Nee, dat is absoluut niet waar. Hij ‘drukt’ er extra spullen bij. Hij zei het net nog nota bene.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zijn de spullen die ze denken nodig te hebben voor de maaltijden maar uiteindelijk niet gebruikt worden.
Nog steeds te veel pasta ... 7 pakken .. met 5 kunnen ze prima etenquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zijn de spullen die ze denken nodig te hebben voor de maaltijden maar uiteindelijk niet gebruikt worden.
Jawel, gister nog. Maar door het vele liggen zweet hij veel in bed.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
Berend doucht niet
en verschoont zijn bed niet?
Zijn kleren stinken soms nog naar zweet nadat ze gewassen zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:47 schreef mootie het volgende:
Berend stinkt dus behoorlijk, inclusief bed
Wat gaan ze vannacht doen?quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:48 schreef Silves het volgende:
Iedergeval wordt weer een leuke nacht, brunch voor iedereen..en ja geloof zeker dat de febo, hier aan mee doet, de tabac, bier en plezier, jammer dat berend een cockblokker kan worden, die ligt immers de hele nacht op wacht.
Hier zijn ze de dag ook mee begonnen. Ik dacht dat het Zoe was vanmorgen die vroeg of ze het hem moest vertellenquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn kleren stinken soms nog naar zweet nadat ze gewassen zijn.
Wendy heeft het hem gezegdquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zijn ze de dag ook mee begonnen. Ik dacht dat het Zoe was vanmorgen die vroeg of ze het hem moest vertellen
Netjes. Het moet echt erg zijn.quote:
Ik val daar net binnenquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:50 schreef engine het volgende:
Het is gezellig in de badkamer [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik leuk aan Wendy. Die zegt dat gewoon. Niet om iemand belachelijk te maken maar om iemand te helpen.quote:
of te jong..quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik val daar net binnen
Ben ik oud als ik het liedje niet ken?
wendyquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk aan Wendy. Die zegt dat gewoon. Niet om iemand belachelijk te maken maar om iemand te helpen.
Maar Mexx meent niet dat ze het goed kan, Martin is serieusquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:55 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoor liever Mexx dan Martin zingen..
Jawel hoor, mexx denkt dat ook. Hoe ze ook haar zogenaamd mooie zangstem opzet. Haar engels is vreselijk , hoe ze net hesitate uitsprak..heftigquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Mexx meent niet dat ze het goed kan, Martin is serieus
heerlijk hequote:Op zaterdag 5 november 2022 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Mexx meent niet dat ze het goed kan, Martin is serieus
haha wij zijn echt 2 minds think alikequote:Op zaterdag 5 november 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
Martin op de wc
irritatie punt 100
wie denk je dat er weer bij kwam staan bij het roken
Kim D
Zoe ?
m nee
Kim wijst naar de wc deur waar Nadir zit
Dat ze maar allemaal uit mogen vallenquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
dat gepluk aan dat haar
daar wordt je toch ook helemaal naar van
quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:08 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
haha wij zijn echt 2 minds think alike
moet toch ook welquote:
Hij loopt zich de hele avond al te ergeren aan Nadirquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
kaolo focking irritant is Nadir volgens Martin
geen ideequote:Op zaterdag 5 november 2022 22:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaat Djedi weer op die kamer slapen
Mooi! Tijd voor wat ruzies daarquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij loopt zich de hele avond al te ergeren aan Nadir
Niet dat ik weet, heb vandaag niet veel gezienquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
hebben ze nog een kameroverleg gehad dan ?
19 net zo oud als Alice zijn grote liefdequote:Op zaterdag 5 november 2022 21:46 schreef juul. het volgende:
GJ ligt op bed omdat hij het niet leuk vond hoe het ging bij het spel, hoe oud was ie ook al weer?
+20quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
19 net zo oud als Alice zijn grote liefde
Zo gedraagd hij zich welquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
+20![]()
hij zou willen dat hij nog zo jong was![]()
Het ligt aan alles en iedereen, behalve Nadirquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ... Nadir heeft weer iets om zich slachtoffer over te voelen ...
echt hoorquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:20 schreef HappyCharly het volgende:
Nadir wil de heeele tijd dat mensen naar hem toekomen en dan komt er iemand, gaat ie moeilijk doen.. vermoeiende man
daar houden wij vanquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:20 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Nadir heeft MArtin gehoord toen hij over hem lulde
we vielen er een beetje inquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:21 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
oh , ik dacht nadir martin. Maar hij begon dus?
Nee ik zei het verkeerd. Ik weet niet wie begon. Ik haakte aan en toen sprak Martin hem aan maar wie weet begon Nadir.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:21 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
oh , ik dacht nadir martin. Maar hij begon dus?
moet je niet doen, broquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : kom gewoon naar mij.. niet achter m'n rug .. je kunt het gewoon in m'n gezicht zetten. Anders zet je me zwart neer bij anderen...
Gezellig in je eentje?quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:22 schreef mijntjexx het volgende:
Ja Nadir heeft MArtin dus wel gehoord over hem toen hij op de wc zat, haha ben nu toch een beetje team nadir
Ja die gast is bang, hij was bij iedereen aan het lullen over NAdir. En nadir hoort het live op de wc, mooi hahaquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
Martin draait de boel als een gek om
Nadir sprak hem dus aan
en hij spint het zo naar het gedrag van Nadir
Dat willen we helemaal nietquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
Martin nu je kop dicht
je komt hier goed mee weg nu
Nadir : dat zei je zelf ook tegen me, kom gewoon naar me toe..quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
Martin draait de boel als een gek om
Nadir sprak hem dus aan
en hij spint het zo naar het gedrag van Nadir
Nadir is goed in slachtofferrollenquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nadir : dat zei je zelf ook tegen me, kom gewoon naar me toe..
Martin : JUUUUIIIIISSSST !!
Nou duidelijk had ie het wel over Nadirquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Wij kunnen nog heel veel van elkaar leren...
Nadir : En dan hoor ik je op de wc smoezen met KimD over mij.
Martin : Ik heb jou naam niet in mijn mond genomen !
quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:27 schreef Li0nHeart het volgende:
En Martin gaat op de slaapkamer door met over Nadir roddelen.
Uhuquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:28 schreef Sestra666 het volgende:
mexx zat onder kimk's t-shirt naar de tieten van haar te loeren
quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
Doen je dat nooit met vriendinnen onderling?
leek of ze wat zochtquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:28 schreef Sestra666 het volgende:
mexx zat onder kimk's t-shirt naar de tieten van haar te loeren
maar hij neemt nadrs naam niet in zijn mond..... floept er alleen wel uit elke keer... een soort martin de touretquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:27 schreef Li0nHeart het volgende:
En Martin gaat op de slaapkamer door met over Nadir roddelen.
Martin snapt het zelf nietquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Ik hoop dat ie nu snapt wat het hele punt was..
quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ben je een uitzondering waarschijnlijk
eejjjjjjjjquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
D. dus wel bij zijn vriendinnen
Ik heb ze ook weer opgezet, vind ze leuk samenquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
Andere stream is nog steeds de quiz tussen JW en Erik, ze ogen heel blij. Minder boeiend om te volgen..
Martin is ook achterbaksquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:26 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Nou duidelijk had ie het wel over Nadir
Nee morgen pas drankquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben drank?
Of gaan ze cocktail-ingrediënten voorproeven?
zegt ie tegen mexquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
Martin moet even wat op zijn rondje smeren bij zijn billen
De manager heeft 4 kratten en 6 flessen wijn besteld. Stiekem, voor morgen. In de tuin verborgen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben drank?
Of gaan ze cocktail-ingrediënten voorproeven?
die lult ook alles aan elkaarquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ok .. een hamster in een condoom in iemand z'n kont ... verhaal van KimK.
over een manquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:33 schreef Sestra666 het volgende:
kimk weer t hoogste woord, gaat een stuk beter met dr dus
geloof jij t?quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
over een man
die een hamster in een condoom had gestopt
levend
in die had hij in zijn poeperd gestopt
en is door de condoom heen gevroten
was een documentairequote:Op zaterdag 5 november 2022 22:35 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
geloof jij t?
mexx zit aan de piemel v mattin
Wie is Tommy Lee?quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:35 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
geloof jij t?
mexx zit aan de piemel v mattin
hij heeft een aambeiquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:37 schreef Silves het volgende:
Martin de ijdeltuit, heeft aambeienzalf, de truc van de modellen, onder je ogen smeren voor diepe wallen..als ik naar zijn ogen kijk, gebruik hij dit al jaren..
Hij gebruikt het voor een aambeiquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:37 schreef Silves het volgende:
Martin de ijdeltuit, heeft aambeienzalf, de truc van de modellen, onder je ogen smeren voor diepe wallen..als ik naar zijn ogen kijk, gebruik hij dit al jaren..
Denk niet dat het nog wat gaat worden tussen tommy lee en mexxquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Haar vorige loodslover
Of de ex van Pamela Anderson
Ik neem dat mee aanquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:38 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
die ligt er denk ik ook niet wakker van (aanname)
Oh dat denk ik ook. Die was ook niet heul enthousiast.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:38 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
die ligt er denk ik ook niet wakker van (aanname)
Ja dat excuus is beter als wallencreme..dat koffer zit vol met potjes en tubes..en volgend jaar op weg naar de botox en haar kliniek met babs.quote:
dat heb je helemaal goedquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja dat excuus is beter als wallencreme..dat koffer zit vol met potjes en tubes..en volgend jaar op weg naar de botox en haar kliniek met babs.
Manmanquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja dat excuus is beter als wallencreme..dat koffer zit vol met potjes en tubes..en volgend jaar op weg naar de botox en haar kliniek met babs.
Neequote:Op zaterdag 5 november 2022 22:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
hebben ze al een normaal gesprek gevoerd na die rare vertoning van vanmiddag?
neequote:Op zaterdag 5 november 2022 22:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ja dat kan ook..voor ogen en anus. ligt vaak met een nat doekje op zijn ogen, en wie weet ligt hij ook met een nat ddoekje op zijn reet..quote:
Nee, ze ligt al in bed. De konkelaars zitten in het clubhuisquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
zielig voor Kim. Als 1 iemand hem steunde met alles is zij hetquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ze ligt al in bed. De konkelaars zitten in het clubhuis
Als jij daar over fantaseert, iedereen zijn dingquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:42 schreef Silves het volgende:
[..]
ja dat kan ook..voor ogen en anus. ligt vaak met een nat doekje op zijn ogen, en wie weet ligt hij ook met een nat ddoekje op zijn reet..
en Esther en Rupertquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD toch bij de brunch voorbereidingen morgenochtend. Daar werd even aan getwijfeld vandaag in de CoS.
preciesquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik heb net even de filmpjes van jeff en kim terug gekeken. Had het gemist. Kan er geen touw aan vast knopen. Met hem is geen normaal gesprek te voeren. Vond het beetje zielig voor Kim. Glashard die gozer. Mag je nog zo stoer of gekwetst of iets zijn maar dit was niet eerlijk voor Kim vond ik
Ik geloof dat ze net wel werd genoemd om morgenochtend wakker te maken om mee te helpen met voorbereiding..quote:
snel wissel van streamquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:46 schreef mootie het volgende:
Jaaaa daar komen de neerbuigende praatjes weer…
Wat vind je er neerbuigend aan dan?quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:46 schreef mootie het volgende:
Jaaaa daar komen de neerbuigende praatjes weer…
Bijvoorbeeld weer lachen om de domme aapjes die blij werden van een knabbeltje.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat vind je er neerbuigend aan dan?
hopelijk maakt hij het morgen goed..quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:48 schreef Vlinder1974 het volgende:
wellicht houd kim morgen wat afstand en dat zal jeff ook niet kunnen waarderen
heeft hij trouwens al eerder gedaan, een keer buiten
pas toen ze ging huilen draaide hij bij
Ik heb die woorden niet gehoord... maar het zal...quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld weer lachen om de domme aapjes die blij werden van een knabbeltje.
Ik hoop eerder dat Kim hier van geleerd heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hopelijk maakt hij het morgen goed..
Dan heb je het al meerdere malen gemist. Bummer.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb die woorden niet gehoord... maar het zal...
quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
bahquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
ik zou geloof ik zeggen: steek die bidon maar in je reet, je zoekt het maar uit met je kutspeltechniekquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hopelijk maakt hij het morgen goed..
Of andersomquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:45 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat jeff deed zal menig man ook doen waardoor je je als vrouw onderdanig gaat gedragen en op eieren gaat lopen
Ik hoop dat Jeff inziet dat hij zich als een lul gedroeg en dat Kim hem altijd heeft gesteund. En als dat niet gebeurt, dat Kim dan inziet dat Jeff een lul is en dat ze zich beter op andere mensen kan richten.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat Kim hier van geleerd heeft.
gelijk hebben ze..de schapen die niks durven te ondernemen, die gieren van de loods, pakken wat je pakken kan...zooo nederlands.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof eerder dat je die woorden zelf verzonnen hebt .. maar goed, ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je het al meerdere malen gemist. Bummer.
eerlijk is eerlijk, dat kan ookquote:
As if… eerder stonden ze zich in de tuin ook al te bescheurenquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof eerder dat je die woorden zelf verzonnen hebt .. maar goed, ieder z'n ding.
Ik wilde net de stream aanzetten om te kijken of ik nog wat gemist had vanavond..quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:54 schreef Vlinder1974 het volgende:
zaterdagavond 11 uur en de lichten gaan al uit
Heb ik ook gehoordquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je het al meerdere malen gemist. Bummer.
Ja ... misschien iets te goed..quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:56 schreef Silves het volgende:
Het plan om van Jasper en KIM en jefke ..om zich te mengen met andere, lukt toch aardig..zorgen dat ze geen bondje zijn.
Nee, niemand heeft door dat ze een groepje zijn. Echt niemand.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:56 schreef Silves het volgende:
Het plan om van Jasper en KIM en jefke ..om zich te mengen met andere, lukt toch aardig..zorgen dat ze geen bondje zijn.
Laat me maar het filmpje zien waar ze 'domme aapjes' zeggen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:57 schreef mootie het volgende:
En ik ben er totaal niet van gediend om als leugenaar weggezet te worden.
Laat dat vooraan achterwege aub.
de scheidingslijn tussen spel spelen en echt menen is wel heel dun nuquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:56 schreef Silves het volgende:
Jezusquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Laat me maar het filmpje zien waar ze 'domme aapjes' zeggen.
Ik krijg echt niet de indruk dat t gedoe tussen Kim en Jeff gespeeld was.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:57 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
de scheidingslijn tussen spel spelen en echt menen is wel heel dun nu
Dat ben jij ook helemaal nietquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:57 schreef mootie het volgende:
En ik ben er totaal niet van gediend om als leugenaar weggezet te worden.
Laat dat vooraan achterwege aub.
die ligt op de grond op de matrasquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:53 schreef D. het volgende:
He, zie ik dat verkeerd, of ligt Djedi er helemaal niet bij?
domme mensen zeiden zequote:Op zaterdag 5 november 2022 22:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat de Febo heeft geklaagd dat ze het zo laat/zo vroeg maken elke keer.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:54 schreef Vlinder1974 het volgende:
zaterdagavond 11 uur en de lichten gaan al uit
naast ruben?quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
die ligt op de grond op de matras
Je snapt het niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
in de hoek waar dat kamerscherm stond als ik het goed hebquote:
Geloof me , dat is morgen over na 4 cocktailsquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:01 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik begin steeds meer aan zoe te wennen. Het is goed om een zoe in zo'n groep te hebben
Je begreep niet dat ik het in mijn eigen woorden zei?quote:
Ik hoorde haar ineens tetteren ja, maar zag haar nergensquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
die ligt op de grond op de matras
met wie zou ze nu ruzie gaan maken?quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Geloof me , dat is morgen over na 4 cocktails
Ik ook alquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:01 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik begin steeds meer aan zoe te wennen. Het is goed om een zoe in zo'n groep te hebben
quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Geloof me , dat is morgen over na 4 cocktails
Nog zoooo lang, 10 maandenquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:02 schreef Vlinder1974 het volgende:
zie nu al op tegen het moment dat het programma afgelopen is en we met zijn allen in een gat vallen
(en ja heb echt nog wel een leven naast de streams zoals werk enzo)
maar toch
alle mannenquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
met wie zou ze nu ruzie gaan maken?
daar bestaat een hulplijn voorquote:
* ChocoFan noteert nummerquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar bestaat een hulplijn voor
06800FOKCOS!
quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
06800FOKCOS!
In gesprekquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
06800FOKCOS!
Dit ja, vind het een hufter daar maar zorgt voor prima streamsquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:05 schreef Sestra666 het volgende:
dr klopt geen moer van wat jeff allemaal aan het doen is, in t echte leven zou ik ver uit de buurt blijven, maar voor de streams vind ik het leukje moet toch mensen er proberen uit te werken en dan moet je maar dingen gaan verzinnen (zo zie ik het) om mensen over de rooie te krijgen en 24u gaan aanvragen..
Told you so.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:06 schreef engine het volgende:
Jeff en Kim hebben het weer goed gemaakt
Je zou het bijna denken of het is een mindfuck, alles is gewoon een mindfuck, isaac snap ik ook geen hol meer van of aan welke kant hij staat maar ik vermaak me prima en daar gaat het om.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:06 schreef greysbones het volgende:
Kim is hoteldebotel
kan niet missen
Meestal vind ik 'm een toevoeging, maar tegen Kim deed ie gewoon lullig.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:05 schreef Sestra666 het volgende:
dr klopt geen moer van wat jeff allemaal aan het doen is, in t echte leven zou ik ver uit de buurt blijven, maar voor de streams vind ik het leukje moet toch mensen er proberen uit te werken en dan moet je maar dingen gaan verzinnen (zo zie ik het) om mensen over de rooie te krijgen en 24u gaan aanvragen..
Het was gewoon belachelijk snel, zo vanuit het niets ineens een knuffel en alles weer goed. WTF mensenquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:07 schreef HappyCharly het volgende:
Fokking hell, ga ik 2 minuten tandenpoetsen.. maken ze het weer goed
true love?quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het was gewoon belachelijk snel, zo vanuit het niets ineens een knuffel en alles weer goed. WTF mensen
het hoge woord is er uitquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:09 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
zelfbescherming
ik ben geen 2de keus
Ik wil een leuk setje maar kweet niet of dat er daar in zit.quote:
De dood aan stelletjes in een RLS. Dat is nietsss waard.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil een leuk setje maar kweet niet of dat er daar in zit.
En jeff zegt net dat ie geen 2e keus wil zijn dus nu is dit een beetje bevestiging voor mij dat ie inderdaad gevoelens heeft voor kim d en dat ie gister gewoon jaloers was dat ze bij rupie lag en kriebelde, ook al is rupie homo zoals kim d vandaag al vaak zei.
neeeheeeeeequote:Op zaterdag 5 november 2022 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil een leuk setje maar kweet niet of dat er daar in zit.
En jeff zegt net dat ie geen 2e keus wil zijn dus nu is dit een beetje bevestiging voor mij dat ie inderdaad gevoelens heeft voor kim d en dat ie gister gewoon jaloers was dat ze bij rupie lag en kriebelde, ook al is rupie homo zoals kim d vandaag al vaak zei.
Daar ligt Maddy toch?quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de hoek waar dat kamerscherm stond als ik het goed heb
Tenzij ze gaan ruzie maken, dat is dan wel weer leuk, thans, vanmiddag vond ik eigenlijk niet zo leuk, jeff gedroeg zich erg naar en ik vond het knap dat kim d redelijk rustig bleef.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De dood aan stelletjes in een RLS. Dat is nietsss waard.
Lijkt me haar goed recht.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
neeeheeeeee![]()
ze hebben wat gewroet onder de dekens
en zij heeft aangegeven dat ze niet weet wat ze wil
en daarna bij Rupie gaan liggen
Zo begrijp ik het ookquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
kim en jeff hebben dus meer gedaan onder de lakentjes
Jeff gedroeg zich normaal hoor. Kim doet weird.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tenzij ze gaan ruzie maken, dat is dan wel weer leuk, thans, vanmiddag vond ik eigenlijk niet zo leuk, jeff gedroeg zich erg naar en ik vond het knap dat kim d redelijk rustig bleef.
Potver, zat er deels naast jaquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
neeeheeeeee![]()
ze hebben wat gewroet onder de dekens
en zij heeft aangegeven dat ze niet weet wat ze wil
en daarna bij Rupie gaan liggen
jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:13 schreef Vlinder1974 het volgende:
dus jeff had even hoop dat het wat zou worden toen ze onder de dekens kroop en toen ging ze bij rupie liggen bij degene die op jeff gestemd had?
quote:
Het verschil tussen man en vrouw en dus jouw mening en mijn mening van dat gesprek.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jeff gedroeg zich normaal hoor. Kim doet weird.
Ja, als je opeens toch realiseert dat je niet weet hoe je er in staat, dan mag je toch gewoon uit bed stappen? Moet je dan verplicht doorfriemelen?quote:
dat is makkelijker dan toegeven dat je je gekwetst voeltquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:11 schreef mootie het volgende:
Makkelijk, zelfbescherming dan mag je een enorm botte lul zijn.
Nopequote:Op zaterdag 5 november 2022 23:15 schreef HappyCharly het volgende:
Wil hij geen close vrienden met Kim zijn?
hij heeft geen zin om te wachten tot ze een beslissing neemtquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:15 schreef HappyCharly het volgende:
Wil hij geen close vrienden met Kim zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |