Op topniveau is dat toch helemaal niet zo vreemd, hij kan echt wel 90 minuten meedoen maar dan heb je er de helft van die tijd niets aan.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:16 schreef Malavita het volgende:
Nu kan conceicao nog geen 90 min spelen. Wtf
mja blijf dat apart vinden. Dat hij dat niet aankan, of te licht of er schort wat aan begeleiding / trainingquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op topniveau is dat toch helemaal niet zo vreemd, hij kan echt wel 90 minuten meedoen maar dan heb je er de helft van die tijd niets aan.
Hangt ook echt van het type speler af en hij was zelfs gekocht om achter Antony z'n minuten te maken om er volgend seizoen klaar voor te zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:24 schreef Malavita het volgende:
[..]
mja blijf dat apart vinden. Dat hij dat niet aankan, of te licht of er schort wat aan begeleiding / training
das waar idd. Hoe dan ook, mag wel meer minuten maken.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt ook echt van het type speler af en hij was zelfs gekocht om achter Antony z'n minuten te maken om er volgend seizoen klaar voor te zijn.
Misschien is de noodzaak van 90 minuten tegenwoordig ook minder met de mogelijkheid om 5 wissels te mogen gebruiken. Geen idee of er bewust minder op de 90 minuten getraind wordt maar een gekke gedachte is het ook niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op topniveau is dat toch helemaal niet zo vreemd, hij kan echt wel 90 minuten meedoen maar dan heb je er de helft van die tijd niets aan.
Ik ook, verwacht er minimaal 3 om de oren.quote:Op zondag 6 november 2022 12:58 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb er zin in maar ben er eigenlijk een beetje bang voor
Niet veel beterquote:Op zondag 6 november 2022 15:29 schreef BobW het volgende:
[..]
Madueke zit op de bank. Gakpo - De Jong - Simons is de voorhoede
Rensch linksback ik vraag me af of dat nou zoveel beter is...quote:Op zondag 6 november 2022 15:31 schreef BobW het volgende:
Pasveer, Sanchez, Timber, Bassey, Rensch, Alvarez, Berghuis, Kudus, Tadic, Brobbey, Bergwijn
Blind in één keer twee plekken gezakt in de pikorde. Dat is ook weer extreem. Schreuder is een rare man.quote:Op zondag 6 november 2022 15:32 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Rensch linksback ik vraag me af of dat nou zoveel beter is...
Kudus op het middenveld ik ben benieuwd maar ik denk dat die gewoon te kort komt
Mazraoui heeft bij Bayern wel opeens geen enkele moeite meer met wat zwaarder worden.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:24 schreef Malavita het volgende:
[..]
mja blijf dat apart vinden. Dat hij dat niet aankan, of te licht of er schort wat aan begeleiding / training
Ik snap wel dat Blind ff bankt. Die is me een partij slecht de laatste tijd, niet te zuinig.quote:Op zondag 6 november 2022 15:31 schreef BobW het volgende:
Pasveer, Sanchez, Timber, Bassey, Rensch, Alvarez, Berghuis, Kudus, Tadic, Brobbey, Bergwijn
Dus eindelijk Kudus en Brobbey samen, gaat ten koste van Taylor (of Klaassen).
En Blind op de bank, had van mij wel mogen spelen ipv Rensch.
Want Ajax heeft 0 kansen en een wedstrijd duurt 25 minuten?quote:Op zondag 6 november 2022 17:11 schreef Scorpie het volgende:
Volgende topper die Schreuder kansloos verliest
Drama weer. Inclusief pasveer die 2 beren een broodje zag smeren.quote:Op zondag 6 november 2022 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Uitstekend verdedigd door de Calvin 24 miljoen Verlaat
PSV zakt in en gaat op de counter loeren. Gaan gewoon 0-2, 0-3 scoren tweede helft.quote:Op zondag 6 november 2022 17:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Want Ajax heeft 0 kansen en een wedstrijd duurt 25 minuten?
Benfica keepert was ''te duur''quote:Op zondag 6 november 2022 17:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Drama weer. Inclusief pasveer die 2 beren een broodje zag smeren.
Best schattig inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2022 17:33 schreef -XOR- het volgende:
Alvarez denkt dat hij het voortouw moet nemen door oorlog te maken.
quote:Op zondag 6 november 2022 17:30 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moeten ze de tweede helft maar eens gewoon gaan voetballen ipv je continue te laten provoceren
Blind op linksback en je weet zeker dat het 0-4 gaat worden.quote:Op zondag 6 november 2022 17:42 schreef BobW het volgende:
In balbezit is het echt te traag en voorspelbaar zoals de Frank de Boer speelstijl.
Ik zou Taylor en Blind er in zetten voor wat voetballend vermogen. Kan Rensch naar rechtsback.
Ja, graag.quote:
Je hebt alleen een coach nodig die snapt dat hij coach isquote:Op zondag 6 november 2022 17:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Begint wel tijd te worden ja. Nu kan je nog kampioen worden.
Er is echt 0 progressie geboekt ten opzichte van deze zomer. Hij moet gewoon nu wieberen.quote:Op zondag 6 november 2022 17:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, graag.
Een selectie met deze kwaliteiten zo laten voetballen is heel knap.
Geen afspraken, geen lijn, geen idee. Simpele dingen als overspelen en vrij staan, balletjes achter de man en niet bij een speler. Geen basis of fundament.
Waar is de organisatie?
Dat is allemaal de trainer.
Allemaal op de conto van de trainer te schrijven. Hij functioneert gewoon niet.quote:Op zondag 6 november 2022 17:47 schreef Ramboetan het volgende:
Ze lijken er niet echt zin in te hebben. Natuurlijk ook pech dat Psv zijn enige kans meteen scoort. En ook precies op de manier zoals verwacht.
Zoals voorspeld, schreuder zakt wederom door het ijs met deze opstelling en deze instelling.quote:Op zondag 6 november 2022 17:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
PSV zakt in en gaat op de counter loeren. Gaan gewoon 0-2, 0-3 scoren tweede helft.
Had al 2 maanden eerder moeten gebeuren.quote:Op zondag 6 november 2022 17:56 schreef Caland het volgende:
Jammer dat dit het einde van Schreuder gaat betekenen
Eensch.quote:Op zondag 6 november 2022 17:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is echt 0 progressie geboekt ten opzichte van deze zomer. Hij moet gewoon nu wieberen.
Hij had na AZ er al uit gemoeten.quote:Op zondag 6 november 2022 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Elke belangrijke pot in het seizoen verliezen, er zijn trainers voor minder ontslagen
Denk het helaas nog niet.quote:Op zondag 6 november 2022 17:56 schreef Caland het volgende:
Jammer dat dit het einde van Schreuder gaat betekenen
Er zullen users zijn die dan zeggen :'' Ja maar van AZ, PSV, Napoli en Liverpool kan je gewoon verliezen''quote:Op zondag 6 november 2022 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Elke belangrijke pot in het seizoen verliezen, er zijn trainers voor minder ontslagen
Incident genotquote:Op zondag 6 november 2022 17:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er zullen users zijn die dan zeggen :'' Ja maar van AZ, PSV, Napoli en Liverpool kan je gewoon verliezen''
Gewoon ernstig onervaren en mist basiskwaliteiten.quote:Op zondag 6 november 2022 17:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Had al 2 maanden eerder moeten gebeuren.
''Staat nog steeds bovenaan als je wint van Vitesse , niks aan de hand verder''quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |