Oh da's wel erg veel leesvoer...quote:Op maandag 14 november 2022 17:45 schreef b2py het volgende:
Uit BO MIRT volgt besluit geen ombouw naar 3kV, enkel 'Op
basis hiervan zal deze kabinetsperiode gewerkt worden aan een overkoepelende
strategie voor te maken keuzes en het te volgen tijdspad. Dit helpt het volgende
kabinet om keuzes te maken binnen de beschikbare middelen.'
Zie: https://www.rijksoverheid(...)ort-systeemkeuze-tev en https://www.rijksoverheid(...)en-toezeggingen-mirt
Bijzonder verhaalquote:Op maandag 14 november 2022 23:15 schreef dennistd het volgende:
In Münster is een lijk in een uitgebrande uitgerangeerde loc gevonden: https://www1.wdr.de/nachr(...)en-muenster-100.html
Kan er online niets over vinden. Zal zo ff een foto maken van de pagina in RMquote:
1 lamp die 3 kleuren weer kan geven ipv 3 lampen die allemaal 1 kleur weer kunnen geven.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:45 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Kan er online niets over vinden. Zal zo ff een foto maken van de pagina in RM
Het is definitief en met ingang van direct zullen er géén huidige NS54 seinen meer geplaatst worden maar alleen het nieuwe type. Aldus RM.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
1 lamp die 3 kleuren weer kan geven ipv 3 lampen die allemaal 1 kleur weer kunnen geven.
Verder is de doorsnede van de lamp kleiner waardoor het seinbsmaller wordt en tezamen met de cijferbak als 1 geheel geplaatst kan worden
Seinen komen in eerste instantie bij Meteren aansluiting te staan. Zal wel een proef opstelling zijn want ze komen voorlopig nog niet in bijlage 4 van regeling spoorverkeer ook wel seinenboek te staan.
Het hele rapport is een samenvatting.quote:
Knappe jongen die daar voor de rechter mee wegkomt.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:36 schreef Salatrel het volgende:
Wel een leuke casus wat als iemand dat sein stoptonend passeert en zich vervolgens beroept op het feit dat dat sein niet in het seinenboek staat
vroeger betekende een rood sein dat je moest stoppen. Tegenwoordig betekent het dat je voor het sein moet stoppen. 1x raden waarom die definitie is aangepastquote:Op woensdag 16 november 2022 16:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Knappe jongen die daar voor de rechter mee wegkomt.
Ja, daar kan ik me wel een voorstelling van maken. Dat neemt echter niet weg dat makkelijk te beargumenteren is dat een rode pit simpelweg een stoptonend sein is.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vroeger betekende een rood sein dat je moest stoppen. Tegenwoordig betekent het dat je voor het sein moet stoppen. 1x raden waarom die definitie is aangepast
De bus is een euro goedkoper voor de afstanden waar ik 't voor gebruik. En rot op met je marktgezever, dat er anderen zijn die met de bedragen die ze vragen geld verliezen omdat 't investeringsvehikels zijn om belastingafschrijvingen lekker hoog te kunnen laten zijn is niet relevant.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:32 schreef b2py het volgende:
Wie is de concurrent waar ik voor betere prijzen terecht kan? Go? Felyx?
Tja, dat stuk ga ik sowieso altijd lopen want in Amsterdam durf ik het niet aan om wat voor fiets dan ook ergens op slot te zetten en achter te laten.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:20 schreef b2py het volgende:
Waarvoor jij het gebruikt ja, n=1. In Amsterdam probeer ik zoveel mogelijk de OV fiets te pakken, van CS naar Jordaan is het niks met de tram..
De laatste gebruiker is verantwoordelijk als een OV fiets wordt geklaut?quote:Op woensdag 16 november 2022 21:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Tja, dat stuk ga ik sowieso altijd lopen want in Amsterdam durf ik het niet aan om wat voor fiets dan ook ergens op slot te zetten en achter te laten.
quote:Op woensdag 16 november 2022 21:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Tja, dat stuk ga ik sowieso altijd lopen want in Amsterdam durf ik het niet aan om wat voor fiets dan ook ergens op slot te zetten en achter te laten.
Geen idee ik weet niet eens wat je moet doen als zo'n ding weg is.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De laatste gebruiker is verantwoordelijk als een OV fiets wordt geklaut?
Gedoe dus.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:58 schreef b2py het volgende:
Aangifte doen en melden bij NS, je betaalt een soort eigen risico dan. Het hangt er vooral van af of je nog in bezit bent van het sleuteltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |