Ja dat wel, maar dan snap ik niet waarom er te weinig saldo zou zijn, of wordt opgeladen. Bij Flex wordt alles achteraf berekend toch?quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ja maar ik meen me te herinneren dat er in de voorwaarden ooit stond dat de tijd van inchecken gold voor het te berekenen bedrag.
Ja, ja, dat zeker inderdaad.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dan snap ik niet waarom er te weinig saldo zou zijn, of wordt opgeladen. Bij Flex wordt alles achteraf berekend toch?
Alleen als je dat om hebt gezet volgens mijquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:18 schreef James1988 het volgende:
Weekend Vrij en saldo? Dat zijn tegenwoordig toch allemaal Flex-abonnementen waarbij alles achteraf wordt berekend?
Bij Flex geldt dat wel, bij een ouderwetse Dalvrij geldt dat alleen voor de rit tot je een overstap maakt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ja maar ik meen me te herinneren dat er in de voorwaarden ooit stond dat de tijd van inchecken gold voor het te berekenen bedrag.
Alsof de hele wereld om Amsterdam draaitquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Er is maar een CS, de rest is een inception
Dat heet ook gewoon Amsterdam Centraal.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alsof de hele wereld om Amsterdam draait
quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alsof de hele wereld om Amsterdam draait
In Nijverdal staan geen NS-automaten meer dus ben je veroordeeld tot de ellendige machines van Blauwnet.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:09 schreef b2py het volgende:
Volgens mij kom je hier met de klantenservice wel uit, maar ben je wel uitgecheckt voordat je naar de blauwnet (waarom niet bij een NS automaat voor een NS product?) automaat ging voor klassewissel?
Misschien dat het hier mis is gegaan? Als ik namelijk bij de NS-kaartautomaat een al ingecheckte kaart presenteer dan krijg ik een melding dat ik ingecheckt ben. En dat zodoende een deel van de functionaliteit niet beschikbaar is. Inchecken en dan een reisproduct aanpassen ten behoeve van die al ingecheckte reis is namelijk niet mogelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:00 schreef RichardHammond het volgende:
Kon normaal inchecken in Nijverdal en paaltje gaf de melding klassenwissel.Toen naar de automaat (Blauwnet heeft wel kutautomaten vergeleken met NS) gelopen om deze weer terug te zetten naar eerste klas.
Ik las gisterochtend op NDR dat het nog enkele dagen ging duren, die prognose is vlot bijgesteld.quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:58 schreef dennistd het volgende:
Treinverkeer Hannover-Berlin ligt nog zeker tot volgende week zondag plat: https://bahnblogstelle.co(...)ber-beeintraechtigt/
Afhankelijk van de situatie: lopend, tram/metro, OV-fiets.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:50 schreef stropdaz het volgende:
Opzich denk ik dat qua trein reizen niet eens zo heel slecht is, nu het steeds drukker wordt op de weg.
Maar hoe komen jullie van station op locatie waar je moet zijn? Fiets? Taxi? Bus?
4.15 euro per gebruik lees ik.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afhankelijk van de situatie: lopend, tram/metro, OV-fiets.
In die volgorde ook.
Als ik met de bus moet dan ga ik wel met de auto.
Hangt er heel erg van af. Als ik met alleen de Arrivatrein reis dan neem ik regelmatig mijn eigen fiets mee.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:50 schreef stropdaz het volgende:
Opzich denk ik dat qua trein reizen niet eens zo heel slecht is, nu het steeds drukker wordt op de weg.
Maar hoe komen jullie van station op locatie waar je moet zijn? Fiets? Taxi? Bus?
Plus dat ik het rotfietsen vind, dus ik gebruik alleen maar een OV-fiets als het niet loopbaar is en er geen tram of metro beschikbaar is.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:59 schreef stropdaz het volgende:
[..]
4.15 euro per gebruik lees ik.
Is nog een duur geintje.
Oké je mag hem een etmaal hebben dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |