Geweldige TTquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
excuses
het is al laat
het kan dus wel
Ja is echt waar, Rupert had het nog over een vagina.. hoe lelijk dat ding is. Toen ie voor de eerste keer een vagina zag dacht hij meteen ' ik wil een pik)quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dacht lippen te verstaan, maar moet zeggen dat ik hier in een deuk lig![]()
![]()
die van Moraimaquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:45 schreef engine het volgende:
TT is niet correct. Dit is weggehaald begrijp ik net
quote:
ze mogen ook niet in een iemand anders bed slapenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Djedi wil in het bed van Wendy slapen, maar het mag niet van Wendy?
Conjo is Antiliaansquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:47 schreef mario390 het volgende:
conjo is normal de copyright bij me![]()
hoezo zegt miora dat word?
En terechtquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze mogen ook niet in een iemand anders bed slapen
tenzij diegene erbij ligt
ik zei dat toch zoveel keerquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Conjo is Antiliaans
niet oostenrijks
Coņo is Spaans en conjo is verbasterd in het Surinaams en Moira komt uit die regionenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:47 schreef mario390 het volgende:
conjo is normal de copyright bij me![]()
hoezo zegt miora dat word?
Ik ook niet, goorquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
ik zou ook niet willen dat iemand op mijn matras ligt
weet je hoevaak antiliaanse mensen het zeggenquote:
Ik wil ook niet dat een ander in mijn bed ligt. Dat vind ik mijn privédomein, dus snap wel dat ze het daar ook niet willen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
ik zou ook niet willen dat iemand op mijn matras ligt
pssst Curacaoquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Coņo is Spaans en conjo is verbasterd in het Surinaams en Moira komt uit die regionen
Conjo vaakkkquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je hoevaak antiliaanse mensen het zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |