abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206570496
:* !
pi_206570733
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:24 schreef Blues het volgende:
Maar Tele, waar komt die opmerking vandaan dan?
Wat bedoel je?

En bedankt voor dit lieve naamtopic *;

Ik moet morgen half 7 op voor m'n wedstrijd in verweggistan maar ben nog veel te opgefokt om te slapen :(
Had een boel romantische romans meegenomen om te lezen 's avonds en onderweg, maar daar heb ik nu helemaal geen zin in :(
Ik had wraakzuchtige moordboeken of trieste huilboeken op de e-reader moeten zetten of zo _O-
pi_206570751
Tele :*
Spoilers!
pi_206570755
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wat bedoel je?

En bedankt voor dit lieve naamtopic *;

Ik moet morgen half 7 op voor m'n wedstrijd in verweggistan maar ben nog veel te opgefokt om te slapen :(
Had een boel romantische romans meegenomen om te lezen 's avonds en onderweg, maar daar heb ik nu helemaal geen zin in :(
Ik had wraakzuchtige moordboeken of trieste huilboeken op de e-reader moeten zetten of zo _O-
Dat ie zich niet tot je aangetrokken voelt.
Waarom appt hij zoiets?
pi_206570788
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Best kut gewoon.
Dat duurt ff, maar dan ben je er overheen, je hebt toch het afspraakje waar je zin in had gehad *G*
Dat is supergoed manmanman ^O^
Wat ik nog helemaal niet verteld had hier, ik had vorige week een datingapp op m'n telefoon gezet gewoon om te kijken wat ik ervan vind, en ik heb echt al een hele rij aan reacties _O-
(Ook daadwerkelijk een paar interessante en aardige, niet alleen maar "Seks????" :D )
Dus meer vissen in de zee, elk potje een dekseltje, etc etc

Maar R is zo'n lekker ding!!! :(

Nog ff wennen dit _O-
Duizend beter dan een jaar lang van een afstandje fantaseren "wat als?". Sowieso. Het is het waard. Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben. :Y
pi_206570850
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:47 schreef Blues het volgende:

[..]
Waarom appt hij zoiets?
Hij appte iets als:

quote:
Ik vond het leuk vandaag en als je me in (stad) uitnodigt kom ik graag een keer langs. Maar ik had het idee dat het voor jou meer dan gewoon gezellig was.
Ik vind je interessant en stoer met (noemt dingen die ik hem verteld heb) maar voel me niet per se tot je aangetrokken.
Maw, als je een vriendje zoekt weet ik niet of je bij mij goed zit.
Denk dat het wel goed is om daar open en duidelijk over te zijn toch? Nu ga ik iig geen dingen van hem verwachten die er niet in zitten. (Moet uitkijken de "niet per se" en de "weet niet of" niet te lezen als "dus misschien toch wel ooit!!!" want dan ga ik stomme dingen doen)
pi_206570915
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:56 schreef Tele6 het volgende:

Hij appte iets als:

Denk dat het wel goed is om daar open en duidelijk over te zijn toch? Nu ga ik iig geen dingen van hem verwachten die er niet in zitten. (Moet uitkijken de "niet per se" en de "weet niet of" niet te lezen als "dus misschien toch wel ooit!!!" want dan ga ik stomme dingen doen)
Duidelijk idd.
^O^
pi_206571000
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:47 schreef Blues het volgende:

Waarom appt hij zoiets?
Ik vind het inmiddels dus ook gewoon een hork eerste klas.

Maar ja, het is wel duidelijk. Een duidelijke hork.

Knuffel voor Tele :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206571022
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 23:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vind het inmiddels dus ook gewoon een hork eerste klas.

Maar ja, het is wel duidelijk. Een duidelijke hork.

Knuffel voor Tele :*
Ja? Had hij me beter aan het lijntje kunnen houden? Subtieler afwijzen op de een of andere manier?
Hij heeft trouwens hierna (toen ik bevestigde dat z'n idee klopte) nog sorry gezegd en gezegd dat hij het stoer vond dat ik 'm gevraagd had. :s)

Bedankt voor de knuffel :*
pi_206571048
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 23:09 schreef Tele6 het volgende:
Ja? Had hij me beter aan het lijntje kunnen houden? Subtieler afwijzen op de een of andere manier?

Ik weet het ook niet. Niet tot je aangetrokken voelen, klinkt zo...afwijzend. Maar op zich is dat natuurlijk wel waar het om gaat als je wilt daten/seksen met iemand. En hij heeft ook wel tof gezegd wat hij wel heel leuk aan je vond.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206571150
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 23:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik weet het ook niet. Niet tot je aangetrokken voelen, klinkt zo...afwijzend. Maar op zich is dat natuurlijk wel waar het om gaat als je wilt daten/seksen met iemand. En hij heeft ook wel tof gezegd wat hij wel heel leuk aan je vond.
Ik heb op m'n 19e eens een blauwtje gelopen met iemand die zich wel echt als een hork gedroeg. Had me 2 weken lang lopen versieren, naïeve Tele had alle signalen helemaal niet door, en toen ik het eenmaal wel door had en wilde, was hij het zat omdat hij me te naïef en te jong vond inmiddels. Toen heb ik een verhaal van een uur over me heen gekregen over dat ik veel te naïef en veel te jong was. Pohhhh dat had anders gekund _O-
pi_206571213
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 23:17 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb op m'n 19e eens een blauwtje gelopen met iemand die zich wel echt als een hork gedroeg. Had me 2 weken lang lopen versieren, naïeve Tele had alle signalen helemaal niet door, en toen ik het eenmaal wel door had en wilde, was hij het zat omdat hij me te naïef en te jong vond inmiddels. Toen heb ik een verhaal van een uur over me heen gekregen over dat ik veel te naïef en veel te jong was. Pohhhh dat had anders gekund _O-
Vergeleken daarmee is dit gewoon uitermate vriendelijk _O-
pi_206571477
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 23:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hij heeft trouwens hierna (toen ik bevestigde dat z'n idee klopte) nog sorry gezegd en gezegd dat hij het stoer vond dat ik 'm gevraagd had. :s)

Ach, jammer dat hij jou anders ziet dan jij hem.
Ik vind hem zeker geen hork, juist attent eigenlijk, dat hij je signalen oppikte en je, op een nette manier, meteen duidelijkheid gaf, ipv valse hoop.
Maakt de boodschap voor jou niet leuker, maar als hij zo eerlijk is… waarom zou het geen leuke platonische vriendschapsrelatie kunnen worden?

Tenzij dat voor jou te ongemakkelijk zou blijken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206571499
Twee feestjes achter elkaar gehad, morgen om 9 uur weer zwemmen. Misschien tijd om te gaan slapen nu? _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206572988
Heel jammer, maar ik vind het wel voor hem pleiten. Eerlijk doch vriendelijk.
Maar ik. zou er ook flink van balen hoor :*

Het werd weer eens een drukke werkdag. Avond. Nacht. :') nu onderweg naar huis, even gestopt bij tankstation om cafeïne te halen.
pi_206573299
Heb je nog een beetje kunnen slapen Tele? Fijn dat je dag gisteren leuk was, dat heb je toch maar even mooi geregeld voor jezelf.

Balen van het berichtje dat hij stuurde. Wel netjes dat hij dat zo zegt. Maar ja, daar heb je niet zo veel aan. Kan je er een FWB uitslepen? Dan is je nieuwsgierigheid misschien genoeg bevredigd :9
Spoilers!
pi_206573646
@Tele6 jammer dat hij er zo over denkt, maar jullie hebben iig een leuke dag gehad! (Met pannenkoeken!)
Succes met wedstrijd vandaag en binnenkort met een hele rits dates met een boel andere letters

@Blues klinkt als een leuke avond!

@Lucky_Strike gefeliciteerd en hoe was black smoke?
pi_206573811
Mogge!

Tot 7 uur prima geslapen, daarna een enorme nachtmerrie, ben er moe van
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 6 november 2022 @ 09:42:58 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206573882
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 23:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Vind het ook totaal niet horkerig. Als je met iemand afspreekt echt als date dan heb je toch vaak achteraf even zo'n evaluatie. Vond jij het net zo leuk als ik? Hebben we dezelfde verwachting bij een vervolg date?
En je was ook stoer Tele! Iemand uit durven vragen is echt een toffe eigenschap :D
pi_206573936
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 08:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb je nog een beetje kunnen slapen Tele? Fijn dat je dag gisteren leuk was, dat heb je toch maar even mooi geregeld voor jezelf.

Balen van het berichtje dat hij stuurde. Wel netjes dat hij dat zo zegt. Maar ja, daar heb je niet zo veel aan. Kan je er een FWB uitslepen? Dan is je nieuwsgierigheid misschien genoeg bevredigd :9
Ik heb denk ik de zes uur slaap wel gehaald. We zaten netjes kwart voor 7 in de auto en zijn nu ter plekke. Valt mee met hoe gaar ik ben. Goed gezelschap in de auto ^O^

FWB zou wel leuk zijn, geen idee of dat er wel in zit. Ik denk nog even na over hoe ik dat op een handige manier voor zou kunnen stellen :D
pi_206574030
Ik vind t een heel netjes berichtje :) jammer dat de boodschap niet leuk is, maar echt wel op een nette manier verwoord, en idd beter dan met ongelijke verwachtingen nog een keer afspreken.

FWB zou ik eerlijk gezegd niet voorstellen - dat lijkt me nou juist iets voor als je elkaar wel heel aantrekkelijk vindt maar weet dat er verder dingen zijn waardoor het niet echt iets zal gaan worden verder bv. In elk geval die aantrekkingskracht lijkt me daar juist cruciaal bij. Maar da's mijn idee daarbij natuurlijk :).
pi_206574166
Ik vind het ook netjes, wel heel stom natuurlijk :(

Ik ging eindelijk weer eens naar mijn huppelclub na vakantie en ziek en toen kreeg ik precies op het moment dat ik de deur uitstapte hartkloppingen. Dat zakte ondanks afwachten en medicijnen niet dus toen ging ik maar onverrichter zaken huiswaarts. Stom hart :6
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206574246
Nette jongen. Maakt het extra jammer, dat wel. Wat ik me dan wel afvraag: met wat voor antwoord reageer je op zo'n bericht?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206574261

Gister was het nog zonnig

Vandaag is het herfstig
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 6 november 2022 @ 11:34:35 #25
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206574636
Dus ik ging lekker even wat voor de lunch bakken voor de dames.

Deegje uitgerold, kaneelboter gemaakt en uitgesmeerd, doet keukenkastje open, pakt suiker, (nooit ever ever gebruikt en waarom ie daar staat totaal onduidelijk) wijnglas plettert uit kastje, in scherven op aanrecht, scherven over m;n deegje..

@!@()#&$!*&@#^%*)&!^@#)*&$^@)#*^$)*@&^$@$*&)#^$*&@^#*$&@^#$*)&@^#)$^@)#*&$@^)*#&@^)#*&$
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206574647
:X
pi_206574649
Hebben jullie Mastodon ook al uitgeprobeerd?
pi_206574716
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 11:36 schreef Blues het volgende:
Hebben jullie Mastodon ook al uitgeprobeerd?
Ja, ik kijk daar een beetje rond
pi_206574831
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 11:43 schreef Kaatje1 het volgende:

Ja, ik kijk daar een beetje rond
Ik ook.. maar ben nog niet heel enthousiast.
Maar ik snapt twitter in het begin ook niet :D
pi_206574910
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 11:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik ook.. maar ben nog niet heel enthousiast.
Maar ik snapt twitter in het begin ook niet :D
Ja, ik heb ook iedere keer weer een “ah zo dus” moment.
Maar heb ook iemand kunnen helpen, daar stond ik zelf van de kijken _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')