SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
en chips en cola ?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu ben ik echt weer terug op de middelbare school, ooit concert op tv/video gekeken bij een een vriendin, met 3 meiden op matrassen in de woonkamer proberen de hele nacht door te halen met films enzo
Vast wel, dat herinner ik me niet meer. Wel dat we oa Beverly Hills Cop keken. Uiteindelijk wel in slaap gevallen en we werden gewekt door haar kleine zusjes die de tafel voor het ontbijt gingen dekken. Staat er opeens een kleuter met een broodmes voor je gezicht te zwaaienquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vast wel, dat herinner ik me niet meer. Wel dat we oa Beverly Hills Cop keken. Uiteindelijk wel in slaap gevallen en we werden gewekt door haar kleine zusjes die de tafel voor het ontbijt gingen dekken. Staat er opeens een kleuter met een broodmes voor je gezicht te zwaaien
quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vast wel, dat herinner ik me niet meer. Wel dat we oa Beverly Hills Cop keken. Uiteindelijk wel in slaap gevallen en we werden gewekt door haar kleine zusjes die de tafel voor het ontbijt gingen dekken. Staat er opeens een kleuter met een broodmes voor je gezicht te zwaaien
Wat zei je?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nog geen reactie op de laatste mails, beetje raar allemaalquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:52 schreef just me het volgende:
DDM hebben jullie die hoge rekening nog weten op te lossen ?
ja stom dat ze niet even reagerenquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nog geen reactie op de laatste mails, beetje raar allemaal
quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen wifi maar wel een lekkere plaat
Toch ook Duits.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Totaal onbekend dit
Dank aan de DJ, ik ga slapen
quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Totaal onbekend dit
Dank aan de DJ, ik ga slapen
Nog steeds alive & kicking en echt één van de meest aardige artiesten die ik heb ontmoet...quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:31 schreef just me het volgende:
Die man hoef ik niet in het donker tegen te komen, brrr
zie zie je maar, schijn kan behoorlijk bedriegenquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog steeds alive & kicking en echt één van de meest aardige artiesten die ik heb ontmoet...
[ afbeelding ]
Echt een familie man...quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
zie zie je maar, schijn kan behoorlijk bedriegen
Help, mijn plastisch chirurg is klusserquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt een familie man...
[ afbeelding ]
Z'n vrouw Gemma is een apart type.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Help, mijn plastisch chirurg is klusser
Ik snap wel dat hij en de kinderen gehoorbescherming dragenquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Z'n vrouw Gemma is een apart type.
Was ooit een superfan en uiteindelijk is Gary maar met haar getrouwd...
quote:20:00 : MadMaster - Ladies And Gentlemen, Here Is MadMaster
20:05 : Bee Gees - Tragedy
20:11 : Kool & the Gang - Fresh (Mark Berry Remix '85)
20:17 : Richenel - Temptation (Saturdaynight Mix)
20:24 : Londonbeat - I've Been Thinking About You (Def 12'' Mix)
20:29 : Paul Hardcastle - 19 (12in)
20:33 : Miami Sound Machine - Dr. Beat
20:39 : Taylor Dayne - Tell It To My Heart (House Of Hearts Mix)
20:46 : Grandmaster Flash & The Furious Five - White Lines (Don't Do It)
20:53 : Tower Of Power - Soul With A Capital "S"
20:58 : The Human League - Don't You Want Me (ARP Mix)
21:03 : Blancmange - Don't Tell Me (Original U.S. Extended 12 Inch Remix)
21:06 : Wired - To The Beat Of The Drum (On The Drum Mix)
21:10 : Farley Jackmaster Funk - Love Can't Turn Around (12 inch)
21:14 : George Kranz - Trommeldance (Din Da Da) (12" Master Version)
21:18 : Soft Cell - Torch (12" Version)
21:26 : Visage - Fade To Grey (Bassheads Vocal Mix)
21:30 : Gary Numan - Cars (Extended "E" Reg Model)
21:35 : Lime - Babe, We're Gonna Love Tonight (DiscoTech Remix – John Moffett)
21:41 : Depeche Mode - Just Can't Get Enough (12in)
21:47 : Todd Terry Project - Weekend (Dancing Divaz Club Mix)
Goedemorgen Tjoent.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:53 schreef Tjoent het volgende:
Als je uitgeslapen bent, kun je je bed verkopen
Extra dekentje, en je slaapt heerlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:56 schreef Tjoent het volgende:
Ja, de nachten worden flink kouder nu. Heerlijk en gezond
Zo is het.quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Extra dekentje, en je slaapt heerlijk.![]()
Jij nog plannen voor het weekend?
Vandaag wassen, poetsen, en morgen strijken, maar voor de rest ook lekker niets doen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 08:01 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Zo is het.
Nee, het wordt een niks-doen weekend![]()
En in het Brabantse land?
Goedemorgen just me.quote:Op zaterdag 5 november 2022 08:07 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Tasje staat al ingepakt, over 'n uurtje op weg naar Gouda. Oppassen tot morgen ergens in de middag.
Vinden de kabouters vast leuk, om zowel opa als oma over de vloer te hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2022 08:10 schreef just me het volgende:
Niet alleen druk maar het is ook best een verantwoording![]()
gelukkig komt opa vanmiddag ook even langs dat scheelt weer
Goedemorgen brother.quote:
quote:
het is voor hun eigenlijk heel normaal dat opa en oma er af en toe samen zijnquote:Op zaterdag 5 november 2022 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Vinden de kabouters vast leuk, om zowel opa als oma over de vloer te hebben.
[..]
Jullie ook met inpakken !quote:
Wel als je nu pas wakker bent ja.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:45 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwe kussen doet het goed.
Morning!
Ben al ruim een uurtje wakker, maar dat is laat genoeg…quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel als je nu pas wakker bent ja.
Goedemorgen zeg!
Wowquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben al ruim een uurtje wakker, maar dat is laat genoeg…
Het is eigenlijk de vervanging van een softfoam M-Line kussen dat ik pas een jaar had en al compleet uit vorm was. Gisteren hebben ze een nieuwe versie gebracht, die hopelijk wat langer meegaat…quote:
Hoe laat begint deze happening?quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:58 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Als er nog niemand anders plannen heeft, ben ik van plan om weer een pre-Melting-uitzending te doen.
Tijdstip vooraf-track(s) volgt nog.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Weekend Music Mix
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Oké ehhh... Afgestemdquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:47 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Objection![]()
Tegen de verengelsing van de Nederlandse taal![]()
Weekend Muziek Mix![]()
Gouwe Ouwe
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:54 schreef Tjoent het volgende:
ik schakel in. Was even op attentie buurtpreventie pad zojuist.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:55 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Verdachte kabouter gesignaleerd?
Nee, het ligt aan mij. Kan de koptelefoon zijn of mijn rechteroor. Ik hoop het eerstequote:Op zaterdag 5 november 2022 18:56 schreef DJ11 het volgende:
WelkomIk hoor hier geen onregelmatigheden qua stereo/mono.
Goed bezigquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:57 schreef Tjoent het volgende:
[..]![]()
Nee, maar inbraakalarm bij de overburen. Dus ik ben om het huis heengelopen en er was gelukkig niks te zien. Dus ff de buren hiernaast ingelicht en de overburen zelf.
Dat hoop ik dan ook maar...quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan mij. Kan de koptelefoon zijn of mijn rechteroor. Ik hoop het eerste
Je bedoelt dat je bezwaar maakt?quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:47 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Objection![]()
Tegen de verengelsing van de Nederlandse taal![]()
Weekend Muziek Mix![]()
Gouwe Ouwe
Ja, nou ik vind het geen enkele moeite maar van de zomer werd ik ook gebeld (overdag), stond toen als derde op de bellijst. En toen zag ik het net te laat, dus was de politie al ingeschakeldquote:
Veel plezier ookquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:03 schreef MadMaster het volgende:
Veel plezier vanavond, wij gaan zo de stad in voor een feestje…
Fijne avondquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:03 schreef MadMaster het volgende:
Jij ook veel plezier dan!quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:03 schreef MadMaster het volgende:
Yes. Ehhh ja!quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je bezwaar maakt?
Dit is een voor mij compleet onbekende wereld. Volgens mij heeft niemand in mijn buurt een inbraakalarm en we hebben ook geen buurtapp of buurtwatch of zo. En daar ben ik wel blij mee.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:04 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, nou ik vind het geen enkele moeite maar van de zomer werd ik ook gebeld (overdag), stond toen als derde op de bellijst. En toen zag ik het net te laat, dus was de politie al ingeschakeldtoen ik de meldkamer belde, zei ze dat ze dan de politie zou afzeggen.
Maar toen ik erheen liep, kwam de politie al aanrijden. Dat was op een vrijdagmiddag, bleek dat de overburen nieuw alarm lieten aanleggen en de meldkamer was niet ingeseind vooraf. Moet altijd i.v.m. sabotage-alarm.
Anyway: goed verhaal, lekker kort ook. Ik sta nu als tweede op de bellijst dus voordat de buren onverhoopt zelf naar huis komen, ben ik er gelijk heengegaan.
Die buurtapps zijn ideaal voor scheve gezichten onderlingquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is een voor mij compleet onbekende wereld. Volgens mij heeft niemand in mijn buurt een inbraakalarm en we hebben ook geen buurtapp of buurtwatch of zo. En daar ben ik wel blij mee.
Welkom Symphonic (en DDM)quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:08 schreef Symphonic het volgende:
We luisteren me tot ongeveer kwart over acht.
Dan gaan we de handbaldames kijken
Ah, dat is dan wel weer leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:09 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Die buurtapps zijn ideaal voor scheve gezichten onderlingwat je daar af en toe leest... echt absurd maar ook hilarisch. Ik reageer er nooit op; één is er uitsluitend voor inbraakmeldingen of verdachte personen melden maar dan schrijft er weer iemand dat ze een kip hebben gevonden en dan is het hek van de dam zeg maar. Qua pissige reacties.
Oh wat irritant. Zal wel een soort pirretje zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn oom en tante hadden ook zo’n alarm, zat ook de rookmelder op en je moest als je ‘s nachts ging plassen ook uitkijken dat je niet door de straal van het alarm heen liep
Verdacht als je er zelf al bij moet zetten dat het succesvol is.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welkom Symphonic (en DDM)
Nu:The Lawyer - I Wanna Mmm... (Successful radio version)
quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is dan wel weer leuk om te lezen.
Nee, ik heb maar gekozen voor een liedje over vrouwen die mannen klein krijgen... (uit 2022 ook nog)quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:14 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oh my![]()
Nog even wachten, dan krijgen we 'The Happening' vast ook nog
Have fun!quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:03 schreef MadMaster het volgende:
Als het maar geen Suzan en Freek isquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:18 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: nieuwe muziek van een Nederlands duo, dat eerder dit jaar debuteerde met een heel fijn liedje. De opvolger is meer van hetzelfde (en dus ook heel fijn)
Had Tears For Fears er niet in herkendquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, ik heb maar gekozen voor een liedje over vrouwen die mannen klein krijgen... (uit 2022 ook nog)Tears For Fears - Break The Man
Uiteraard niet. Dat is 'muziek' voor mensen zonder smaak.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het maar geen Suzan en Freek is
+ voor doven en slechthorendenquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Dat is 'muziek' voor mensen zonder smaak.
Okéquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:21 schreef DJ11 het volgende:
JB Meyers en zijn dochter Jazz vormen met duo Gintronix. De opvolger van 23 Boogie is uit:Gintronix - Get Up And Dance
Ik heb er geen problemen mee. Dit is een prima slipstream.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Een onvervalste slipstream-hit, de opvolger van What Is Love:Haddaway - Life (radio edit)
Vind ik ook. Eén van de besten, zelfs.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee. Dit is een prima slipstream.
It isquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee. Dit is een prima slipstream.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Speciaal voor Afgestemd is hier Opa met B.E.N. 180Grandaddy - A.M. 180
Toch raar dat die net niet in beslag waren genomenquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben zowaar ook nog een stapel LP’s weggedaan, de collectie van The Cats bleek er al niet meer te zijn, maar nog wel een stapeltje George Baker, Gebroeders Brouwer en nog wat vage metalachtige shit van een ex
Dit kwam uit de collectie van mama Symphquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch raar dat die net niet in beslag waren genomen
Er is ooit eens een vage remix van dit nummer gemaakt, waarbij elke zangregel was vervangen door "You were working as a waitress in a cocktail bar". Klonk heel bizar.quote:
Dat was alleen mijn singlecollectie..quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch raar dat die net niet in beslag waren genomen
Oeps, dat is me ontgaanquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Eensgezindheid onder de DJ’s hier, dit is de 3e keer deze week dat dit nummer gedraaid wordt
Oh wat zondequote:Op zaterdag 5 november 2022 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was alleen mijn singlecollectie..
Mijn jeugd LP’s ben ik kwijtgeraakt door mijn vader die de dozen met afval en de dozen met mijn LP’s en complete Rien Poortvliet had verwisseld… best jammer was dat
Daarom hebben we nu de collectie weer compleet, het laatste ontbrekende boek heeft hij van just me voor zijn verjaardag gekregenquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:42 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oh wat zonde![]()
Alles wat Rien Poortvliet maakte was prachtig.
Gaafquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daarom hebben we nu de collectie weer compleet, het laatste ontbrekende boek heeft hij van just me voor zijn verjaardag gekregen
Buiten zetten die bepaalde iemandquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:43 schreef Fogel het volgende:
Moet helaas uittunen, een bepaald iemand wil perse maskorama oid kijken.
Sterktequote:Op zaterdag 5 november 2022 19:43 schreef Fogel het volgende:
Inmiddels ook een bordspel, kwartetspel, koektrommels, een ontbijtbordje, koffiebekers en prullenbak in de collectie. Je begint te begrijpen waarom we zo veel dozen in te pakken hebbenquote:
Onwijs leuk!quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Inmiddels ook een bordspel, kwartetspel, koektrommels, een ontbijtbordje, koffiebekers en prullenbak in de collectie. Je begint te begrijpen waarom we zo veel dozen in te pakken hebben
Tot later?quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:43 schreef Fogel het volgende:
Nah, deze mag blijven.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Buiten zetten die bepaalde iemand
Ja, ze zijn nog steeds niet in winterslaap en het bakje is elke ochtend weer leeg.quote:
Is wel de bedoelingquote:
Oké. Het lijkt of ik er hier nu wel wat minder begin te zien en er blijft ook voer liggen. Heb van de week uitgerekend dat er globaal zo'n 50 kilo voer doorheen is gegaan dit jaarquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze zijn nog steeds niet in winterslaap en het bakje is elke ochtend weer leeg.
Ja, ik heb vorige week weer nieuw voer gekocht zelfs. Ik dacht dat dat niet meer nodig zou zijn, maar dus toch.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:51 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oké. Het lijkt of ik er hier nu wel wat minder begin te zien en er blijft ook voer liggen. Heb van de week uitgerekend dat er globaal zo'n 50 kilo voer doorheen is gegaan dit jaar
Zeker. Ben benieuwd wanneer ze in winterslaap gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb vorige week weer nieuw voer gekocht zelfs. Ik dacht dat dat niet meer nodig zou zijn, maar dus toch.
Ik ga maar een nieuwe koptelefoon bestellen, want het luisteren naar de muziek is toch wel minder als je rechts beduidend minder hoort.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:53 schreef DJ11 het volgende:
The Doobie Brothers - Listen To The Music
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga maar een nieuwe koptelefoon bestellen, want het luisteren naar de muziek is toch wel minder als je rechts beduidend minder hoort.
Dankjewel voor je aanbod, maar ik heb de hele collectie compleet (en zelfs een paar spin-off versies en kabouterboeken in het scandinavisch)quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:50 schreef livelink het volgende:
Ik heb van Rien Poortvliet alleen het boek met die Paarden. Mocht je die nog niet hebben, dan geef ik die graag weg.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is dit de albumversie, die extra lang doorgaat...
Kim Wilde dat zeker al die tijd niet hebben?quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Deze bleek ik, tot m'n verbazing, nog nooit te hebben gedraaid in m'n uitzendingen. Eens moet de eerste keer zijn.Kim Wilde - You Came
quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Deze bleek ik, tot m'n verbazing, nog nooit te hebben gedraaid in m'n uitzendingen. Eens moet de eerste keer zijn.Kim Wilde - You Came
Toch eigenlijk de leukste van Kim Wilde.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:58 schreef DJ11 het volgende:
In ieder geval 1 van de beste.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch eigenlijk de leukste van Kim Wilde.
Love Is Holy is erg onderschat, vind ik...quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch eigenlijk de leukste van Kim Wilde.
Ik heb ook gestemd, maar vond de vrije keuze knop wel heel goed te vinden. Maar heb uiteindelijk alleen maar op nummers uit de lijst gestemd, want vrije keuzes redden het toch nooit.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Afgelopen week kon er worden gestemd voor de Top 90's op Radio 2. Helaas waren de keuzelijsten weer erg sturend en was de knop met vrije keuzes lastig te vinden. Ik draai zo één van mijn vrije keuzes. Een minder bekend single van het duo in kwestie, maar door fans alom beschouwd als misschien wel hun beste nummer...
Die vind ik ook minstens net zo leukquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Love Is Holy is erg onderschat, vind ik...
Die ken ik denk ik niet. Ik ben geen fan van haar en haar stem. Bij Cambodia zet ik echt de radio uit.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Love Is Holy is erg onderschat, vind ik...
Heel fijn nummer, ja.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Pet Shop Boys - Being Boring
Geen hit, dus ook nergens op keuzelijsten. Wél één van hun beste nummers uit de 90s.
Ik heb o.a. ook gestemd op Set You Free en Porcelain, beide eerder vanavond gedraaid.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ook gestemd, maar vond de vrije keuze knop wel heel goed te vinden. Maar heb uiteindelijk alleen maar op nummers uit de lijst gestemd, want vrije keuzes redden het toch nooit.
Ik heb besloten niet meer te stemmen, omdat het toch zowat elke keer dezelfde top 10 is.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ook gestemd, maar vond de vrije keuze knop wel heel goed te vinden. Maar heb uiteindelijk alleen maar op nummers uit de lijst gestemd, want vrije keuzes redden het toch nooit.
Perfectquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:04 schreef Symphonic het volgende:
De Dierenwinkeljongens - Saai zijn
Zo goed Tjoent?
Na het volgende nummer komt jullie slotsong. Zal voor 20:15 uur klaar zijnquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:04 schreef Symphonic het volgende:
De Dierenwinkeljongens - Saai zijn
Zo goed Tjoent?
Oh, ik heb echt geen idee. Ik kwam achter het bestaan van de lijst door de show van MadMaster. Ik luister ook normaal geen radio2, maar ik vind stemmen wel leukquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet meer te stemmen, omdat het toch zowat elke keer dezelfde top 10 is.
Dit ging toch over de top 2000? Of heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik heb echt geen idee. Ik kwam achter het bestaan van de lijst door de show van MadMaster. Ik luister ook normaal geen radio2, maar ik vind stemmen wel leuk
Dit gaat over de top nogwat van de '90'squote:Op zaterdag 5 november 2022 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit ging toch over de top 2000? Of heb ik iets gemist?
Nee, over de Top 90's op Radio 2, komende week. Maar ja, hetzelfde geldt ook voor de Top 2000.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit ging toch over de top 2000? Of heb ik iets gemist?
Oeps.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit gaat over de top nogwat van de '90's
Top!quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Na het volgende nummer komt jullie slotsong. Zal voor 20:15 uur klaar zijn
Mark Amandelquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Voor Symph en DDM is dit de laatste:Marc Almond - Torch (Live at the Royal Festival Hall)
Voor de andere luisteraars komt er uiteraard nog veel meer muziek aan.
Net uitgebrachtquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
De 2e keer deze week, maar niet deze versie, dit is wel heel bijzonder
Op welke plaat dan?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:09 schreef livelink het volgende:
Ik heb op Haddaway gestemd wel, maar dan niet de slipstream.
Mooie lijst! We hebben er 1 gemeen en ik heb geen vrije keuzes gedaan. Dan is het denk ik wel te raden.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Crowded House Four Seasons In One Day
Moby Porcelain
Radiohead No Surprises
Adamski & Seal Killer
Liquido Narcotic
Lenny Kravitz Believe
KLF Last Train To Trancentral
Manic Street Preachers The Everlasting
Julian Lennon Saltwater
Ruth Jacott Vrede
Kylie Minogue Confide In Me
Rialto Monday Morning 5 19
White Town Your Woman
N-Trance Set You Free
-
Pet Shop Boys Being Boring
Pet Shop Boys Can You Forgive Her?
The Source feat. Candi Staton You Got The Love (Now Voyager mix)
Blur No Distance Left To Run
Sparks When Do I Get To Sing "My Way"
Billy Joel Lullabye (Goodnight, My Angel)
Onderste zes zijn vrije keuzes.
Heel mooi.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Voor Symph en DDM is dit de laatste:Marc Almond - Torch (Live at the Royal Festival Hall)
Mogen ze niet langer luisteren?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Zeker wel, maar ze gaan handbal kijken om 20:15 uur. Dus had ik de beoogde slotsong naar voren gehaaldquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We worden weggestuurd door de DJ
En als ie nu op #22 staat, begint het wel ietwat eng te wordenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Duncan krijgt anders wel pluspunten voor het zingen van "11:11"...
Het nummer is onlangs ook om 11:11 uur gedraaid op Radio 2. Geen idee of dat toeval of opzet was.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We worden weggestuurd door de DJ
Dat staat hijquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:17 schreef Tjoent het volgende:
[..]
En als ie nu op #22 staat, begint het wel ietwat eng te worden
Voor de tweede keer nu.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:17 schreef Tjoent het volgende:
[..]
En als ie nu op #22 staat, begint het wel ietwat eng te worden
Deze herken ik niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Afkomstig van het opnieuw geremasterde / gemixte album Rubber Soul:The Beatles - Good Day Sunshine
Het is vast de schuld van Tjoent.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Het nummer hierna is niet uitgekozen met het oog op bepaalde luisteraars.Ik zeg het er maar vast bij.
Alles is de schuld van Tjoentquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is vast de schuld van Tjoent.
Jij bent het in ieder geval niet. DJ11 bedoelt mij of Tjoentquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is vast de schuld van Tjoent.
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent het in ieder geval niet. DJ11 bedoelt mij of Tjoent
quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Het nummer hierna is niet uitgekozen met het oog op bepaalde luisteraars.Ik zeg het er maar vast bij.
Ik denk dat hij jou bedoeld.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, als mensen zeggen dat je gek bent, is dat wel lekker rustig lijkt mequote:Op zaterdag 5 november 2022 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Zie post #267quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wist niet dat je zo'n makkelijk slachtoffer was.
Dat is waar. Een soort geuzennaamquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:25 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nou, als mensen zeggen dat je gek bent, is dat wel lekker rustig lijkt me
Gekke mensen zijn vaak veel leuker en interessanter dan grijze muizen of 'perfecte' types.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:25 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nou, als mensen zeggen dat je gek bent, is dat wel lekker rustig lijkt me
Dorpsgekquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is waar. Een soort geuzennaam
Dezelfde plaat van vorige week?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nummer dat klinkt als een 80s ballad, maar dat toch echt fonkelnieuw is.
Ruim dan eens een keer op.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:30 schreef Tjoent het volgende:
Zegen dit zooitje. Dat is wel toepasselijk voor hier ja
Alles is vandaag anders dan normaal. Ik was vroeg wakker, heb ruim voor de uitzending al gegeten en heb zelfs alle nieuwe muziek al geluisterd (wat ik normaal op zondag doe).quote:
Het deed mij denken aan It don't matter to the sun van Rosie Thomasquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:29 schreef DJ11 het volgende:
U.S. Girls bracht eerder dit jaar het uitstekende 'So Typically Now' uit. De opvolger klinkt echt heel anders, maar heeft toch ook z'n charme. Een 80s-ballad anno 2022:U.S. Girls - Bless This Mess
Wat ga je morgen dan doen?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Alles is vandaag anders dan normaal. Ik was vroeg wakker, heb ruim voor de uitzending al gegeten en heb zelfs alle nieuwe muziek al geluisterd (wat ik normaal op zondag doe).
Rustquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:42 schreef livelink het volgende:
Ik ben alleen thuis. Man is naar een concert en mijn zoon heeft het uitgaan ineens ontdekt.
Heerlijk.... het rijk alleen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:42 schreef livelink het volgende:
Ik ben alleen thuis. Man is naar een concert en mijn zoon heeft het uitgaan ineens ontdekt.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:43 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Met ondergetekende naar de Efteling![]()
Ohnee, toch niet
quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Heerlijk.... het rijk alleen.
Welk biertje ga je vanavond drinken?
Stelletje amateurs daar.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij mijn AH is echt weinig keus. Ze hadden niks van jouw lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |