Geweldige TTquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
excuses
het is al laat
het kan dus wel
Ja is echt waar, Rupert had het nog over een vagina.. hoe lelijk dat ding is. Toen ie voor de eerste keer een vagina zag dacht hij meteen ' ik wil een pik)quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dacht lippen te verstaan, maar moet zeggen dat ik hier in een deuk lig![]()
![]()
die van Moraimaquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:45 schreef engine het volgende:
TT is niet correct. Dit is weggehaald begrijp ik net
quote:
ze mogen ook niet in een iemand anders bed slapenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Djedi wil in het bed van Wendy slapen, maar het mag niet van Wendy?
Conjo is Antiliaansquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:47 schreef mario390 het volgende:
conjo is normal de copyright bij me![]()
hoezo zegt miora dat word?
En terechtquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze mogen ook niet in een iemand anders bed slapen
tenzij diegene erbij ligt
ik zei dat toch zoveel keerquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Conjo is Antiliaans
niet oostenrijks
Coño is Spaans en conjo is verbasterd in het Surinaams en Moira komt uit die regionenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:47 schreef mario390 het volgende:
Ik ook niet, goorquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
ik zou ook niet willen dat iemand op mijn matras ligt
weet je hoevaak antiliaanse mensen het zeggenquote:
Ik wil ook niet dat een ander in mijn bed ligt. Dat vind ik mijn privédomein, dus snap wel dat ze het daar ook niet willen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
ik zou ook niet willen dat iemand op mijn matras ligt
pssst Curacaoquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Coño is Spaans en conjo is verbasterd in het Surinaams en Moira komt uit die regionen
Conjo vaakkkquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je hoevaak antiliaanse mensen het zeggen
Brian heeft copyright op "conjo." Zeker al de toevoeging "bo mama" er bij wordt gezegdquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:47 schreef mario390 het volgende:
Maar daar liggen 4 mensen bovenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:50 schreef engine het volgende:
Maar waarom op de grond...ze heeft toch gewoon een bed?
daar wil ze niet liggenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:50 schreef engine het volgende:
Maar waarom op de grond...ze heeft toch gewoon een bed?
Ja zo doorzichtigquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:51 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi maakt het uit met Ruben en ligt diezelfde dag opeens op zijn kamer
Huh in één bed? Dan kan ze die toch ook verzoeken op te zouten? Snap het niet echt volgens mij.quote:
De gouden kooi.quote:
ze heeft zelf een drama gemaakt met Rubenquote:
Huilstruikquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft zelf een drama gemaakt met Ruben
en nu miepen
Ik zei al coño in 1983quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:51 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Brian heeft copyright op "conjo." Zeker al de toevoeging "bo mama" er bij wordt gezegd
Dan geef je die gast toch hoop. Want Ruben denkt 100 procent zeker dat Djedi nu aandacht van hem wil en ze toch misschien iets voelt voor hem.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft zelf een drama gemaakt met Ruben
en nu miepen
Conjo bestaat al sinds Adam Spaans begon te spreken tegen Evaquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
bestaat al veeeel langer
Die slapen toch niet op de kamer van Wendy?quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:55 schreef Poesjuh het volgende:
Streamlock want wendy mocht niet benoemen dat kim en marciano onder haar slapen en ook hun geheime hoekje hebben
Misschien zal ik op een gegeven moment ook wel met jou gaan wippen als je zo lang op elkaar zit. Niet te snappenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:54 schreef Kakadylo het volgende:
Waar die Jappie zin in heeft is me ook een raadsel met Kenzy constant in z'n bed en vaak ook gewoon met z'n drieën
Tiano ligt soort van in de sandwich tussen de poepers van Mora en KimKquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:55 schreef Poesjuh het volgende:
Streamlock want wendy mocht niet benoemen dat kim en marciano onder haar slapen en ook hun geheime hoekje hebben
jawelquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die slapen toch niet op de kamer van Wendy?
quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:56 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Misschien zal ik op een gegeven moment ook wel met jou gaan wippen als je zo lang op elkaar zit. Niet te snappen![]()
Jappie hoeft geen vrouw...quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:54 schreef Kakadylo het volgende:
Waar die Jappie zin in heeft is me ook een raadsel met Kenzy constant in z'n bed en geregeld zelfs met z'n drieën
En morgen janken dat rugpijn heeft.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:56 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze is in een andere slaapkamer gaan liggen met al haar spullen op de grond
Edit geen idee maar ze gaat logeren naar kamer 1 of zo.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die slapen toch niet op de kamer van Wendy?
die liggen te kletsen in bedquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:56 schreef Poesjuh het volgende:
Maar hoezo had djedi vandaag ineens 4 mensen boven zich slapen??
Welnee, die lagen daar te babbelen en zijn al weer weg.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:56 schreef Poesjuh het volgende:
Maar hoezo had djedi vandaag ineens 4 mensen boven zich slapen??
Vaag gedoe, laat ze toch gewoon gaanquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:57 schreef Aggie46 het volgende:
En Djedi mag wel bij iemand in bed slapen op een andere kamer, maar niet in een bed of op de grond op een andere kamer.
Ik vind het zo kinderachtig dat ze niet zelf mogen weten waar ze slapenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vaag gedoe, laat ze toch gewoon gaan
Ja! Naar huis!quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vaag gedoe, laat ze toch gewoon gaan
En Ruppie en Ima en invitados mogen wel op de grond in Kamer 4?quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
Ze mag wel in Wendy's bed
maar niet haar matras op de grond leggen
dusss
djedi maakt weer hele volkstammen gek voor nop
Oooh Mario je hebt zoiets gemist, dat was walhalla voor jou. Constant sex, tieten, en masturberenquote:
op hun eigen matrasquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En Ruppie en Ima en invitados mogen wel op de grond in Kamer 4?
Nee die staat als eerste te douchenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En morgen janken dat rugpijn heeft.
Nadir is ineens het zonnetje in huis.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vanaf dat Jeff manager is, is er een andere sfeer, andere mensen die elkaar opzoeken. Het is allemaal wat luchtiger, behalve die zwaarmoedige Ruben en Djedi
En iedereen is geil, dat doet Jeff met jequote:Op vrijdag 4 november 2022 22:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vanaf dat Jeff manager is, is er een andere sfeer, andere mensen die elkaar opzoeken. Het is allemaal wat luchtiger, behalve die zwaarmoedige Ruben en Djedi
nee Mexx is kamerhoofdquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:59 schreef Poesjuh het volgende:
Mexx komt roddelen en stoken tussen djedi en wendy nu
quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En iedereen is geil, dat doet Jeff met je
Mexx..wat een kutwijf is dat, de ergste van allemaalquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:59 schreef Poesjuh het volgende:
Maar het maakt Mexx niet uitquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:59 schreef Poesjuh het volgende:
Martianao ligt al 3 maanden in KimKs bed .... alsof dat normaal is ... Hij verstopt zich nog steeds een beetje , maar hij ligt er altijdquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:56 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze is in een andere slaapkamer gaan liggen met al haar spullen op de grond
die zit bij de bejaarden soosquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:00 schreef R0T29 het volgende:
Ik zie Nadir nergens. Wacht 'ie tot het donker is om op strooptocht te gaan?
Zijn tanden in ieder geval zekerquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Martianao ligt al 3 maanden in KimKs bed .... alsof dat normaal is ... Hij verstopt zich nog steeds een beetje , maar hij ligt er altijd
Dat mag. Bij iemand op een andere kamer logeren en dan in hetzelfde bed slapen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Martianao ligt al 3 maanden in KimKs bed .... alsof dat normaal is ... Hij verstopt zich nog steeds een beetje , maar hij ligt er altijd
straks de slapert op stream 2 (in repeat zodat ie kan stropen)quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:00 schreef R0T29 het volgende:
Ik zie Nadir nergens. Wacht 'ie tot het donker is om op strooptocht te gaan?
vroeg ik me ook afquote:
voelt ze wel goed ?quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:01 schreef engine het volgende:
Djedi heeft haar plekje gevonden.
[ afbeelding ]
Hij nodigde Babette er ook nog bij uitquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:04 schreef engine het volgende:
Jappie is een populaire jongen vanavond![]()
[ afbeelding ]
Hoop het niet. Weg met dat kind.quote:
Hopelijk Moraima ook nogquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij nodigde Babette er ook nog bij uit
Jappie weegt niks ....quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:04 schreef engine het volgende:
Jappie is een populaire jongen vanavond![]()
[ afbeelding ]
En Kenzi?quote:
die trampoline kon ook maar tot 130 ....quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:06 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Bovenste deel tot ongeveer 150 kilo.... kan nog spannend worden
Misschien kunnen ze Nadir lokken met dropjes en limonadequote:Op vrijdag 4 november 2022 23:08 schreef Poesjuh het volgende:
Ligt er op dit moment iemand onder dat drukke bed??
Ook best wel een propje.quote:
Er zullen ongetwijfeld bedden zijn die zwaarder kunnen hebben, maar ik kan de sticker die dat aangeeft op het bed niet zienquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
die trampoline kon ook maar tot 130 ....
Ik zag het ook ja poosje in dr bilnaad op zoek geweest naar ietsquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:10 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthe is haar onderbroek aan het opgraven
Weekend voor de stagiaresquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:11 schreef mario390 het volgende:
hoezo is om 11 licht uit ? idioten van febo
quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Leila er ook bij in, 6 man nu in dat bed?
Zak eens lekker doorquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:10 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthe is haar onderbroek aan het opgraven
Wat dat betreft mag er best veel.quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:12 schreef greysbones het volgende:
dat de FEBO het goed vind
onvoorstelbaar
Ik hoorde al een paar keer zeggen dat dat op vrijdagavond mocht.quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:12 schreef greysbones het volgende:
dat de FEBO het goed vind
onvoorstelbaar
Wereldrecord verbroken, met de meeste vrouwen in een 1 persoons bedquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:13 schreef engine het volgende:
En Jappie er midden inZe hebben het wel gezellig
die kamerquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik hoorde al een paar keer zeggen dat dat op vrijdagavond mocht.
En zelf eigenlijk niks voor hoeven doenquote:
Ik denk ook niet dat ze zo in slaap gaan vallenquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:16 schreef Aggie46 het volgende:
Lijkt me ook niet echt lekker liggen. Ik vind het al vervelend als mijn kat 's nachts op me komt liggen.
arme ribjesquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Arme Jasper, Babet gaat bovenop hem liggen
quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee toch? Kim D is er toch weer vanaf?
Die ging tandenpoetsen, maar ze is er weerquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee toch? Kim D is er toch weer vanaf?
ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:19 schreef Flory het volgende:
Maar er had dus niemand chlamydia?
@:silves had niet goed geluisterd
Ik neem aan dat dit niet Wendy dr bed is maar Kenzi ... anders hadden KimK en Marciano allang conjo geschreeuwdquote:
Die gast weet echt niet waar ie soms mee bezig isquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:20 schreef greysbones het volgende:
Maddy had netelroos
Ruben zei voor de grap Chlamydia
De laatste keer dat ik hier las stond er dat Maddy een grapje maakte over chlamydia en dat wast zeg maar, verder weet ik het ook niequote:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet Wendy dr bed is maar Kenzi ... anders hadden KimK en Marciano allang conjo geschreeuwd
Babs mocht willen dat ze überhaupt een mannetje hadquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper: tis echt een sekte, Babet: liggen we bij het kleinste mannetje van 1.05 meter
Ja volgens mij is dat het verhaal. Ik heb Maddy ook iets horen zeggen over chlamydia maar kon het toen niet plaatsen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:22 schreef Flory het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hier las stond er dat Maddy een grapje maakte over chlamydia en dat wast zeg maar, verder weet ik het ook nie
Alle redenen waarom Bern een kneus is.quote:
Nou zo komen dus de roddels in de mediaquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat het verhaal. Ik heb Maddy ook iets horen zeggen over chlamydia maar kon het toen niet plaatsen.
Ja dat moet je wel zeggen als je te dom bent om voor de duvel te dansen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:20 schreef greysbones het volgende:
Maddy had netelroos
Ruben zei voor de grap Chlamydia
Maddy, daar zeg je het alquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat het verhaal. Ik heb Maddy ook iets horen zeggen over chlamydia maar kon het toen niet plaatsen.
Toch vind ik hem okquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:29 schreef engine het volgende:
JW warmen ze morgen weer op.
[ afbeelding ]
Ligt in het bed van Babetquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:31 schreef greysbones het volgende:
Jeff gaat er ook maar liggen maar dan in een ander bed
quote:
Leila is ietwat preutsquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:34 schreef Kakadylo het volgende:
Leila wil er altijd geforceerd bij horen maar het klopt nooit
Oh dat vind ik altijd gezellig als mijn kat bij me komt slapenquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:16 schreef Aggie46 het volgende:
Lijkt me ook niet echt lekker liggen. Ik vind het al vervelend als mijn kat 's nachts op me komt liggen.
Hij is niet zo populair in de CoS maar ik mag hem ook wel.quote:
Mexx lag eerder bij Martin in bed. Zoë weet ik niet.quote:
ligt nu op haar eigen kamer en zoe dus ookquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:39 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx lag eerder bij Martin in bed. Zoë weet ik niet.
Hij is wel stil ineens, maar volgens mij mag hij niet alleen in het bed van Babet slapenquote:
Babet kruipt er vanzelf wel bij hoor al heb je dan wel oorlog met KimDquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is wel stil ineens, maar volgens mij mag hij niet alleen in het bed van Babet slapen
dan kruipt babette er maar bij zoquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is wel stil ineens, maar volgens mij mag hij niet alleen in het bed van Babet slapen
Dat gaat nooit werkenquote:
Tmi marioquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:56 schreef mario390 het volgende:
mirthe en babette deden nu bijna
onvrijwillig mond naar mond
Ja die heeft wel zin in een hapje Jeff.quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:57 schreef Kakadylo het volgende:
Babet giechelt als een verliefde puber telkens als Jeffrey iets zegt
Wel meer in de loods die wel een beschuitje met hem willen etenquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die heeft wel zin in een hapje Jeff.
Is ook helemaal niet te merken verderquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die heeft wel zin in een hapje Jeff.
Zoë en Kim Dquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel meer in de loods die wel een beschuitje met hem willen eten
Vind het vooral leuk dat het bij Jasper is en niet bij Jeffquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
er hangt de hele avond al een sfeertje
Jeff had Kim en Mirthe in bedquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Vind het vooral leuk dat het bij Jasper is en niet bij Jeff
Maddy heeft netelroosquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:04 schreef schizolientje het volgende:
Maddy geen last meer van de rode bulten en niet op de bank of buiten slapen vanwege bedluis??
Misschien wil je hier morgen nog eens over denkenquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:03 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx is momenteel de normaalste in die kamer
in een 1 persoons bed is 2 al teveelquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff had Kim en Mirthe in bed
die vond dat al teveel
vrijdagavond hij heeft vast een biertje opquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Misschien wil je hier morgen nog eens over denken
De avond ervoor KimD, Maddy, Wendy, Janet en Zoequote:Op zaterdag 5 november 2022 00:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
die vond dat al teveel
Die houdt daar ook echt niet van, Jappie vindt alles primaquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
die vond dat al teveel
Ze heeft netelroosquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:04 schreef schizolientje het volgende:
Maddy geen last meer van de rode bulten en niet op de bank of buiten slapen vanwege bedluis??
en Kim D wilde NOG niet bij Jeff slapen(vertelde ze in bed bij Jappie Kenzi Mirthe Babette wendy en leila, dus Jeff weet van niks)quote:Op zaterdag 5 november 2022 00:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Die houdt daar ook echt niet van, Jappie vindt alles prima
Kim D is af en toe duidelijk de weg kwijtquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Kim D wilde NOG niet bij Jeff slapen(vertelde ze in bed bij Jappie Kenzi Mirthe Babette wendy en leila, dus Jeff weet van niks)
die slaapt bij Rupie
naaaahh wat raarquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Leila geeft op, die lag niet lekker
quote:Op zaterdag 5 november 2022 00:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Kim D is afven toe duidelijk de weg kwijt
Niet heel gek als je dat debiele verhaal met dat vriendje van drie weken eens uiteenzetquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Kim D is af en toe duidelijk de weg kwijt
Ze houdt de spanning er inquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ook handig als degene bij wie je in bed wil het weet
quote:
Vriendje van drie weken?quote:Op zaterdag 5 november 2022 00:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet heel gek als je dat debiele verhaal met dat vriendje van drie weken eens uiteenzet
Ja een geweldige avond, eerst op stream 2 en daarna op stream 1quote:Op zaterdag 5 november 2022 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, ben weer terug, nog iets gemist ?
DGK hoe is hetquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee hoor, enkele opdrachten en een dief in de loodsquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De afgelopen twee dagen waren sowieso wel leuk om te zien. Veel gebeurdquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja een geweldige avond, eerst op stream 2 en daarna op stream 1![]()
Is Jeff nu weggegaan of ligt hij er nog?quote:Op zaterdag 5 november 2022 00:14 schreef greysbones het volgende:
dag dikkie dik zegt jappie tegen jeff
quote:Op zaterdag 5 november 2022 00:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet: we lijken wel een pan spaghetti![]()
hij lag te slapen volgens mijquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is Jeff nu weggegaan of ligt hij er nog?
Okay nu, paar rot dagen gehad, volgende week nog even terug, maar nu weer even tijd om te COSsen ...quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay nu, paar rot dagen gehad, volgende week nog even terug, maar nu weer even tijd om te COSsen ...
Oh ja sorry, las dat je even geen filmpjes kon posten. IK weet niet waarom ,maar sterkte voor jouquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay nu, paar rot dagen gehad, volgende week nog even terug, maar nu weer even tijd om te COSsen ...
Het is zo onsamenhangend dat ik het niet eens kan uitleggenquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Vriendje van drie weken?
Ik heb wat gemist denk ik, leg uit!
het is vooral gezelligquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb of afstand wel veel uurfilpmjes kunnen plaatsen, ga nu de afgelopen paar uur even opzoeken
en uploaden, die waren wel de moeite waard begreep ik ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |