Knappe jongen die daar voor de rechter mee wegkomt.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:36 schreef Salatrel het volgende:
Wel een leuke casus wat als iemand dat sein stoptonend passeert en zich vervolgens beroept op het feit dat dat sein niet in het seinenboek staat
vroeger betekende een rood sein dat je moest stoppen. Tegenwoordig betekent het dat je voor het sein moet stoppen. 1x raden waarom die definitie is aangepastquote:Op woensdag 16 november 2022 16:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Knappe jongen die daar voor de rechter mee wegkomt.
Ja, daar kan ik me wel een voorstelling van maken. Dat neemt echter niet weg dat makkelijk te beargumenteren is dat een rode pit simpelweg een stoptonend sein is.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vroeger betekende een rood sein dat je moest stoppen. Tegenwoordig betekent het dat je voor het sein moet stoppen. 1x raden waarom die definitie is aangepast
De bus is een euro goedkoper voor de afstanden waar ik 't voor gebruik. En rot op met je marktgezever, dat er anderen zijn die met de bedragen die ze vragen geld verliezen omdat 't investeringsvehikels zijn om belastingafschrijvingen lekker hoog te kunnen laten zijn is niet relevant.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:32 schreef b2py het volgende:
Wie is de concurrent waar ik voor betere prijzen terecht kan? Go? Felyx?
Tja, dat stuk ga ik sowieso altijd lopen want in Amsterdam durf ik het niet aan om wat voor fiets dan ook ergens op slot te zetten en achter te laten.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:20 schreef b2py het volgende:
Waarvoor jij het gebruikt ja, n=1. In Amsterdam probeer ik zoveel mogelijk de OV fiets te pakken, van CS naar Jordaan is het niks met de tram..
De laatste gebruiker is verantwoordelijk als een OV fiets wordt geklaut?quote:Op woensdag 16 november 2022 21:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Tja, dat stuk ga ik sowieso altijd lopen want in Amsterdam durf ik het niet aan om wat voor fiets dan ook ergens op slot te zetten en achter te laten.
quote:Op woensdag 16 november 2022 21:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Tja, dat stuk ga ik sowieso altijd lopen want in Amsterdam durf ik het niet aan om wat voor fiets dan ook ergens op slot te zetten en achter te laten.
Geen idee ik weet niet eens wat je moet doen als zo'n ding weg is.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De laatste gebruiker is verantwoordelijk als een OV fiets wordt geklaut?
Gedoe dus.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:58 schreef b2py het volgende:
Aangifte doen en melden bij NS, je betaalt een soort eigen risico dan. Het hangt er vooral van af of je nog in bezit bent van het sleuteltje
verbieden zou het mooiste zijnquote:Op woensdag 16 november 2022 23:29 schreef James1988 het volgende:
Elektrische steps mogen in Nederland inderdaad niet zomaar de weg op, ze moeten door de RDW zijn aangemerkt als bijzondere bromfiets. Daar wil men geloof ik wel verandering in gaan brengen.
Liever niet. Gevaarlijke ondingenquote:Op woensdag 16 november 2022 23:29 schreef James1988 het volgende:
Elektrische steps mogen in Nederland inderdaad niet zomaar de weg op, ze moeten door de RDW zijn aangemerkt als bijzondere bromfiets. Daar wil men geloof ik wel verandering in gaan brengen.
Of komen er speciale parkeerplaatsen voor die dingen bij bijvoorbeeld trein- en metrostations of bij grote hotels. Dan is de overlast ook minder.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:02 schreef J.B. het volgende:
In Frankfurt en Brussel slingeren deelsteps overal rond en lappen de veelal jonge bestuurders alle regels aan hun laars, wat mij betreft worden die klotedingen vandaag nog verboden.
In heel Duitsland....quote:Op donderdag 17 november 2022 00:02 schreef J.B. het volgende:
In Frankfurt en Brussel slingeren deelsteps overal rond en lappen de veelal jonge bestuurders alle regels aan hun laars, wat mij betreft worden die klotedingen vandaag nog verboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |