Jongere broertje van Nick Carter uit de Backstreet Boys, had zelfs ook singles eind jaren 90 en speelde in tienerseries als Lizzie McGuire, Sabrina, the Teenage Witch en 7th Heaven.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:03 schreef Nannoniem het volgende:
Is dat die knaap van -i want candy-?
quote:Carter heeft al een tijdje een turbulente knipperlichtromance met z’n verloofde Melanie Martin (30). De twee zijn tevens de ouders van een tien maanden oud zoontje Prince. Op dit moment leven ze gescheiden, al werken ze naar eigen zeggen wel hard aan hun relatie. Vandaar dat de zanger z’n uiterste best doet om voorgoed af te kicken van drugs.
“We willen in de toekomst graag trouwen, het liefst op de plek waar m’n ouders het jawoord gaven”, vertelt het koppel in een video die ‘The Sun’ in handen kreeg. “Om een betere echtgenoot te worden, heb ik me zelfs opnieuw laten opnemen in rehab”, vult Aaron aan
https://www.hln.be/celebr(...)n-in-rehab~a4a35b3f/quote:Vanwege z'n verslaving is Carter het voogdijschap over z’n zoontje Prince verloren. Volgens ‘The Sun’ is de moeder van Melanie Martin nu tijdelijk aangesteld als voogd. “Toen ik de vorige keren probeerde af te kicken, voelde ik me enorm depressief. Ik kon niet meer normaal functioneren. Tijdens deze vijfde poging lijkt het beter te lukken. Het vaderschap is voor mij het allerbelangrijkste in de wereld. Volwassen worden, een eigen huisje hebben, m’n verantwoordelijkheden opnemen: da’s m’n ultieme droom.”
Tjah zijn eigen keus. Genoeg mensen zijn geen kindsterretje en werken zichzelf alsnog omhoogquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:21 schreef pokkerdepok het volgende:
triest. van kindsterretje naar niks.
zn latere leven was zijn eigen keus, ja. verslaving heeft hem gebroken denk ikquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:24 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Tjah zijn eigen keus. Genoeg mensen zijn geen kindsterretje en werken zichzelf alsnog omhoog
Ik gun niemand zijn dood hoor. Of vrijwel niemand. Ik vind het in dit soort gevallen altijd wat frustrerend dat je van de dagelijkse zelfmoorden nooit iets leest tenzij het om een bekendheid gaat. En dan de reacties dat het zo vreselijk is terwijl tegenover hem 10.000 anderen zichzelf wereldwijd van het leven hebben beroofd omdat ze het zo slecht hebbenquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:26 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
zn latere leven was zijn eigen keus, ja. verslaving heeft hem gebroken denk ik
ja maar dan zijn er geen overdosis meer want dan is er sociale controle (ofzoiets)quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
En dan zijn er mensen die drugs willen legaliseren
In het geval van Amy en een hoop anderen, was het uiteindelijk gewoon de alcohol.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Heet TS dus gelijk gekregen:quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Hiervan?
SHO / Aaron Carter is van het padje af.
quote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef Fokkie83 het volgende:
Het is allemaal best zorgwekkend en als dit zo door blijft gaan, verwacht ik niet dat hij heel oud gaat worden.
Hij is dood gegaan op een moment dat het niet gelegaliseerd isquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Die komt misschien nogquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:45 schreef quirina het volgende:
Dit viel te verwachten. Niet echt een verassing.
Begrafenis dus?quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:45 schreef quirina het volgende:
Dit viel te verwachten. Niet echt een verassing.
Alcohol is ook een gelegaliseerde harddrugs. Zeer zwaar om van af te kicken.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:42 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
In het geval van Amy en een hoop anderen, was het uiteindelijk gewoon de alcohol.
Ik lees net dat die overleden zus ook een baby achtergelaten heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:46 schreef quirina het volgende:
Zijn zuster is ook doodgegaan door de drugs. Die hele familie Carter spoort niet.
De enige die een beetje normaal er uitgekomen is is Nick.
Ik denk dat ik nu wel weet wat nodig is om van een verslaving af te komen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:49 schreef Grebneseih het volgende:
[..]
Alcohol is ook een gelegaliseerde harddrugs. Zeer zwaar om van af te kicken.
geen last van..quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:49 schreef Grebneseih het volgende:
[..]
Alcohol is ook een gelegaliseerde harddrugs. Zeer zwaar om van af te kicken.
Met Nick gaat het wel oke toch?quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Al jaren gigantisch verslaafd aan allerlei "legale" prescription troep. De zus van Aaron en Nick is een tijdje terug ook al overleden aan een overdosis. Super tragisch.
Om weer op het padje te komen, had ie moeten breken en vluchten, van zijn 'trigger' omgeving en wss ook leefgeld. dat is soms gewoon onmogelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Triest, maar geen verrassing, die was al een hele tijd van het padje.
Op jonge leeftijd misbruikt en verkeerd opgevoed door Hollywood.
Stond een paar weken geleden nog met de jongens in de Ziggodome. Gaat fantastisch!quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met Nick gaat het wel oke toch?
Oxycodon is een fenomeen. Een erg naar fenomeen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Amerika heeft geen drugs probleem. Maar een "legale drugs" probleem. Fuck die prescription troep.
En dan zit je te kijken over z'n zus :quote:Carter heeft al een tijdje een turbulente knipperlichtromance met z’n verloofde Melanie Martin (30). De twee zijn tevens de ouders van een tien maanden oud zoontje Prince
quote:Leslie Carter was getrouwd en laat een dochter van tien maanden achter.
In de serie Dopesick, wordt de hele situatie en oplossing Oxy's/Oxicodon/Oxicontin goed uitgelegd, de serie zelf is wat minder. Maar het is goed om te weten hoe het daar fout gaat en het nu hier ook voorgeschreven wordt.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oxycodon is een fenomeen. Een erg naar fenomeen.
Erg kort door de bocht om te stellen dat het een keuze is. Er zijn geestesziekten -zoals bijvoorbeeld schizofrenie-, die niets met een "keus" te maken hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:24 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Tjah zijn eigen keus. Genoeg mensen zijn geen kindsterretje en werken zichzelf alsnog omhoog
Rightquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:28 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Ik gun niemand zijn dood hoor. Of vrijwel niemand. Ik vind het in dit soort gevallen altijd wat frustrerend dat je van de dagelijkse zelfmoorden nooit iets leest tenzij het om een bekendheid gaat. En dan de reacties dat het zo vreselijk is terwijl tegenover hem 10.000 anderen zichzelf wereldwijd van het leven hebben beroofd omdat ze het zo slecht hebben
En dat had hij dus ook:quote:Op zondag 6 november 2022 00:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Erg kort door de bocht om te stellen dat het een keuze is. Er zijn geestesziekten -zoals bijvoorbeeld schizofrenie-, die niets met een "keus" te maken hebben.
Triest
https://www.hln.be/celebr(...)n-in-rehab~a4a35b3f/quote:Later vertelde Aaron in de Amerikaanse talkshow ‘The Doctors’ dat hij aan schizofrenie lijdt, bipolair en manisch-depressief is en last heeft van acute angstaanvallen. Hij toonde het publiek van het programma ook hoeveel medicatie hij dagelijks moet nemen. Onder andere het kalmeermiddel Xanax, angstremmer Hydroxyzine en Omeprazole (een middel om maagklachten te bestrijden) zijn voor Aaron vaste kost.
Lijkt me stug. Een persoonlijkheidsstoornis ligt meer voor de hand.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:42 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
In het geval van Amy en een hoop anderen, was het uiteindelijk gewoon de alcohol.
Wat? Snuiven ze dat ofzo?quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:33 schreef quirina het volgende:
hij zat meer aan de benzo’s en aan de duster.
Spul in een spuitbus waarmee je je computer stofvrij maakt.
Mijn theory is, dat na een periode van drugsgebruik, ze zich doodzuipen.quote:Op zondag 6 november 2022 00:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Een persoonlijkheidsstoornis ligt meer voor de hand.
Er zijn veel mensen die vaak denken "de roem heeft ervoor gezorgd, het was te veel". Yeah right. Iemand die toevallig een liedje kan zingen of acteur, kan net zo goed een stoornis hebben als Sjoerd uit Heemskerk.
Denk eerder dat "Amy" al tien jaar eerder was overleden zonder faam.
Jij bent drugs wel heel hard aan het verdedigen hier.quote:Op zondag 6 november 2022 00:29 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Mijn theory is, dat na een periode van drugsgebruik, ze zich doodzuipen.
Verbaast me ook niet echt. Die tattoos in het gezicht en bijvoorbeeld dat 'magisch denken' zijn slechte tekenen.quote:Op zondag 6 november 2022 00:27 schreef Viv het volgende:
[..]
En dat had hij dus ook:
[..]
https://www.hln.be/celebr(...)n-in-rehab~a4a35b3f/
(Drugsgebruik kan het bovenstaande overigens wel verergeren.)
Als een soort witte kerstmistsunamiquote:Op zondag 6 november 2022 00:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent drugs wel heel hard aan het verdedigen hier.
Nee ik denk dat ze het als vervanging gaan gebruiken, iets anders verwachten, niet zo high worden, nog meer drinken, om dat drugsgebruik weer na te bootsen. En dat gaat fout en valt minder snel op.quote:Op zondag 6 november 2022 00:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent drugs wel heel hard aan het verdedigen hier.
Is toch bullcrap, die drugs gebruikers kennen gewoon geen enkele wilskracht en drugs of medicijnen zijn echt troep.quote:Op zondag 6 november 2022 00:38 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze het als vervanging gaan gebruiken, iets anders verwachten, niet zo high worden, nog meer drinken, om dat drugsgebruik weer na te bootsen. En dat gaat fout en valt minder snel op.
ik hoef echt niet al die 10.000 gevallen te horen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:28 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Ik gun niemand zijn dood hoor. Of vrijwel niemand. Ik vind het in dit soort gevallen altijd wat frustrerend dat je van de dagelijkse zelfmoorden nooit iets leest tenzij het om een bekendheid gaat. En dan de reacties dat het zo vreselijk is terwijl tegenover hem 10.000 anderen zichzelf wereldwijd van het leven hebben beroofd omdat ze het zo slecht hebben
Amy werd door haar toenmalige knipperlichtrelatie en hevig drugsgebruiker Blake geïntroduceerd in de wereld van drugs (en niet zo’n beetje ook). Het valt niet te zeggen of ze, zonder roem, ook zo’n soort relatie had gekregen (Blake zou ze namelijk niet kennen) of op een andere manier er echt verslaafd aan zou raken. Mogelijk was ze 80 of 90 jaar geworden. Speculeren is nutteloos maar denken dat ze zonder roem al 10 jaar eerder doodgegaan zou zijn, vind ik een erg bijzondere gedachtegang. If anything zou ik juist het tegenovergestelde zeggen.quote:Op zondag 6 november 2022 00:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Een persoonlijkheidsstoornis ligt meer voor de hand.
Er zijn veel mensen die vaak denken "de roem heeft ervoor gezorgd, het was te veel". Yeah right. Iemand die toevallig een liedje kan zingen of acteur is, kan net zo goed een stoornis hebben als Sjoerd uit Heemskerk.
Denk eerder dat "Amy" al tien jaar eerder was overleden zonder faam.
De baby zal er als vader niet zoveel van missen. Ik geloof namelijk niet dat hij zijn leven de komende jaren echt op de rit had gekregen om een goede vaderfiguur te zijn.quote:Op zondag 6 november 2022 08:17 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Triest maar het was een kwestie van tijd.
Gelukkig was de baby al uit huis geplaatst.
Nee, de baby had geen schijn van kans.quote:Op zondag 6 november 2022 09:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
De baby zal er als vader niet zoveel van missen. Ik geloof namelijk niet dat hij zijn leven de komende jaren echt op de rit had gekregen om een goede vaderfiguur te zijn.
Triest maar het zoontje zal hopelijk betere (pleeg) ouders krijgen dan zijn echte ouders zijn/waren.
Als een mens (Amy Winehouse in dit geval) zo extreem zelfdestructief is, ligt het meestal niet aan de foute omgeving, die bewust opgezocht wordt. Maar is het, denk ik, onvermijdelijk om geen kort leven te hebben. In die documentaire komt dat ook heel erg naar voren: een vrouw waar geen land mee te bezeilen valt. Dat was haar persoonlijkheid. Niet het lelijke parasitaire gedrag van een enge kerel is daar de oorzaak van. Overigens moeilijk om naar te kijken, die docu, zoveel narigheid.quote:Op zondag 6 november 2022 07:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Amy werd door haar toenmalige knipperlichtrelatie en hevig drugsgebruiker Blake geïntroduceerd in de wereld van drugs (en niet zo’n beetje ook). Het valt niet te zeggen of ze, zonder roem, ook zo’n soort relatie had gekregen (Blake zou ze namelijk niet kennen) of op een andere manier er echt verslaafd aan zou raken. Mogelijk was ze 80 of 90 jaar geworden. Speculeren is nutteloos maar denken dat ze zonder roem al 10 jaar eerder doodgegaan zou zijn, vind ik een erg bijzondere gedachtegang. If anything zou ik juist het tegenovergestelde zeggen.
Er zijn inderdaad bepaalde beroemde mensen die al een mentale stoornis hebben of krijgen, denk Kanye of Britney. Maar extreme roem en een onbeperkte bankrekening met een stel ‘ja-knikkers’ en geen enkele begeleiding kan wel degelijk zware problemen veroorzaken.
Vooral roem is echt erg heftig als je denkt aan Amerikaanse begrippen. Je kunt dan alleen naar buiten met een stel bodyguards, vermomming/hoodies/etc. als je echt 0,0 zin hebt in herkenning en er kan echt sprake zijn van isolatie. Er zijn beroemdheden die echt nauwelijks buiten de deur worden gespot ook.
Een groot deel van de mensen om je heen staan op je loonlijst en de poel waaruit je vist zijn vaak andere celebs of mensen die werken bij je film/lied/noem maar op. Geen Tinder, Bumble voor jou als je daar zin in hebt. Wie kan je überhaupt vertrouwen of is iemand enkel geïnteresseerd in je geld en bekendheid?
Tel daarbij op dat je genadeloos kan worden afgeslacht door media en ‘het volk’ en je wordt echt niet blij. Er zijn genoeg Amerikaanse celebs die dit ook benoemen. Bij kindsterretjes komt ook nog vaak een enorme prestatiedruk om de hoek kijken (je ouders tevredenstellen en de druk van alles goed moeten doen van de filmmaatschappij/producers/manager/whatever) en weinig tijd voor zelfontwikkeling.
Als dat plots allemaal op je dak komt als je aan het opgroeien bent, is dat best een dingetje en kan je we degelijk ten onder gaan aan de roem. Het cliché van het mentale fucked up kindsterretje komt niet zomaar ergens vandaan.
quote:Het nieuwe album van Aaron Carter wordt zondag, een dag na de dood van de Amerikaanse zanger (34), al uitgebracht. Producenten Morgan Matthews en John Wyatt hebben besloten de release van Blacklisted vanwege het overlijden van Carter te vervroegen.
Het zesde studioalbum zou eigenlijk op 7 december, de verjaardag van de zanger, uitkomen. Het duo laat in een verklaring weten dat de plaat eerder verschijnt om Carter te eren en om „zijn uitzonderlijke kunsten” te delen „met de fans die wereldwijd rouwen” om het verlies van hun idool.
„Het was een plezier en een eer om het afgelopen jaar met hem te werken en Blacklisted te produceren”, schrijven de producers. „Zijn gave als zanger en liedjesschrijver is net als altijd te horen in dit project, maar we hadden nooit verwacht dat dit zijn laatste album zou zijn.”
Turbulent leven
Het laatste album van Carter, de jongere broer van Nick Carter van de Backstreet Boys, stamt uit 2018. Dat was zijn eerste plaat in zestien jaar tijd. Carter is vooral bekend van hits als Crush On You (1997), Crazy Little Party Girl (1997) en I Want Candy (2000).
De zanger kwam de laatste jaren vooral in het nieuws vanwege zijn turbulente privéleven. Carter worstelde met verslavingen en mentale problemen. Hij werd zaterdag dood aangetroffen in bad. Een doodsoorzaak is nog niet bekendgemaakt.
Zij denken vast dat de hele wereld nu alsnog op hem zit te wachten.quote:Op zondag 6 november 2022 22:07 schreef kwiwi het volgende:
Die denken we kunnen mooi even meeliften op z'n overlijden en wat extra plaatjes verkopen..
Amy was misschien geen kindster maar ze werd wel heel erg gepusht door haar vader. Moet je docu over haar leven eens kijken daar zie je dat wel goed.quote:Op zondag 6 november 2022 20:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als een mens (Amy Winehouse in dit geval) zo extreem zelfdestructief is, ligt het meestal niet aan de foute omgeving, die bewust opgezocht wordt. Maar is het, denk ik, onvermijdelijk om geen kort leven te hebben. In die documentaire komt dat ook heel erg naar voren: een vrouw waar geen land mee te bezeilen valt. Dat was haar persoonlijkheid. Niet het lelijke parasitaire gedrag van een enge kerel is daar de oorzaak van. Overigens moeilijk om naar te kijken, die docu, zoveel narigheid.
Om bovenstaande zie ik de roem en het daarbij behorende vangnet (inclusief die Blake) dus eerder als een verlenging van haar leven. Door de weelde is drugs en booze makkelijk te krijgen en er was altijd wel iemand die haar 'hielp' als het mentaal tegenzat, ongeacht de motieven van die persoon. Zonder geld naar heroïne op zoek moeten en geen schone naalden etc. kunnen scoren en constant geld moeten versieren om weer te scoren, vaak zonder echte hulp en bijv. rehab, wat roem/geld wel kan verschaffen, zijn een garantie op een kort leven. Zeker bij iemand die al erg jong met ernstige psychiatrische problematiek kampte en vooral: impulsiviteit als leidraad had.
Amy W. was ook geen kindsterretje (dat werd gepusht door haar ouders o.i.d.). Dus de hele uitleg over roem en bijkomende stress en hoe zwaar dat is etc. kan ik niet plaatsen als iets wat inhaakt op wat ik bedoelde met betrekking tot haar. Maar verder niet minder waar in veel gevallen..
Gezien. Die vader was sowieso een hele nare kerel. Had beter bloemen kunnen gaan kweken ipv een kind nemen.quote:Op zondag 6 november 2022 22:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Amy was misschien geen kindster maar ze werd wel heel erg gepusht door haar vader. Moet je docu over haar leven eens kijken daar zie je dat wel goed.
Nou ja, het verhaal over kindsterretjes is wel degelijk relevant omdat Aaron er wel een was en je zegt dat mensen altijd (te) snel zeggen dat dit soort problemen (zoals Aaron maar ook Amy) door roem komen (“yeah right”) en dat persoonlijkheidsstoornissen meer voor de hand liggen. Daar ben ik het dus niet mee eens. Overigens sluit het een het ander ook niet uit.quote:Op zondag 6 november 2022 20:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als een mens (Amy Winehouse in dit geval) zo extreem zelfdestructief is, ligt het meestal niet aan de foute omgeving, die bewust opgezocht wordt. Maar is het, denk ik, onvermijdelijk om geen kort leven te hebben. In die documentaire komt dat ook heel erg naar voren: een vrouw waar geen land mee te bezeilen valt. Dat was haar persoonlijkheid. Niet het lelijke parasitaire gedrag van een enge kerel is daar de oorzaak van. Overigens moeilijk om naar te kijken, die docu, zoveel narigheid.
Om bovenstaande zie ik de roem en het daarbij behorende vangnet (inclusief die Blake) dus eerder als een verlenging van haar leven. Door de weelde is drugs en booze makkelijk te krijgen en er was altijd wel iemand die haar 'hielp' als het mentaal tegenzat, ongeacht de motieven van die persoon. Zonder geld naar heroïne op zoek moeten en geen schone naalden etc. kunnen scoren en constant geld moeten versieren om weer te scoren, vaak zonder echte hulp en bijv. rehab, wat roem/geld wel kan verschaffen, zijn een garantie op een kort leven. Zeker bij iemand die al erg jong met ernstige psychiatrische problematiek kampte en vooral: impulsiviteit als leidraad had.
Amy W. was ook geen kindsterretje (dat werd gepusht door haar ouders o.i.d.). Dus de hele uitleg over roem en bijkomende stress en hoe zwaar dat is etc. kan ik niet plaatsen als iets wat inhaakt op wat ik bedoelde met betrekking tot haar. Maar verder niet minder waar in veel gevallen..
Zou Nick dat aan kunnen vechten als hij dat wil (baby bij hem laten opgroeien)?quote:Op zondag 6 november 2022 11:40 schreef quirina het volgende:
Die baby kan nog beter samen opgroeien bij Nick en zijn vrouw en kinderen. Melanie verwaarloosde de baby en werd uit de ouderlijke macht gezet en of het nou verstandig is oma dat op te laten knappen.
Exact,quote:Op zondag 6 november 2022 22:07 schreef kwiwi het volgende:
Die denken we kunnen mooi even meeliften op z'n overlijden en wat extra plaatjes verkopen..
Dan verkas je toch naar Thailand en ga je werken als barsita.quote:Op zondag 6 november 2022 07:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Amy werd door haar toenmalige knipperlichtrelatie en hevig drugsgebruiker Blake geïntroduceerd in de wereld van drugs (en niet zo’n beetje ook). Het valt niet te zeggen of ze, zonder roem, ook zo’n soort relatie had gekregen (Blake zou ze namelijk niet kennen) of op een andere manier er echt verslaafd aan zou raken. Mogelijk was ze 80 of 90 jaar geworden. Speculeren is nutteloos maar denken dat ze zonder roem al 10 jaar eerder doodgegaan zou zijn, vind ik een erg bijzondere gedachtegang. If anything zou ik juist het tegenovergestelde zeggen.
Er zijn inderdaad bepaalde beroemde mensen die al een mentale stoornis hebben of krijgen, denk Kanye of Britney. Maar extreme roem en een onbeperkte bankrekening met een stel ‘ja-knikkers’ en geen enkele begeleiding kan wel degelijk zware problemen veroorzaken.
Vooral roem is echt erg heftig als je denkt aan Amerikaanse begrippen. Je kunt dan alleen naar buiten met een stel bodyguards, vermomming/hoodies/etc. als je echt 0,0 zin hebt in herkenning en er kan echt sprake zijn van isolatie. Er zijn beroemdheden die echt nauwelijks buiten de deur worden gespot ook.
Een groot deel van de mensen om je heen staan op je loonlijst en de poel waaruit je vist zijn vaak andere celebs of mensen die werken bij je film/lied/noem maar op. Geen Tinder, Bumble voor jou als je daar zin in hebt. Wie kan je überhaupt vertrouwen of is iemand enkel geïnteresseerd in je geld en bekendheid?
Tel daarbij op dat je genadeloos kan worden afgeslacht door media en ‘het volk’ en je wordt echt niet blij. Er zijn genoeg Amerikaanse celebs die dit ook benoemen. Bij kindsterretjes komt ook nog vaak een enorme prestatiedruk om de hoek kijken (je ouders tevredenstellen en de druk van alles goed moeten doen van de filmmaatschappij/producers/manager/whatever) en weinig tijd voor zelfontwikkeling.
Als dat plots allemaal op je dak komt als je aan het opgroeien bent, is dat best een dingetje en kan je we degelijk ten onder gaan aan de roem. Het cliché van het mentale fucked up kindsterretje komt niet zomaar ergens vandaan.
Mwah denk het toch wel. Denk bij nader inzien dat de andere 4 van de Backstreet Boys ook gaan.quote:Op maandag 7 november 2022 12:32 schreef quirina het volgende:
Het zal me ook niet verbazen als Nick niet naar de begrafenis gaat.
Mwa. Die 2 lagen al jaren in de clinch (en terecht, gezien de bedreigingen en het stalken van Aaron), dus die zal daar zijn handen wellicht niet aan willen branden.quote:Op maandag 7 november 2022 07:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zou Nick dat aan kunnen vechten als hij dat wil (baby bij hem laten opgroeien)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |