo'n waailap was.

Ik koop gewoon geen auto van hem, kost hem veel meer geld :P
  zondag 6 november 2022 @ 17:00:43 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206578992
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 16:55 schreef fietsie het volgende:

[..]
Staatslot halen, krijg je misschien een iX3 thuisgestuurd :P
Dat is toch helemaal geen extreem dure auto?
  Moderator zondag 6 november 2022 @ 17:02:14 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206579022
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 16:13 schreef Molo het volgende:

[..]
Zo, dat is fors!

Veel onderstellen en motoren worden al gedeeld. Zelfstandige Europese merken, ik ken alleen BMW en op zekere hoogte Mercedes.

Omdat er zoveel op moet zitten tegenwoordig zijn ontwikkelingskosten hoog.
pi_206579092
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 16:55 schreef fietsie het volgende:

[..]
En iedereen wist precies wie de vorige eigenaar was en wat die deed?
Of reageert nu op wat er nu wel in de media breed uitgemeten wordt en wat dat eerder niet werd gedaan omdat het niet draaide om een mediagenieke situatie?
Ja weet ik veel, ik heb geen Twitter, ik mot geen Twitter. Maar vragen waarom mensen een alternatief zoeken voor Twitter is een beetje vragen naar de bekende weg toch?
  zondag 6 november 2022 @ 17:12:25 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206579247
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 17:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Veel onderstellen en motoren worden al gedeeld. Zelfstandige Europese merken, ik ken alleen BMW en op zekere hoogte Mercedes.

Een beetje veilige en zuinige auto is op zich ook geen overbodige luxe :P
pi_206579509
Ziet er de kimchi! Ik zou wel regelmatig even het potje opendraaien om gas te laten ontsnappen. Mijn weckpot eindigt meestal in een plasje zuur sap omdat die het zelf laat ontsnappen.

Hier staat een lasagne in de oven. Vanmorgen yoga gedaan, een erg fijne les die ik ook echt nodig had om mijn hoofd even tot rust te brengen. Al die zorgen om anderen gaan me niet in de koude kleren zitten moet ik zeggen.
Voor de afleiding nu een plan aan het maken voor de vulling van 5 dagen London. In de zomer plof ik graag tussendoor even in een park neer omdat het anders wel erg vermoeiende dagen zijn. Ik ben nu nog op zoek naar een soortgelijk winters alternatief.
  zondag 6 november 2022 @ 17:28:55 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206579604
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 17:24 schreef Tuindier het volgende:
Ziet er de kimchi! Ik zou wel regelmatig even het potje opendraaien om gas te laten ontsnappen. Mijn weckpot eindigt meestal in een plasje zuur sap omdat die het zelf laat ontsnappen.

Hier staat een lasagne in de oven. Vanmorgen yoga gedaan, een erg fijne les die ik ook echt nodig had om mijn hoofd even tot rust te brengen. Al die zorgen om anderen gaan me niet in de koude kleren zitten moet ik zeggen.
Voor de afleiding nu een plan aan het maken voor de vulling van 5 dagen London. In de zomer plof ik graag tussendoor even in een park neer omdat het anders wel erg vermoeiende dagen zijn. Ik ben nu nog op zoek naar een soortgelijk winters alternatief.
Het Natural History Museum natuuuuurlijk O+

pi_206579669
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 17:24 schreef Tuindier het volgende:

Misschien in een bibliotheek neerstrijken voor een uurtje?
pi_206579674
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 15:38 schreef Sarabi het volgende:

Ik sta er ook wel van te kijken dat er kennelijk zulke fanatieke Twittergebruikers in deze SC zitten.
'Fanatieke' twittergebruikers nog wel :D
pi_206579686
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 17:28 schreef Molo het volgende:

[..]
Het Natural History Museum natuuuuurlijk O+

[ afbeelding ]
Die staat absoluut op de lijst. Net als het Science museum, en het British museum. Ik twijfel nog over Kew, want winter, maar daar ben ik nog nooit geweest dus misschien toch wel.
pi_206579706
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 15:56 schreef derLudolf het volgende:

Ik ben er nieuwsgierig naar. Dus was daar aan t rondneuzen.
pi_206579817
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 17:32 schreef Blues het volgende:

[..]
'Fanatieke' twittergebruikers nog wel :D
Nouja dat mensen het genoeg gebruiken om op zoek te gaan naar vervanging.

Ik ken eigenlijk alleen maar 'nerds' die het gebruiken.
Ik heb ook een account maar zou het geen seconde missen dus ook nog niet overgestapt naar iets anders.
  zondag 6 november 2022 @ 17:50:14 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206579974
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 17:33 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Die staat absoluut op de lijst. Net als het Science museum, en het British museum. Ik twijfel nog over Kew, want winter, maar daar ben ik nog nooit geweest dus misschien toch wel.
N00bje hier maar wat is Kew?
  zondag 6 november 2022 @ 17:52:29 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_206580009
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 17:50 schreef Molo het volgende:

[..]
N00bje hier maar wat is Kew?
Kew gardens (Royal Botanic Gardens, Kew). Een stukje buiten Londen.
  zondag 6 november 2022 @ 17:55:58 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206580108
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 17:52 schreef z80 het volgende:

[..]
Kew gardens (Royal Botanic Gardens, Kew). Een stukje buiten Londen.
Oh daar ben ik dan niet geweest maar sowieso amper wat van Londen gezien nog. Gaat vast nog gebeuren, trein moet nog even goedkoper worden want toffe stad _O_
  zondag 6 november 2022 @ 17:58:37 #69
63722 z80
I fink you freaky
pi_206580156
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 17:55 schreef Molo het volgende:

[..]
Oh daar ben ik dan niet geweest maar sowieso amper wat van Londen gezien nog. Gaat vast nog gebeuren, trein moet nog even goedkoper worden want toffe stad _O_
Ook te lang niet meer in Londen geweest. Maar met kerst oud/nieuwe ga ik er niet mer naartoe. Dat was een hele grote tegenvaller.
pi_206580167
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 17:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nouja dat mensen het genoeg gebruiken om op zoek te gaan naar vervanging.

Ik ken eigenlijk alleen maar 'nerds' die het gebruiken.
Ik heb ook een account maar zou het geen seconde missen dus ook nog niet overgestapt naar iets anders.
Iedereen gebruikt social media op zijn/haar manier.
Ik volg op twitter medische dingen, natuuraccounts, wetenschappers, buurtkrantjes e.d.
Soms lees ik door op interessante draadjes.
pi_206580194
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 17:59 schreef Blues het volgende:

Iedereen gebruikt social media op zijn/haar manier.
Ik volg op twitter medische dingen, natuuraccounts, wetenschappers, buurtkrantjes e.d.
Soms lees ik door op interessante draadjes.
:Y

Het probleem van zo'n alternatief is dat ál die leuke dingen van Twitter ook allemaal naar het alternatief moeten gaan. Dus als iedereen dat nou gewoon doet, dan kan ook iedereen van Twitter af :+
pi_206580250
Poezenfilmpjes volg ik er veel. En natuurpagina’s, een dame die in Italië woont veelal dat soort, en dan komt er ook nog van alles langs. En bij interessante rechtszaken Saskia Bellenkamp en Chris Klomp
  zondag 6 november 2022 @ 18:05:41 #73
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206580311
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 17:00 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat is toch helemaal geen extreem dure auto?
In mijn ogen toch zeker vier auto’s
  zondag 6 november 2022 @ 18:06:29 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206580348
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 17:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja weet ik veel, ik heb geen Twitter, ik mot geen Twitter. Maar vragen waarom mensen een alternatief zoeken voor Twitter is een beetje vragen naar de bekende weg toch?
Nou wat mij betreft niet, het is meedoen aan dezelfde onzin die Twitter al is :p
pi_206580479
Ik zeg overigens nergens dat ik van Twitter ga/wil.
Volg wel e.e.a. aan het nieuws rondom de overname en dan zijn berichten over mastodon niet te missen.
Dus ik kijk daar ook rond, geen idee of ik het leuk vind.
Nu nog niet iig :D

Paar x per dag afhankelijk van tijd en zin besteed ik een poosje in de dag aan meestal een vast rijtje.
VK, NOS, FB, Twitter en FOK!
Fok wat vaker om beetje mee of bij te lezen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 06-11-2022 20:24:51 ]
  zondag 6 november 2022 @ 18:33:16 #76
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206580971
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 17:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mercedes en PSA is ook al twee handen op 1 buik als het gaat om de aandrijflijnen
pi_206580984
Ships(weer) niet thuiswerken.
2 nog ziek.
Getsie -O-
  zondag 6 november 2022 @ 18:40:14 #78
63722 z80
I fink you freaky
pi_206581146
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 18:33 schreef fietsie het volgende:

[..]
Mercedes en PSA is ook al twee handen op 1 buik als het gaat om de aandrijflijnen
PSA is heel groot in het leveren van aandrijflijnen aan heel veel merken. Zowel enkel de motor als complete set. Echter dat zegt niets over de rest van de auto.
Zelfde verhaal met de airbag. In een Mercedes zitten airbags van Nissan, met andere stikker er over.
  Moderator zondag 6 november 2022 @ 18:46:56 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206581332
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 18:33 schreef fietsie het volgende:

[..]
Niet met Renault? De 1.5dCi levert Renault aan Mercedes en de Kangoo verkoopt Mercedes als Citan.

Maar volgens mij is dat niet een bedrijf.
  zondag 6 november 2022 @ 19:50:56 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206582335
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 18:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Niet met Renault? De 1.5dCi levert Renault aan Mercedes en de Kangoo verkoopt Mercedes als Citan.

Maar volgens mij is dat niet een bedrijf.
Ik zat laatst met mn hoofd onder een mercedes motorkap en kwam Citroen logo's tegen..
pi_206582558
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 18:34 schreef Blues het volgende:
Ships(weer) niet thuiswerken.
2 nog ziek.
Getsie -O-
Sterkte voor je komende werkdagen
pi_206582646
@Tuindier Natural History en Science Museum zijn O+ O+ mijn vader heeft voor werk aantal jaar in Londen gewoond, ik voelde me altijd een kind in een snoepwinkel in die musea! Londen voelt voor mij ook nog steeds een beetje als thuiskomen. Zoveel fijne herinneringen daar. Wanneer ga je?
  zondag 6 november 2022 @ 20:24:06 #83
63722 z80
I fink you freaky
pi_206582749
Binnenkort verkiezingen in kreis Kleve. Voor een zetel in de landsraad nrw.
Nu hebben de regionale kranten het publieke debat achter een betaalmuur gezet.
En straks gaan klagen dat er niemand komt opdagen om te stemmen. In plaats van zorgen dat het debat en de standpunten van de kandidaten voor iedereen makkelijk beschikbaar is.
pi_206582752
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 20:08 schreef Yinny het volgende:

Sterkte voor je komende werkdagen
Dank.
Vind het vooral vervelend voor de zieken zelf die niet opknappen!
Covid/griep/blaasontstekingen.

Hoe gaat het met jou? Werk/studie enz?
  zondag 6 november 2022 @ 20:43:02 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206582988
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 20:24 schreef z80 het volgende:
Binnenkort verkiezingen in kreis Kleve. Voor een zetel in de landsraad nrw.
Nu hebben de regionale kranten het publieke debat achter een betaalmuur gezet.
En straks gaan klagen dat er niemand komt opdagen om te stemmen. In plaats van zorgen dat het debat en de standpunten van de kandidaten voor iedereen makkelijk beschikbaar is.
Bizar wel dat dat kan/mag
  zondag 6 november 2022 @ 20:48:16 #86
63722 z80
I fink you freaky
pi_206583047
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 20:43 schreef Molo het volgende:

[..]
Bizar wel dat dat kan/mag
De regionale kranten denken dat ze de macht hebben.
Bij het begin van de corona uitbraak werden belangrijke gegevens ook achter een betaalmuur gezet. Hier tegen heeft NRW, na de nodige klachten, wel ingegrepen.
  zondag 6 november 2022 @ 20:51:57 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206583095
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 20:48 schreef z80 het volgende:

[..]
De regionale kranten denken dat ze de macht hebben.
Bij het begin van de corona uitbraak werden belangrijke gegevens ook achter een betaalmuur gezet. Hier tegen heeft NRW, na de nodige klachten, wel ingegrepen.
Informatieoorlogen O+ :')
pi_206583237
Even een recept hier bewaren hoor. Staat op de site van de VK, maar ik weet nooit wanneer daar dingen achter de betaalmuur verdwijnen.

SPOILER: Hartige appeltaart
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206583401
Ik had 'm ook opgeslagen!! Intrigerend recept :Y)
  zondag 6 november 2022 @ 22:05:49 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206584140
Oe die klinkt lekker
pi_206586136
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 20:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Dank.
Vind het vooral vervelend voor de zieken zelf die niet opknappen!
Covid/griep/blaasontstekingen.

Hoe gaat het met jou? Werk/studie enz?
Leuk druk! Onze begeleider had al gezegd dat de eerste weken de "wittebroodsweken" zijn en dat blijkt wel...de eerste klasgenoten zijn al gestopt. Een tijd geleden dat ik flashcards heb gemaakt voor het leren, dus dat was weer oefenen.
pi_206586184
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 07:47 schreef Yinny het volgende:

Leuk druk! Onze begeleider had al gezegd dat de eerste weken de "wittebroodsweken" zijn en dat blijkt wel...de eerste klasgenoten zijn al gestopt. Een tijd geleden dat ik flashcards heb gemaakt voor het leren, dus dat was weer oefenen.
^O^
Die stoppers hebben het onderschat of zo?
En wat zijn flashcards?
pi_206586519
Goedemorgen c_/
  maandag 7 november 2022 @ 09:04:05 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206586720
Softerotische associaties met het woord flashcards hier, dus ik ga het nu googlen om te kijken wat het echt is :D _O_

-edit-
Ah, nooit geweten dat die kaartjes zo heetten, geinig
Zou ze eigenlijk vaker moeten gebruiken merk ik oO<

[ Bericht 27% gewijzigd door Molo op 07-11-2022 09:13:28 ]
pi_206587031
Hey. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206587109
Mogguh :O

Onze keuken wordt gemonteerd. Door een man waarvan ik nu in elk geval wel het idee heb dat ie heel goed weet wat 'ie doet. Hij heeft z'n eigen koffiezetapparaat mee, dan kan ' ie gewoon zelf z'n ding doen. Dus ik heb de hint begrepen en ben nu lekker naar boven verhuisd naar de bank, met een dekentje. :+

Verder geen echte Twitter gebruiker, volg het hele gebeuren verder ook niet zo. Vind het wel frappant dat zodra dit soort bedrijven meer openheid geven in hun doen en laten en wie erachter het CEO bureau zit, ze juist massaal geboycot worden. Terwijl de jaren ervoor het heus niet anders ging, maar ja, dan wist men het niet... uhuh.... :')
pi_206587312
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2022 09:34 schreef Lonaa het volgende:
Hey. :7
Je leeft ! Do tell pretty please. 🇬🇧

Over twitter: goeie info te vinden. En nu is het eigendom van een doorgedraaide biljonair plus van de biljonairs in Saudi-Arabië.
pi_206587324
@Candaasje Keuken *O*
Wanneer werkzaam volgens planning?
pi_206587391
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 10:01 schreef AnneX het volgende:
@:Candaasje Keuken *O*
Wanneer werkzaam volgens planning?
Goh, eh, nou deels hopelijk ergens deze week als wij de afvoer op het riool hebben aangesloten. Dan hebben we een werkende vaatwasmachine :P . En de koelkast zou het straks ook moeten doen.
Het blad wordt vandaag ingemeten en dan over een maandje geleverd, dan kan ook de kookplaat erin. De levertijd van de oven (NEFF) is nog onbekend, die staat nog in nota. Gelukkig hebben we onze airfryer nog :P
pi_206587420
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 07:56 schreef Blues het volgende:

[..]
^O^
Die stoppers hebben het onderschat of zo?
En wat zijn flashcards?
Het is ook zwaar om studie, familie, huishouden en/of werk te combineren. Voor sommigen is het idd te veel.
Flashcards zijn echt kaartjes, met aan een kant een begrip of vraag en aan andere kant uitleg/antwoord. Kan je je zelf overhoren en kijken wat je mist
pi_206587580
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 10:00 schreef AnneX het volgende:

[..]

Over twitter: goeie info te vinden. En nu is het eigendom van een doorgedraaide biljonair plus van de biljonairs in Saudi-Arabië.
Yes, ga ik vandaag nog even tijd voor vinden, want het was tof. O+
pi_206587874
Oh ik heb iets gemist, wat heb je gedaan loon? :)
pi_206587961
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2022 10:56 schreef Candaasje het volgende:
Oh ik heb iets gemist, wat heb je gedaan loon? :)
Ik was van woensdag tot gisteren in Glasgow. :7
  maandag 7 november 2022 @ 12:47:09 #104
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206589204
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2022 11:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik was van woensdag tot gisteren in Glasgow. :7
Zwaar leven :P
pi_206590041
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 12:47 schreef fietsie het volgende:

[..]
Zwaar leven :P
Nou, best wel. Hoor.

:')

Vandaag is wel beetje zwaar leven. Net even iets te druk en te kort op elkaar. :')
  maandag 7 november 2022 @ 13:52:08 #106
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206590069
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2022 13:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nou, best wel. Hoor.

:')

Vandaag is wel beetje zwaar leven. Net even iets te druk en te kort op elkaar. :')
Zwaar LeveR dan :)
pi_206590106
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:52 schreef fietsie het volgende:

[..]
Zwaar LeveR dan :)
Ja dat was wel aan de orde. :')

Ik hoop straks nog even tijd te hebben voor een verslagje hier en/of op de feestboeks. Anders komt dat morgen.
pi_206590227
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2022 09:04 schreef Molo het volgende:
Softerotische associaties met het woord flashcards hier, dus ik ga het nu googlen om te kijken wat het echt is :D _O_

-edit-
Ah, nooit geweten dat die kaartjes zo heetten, geinig
Zou ze eigenlijk vaker moeten gebruiken merk ik oO<
Softerotisch? Hoe dan!? _O-
  Moderator maandag 7 november 2022 @ 14:39:01 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206590592
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 10:00 schreef AnneX het volgende:

[..]

Biljonair? Dat mocht ie willen.
pi_206590913
LonaaOma wordt straks palliatief gesedeerd. Er was een euthanasieverklaring opgesteld vrijdag maar met alles wat daar bij komt kijken gaat het nog zeker een week duren voor dat doorgang kan vinden en dat kan niet want ze is echt echt op.

Ik ga er niet heen, heb afscheid genomen vorige week toen ze nog wel mijn oma was in plaats van een zielig hoopje mens. We gaan zien hoe lang het duurt en hoe de komende week zich ontvouwt.

Zo even uurtje trainen want dat is lekker voor m'n hoofd, toch even paar stukjes taart halen en dan vanavond met GlasgowVriend en F. maar even stukkie taart eten en een borrel drinken op het leven en de dood.
  maandag 7 november 2022 @ 15:41:01 #111
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206591208
Sterkte @Lonaa
pi_206591540
Sterkte @Lonaa :*
  Moderator maandag 7 november 2022 @ 16:24:45 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206591647
Sterkte @Lonaa
pi_206591665
Ach @Lonaa , dan toch -O- sterkte
pi_206591701
Sterkte Lonaa ;(
pi_206591738
Sterkte, Lonaa -O- :'(
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_206591772
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 14:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Biljonair? Dat mocht ie willen.
Dat zijn ze allemaal hè, op papier dan.

Triest Lonaa dat het zo gaat en nog een week moet duren. :* Als oma maar geen pijn heeft. Daar zal men wel voor zorgen.
pi_206591802
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2022 15:04 schreef Lonaa het volgende:
LonaaOma wordt straks palliatief gesedeerd. Er was een euthanasieverklaring opgesteld vrijdag maar met alles wat daar bij komt kijken gaat het nog zeker een week duren voor dat doorgang kan vinden en dat kan niet want ze is echt echt op.

Ik ga er niet heen, heb afscheid genomen vorige week toen ze nog wel mijn oma was in plaats van een zielig hoopje mens. We gaan zien hoe lang het duurt en hoe de komende week zich ontvouwt.

Zo even uurtje trainen want dat is lekker voor m'n hoofd, toch even paar stukjes taart halen en dan vanavond met GlasgowVriend en F. maar even stukkie taart eten en een borrel drinken op het leven en de dood.
Ik schenk er een op je in B:)B
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator maandag 7 november 2022 @ 16:43:15 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206591830
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 16:38 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat zijn ze allemaal hè, op papier dan.

Triest Lonaa dat het zo gaat en nog een week moet duren. :* Als oma maar geen pijn heeft. Daar zal men wel voor zorgen.
Tweehonderdnogwat miljard. Oftewel nog geen kwart biljonair.
pi_206592431
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator maandag 7 november 2022 @ 17:58:39 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206592561
quote:
Ik had het vluchtig gelezen, ik dacht dat ze die zelf had laten maken om die wereld te laten onderzoeken. Maar het was dus net andersom, het filmpje was er en toen kwam het onderzoek.

Ja wat een zegen toch, technologie...
pi_206592707
Mja, het is wel echt goed zo hoor. Oma is er klaar voor, al een tijdje. Het is hooguit jammer dat het "zo" moet en niet met een actieve spuit, zoals ze graag gezien had. En natuurlijk is het kut en naar en vervelend voor iedereen maar het hoort er ook bij en holy hell het lieve mens heeft 95 jaar de kont tegen de krib gegooid tov doodgaan _O_

Het is wel een beetje een gekke verjaardag zo, dat moet ik wel zeggen. :')
pi_206592797
Oh, en als klap op de vuurpijl, toen ik zo net op weg naar huis was van het trainen (trainen is goed voor hoofd als er shit is) zag ik een jongen in paniek en een lappepop op de stoep die geen lappepop bleek maar een oude man. Fiets aan de kant geflikkerd, jongen in paniek gezegd een ambu te bellen, eerste hulp verleend. Toen ik m'n fiets aan de kant donderde was ik bang dat ik moest reanimeren want hij was Heel Erg Wit, maar dat bleek gelukkig niet het geval. Hij was al vrij vlot wel aanspreekbaar gelukkig. Ambu kwam ook vrij vlot en die hebben de beste man meegenomen.

Complimenten gekregen om mijn handelen van ambupersoneel en omstanders so that's nice.

Ik ga zo geloof ik sushi bestellen. En een borrel drinken.
pi_206592874
Wat een dag @Lonaa die vergeet je niet snel. Fijn dat je die twee hebt kunnen helpen.

Goede dag op het werk gehad, maar wat een drukte, je kunt je nauwelijks ergens in verdiepen maar door en door (en dan is het nu rustig).

Ook maar een afspraak bij de huisarts gemaakt. Al zo'n 3-4 weken last van mijn zij. Ik dacht dat het van het hoesten en niezen (bij een keer niezen "knapte" daar ook iets) maar het duurt het me te lang. De opmerkingen van @Isabeau (nierstenen) en een vriendin (nierbekkenonsteking) hebben me toch maar overgehaald. Kan vrijdag terecht (nu al vrij vragen voor zoiets wat eigenlijk alleen maar lastig is wil ik niet).
pi_206592882
Ben je jarig @Lonaa? Gefeliciteerd! *O* kan me voorstellen dat het wel beetje rare dag is zo. Well done met de oude meneer _O_ . En geniet van de sushi en drank!
pi_206593084
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2022 18:11 schreef Lonaa het volgende:
Mja, het is wel echt goed zo hoor. Oma is er klaar voor, al een tijdje. Het is hooguit jammer dat het "zo" moet en niet met een actieve spuit, zoals ze graag gezien had. En natuurlijk is het kut en naar en vervelend voor iedereen maar het hoort er ook bij en holy hell het lieve mens heeft 95 jaar de kont tegen de krib gegooid tov doodgaan _O_

Het is wel een beetje een gekke verjaardag zo, dat moet ik wel zeggen. :')
18 jaar geleden doorliep mijn oma een palliatief traject na een cva precies in de week van mijn verjaardag (en passant werd Theo van Gogh vermoord, dat maakte het nog gekker). Het was een hele rare intensieve week met mijn moeder die bij haar waakte in Amsterdam maar ook mijn verjaardag wilde vieren en ondertussen moest mijn 14-jarige zusje gewoon naar school in Groningen dus was ik veel in mijn ouderlijk huis terwijl ik al in Utrecht woonde. En ik had ook nog tentamens geloof ik. Maar ondanks raar en intens was het ook mooi, ofzo, we deden het echt samen.

Kortom, gefeliciteerd en vier het leven :*
pi_206593233
@Lonaa en dan onderweg ook nog even iemand ge-eerstehulpt _O_ _O_
pi_206593246
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 10:14 schreef Yinny het volgende:
Het is ook zwaar om studie, familie, huishouden en/of werk te combineren. Voor sommigen is het idd te veel.
Flashcards zijn echt kaartjes, met aan een kant een begrip of vraag en aan andere kant uitleg/antwoord. Kan je je zelf overhoren en kijken wat je mist
Ik gebruik Flashcards al heel lang! Vannacht ook nog gebruikt tijdens mijn benen strekken op het werk :+
pi_206593288
Uh, inderdaad een bijzonder verjaardag tot nu toe, Lonaa :o Gefeliciteerd en ook sterkte met je oma en ook nog een schouderklopje voor je handelen met de Meneer op de Stoep. :*
pi_206593310
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een dag @:Lonaa die vergeet je niet snel. Fijn dat je die twee hebt kunnen helpen.

Goede dag op het werk gehad, maar wat een drukte, je kunt je nauwelijks ergens in verdiepen maar door en door (en dan is het nu rustig).

Ook maar een afspraak bij de huisarts gemaakt. Al zo'n 3-4 weken last van mijn zij. Ik dacht dat het van het hoesten en niezen (bij een keer niezen "knapte" daar ook iets) maar het duurt het me te lang. De opmerkingen van @:Isabeau (nierstenen) en een vriendin (nierbekkenonsteking) hebben me toch maar overgehaald. Kan vrijdag terecht (nu al vrij vragen voor zoiets wat eigenlijk alleen maar lastig is wil ik niet).
Ik hoop dat het niets is, maar beter nu na laten kijken dan dat het wel iets is en het erger wordt! :*
En ja, ik zou ook niet zo snel al vrij vragen op het werk, dus mooi dat het zo kon.
pi_206593334
Wat een (verjaar)dag voor je @Lonaa :o

Sterkte, felies en goed gedaan, denk ik dat de lading wel dekt?
pi_206593385
Ugh. Mensen die je bellen ‘naar aanleiding van je vraag op de app en anders blijven we op en neer aan het appen’ en vervolgens, met mij aan de telefoon, tig mails moeten doorspitten op zoek naar de info… waarvoor ik appte.
Doe lekker rustig in je eigen tijd, dan heb ik die tijd ook voor mezelf ipv dat ik in stilte zit te luisteren naar ‘nee deze is het niet, o wacht hier staat wat, en toen kwam ook nog dit… o nee, dat was dat andere evemenent’ En vooral veel willekeurige kreten die in de context van de mail die de ander ziet vast wel ergens op slaan, maar waar ik als meeluisteraar toch echt weinig van kan maken.

Ugh.

Gelukkig is mijn manager tevreden over me. Ik ook over haar, top. Maar over drie weken is ze weg dus daar koop ik weinig voor :')
pi_206593457
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ugh. Mensen die je bellen ‘naar aanleiding van je vraag op de app en anders blijven we op en neer aan het appen’ en vervolgens, met mij aan de telefoon, tig mails moeten doorspitten op zoek naar de info… waarvoor ik appte.
Doe lekker rustig in je eigen tijd, dan heb ik die tijd ook voor mezelf ipv dat ik in stilte zit te luisteren naar ‘nee deze is het niet, o wacht hier staat wat, en toen kwam ook nog dit… o nee, dat was dat andere evemenent’ En vooral veel willekeurige kreten die in de context van de mail die de ander ziet vast wel ergens op slaan, maar waar ik als meeluisteraar toch echt weinig van kan maken.

Ugh.

Gelukkig is mijn manager tevreden over me. Ik ook over haar, top. Maar over drie weken is ze weg dus daar koop ik weinig voor :')
Ik had me echt kapot geergerd :X :X Jij zo te lezen ook _O-
pi_206593614
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 19:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik had me echt kapot geergerd :X :X Jij zo te lezen ook _O-
Ja :( :'(
pi_206593665
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 19:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een (verjaar)dag voor je @:lonaa :o

Sterkte, felies en goed gedaan, denk ik dat de lading wel dekt?
Ja, zoiets is het wel.
pi_206593691
In het kader van collega-ergernissen, de collega met het bureau naast me heeft de irritante gewoonte om als ze ergens niet uitkomt eerst een halfuur te gaan zitten zuchten, mompelen, zachtjes vloeken, rondprutsen, ... en dan na een halfuur "TELE6 WAAROM KOM JE ME NIET ALLANG EVEN HELPEN???"

Ik blijf maar zeggen dat ze me om hulp kan vragen als ze vastloopt maar dat ik uit haar gemopper niet ga proberen uit te zoeken of ze hulp wil, maar het komt nog niet echt aan _O-
pi_206593750
Ik erger me meer aan mezelf als collega, omdat ik nog zoveel moet vragen. Weet wel dat dat ook nog lang niet kan, maar ik schiet niet op en mijn collega kan ook niet door.
pi_206593753
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2022 19:29 schreef Lonaa het volgende:

Ja, zoiets is het wel.
Maar was de sushi lekker?
pi_206593774
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik erger me meer aan mezelf als collega, omdat ik nog zoveel moet vragen. Weet wel dat dat ook nog lang niet kan, maar ik schiet niet op en mijn collega kan ook niet door.
Lijkt mij heel normaal als je ergens nog maar net werkt ;) :*
pi_206593783
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 19:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar was de sushi lekker?
Ik bestelde geen sushi ;( Mijn favoriete poke-bowl-plek is dicht dus dat doe ik morgen. Heb net wat garnalen in de pan gedonderd. En had shake na het trainen.

Straks taart. En wat snacks. Heb geen honger geloof ik.
pi_206593799
@Lonaa wat heb jij een.... bijzondere week. Fijn in Edinburgh een feestje gevierd, en dan zulk nieuws over oma. Jammer dat ze niet overlijdt zoals ze zelf wil, maar wel fijn dat er een eind komt op haar tijd. En dan ook nog ff kickass een leven redden tussen de bedrijven door _O_

Ik zeg tijd voor B:)B B:)B B:)B
pi_206593807
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2022 19:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik bestelde geen sushi ;( Mijn favoriete poke-bowl-plek is dicht dus dat doe ik morgen. Heb net wat garnalen in de pan gedonderd. En had shake na het trainen.

Straks taart. En wat snacks. Heb geen honger geloof ik.
Voelt het wel een klein beetje feestelijk? Kan me voorstellen dat je ook nergens zin in hebt na het nieuws vandaag over oma.
pi_206593833
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 19:36 schreef Leintjeuh het volgende:
@:Lonaa wat heb jij een.... bijzondere week. Fijn in Edinburgh een feestje gevierd, en dan zulk nieuws over oma. Jammer dat ze niet overlijdt zoals ze zelf wil, maar wel fijn dat er een eind komt op haar tijd. En dan ook nog ff kickass een leven redden tussen de bedrijven door _O_

Ik zeg tijd voor B:)B B:)B B:)B
Ja, het is best een bijzondere week zo. Zal de komende dagen ook nog wel zo blijven. Bijna tijd voor een borrel. :7
pi_206593838
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar je hebt er nog amper een week gewerkt toch? Is heel wat anders dan wanneer je het na 30 jaar nog niet kan :+
pi_206593855
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 19:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Voelt het wel een klein beetje feestelijk? Kan me voorstellen dat je ook nergens zin in hebt na het nieuws vandaag over oma.
Nee, het voelt niet feestelijk. De rest van de dag wel maar na het nieuws eigenlijk niet meer. Dat is logisch en ook wel oke-ish. Als het goed is ben ik volgend jaar weer jarig. :7

Heb inderdaad ook weinig zin in dingen. Vind het wel goed dat er zo nog even iemand langskomt maar ik geloof dat ik gewoon om 11 uur in bed lig.
pi_206593863
Gewoon Van Harte Lonaa in een gedenkwaardige week.
Sushi en taart en een borrel 😘
pi_206593882
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2022 19:39 schreef Lonaa het volgende:

Nee, het voelt niet feestelijk. De rest van de dag wel maar na het nieuws eigenlijk niet meer. Dat is logisch en ook wel oke-ish. Als het goed is ben ik volgend jaar weer jarig. :7

Heb inderdaad ook weinig zin in dingen. Vind het wel goed dat er zo nog even iemand langskomt maar ik geloof dat ik gewoon om 11 uur in bed lig.
Er komen misschien nog wel net zoveel verjaardagen als je oma er in haar leven heeft gekregen *;
pi_206594462
Mijn oma is een half uur geleden gaan slapen. Na, bij haar volle verstand, afgescheid genomen te hebben van haar kinderen, tevreden en met een glimlach. ;(
pi_206594755
Lonaa ;(

@Candaasje, ik ben zo benieuwd naar de keuken? Is de monteur goed opgeschoten vandaag? Mooie hint over het meegebrachte koffieapparaat :D
Spoilers!
pi_206594771
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2022 20:07 schreef Lonaa het volgende:
Mijn oma is een half uur geleden gaan slapen. Na, bij haar volle verstand, afgescheid genomen te hebben van haar kinderen, tevreden en met een glimlach. ;(
Gecondoleerd. Wel fijn dat het op haar manier is gegaan in het bijzijn van wie ze lief had :*
pi_206594824
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2022 20:07 schreef Lonaa het volgende:
Gecondoleerd, Lonaa ;(
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_206594825
;( :* Gecondoleerd @Lonaa
Het klinkt wel als een mooie waardige manier waarop het is gegaan. Maar dat maakt het natuurlijk niet per se ook minder verdrietig.
pi_206594845
Gecondoleerd @Lonaa :*
pi_206594848
Ik had een zware dag. Een aantal regio's hier werken samen met waterschap en de provincie binnen een organisatie die business to business in die regio's promoot. Het is een redelijk vaag concept maar die organisatie organiseerde dus een netwerkdag tussen streekwinkels, boeren, horeca en streekproducenten. Er waren ongeveer 70 mensen. Het programma bestond uit:

Netwerken
Presentatie
Presentatie
Netwerken
Presentatie
Netwerklunch
Busrit met netwerken
Rondleiding bij imkerij
Busrit met netwerken
Rondleiding bij zorgboerderij
Netwerken
Busrit met netwerken

Ik heb dus genetwerkt. Heel veel genetwerkt. Ik ben kapot.

Het was wel erg interessant allemaal. Heb leuke mensen leren kennen. Haal er misschien wat business uit. Presentaties en veel mensen hadden mooie verhalen. Mooie dag.
Spoilers!
pi_206594893
Pohhhhhh dat klinkt vermoeiend @Lucky_Strike :o
  maandag 7 november 2022 @ 20:38:28 #157
63722 z80
I fink you freaky
pi_206594914
Gecondoleerd Lonaa.
pi_206594924
@Lonaa dikke knuffel
pi_206594942
Ja, ho, we moeten nog even wachten tot het hart het niet meer doet he?
pi_206595025
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 20:41 schreef Lonaa het volgende:
heh, iedereen denkt dat "ging slapen" een eufemisme is.

:* lonaa, sterkte
pi_206595394
Ach @Lonaa Mooi dat ze heel bewust van iedereen afscheid heeft kunnen nemen :*

Wauw, wat een drukke dag @Lucky_Strike maar wel precies in jouw straatje toch?
pi_206595448
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 20:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]
heh, iedereen denkt dat "ging slapen" een eufemisme is.

:* lonaa, sterkte
Ja niet onlogisch, moest toch even corrigeren :')
pi_206595458
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 21:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:Lonaa Mooi dat ze heel bewust van iedereen afscheid heeft kunnen nemen :*

Wauw, wat een drukke dag @:Lucky_Strike maar wel precies in jouw straatje toch?
Past zeker in mijn straatje. De mensen die er waren, waren alleen niet per se mensen waar ik direct iets aan heb. Ze zijn of al klant, of mijn product past niet binnen hun winkel, of ze hebben geen winkel. Ik leg makkelijk contacten maar die contacten moeten wel een beetje meewerken natuurlijk ;) Desalniettemin was het enorm leuk, leerzaam en sowieso goed voor de naamsbekendheid.
Spoilers!
pi_206596061
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 20:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik was ook al met verbazing de reacties aan het lezen :@

Fijn dat ze zacht in slaap gevallen is. De zwaarte is voor haar voorbij, voor jullie breekt nu een lastige, dubbele, verdrietige en onzekere periode aan. Waarvan het eindpunt duidelijk is, maar niet wanneer dat bereikt gaat worden.
pi_206596132
En ik wilde even delen dat ik voor het eerst van mijn leven met een groepje werk die Google drive gebruiken en ik net een primeur had: opslaan van een document op de shared drive is gelukt *O* Supersimpel uiteraard :')

Ik voelde me echt oud, gebruik zulke handigheidjes veel te weinig. Gelukkig nu dus een project met jonge meiden die al een keurige mappenstructuur hadden opgezet voor de bejaarden van de groep O+
  maandag 7 november 2022 @ 21:46:29 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206596163
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik wilde even delen dat ik voor het eerst van mijn leven met een groepje werk die Google drive gebruiken en ik net een primeur had: opslaan van een document op de shared drive is gelukt *O* Supersimpel uiteraard :')

Ik voelde me echt oud, gebruik zulke handigheidjes veel te weinig. Gelukkig nu dus een project met jonge meiden die al een keurige mappenstructuur hadden opgezet voor de bejaarden van de groep O+
Herinner me hier even aan als ik het ooit in mijn hoofd haal weer in de zorg te willen werken wil je? _O-
pi_206596218
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 21:46 schreef Molo het volgende:

[..]
Herinner me hier even aan als ik het ooit in mijn hoofd haal weer in de zorg te willen werken wil je? _O-
Dit zijn dus ook geen zorgcollega’s *O*

Daar is dit echt nog 2948482 stappen te ver voor _O-
Vandaar dat ik (als onbezoldigd ICT-er :7 ) hier ook nog weinig ervaring mee had….
  maandag 7 november 2022 @ 21:49:15 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206596235
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Daar is dit echt nog 2948482 stappen te ver voor _O-
Vandaar dat ik (als onbezoldigd ICT-er :7 ) hier ook nog weinig ervaring mee had….
Ow mennnn _O- _O- 8)7
pi_206596258
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 21:49 schreef Molo het volgende:

[..]
Ow mennnn _O- _O- 8)7
Steile ontwikkelingscurve hier, mooi toch B-)
  maandag 7 november 2022 @ 21:57:40 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206596397
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 21:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Steile ontwikkelingscurve hier, mooi toch B-)
Oud collega van me werkt in de ouderenzorg als informatiemanager en die belt af en toe even om stoom af te blazen over het niveau van de medewerkers _O-
Zijn dus nu best wat bewoners daar die de medewerkers uit moeten leggen hoe hun cliëntensysteem werkt. Zie je het voor je :D
pi_206596481
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik werk nu in zo’n organisatie. Best handig maar ook best verwarrend. Ik kom nog uit de typemachine/wang/dos etc tijd :D
pi_206596535
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mooi. In de zorg met Google-producten werken is echt not done. Medische zaken horen horen privé te blijven.
Spoilers!
pi_206596589
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 21:57 schreef Molo het volgende:

[..]
Oud collega van me werkt in de ouderenzorg als informatiemanager en die belt af en toe even om stoom af te blazen over het niveau van de medewerkers _O-
Zijn dus nu best wat bewoners daar die de medewerkers uit moeten leggen hoe hun cliëntensysteem werkt. Zie je het voor je :D
Niettt :D

quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mooi. In de zorg met Google-producten werken is echt not done. Medische zaken horen horen privé te blijven.
Uiteraard was dit niet werk gerelateerd (wat dat betreft is het goed dom te blijven en de door de werkgever verstrekte paden te bewandelen).
Dit project is vrijwilligerswerk: concert organiseren met mijn koor. We zijn nu bezig subsidies los te peuteren.
pi_206596605
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 22:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik werk nu in zo’n organisatie. Best handig maar ook best verwarrend. Ik kom nog uit de typemachine/wang/dos etc tijd :D
Veel te leren dus *O*
En daar mag je best even over doen, hopelijk snappen je collega’s dat ook. Zolang je maar niet blijft hangen in de oude patronen. Want dat werkt vaak niet in zo’n organisatie.
  maandag 7 november 2022 @ 22:13:58 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206596652
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Medische sector werk is niet allemaal medische zaken.
Patiëntgerelateerde zaken is idd not done.
Maar met zulke medewerkers kun je bijna nog beter puur op papier werken eigenlijk :D
  maandag 7 november 2022 @ 22:14:39 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206596656
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 22:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Waar jij hiervoor werkte was het toch wel wat moderner/gedigitaliseerder??
pi_206596717
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 22:13 schreef Molo het volgende:

[..]
Medische sector werk is niet allemaal medische zaken.
Patiëntgerelateerde zaken is idd not done.
Maar met zulke medewerkers kun je bijna nog beter puur op papier werken eigenlijk :D
*denkt terug aan ziekenhuisopname waarbij alle gegevens in een pc werden ingevoerd. Eentje per gang, op zo’n rijdend karretje. Daar waren de werk- en denkprocessen van de medewerkers uiteraard niet op ingericht dus alle metingen (temperatuur, bloeddruk etc) werden met naam en/of kamer- en bednummer door de gang geroepen naar degene die het dichtste bij de pc stond*
pi_206596738
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Veel te leren dus *O*
En daar mag je best even over doen, hopelijk snappen je collega’s dat ook. Zolang je maar niet blijft hangen in de oude patronen. Want dat werkt vaak niet in zo’n organisatie.
Kan moeilijk in mijn uppie met microsoft gaan werken. Al denkt mijn collega die er nu een paar maanden werkt ook met weemoed aan outlook etc _O-
pi_206596760
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 22:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Waar jij hiervoor werkte was het toch wel wat moderner/gedigitaliseerder??
Ja, dat was eigenlijk overgedigitaliseerd.
pi_206596762
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 22:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Kan moeilijk in mijn uppie met microsoft gaan werken. Al denkt mijn collega die er nu een paar maanden werkt ook met weemoed aan outlook etc _O-
Wacht… zijn ze ver in de informatisering of zitten ze juist nog in het jaar kruik? Iksnapputniemeer :@
pi_206596815
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 22:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Wacht… zijn ze ver in de informatisering of zitten ze juist nog in het jaar kruik? Iksnapputniemeer :@
Een aantal dingen kunnen volgens ons handiger in outlook. Maar eerlijk is eerlijk, ik zie ook dingen in google/drive die weer veel handiger zijn.
Niet jaar kruik, maar diverse, na elkaar aangekochte systemen waardoor je dus dezelfde zaken op verschillende systemen moet invoeren
  maandag 7 november 2022 @ 22:51:13 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206597148
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2022 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*denkt terug aan ziekenhuisopname waarbij alle gegevens in een pc werden ingevoerd. Eentje per gang, op zo’n rijdend karretje. Daar waren de werk- en denkprocessen van de medewerkers uiteraard niet op ingericht dus alle metingen (temperatuur, bloeddruk etc) werden met naam en/of kamer- en bednummer door de gang geroepen naar degene die het dichtste bij de pc stond*
COW's O+
  maandag 7 november 2022 @ 22:51:48 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206597157
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Een aantal dingen kunnen volgens ons handiger in outlook. Maar eerlijk is eerlijk, ik zie ook dingen in google/drive die weer veel handiger zijn.
Niet jaar kruik, maar diverse, na elkaar aangekochte systemen waardoor je dus dezelfde zaken op verschillende systemen moet invoeren
Daarom is informatie-architectuur ook zo leuk. Prutsen en denken en doen tot dat allemaal samenhang en logica kent O+
pi_206597165
Leuk hoor Kaatje, dat je weer over werkgerelateerde zaken kunt posten. w/

Lucky en netwerken B-)
  maandag 7 november 2022 @ 22:53:26 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206597177
Even iets anders, voor de mensen uit Utrecht

Waar kun je vlakbij centraal station goed lunchen?
Geen vega(n), wel is bijvoorbeeld Indonesisch ofzo leuk, omdat ik met een roedel buitenlanders ben die dat niet kennen.

Tips, heel graag O+
pi_206597412
Als het Indo maar niet gezellig hoeft te zijn is er vast iemand die er vaker komt die je kan vertellen of die superongezellige toko nog onderaan de roltrap ligt in dat gebouw met de Kijkshop en de .. Intertoys? Pipoos.

Maar misschien verraadt dit enkel hoe lang geleden ik verhuisd ben.

Ik lunch op CS graag bij de seafood bar.

Wat is vlakbij trouwens?
  maandag 7 november 2022 @ 23:21:12 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206597535
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 23:13 schreef Vanyel het volgende:
Als het Indo maar niet gezellig hoeft te zijn is er vast iemand die er vaker komt die je kan vertellen of die superongezellige toko nog onderaan de roltrap ligt in dat gebouw met de Kijkshop en de .. Intertoys? Pipoos.

Maar misschien verraadt dit enkel hoe lang geleden ik verhuisd ben.

Ik lunch op CS graag bij de seafood bar.

Wat is vlakbij trouwens?
Wel beetje gezellig graag ja :D
Kijkshop, oei! :D

Ik ga even googlen naar de seafood bar. Vlakbij is op loopafstand, want even tussen afspraken door lunchen en dan weer de trein in
  dinsdag 8 november 2022 @ 05:41:57 #188
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_206598360
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 22:53 schreef Molo het volgende:
O+
Geen vega(n), wel is bijvoorbeeld Indonesisch ofzo leuk, omdat ik met een roedel buitenlanders ben die dat niet kennen.

Tips, heel graag O+
Hoi Anh O+ Fantastisch Vietnamees.
Het pand zelf is alleen niet zo groot dus ik weet niet of je er met een grote groep terecht kan. Wellicht handig om te informeren/reserveren.

[ Bericht 6% gewijzigd door Morgane89 op 08-11-2022 05:47:49 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 november 2022 @ 06:48:25 #189
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206598396
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 22:53 schreef Molo het volgende:

Tips, heel graag O+
Broodje Mario
  dinsdag 8 november 2022 @ 08:15:11 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206598631
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 november 2022 06:48 schreef borisz het volgende:

[..]
Broodje Mario
Ik ga geen broodje eten als lunch buiten de deur :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 05:41 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Het pand zelf is alleen niet zo groot dus ik weet niet of je er met een grote groep terecht kan. Wellicht handig om te informeren/reserveren.
Kleine roedel, dit ziet er ook goed uit zeg. Ga het net als de vistoko even voorstellen
Dank!
pi_206598965
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 08:15 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik ga geen broodje eten als lunch buiten de deur :D
[..]
Kleine roedel, dit ziet er ook goed uit zeg. Ga het net als de vistoko even voorstellen
Dank!
Broodje Mario=staand buiten een broodje naar binnen buffelen.
Denk niet dat het een serieuze suggestie was.
Wel lekker :Y
  dinsdag 8 november 2022 @ 09:08:20 #192
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206598984
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat het een bekende naam was wist ik wel, nog nooit geweest maar mocht de officiële lunch tegenvallen kan ik daar altijd ngo even gaan bunkeren :P

Of volgende keer als ik weer eens in de Jaarbeurs (nare oubollige plek vind ik dat toch) moet zijn
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 november 2022 @ 09:14:40 #193
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206599035
quote:

[..]
Ik heb er dus nog nooit een broodje gehaald. Maar schijnt een begrip te zijn, dus moet ik er nog eens langs. En idd. een flinke knipoog. Of een PI met zonnebril :+
  dinsdag 8 november 2022 @ 09:19:29 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206599068
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:14 schreef borisz het volgende:

[..]
Ik heb er dus nog nooit een broodje gehaald. Maar schijnt een begrip te zijn, dus moet ik er nog eens langs. En idd. een flinke knipoog. Of een PI met zonnebril :+
De zonnebril vind ik een ingewikkelde eerlijk gezegd als PI

Net als het duimpje omhoog soms extreem passief agressief over kan komen, maar ook gewoon positief kan zijn
Taal en emoticons O+
pi_206599310
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:14 schreef borisz het volgende:

[..]
Broodje Mario zit aan de overkant, langs het water, als Italiaans restaurant Il Pozzo. https://broodjemario.nl/ en https://www.ilpozzo.nl/

Indo eten in Utrecht op loopafstand van CS weet ik zo gauw niet. Er is zó veel.

@fietsie hoe is het met de naweeën van de positieve test? voor Uk en jou.
En mw. Fiets is ontsnapt eraan?
Hier gaat alles weer zijn gangetje.
pi_206599863
quote:

[..]
Het is vanaf kantoor eigenlijk net te ver voor een lunchwandeling, maar Broodje Mario :9~ O+ :Y).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_206599889
Nou wil ik een broodje Mario :(
pi_206599904
Veel Indonesische restaurants gaan overigens pas om 17 uur open. Ik heb wel een keer heel lekker gegeten in de binnenstad van Utrecht, maar lunch wordt lastig.

Ik vind Luc leuk voor de lunch: http://www.lucutrecht.nl/
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_206600465
Goftedomme.
Ik heb een dikke CW6 verwarmingsketel in huis, want dubbele douche en bad en gewoon decadent. Bij de bouw en vóór de installatie duidelijk aangegeven dat we die nieuwe douches ook volledig wilden kunnen benutten, dus leidingen dik genoeg enzo.
Nooit gecheckt want andere prios, maar wel altijd geergerd dat douches niet genoeg water geven als samen. Dacht dat t de spaarkoppen waren.

Zie ik net toevallig op zoek naar iets anders dat er minimaal een binnendiameter van 16(of 15, afh van waar ik kijk) had moeten zijn vanaf de ketel. Met de rolmaat lijkt ie mij van buiten net de 10 halen :(

Vanavond eens met de Mrs bespreken of we de energie willen steken in proberen hier een vergoeding voor te toveren.

Aanpassen is amper een optie natuurlijk, iig niet tot in de badkamer (gietvloer, vloerverwarming, muur, badkamer niet bruikbaar :'( :'( ).

[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 08-11-2022 11:54:40 ]
pi_206600541
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Net als het duimpje omhoog soms extreem passief agressief over kan komen, maar ook gewoon positief kan zijn
Zeker.
pi_206600552
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2022 11:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Zeker.
^O^
pi_206600568
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 11:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]
^O^
Ik was wel verbaasd dat niemand m nog ingekopt had.
pi_206600596
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 november 2022 11:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik was druk met huilen om mijn huis
pi_206600896
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 12:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik was druk met huilen om mijn huis
Ja, snap wel ;(
pi_206600918
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 november 2022 11:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik zat spannende blaadjes te lezen bij het autobedrijf :@
  dinsdag 8 november 2022 @ 12:55:54 #206
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206601372
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 12:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik zat spannende blaadjes te lezen bij het autobedrijf :@
Je was toe aan de wandgemonteerde scheurkalender?
  dinsdag 8 november 2022 @ 12:57:16 #207
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206601388
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 11:49 schreef Vanyel het volgende:
Goftedomme.
Ik heb een dikke CW6 verwarmingsketel in huis, want dubbele douche en bad en gewoon decadent. Bij de bouw en vóór de installatie duidelijk aangegeven dat we die nieuwe douches ook volledig wilden kunnen benutten, dus leidingen dik genoeg enzo.
Nooit gecheckt want andere prios, maar wel altijd geergerd dat douches niet genoeg water geven als samen. Dacht dat t de spaarkoppen waren.

Zie ik net toevallig op zoek naar iets anders dat er minimaal een binnendiameter van 16(of 15, afh van waar ik kijk) had moeten zijn vanaf de ketel. Met de rolmaat lijkt ie mij van buiten net de 10 halen :(

Vanavond eens met de Mrs bespreken of we de energie willen steken in proberen hier een vergoeding voor te toveren.

Aanpassen is amper een optie natuurlijk, iig niet tot in de badkamer (gietvloer, vloerverwarming, muur, badkamer niet bruikbaar :'( :'( ).
Belazeraannemer
pi_206601976
Wat een verjaardag van uitersten @Lonaa :*
pi_206602054
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 20:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lonaa ;(

@:candaasje, ik ben zo benieuwd naar de keuken? Is de monteur goed opgeschoten vandaag? Mooie hint over het meegebrachte koffieapparaat :D
Keuken krijgt steeds meer vorm! Gisteren vooral veel voorbereidende werkzaamheden gedaan, en vandaag staan alle kasten op hun plek :)

Ja mooi hè. Hij is overigens heel vrolijk en roept ons er regelmatig bij hoor, maar we laten hem ook gewoon lekker z'n ding doen. Hij heeft eerst 18 jaar als verkoper in de zaak gewerkt, en daarna dus als monteur aan de slag gegaan. Hij deelt ook echt fijne tips, voor bijvoorbeeld de witte 'stollen' die we nog gaan maken.

Eerste ding dat we moesten bespreken was ook leuk, dat ging over plankjes:
Hij: hoe ver wil je die hier omhoog laten inspringen?
Vriend: 8 cm ofzo.

...

Hij: de meeste mensen zeggen 5 of 10 cm. Jij komt met 8, dus ho effe, hier heb je al lang over nagedacht. Vertel op.

:D
pi_206602315
Wat leuk @Candaasje ik ben erg benieuwd hoe het straks gaat zijn O+
pi_206603215
Hey @Lonaa, hoe is het de dag na de dag ervoor?
Nog gefeliciteerd met een nieuw levensjaar afgerond in the pocket en gecondoleerd met het verlies van je oma, ook al is ze misschien nog niet echt dood, ze is wel weg.
pi_206603221
Ik heb bevestiging binnen dat m’n vrachtschipcruisje doorgaat 🚢⚓
pi_206603348
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 november 2022 15:50 schreef sigme het volgende:
Ik heb bevestiging binnen dat m’n vrachtschipcruisje doorgaat 🚢⚓
Gaaf! Waar gaat de reis naartoe?
  dinsdag 8 november 2022 @ 16:31:49 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206603560
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 05:41 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Hoi Anh it is!

Dank dank
  dinsdag 8 november 2022 @ 16:33:23 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206603578
Nog een vraagje, weet iemand welke gracht in Utrecht dit is?

pi_206603607
Oudegracht ?
pi_206603711
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Gaaf! Waar gaat de reis naartoe?
Van Gent naar Göteborg.
Door covidrestricties is het verplicht om een auto mee te nemen op de boot (Belgen :') ), dus een rondtripje vond ik wat raar. Daarom doen we nu een roadtripje terug; van Göteborg naar Kopenhagen, nachtje hotel, naar Hamburg, nachtje hotel, naar huis. En op de heenweg een nachtje hotel Gent.
  dinsdag 8 november 2022 @ 16:49:23 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206603718
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2022 16:48 schreef sigme het volgende:

[..]
Van Gent naar Göteborg.
Door covidrestricties is het verplicht om een auto mee te nemen op de boot (Belgen :') ), dus een rondtripje vond ik wat raar. Daarom doen we nu een roadtripje terug; van Göteborg naar Kopenhagen, nachtje hotel, naar Hamburg, nachtje hotel, naar huis. En op de heenweg een nachtje hotel Gent.
Een auto helpt idd enorm goed tegen corona :Y

En leuk joh, toffe trip!
pi_206603735
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 16:49 schreef Molo het volgende:

[..]
Een auto helpt idd enorm goed tegen corona :Y

En leuk joh, toffe trip!
Ik moet dat wel even aanvullen: een brommer of motor mag ook. Belgen :') :')
pi_206604139
Niks te melden?

Vanmiddag sinds lang weer eens naar de sportschool. Het gekke was, dat de machines een update wilden van toe- / afgenomen kracht in duwen en trekken enzo.
Raad eens: op sommige toestellen meer kracht te leveren ondanks de rustpauze!

En toen was ik zo moe 8)7 dat ik een hersteldutje deed, in bed.

Nu de keuken in voor noedels en groenten :Y)

Edit: tis handig om de pagina te verversen… 8-)
pi_206604192
Oh leuk, dat de roadtrip gaat gebeuren, inclusief auto? <O)
Dat is dus niet een roundtrip.

@Blues is het de Oudegracht vanaf de Lijnmarkt, richting Ledig Erf.
Gezien de auto’s? Kan geen teksten ontcijferen of etalages zien.
@Molo jouw foto?
pi_206604212
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2022 15:49 schreef sigme het volgende:
Hey @:Lonaa, hoe is het de dag na de dag ervoor?
Nog gefeliciteerd met een nieuw levensjaar afgerond in the pocket en gecondoleerd met het verlies van je oma, ook al is ze misschien nog niet echt dood, ze is wel weg.
Het is prima. Ben wel moe van alles. Het is inderdaad een gek niemandsland, dit, zo.
  dinsdag 8 november 2022 @ 18:02:19 #223
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_206604384
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 16:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Hoi Anh it is!

Dank dank
Ik ben benieuwd of het in de smaak valt. Eerst stonden ze elke woensdag met een foodtruck op het plein bij m'n werk, maar daar hebben ze geen tijd meer voor sinds ze op Utrecht CS zitten denk ik ;(
pi_206604422
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2022 16:33 schreef Molo het volgende:

[ afbeelding ]
Zo breed met zulke werven lijkt mij ook oude. Maar dies nogal lang.
pi_206604436
.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 18:02 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of het in de smaak valt. Eerst stonden ze elke woensdag met een foodtruck op het plein bij m'n werk, maar daar hebben ze geen tijd meer voor sinds ze op Utrecht CS zitten denk ik ;(
Ik vond de kaart op de website wel een tikje curieus, dan voel ik me meer aangetrokken tot kimmade. Maar ja, moet toch geprobeerd he :Y)
  dinsdag 8 november 2022 @ 18:10:32 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206604471
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 november 2022 16:50 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik moet dat wel even aanvullen: een brommer of motor mag ook. Belgen :') :')
Volkomen logisch :Y
  dinsdag 8 november 2022 @ 18:11:44 #227
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206604484
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 17:43 schreef AnneX het volgende:
Oh leuk, dat de roadtrip gaat gebeuren, inclusief auto? <O)
Dat is dus niet een roundtrip.

@:Blues is het de Oudegracht vanaf de Lijnmarkt, richting Ledig Erf.
Gezien de auto’s? Kan geen teksten ontcijferen of etalages zien.
@:Molo jouw foto?
Dank voor de geografie :D

En nee, niet mijn foto, was één van die buitenlanders die daar wilde wandelen, want gezien op Instagram en vond ie zo mooi :D
Meer net of ik elke plek in Nederland ken, blijft altijd hilarisch
pi_206604492
quote:

[..]
Van Gent naar Göteborg.
Leukleuk! Met je auto :+
  dinsdag 8 november 2022 @ 18:12:13 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206604497
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 november 2022 17:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Het is prima. Ben wel moe van alles. Het is inderdaad een gek niemandsland, dit, zo.
Ja raar is het altijd, dat heengaan van mensen, soort van filmisch gevoel ofzo
  dinsdag 8 november 2022 @ 18:12:57 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206604506
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 18:02 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ik ga het je laten weten!
pi_206604519
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 18:11 schreef Molo het volgende:

[..]
Dank voor de geografie :D

En nee, niet mijn foto, was één van die buitenlanders die daar wilde wandelen, want gezien op Instagram en vond ie zo mooi :D
Als je langs de werf gaat lopen is wel goed voor je conditie. Moet je regelmatig trapje op, trapje af. Ze lopen niet door onder de brug :D
  dinsdag 8 november 2022 @ 18:16:22 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206604555
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 18:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als je langs de werf gaat lopen is wel goed voor je conditie. Moet je regelmatig trapje op, trapje af. Ze lopen niet door onder de brug :D
Oh klinkt wel als een goed idee als het morgen droog is ^O^
pi_206604606
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 18:12 schreef Molo het volgende:

Ja raar is het altijd, dat heengaan van mensen, soort van filmisch gevoel ofzo
En dat de rest van de wereld dan gewoon door gaat alsof er niets gebeurd is. Zo onwerkelijk.
pi_206604618
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 18:11 schreef Molo het volgende:

Dat is in dezelfde categorie als 'You're from Holland? I know a girl named Xxx Xxx from Holland....do you know her?"

Eh...
pi_206606158
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2022 16:33 schreef Molo het volgende:

[ afbeelding ]
Oudegracht, ik denk ongeveer ter hoogte van Oudegracht aan de Werff 235.
Denk dat het rode 'bord' aan de gevel links vlak voor de brug, van Kathmandu is.
pi_206606163
Zoom workshop, de helft snapt niet hoe de microfoon uit moet dus met achtergrond geluiden.
Intussen kwam hier Crisp binnen (croissant roomijs!) en de gratis lasagna die ik kreeg omdat de vorige op zijn kant lag…. ligt weer op zijn kant :')
pi_206606393
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zoom workshop, de helft snapt niet hoe de microfoon uit moet dus met achtergrond geluiden.
Intussen kwam hier Crisp binnen (croissant roomijs!) en de gratis lasagna die ik kreeg omdat de vorige op zijn kant lag…. ligt weer op zijn kant :')
_O- Benieuwd naar croissantroomijs.
En de zoom voorzitter kan toch de microfoontjes ook even muten. (niet dat het zo moeilijk is om dat zelf te doen in Zoom :X )
pi_206606406
Ah, Crisp geeft het op met de lasagne (en dat mag, want die was al gratis), er wordt een hartig woordje gesproken met de inpakkers. En ik krijg kaas ( :r ) stengels kado O+ _O-
pi_206606435
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 19:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
_O- Benieuwd naar croissantroomijs.
En de zoom voorzitter kan toch de microfoontjes ook even muten. (niet dat het zo moeilijk is om dat zelf te doen in Zoom :X )
Ik ben ook erg benieuwd naar het ijs. Kan niet misgaan, want gratizzzz :9

Deze mevrouw ( @Molo ze is een zorgverlener) vindt het al lastig om de slides van haar PowerPoint door te klikken :+
pi_206606501
En we hebben een hoestbui die vanuit de onderste longkwab lijkt te komen *O*
pi_206606538
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 20:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
:D houd ons op de hoogte!
pi_206606539
Pppff druk op t werk, toen snel sporten, wilde ik net soepje eten, belt de beneden buurman aan, lekkage! Komt bij mij vandaan. Water getapt en zo de hoofdkraan uit. Morgenochtend de loodgieter bellen, vrienden geregeld die de honneurs waarnemen. 13 maanden thuis geweest waar dit prima geregeld kon worden, maar nee -O-
pi_206606596
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2022 20:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:D houd ons op de hoogte!
Volgens mij leeft de hoester nog :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206606600
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 20:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Pppff druk op t werk, toen snel sporten, wilde ik net soepje eten, belt de beneden buurman aan, lekkage! Komt bij mij vandaan. Water getapt en zo de hoofdkraan uit. Morgenochtend de loodgieter bellen, vrienden geregeld die de honneurs waarnemen. 13 maanden thuis geweest waar dit prima geregeld kon worden, maar nee -O-
Waardeloze timing inderdaad. Waar lekt het precies?
pi_206606604
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 20:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Timing :o
  dinsdag 8 november 2022 @ 20:10:08 #246
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206606677
quote:
Rochelgenot O+
  dinsdag 8 november 2022 @ 20:10:53 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206606704
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 19:50 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oudegracht, ik denk ongeveer ter hoogte van Oudegracht aan de Werff 235.
Denk dat het rode 'bord' aan de gevel links vlak voor de brug, van Kathmandu is.

Ik geef het door! Hopelijk droog morgen en met met zoveel herstblad O+
pi_206606771
Tot dusver reageren vooral de twee gastheren en ik op wat de spreker vertelt.
Dus zo af en toe toch maar wat verstandigs zeggen, want tegen een stille muur aanpraten is nooit leuk.
pi_206606797
Waarschijnlijk ben ik nu dus wel de hele tijd in beeld in het stripje naast de ppt }:|
pi_206606825
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 20:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waarschijnlijk ben ik nu dus wel de hele tijd in beeld in het stripje naast de ppt }:|
Ja, dat krijg je er van als je praat :+
  dinsdag 8 november 2022 @ 20:18:23 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206606883
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tot dusver reageren vooral de twee gastheren en ik op wat de spreker vertelt.
Dus zo af en toe toch maar wat verstandigs zeggen, want tegen een stille muur aanpraten is nooit leuk.
Wat is het onderwerp? :9~
pi_206606893
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 20:18 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat is het onderwerp? :9~
Leven met en na kanker.
En dan echt het psychische stuk. Rouwverwerking en zulks.
  dinsdag 8 november 2022 @ 20:20:51 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206606920
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 20:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Leven met en na kanker.
En dan echt het psychische stuk. Rouwverwerking en zulks.
En dan vragen mensen niet door? Ok, bijzonder wel

Dit is voor mensen die mensen gaan begeleiden in het leven met/na kanker neem ik aan?
pi_206606958
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 20:20 schreef Molo het volgende:

[..]
En dan vragen mensen niet door? Ok, bijzonder wel

Dit is voor mensen die mensen gaan begeleiden in het leven met/na kanker neem ik aan?
Nee, het is een diverse groep mensen die hier al dan niet mee te maken kunnen krijgen in hun (werk)omgeving, en het onderwerp interessant vinden. Blijken meer luisteraars dan sprekers te zijn.

Spreker deelt mijn voornaam. Irritant, ik voel me telkens aangesproken _O-
pi_206607023
Ah, men komt los! Eentje met een gigantische echoechoechoechoecho……
pi_206607089
De lekkage zit aan mijn kant van de meter. Niet fijn maar aan de andere kant ben ik nu niet afhankelijk van Vitens maar onze eigen beheerder.
Veel water getapt en dan nu de hoofdkraan maar uit
  dinsdag 8 november 2022 @ 20:54:35 #257
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206607414
quote:

[..]
Van Gent naar Göteborg.
er is ergens anders in DK ook nog wel een nachtje een bed beschikbaar hoor ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_206607419
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 20:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik geef het door! Hopelijk droog morgen en met met zoveel herstblad O+
Ik dacht iets te herkennen en kon het niet laten even op maps te verifiëren :P al ziet het er niet 100% hetzelfde uit op de streetview vanaf de werf, maar toch denk ik dat het daar is haha. Ik hoop ook op droog met een zonnetje en herfstbladeren voor jullie! Al een tijdje niet in het centrum geweest dus geen idee hoe de bomen erbij staan. Hoi Anh heeft op het Science Park (aka de Uithof) ook een tentje, altijd zeer drukbezocht en alleen maar positiefs over gehoord! Veel plezier morgen *)
pi_206607478
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2022 20:54 schreef Barreltje het volgende:

[..]
er is ergens anders in DK ook nog wel een nachtje een bed beschikbaar hoor ;)
:*

Dat is lief, maar dat is niks voor deze roadtrip.
En niks voor ons. We zijn niet sociaal :') (maar wel nog steeds dik met elkaar *; )

Maar ik zie dat ik me alweer vergist had in hoe de trip nu uitpakt: het is na de boottocht een nacht in Göteborg want daar komen we 's avonds aan, veels te laat om dan nog door te rijden. De dag erna kunnen we dan óf naar Kopenhagen, óf naar Hamburg. En dan de volgende dag naar huis.
pi_206607504
En even verder gelezen.
@Kaatje1 wat stom van de lekkage sowieso en al helemaal net met deze timing!
@Cat-astrophe het onderwerp klinkt interessant :Y en de uitvoering klinkt ehm.. ook interessant :+
pi_206607511
Ik zit First dates te kijken.
Setje roept "is di ech alles?". "Da ben ik zo nie gewend heur" :D

En vervolgens zegt zo'n mokkel dat ze vast voor alle vrouwen spreekt als ze glijdt op mannen met zichtbare aders op de armen. Dus ff een check. Is dat een ding?
pi_206607516
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 20:33 schreef Kaatje1 het volgende:
De lekkage zit aan mijn kant van de meter. Niet fijn maar aan de andere kant ben ik nu niet afhankelijk van Vitens maar onze eigen beheerder.
Veel water getapt en dan nu de hoofdkraan maar uit
Wat balen zeg.
Spoilers!
pi_206607533
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:00 schreef Vanyel het volgende:

En vervolgens zegt zo'n mokkel dat ze vast voor alle vrouwen spreekt als ze glijdt op mannen met zichtbare aders op de armen. Dus ff een check. Is dat een ding?
Mooie armen is wel een ding ja. Die aders niet per se noodzakelijk voor mooie armen.

ps: waarover riep hij/zij 'is dit echt alles?'
pi_206607537
quote:

Aders zijn hier geen ding. Brede onderarmen wel.

Ik hoorde laatst een zeker iemand opscheppen over de goed prikbare aders van haar vriend.
Spoilers!
  dinsdag 8 november 2022 @ 21:03:28 #265
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206607549
quote:

nee
pi_206607552
Ik vind een beetje gespierde armen (mits in verhouding met rest vh lichaam, en geen anabolen armen) wel een ding, maar aders.. nee dank je.
pi_206607559
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mooie armen is wel een ding ja. Die aders niet per se noodzakelijk voor mooie armen.

ps: waarover riep hij/zij 'is dit echt alles?'
Het hoofdgerecht. Ze vonden het allebei.
Hij zit in een rolstoel. Zij begint er vast over dat ze hem dan dus later moet gaan verzorgen en daar niet vrolijk van wordt. Ze heeft nl al twee mannen weggebracht :D

Echt een topshow vandaag.
  dinsdag 8 november 2022 @ 21:04:41 #268
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206607560
en vandaag een huis wezen kijken en nu ben ik verliefd O+ :@
Nu maar eens kijken hoe ik in dit land een hypotheek aan kan vragen
pi_206607561
quote:

Ik vind zichtbare aders op de armen eigenlijk een beetje engig? :@
pi_206607562
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Aders zijn hier geen ding. Brede onderarmen wel.

Ik hoorde laatst een zeker iemand opscheppen over de goed prikbare aders van haar vriend.
Loon?
pi_206607571
Ik hou wel van "droge" mannen met zichtbare vaten. Geen anabolen-type aub :+

Kaatje, lekkere timing met je lekkage :')
pi_206607577
Dank jullie bijna allemaal voor deze bevestiging dat ik niet gek ben. Aders zijn geen lustopwekkers.
pi_206607598
Tis goed dat de man aders hééft, dat wel. :Y
pi_206607600
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:04 schreef Vanyel het volgende:

Het hoofdgerecht. Ze vonden het allebei.
Hij zit in een rolstoel. Zij begint er vast over dat ze hem dan dus later moet gaan verzorgen en daar niet vrolijk van wordt. Ze heeft nl al twee mannen weggebracht :D

Echt een topshow vandaag.
Ik zie soms stukjes van dat programma langs komen online en ik geloof direct dat het puur entertainment is _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind een beetje gespierde armen (mits in verhouding met rest vh lichaam, en geen anabolen armen) wel een ding, maar aders.. nee dank je.
Flink gespierd is weer niet aantrekkelijk nee :X Dikke aders vind ik ook engig, Tele6
pi_206607608
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:07 schreef Tele6 het volgende:
Tis goed dat de man aders hééft, dat wel. :Y
Lolol.
Anders zou ie wel een stuk makkelijker om het onderhoud zijn
pi_206607629
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:05 schreef Vanyel het volgende:
Dank jullie bijna allemaal voor deze bevestiging dat ik niet gek ben. Aders zijn geen lustopwekkers.
Goeie ninja-edit :7
pi_206607633
quote:
Sommige dingen horen er gewoon bij met zulke dingen.

Wij hadden gisteren een Irritante Man. Het was een druk programma dus er werd tijdens elke presentatie meermaals op de klok gewezen. En er was een kerel die minimaal elke 10 minuten zonder zijn hand op te steken zich er mee begon te bemoeien. Vaak over dingen die al uitgelegd waren en nog vaker over dingen die helemaal niet te maken hadden met het onderwerp waar we het over hadden. Strontvervelend en door hem liepen we steeds uit en konden sprekers hun volledige verhaal niet doen. Sprekers en organisatie deden echt goed hun best om hem in te laten binden overigens. Maar vervelend of niet, eigenlijk is zo'n dag niet compleet zonder een Irritante Man.

Ik had alleen niemand om gezamenlijk mijn ogen mee te rollen ;(
Spoilers!
pi_206607652
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Loon?
Nee.

Barrel, dat ene huis dat je me stuurde?
Spoilers!
pi_206607665
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:04 schreef Barreltje het volgende:
Met tuin, plek voor een pony (of geit) en boomgaard? Of ben je ergens anders verliefd op geworden.
  dinsdag 8 november 2022 @ 21:13:46 #280
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206607672
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nee.

Barrel, dat ene huis dat je me stuurde?
jup.. het huis staat nog steeds dicht bij de weg, en het is een drukke weg, maar binnen hoor je dat nauwelijks.. 30 cm dikke muren helpen ;)
  dinsdag 8 november 2022 @ 21:14:43 #281
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206607689
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Met tuin, plek voor een pony (of geit) en boomgaard? Of ben je ergens anders verliefd op geworden.
Jup. datte
de pony heb ik vandaag nog geaaid :D
pi_206607710
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Sommige dingen horen er gewoon bij met zulke dingen.

Wij hadden gisteren een Irritante Man. Het was een druk programma dus er werd tijdens elke presentatie meermaals op de klok gewezen. En er was een kerel die minimaal elke 10 minuten zonder zijn hand op te steken zich er mee begon te bemoeien. Vaak over dingen die al uitgelegd waren en nog vaker over dingen die helemaal niet te maken hadden met het onderwerp waar we het over hadden. Strontvervelend en door hem liepen we steeds uit en konden sprekers hun volledige verhaal niet doen. Sprekers en organisatie deden echt goed hun best om hem in te laten binden overigens. Maar vervelend of niet, eigenlijk is zo'n dag niet compleet zonder een Irritante Man.

Ik had alleen niemand om gezamenlijk mijn ogen mee te rollen ;(
Ja, dat oogrolmaatje mis je dan ;(. Ik gebruik dan de chat (vanavond niet), maar dat is een mager alternatief.
Zonde als zo iemand zo’n impact op het programma heeft.

Ik vind trouwens dat een ongemute microfoon er niet bij hoeft te horen. Maar misschien bij deze groep wel, ik kende ze niet allemaal dus weet niet hoezeer ze digibeet zijn en in paniek raken als ze door de host gemute worden.

Inmiddels klaar, hier was het de gastspreker die uitliep :+ In overleg, dat wel.
pi_206607717
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:09 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Goeie ninja-edit :7
*)
pi_206607726
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:14 schreef Barreltje het volgende:
Jup. datte
de pony heb ik vandaag nog geaaid :D
Helemaal top _O_
pi_206607731
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:13 schreef Barreltje het volgende:

jup.. het huis staat nog steeds dicht bij de weg, en het is een drukke weg, maar binnen hoor je dat nauwelijks.. 30 cm dikke muren helpen ;)
Is er een boomgaard of tuin? O~)
pi_206607740
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ja, dat oogrolmaatje mis je dan ;(. Ik gebruik dan de chat (vanavond niet), maar dat is een mager alternatief.
Zonde als zo iemand zo’n impact op het programma heeft.
Neeee gifjes sturen. Nog veel leuker dan oprollen.
pi_206607757
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Neeee gifjes sturen. Nog veel leuker dan oprollen.
O+
  dinsdag 8 november 2022 @ 21:21:12 #288
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206607779
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:17 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Is er een boomgaard of tuin? O~)
8.5 ha grond ;) de boomgaard en de moestuin moet nog aangelegd worden, maar ruimte genoeg O+
pi_206607920
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:04 schreef Barreltje het volgende:
Wat leuk!
  dinsdag 8 november 2022 @ 21:41:14 #291
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206608018
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 20:54 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik dacht iets te herkennen en kon het niet laten even op maps te verifiëren :P al ziet het er niet 100% hetzelfde uit op de streetview vanaf de werf, maar toch denk ik dat het daar is haha. Ik hoop ook op droog met een zonnetje en herfstbladeren voor jullie! Al een tijdje niet in het centrum geweest dus geen idee hoe de bomen erbij staan. Hoi Anh heeft op het Science Park (aka de Uithof) ook een tentje, altijd zeer drukbezocht en alleen maar positiefs over gehoord! Veel plezier morgen *)
Ik ga het beleven

Ik ben echt heel weinig keren maar in Utrecht geweest, zelfs nog nooit bij die grachten volgens mij _O-
  dinsdag 8 november 2022 @ 21:42:52 #292
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206608050
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:05 schreef Vanyel het volgende:
Aders niet, mannelijke armen en vooral handen wel :9
  dinsdag 8 november 2022 @ 21:44:07 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206608063
quote:

[..]
Mag in een linkje in DM?
pi_206608276
Zes dekbedovertrekken hebben is echt niet genoeg, toch? Toch?

Ik heb een makosatijn, een microvezelsatijn en een fleece dekbedovertrek in mijn digitale winkelmand zitten. Ik heb dus alleen wel al zes makosatijnen dekbedovertrekken. Al vind ik er vier iets minder fijn dan de andere twee, die zijn na paar keer wassen toch net wat minder zacht geworden. De heel fijne zijn alleen al drie maanden uitverkocht. Geen idee waarom ik er nog meer zou moeten of willen kopen, maar nou ja, misschien zijn die wel net zo fijn als de hele fijne die ik nu heb. Of die van fleece net iets warmer voor in de winter. Ofzo :+

Ik heb ook een deurmat met pinguïns met mutsen op en sjaals om in diezelfde winkelmand zitten :+
pi_206608319
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:41 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik ga het beleven

Ik ben echt heel weinig keren maar in Utrecht geweest, zelfs nog nooit bij die grachten volgens mij _O-
Schaam je
pi_206608322
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:57 schreef vlindertje89 het volgende:

Ik heb een makosatijn, een microvezelsatijn en een fleece dekbedovertrek in mijn digitale winkelmand zitten. Ik heb dus alleen wel al zes makosatijnen dekbedovertrekken. Al vind ik er vier iets minder fijn dan de andere twee, die zijn na paar keer wassen toch net wat minder zacht geworden. De heel fijne zijn alleen al drie maanden uitverkocht. Geen idee waarom ik er nog meer zou moeten of willen kopen, maar nou ja, misschien zijn die wel net zo fijn als de hele fijne die ik nu heb. Of die van fleece net iets warmer voor in de winter. Ofzo :+

Ik heb ook een deurmat met pinguïns met mutsen op en sjaals om in diezelfde winkelmand zitten :+
Je bent je aan het klaar maken voor de winter? ~:)
  dinsdag 8 november 2022 @ 22:06:05 #297
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206608421
quote:

[..]
Maar zo'n huis koop je niet om binnen te zitten. Is het buiten ook te doen?

Wijze Sigme zegt altijd iets als: de locatie kan je nooit meer veranderen, het huis wel. _O_

Maar wel tof, boomgaard en moestuin *O*
  dinsdag 8 november 2022 @ 22:06:36 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206608430
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 22:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Schaam je
Ik ga er over paar weken werken dus zal er wel vaker gaan komen dan mevrouw :T
pi_206608436
quote:

Wordt fleece niet heel statisch?

En sowieso die deurmat kopen idd :Y pinguins O+

Ik denk, als je al zes dekbedovertrekken hebt dan kunnen er nog wel een paar bij :Y

* Tele6 heeft 2 dekbedovertrekken en ontdekte laatst een gat in eentje :')
pi_206608442
quote:

:o

Ik heb 2 dekbedovertrekken van 6 en 10+ jaar oud. Die van 6 jaar is al die jaren onafgebroken gebruikt, sinds een maand is de oudere ook weer in gebruik omdat ik beddengoed niet meer in de droger doe.
Spoilers!
  dinsdag 8 november 2022 @ 22:07:50 #301
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206608449
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 22:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wordt fleece niet heel statisch?

En sowieso die deurmat kopen idd :Y pinguins O+

Ik denk, als je al zes dekbedovertrekken hebt dan kunnen er nog wel een paar bij :Y

* Tele6 heeft 2 dekbedovertrekken en ontdekte laatst een gat in eentje :')
Drie hier waarvan twee met gat oO<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')