https://www.stoptoxictwitter.com/quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, ik vind Twitter een vloek.
Ik heb nul bewijs en jij hebt nul bewijs. Ik vind mijn theorie aannemelijker dan de jouwe. Soit. Boeiend. Het is bijna Twitter-achtig.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je doen alsof hij een domme nitwit is maar dit betreft de rijkste man ter wereld
Het is eerder dat je dan gaat adverteren in een of ander fundi-blaadje waarin staat dat homo's untermenschen staan. Dan krijg je gezanik.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ja dat snap ik eigenlijk wel. Je kan als bedrijf een soort van gecancelled worden. Zie alles rondom de gay pride. Als een groot bedrijf rondom de pride niet meedoet met een spotje over gelijke rechten dan dan rijst de vraag of dat bedrijf wel voor gelijkheid is terwijl die vraag natuurlijk nergens op slaat.
Wellicht bedoelt Musk zoiets
Een groep die allerlei adverteerders plat belt en mailt als ze hun zin niet krijgen, maar prima joh, ontken het verder dat die groepen bestaan, kan mij het schelen.quote:
En is die groep nu bij je in de kamer?quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een groep die allerlei adverteerders plat belt en mailt als ze hun zin niet krijgen, maar prima joh, ontken het verder dat die groepen bestaan, kan mij het schelen.
Ja.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
En is die groep nu bij je in de kamer?
Dus omdat het in het algemeen kán/mogelijk is, is het ook meteen waar in dit specifieke geval? Ok..quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:34 schreef Scrummie het volgende:
Die activisten kregen adverteerders ook weg bij Veronica, maar in het geval Twitter doen we gewoon net of dat niet bestaat. Genieten.
Dat zeg ik nergens.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus omdat het in het algemeen kán/mogelijk is, is het ook meteen waar in dit specifieke geval? Ok..
Behoorlijk groot. Op heel veel vlakken. Zoals de meeste mensen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hoe waarschijnlijk acht jij het dat Musk een domme nitwit is?
Hij heeft gewoon een domme nitwit-actie uitgevoerd door 44 Miljard te betalen voor een bedrijf zonder te weten wat hij er mee zou moeten doen, Hij voor de rest best pienter zijn hoor. Maar deze actie was volslagen bezopen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hoe waarschijnlijk acht jij dat Musk een domme nitwit is?
Het lijkt wel een sekte.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een groep die allerlei adverteerders plat belt en mailt als ze hun zin niet krijgen, maar prima joh, ontken het verder dat die groepen bestaan, kan mij het schelen.
Om te bepalen of iemand een domme nitwit is, is het een vereiste dat je zelf intelligenter bent dan die persoon. Vind jij jezelf intelligenter dan Musk?quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Behoorlijk groot. Op heel veel vlakken. Zoals de meeste mensen.
Ja, maar het gaat mis door de user die hier die post van Musk over "activist groups" post en boven de tweet even "Zo rolt extreemlinks al jaren" beweert.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:42 schreef Repentless het volgende:
[..]
Staat nota bene in de tweet van Musk: "activist groups pressuring advertisers".
Daar wil ik best in meegaan, is in ieder geval een realistische kijk. Iedereen mens ter wereld heeft domme acties.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een domme nitwit-actie uitgevoerd door 44 Miljard te betalen voor een bedrijf zonder te weten wat hij er mee zou moeten doen, Hij voor de rest best pienter zijn hoor. Maar deze actie was volslagen bezopen.
Denk je dat rechtse groeperingen dit soort oproepen doen in dit geval? Dat rechtse groeperingen schuldig zijn aan hetzelfde gedrag in andere situaties is geen argument tegen het feit dat extreemlinkse groeperingen dit ook al jarenlang doen, zoals wordt beweerd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat mis door de user die hier die post van Musk over "activist groups" post en boven de tweet even "Zo rolt extreemlinks al jaren" beweert.
Musk zegt helemaal niets over links of rechts, dat beweert een user hier omdat hem dat beter uitkomt.
Feit is dat het binnen de Amerikaanse maatschappij heel normaal is om een bedrijf aan te schrijven van "Wij zijn al jaren vaste klant bij jullie, maar als jullie niet zus of zo, dan....." en dat heeft niets met links te maken, Amerikaans rechts heeft er ook een handje van om met een boycot te dreigen.
https://relevantmagazine.(...)-successful-boycott/
https://www.latimes.com/a(...)-fi-20591-story.html
Waarom blijft je zo opzichtig liegen? Wat denk je te bereiken? Oprecht benieuwd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:04 schreef Ulx het volgende:
De enige "activistische groepen" die tegen adverteerders hebben gezegd (tijdelijk) te stoppen met Twitter zijn reclamebureaus. De Don Draper types.
Natuurlijk bedient rechts zich van exact dezelfde methoden, volledig met je eens. De kans dat het in dit geval linkse/woke/whatever groeperingen betreft, acht ik wel wat hoger.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat mis door de user die hier die post van Musk over "activist groups" post en boven de tweet even "Zo rolt extreemlinks al jaren" beweert.
Musk zegt helemaal niets over links of rechts, dat beweert een user hier omdat hem dat beter uitkomt.
Feit is dat het binnen de Amerikaanse maatschappij heel normaal is om een bedrijf aan te schrijven van "Wij zijn al jaren vaste klant bij jullie, maar als jullie niet zus of zo, dan....." en dat heeft niets met links te maken, Amerikaans rechts heeft er ook een handje van om met een boycot te dreigen.
https://relevantmagazine.(...)-successful-boycott/
https://www.latimes.com/a(...)-fi-20591-story.html
Welke groepen dan? Noem eens namen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waarom blijft je zo opzichtig liegen? Wat denk je te bereiken? Oprecht benieuwd.
Hm, moet je links, woke of whatever zijn om geen voorstander te zijn van de zaken die Musk geroepen heeft de laatste tijd? Hoewel whatever natuurlijk wel leuk allesomvattend isquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:07 schreef Repentless het volgende:
[..]
Natuurlijk bedient rechts zich van exact dezelfde methoden, volledig met je eens. De kans dat het in dit geval linkse/woke/whatever groeperingen betreft, acht ik wel wat hoger.
Mwah, ik sluit dat helemaal niet uit, met zijn verhaal over adult content.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:07 schreef Repentless het volgende:
[..]
Natuurlijk bedient rechts zich van exact dezelfde methoden, volledig met je eens. De kans dat het in dit geval linkse/woke/whatever groeperingen betreft, acht ik wel wat hoger.
Daar is christelijk rechts iig geen voorstander van in de VS.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik sluit dat helemaal niet uit, met zijn verhaal over adult content.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |