Nee, dat is absoluut niet waar. Hij ‘drukt’ er extra spullen bij. Hij zei het net nog nota bene.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zijn de spullen die ze denken nodig te hebben voor de maaltijden maar uiteindelijk niet gebruikt worden.
Nog steeds te veel pasta ... 7 pakken .. met 5 kunnen ze prima etenquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zijn de spullen die ze denken nodig te hebben voor de maaltijden maar uiteindelijk niet gebruikt worden.
Jawel, gister nog. Maar door het vele liggen zweet hij veel in bed.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
Berend doucht niet
en verschoont zijn bed niet?
Zijn kleren stinken soms nog naar zweet nadat ze gewassen zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:47 schreef mootie het volgende:
Berend stinkt dus behoorlijk, inclusief bed
Wat gaan ze vannacht doen?quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:48 schreef Silves het volgende:
Iedergeval wordt weer een leuke nacht, brunch voor iedereen..en ja geloof zeker dat de febo, hier aan mee doet, de tabac, bier en plezier, jammer dat berend een cockblokker kan worden, die ligt immers de hele nacht op wacht.
Hier zijn ze de dag ook mee begonnen. Ik dacht dat het Zoe was vanmorgen die vroeg of ze het hem moest vertellenquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn kleren stinken soms nog naar zweet nadat ze gewassen zijn.
Wendy heeft het hem gezegdquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zijn ze de dag ook mee begonnen. Ik dacht dat het Zoe was vanmorgen die vroeg of ze het hem moest vertellen
Netjes. Het moet echt erg zijn.quote:
Ik val daar net binnenquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:50 schreef engine het volgende:
Het is gezellig in de badkamer [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik leuk aan Wendy. Die zegt dat gewoon. Niet om iemand belachelijk te maken maar om iemand te helpen.quote:
of te jong..quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik val daar net binnen
Ben ik oud als ik het liedje niet ken?
wendyquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk aan Wendy. Die zegt dat gewoon. Niet om iemand belachelijk te maken maar om iemand te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |