Behalve dan dat de activisten zelf luid hun succes verkondigen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien is jouw conclusie foutief. Mischien laten bedrijven helemaal hun oren niet naar activisten hangen maar kijken en luisteren ze naar wat Musk doet en zegt en trekken ze daar hun conclusies uit. Ik heb nergens gehoord dat Coca Cola naar activisten luistert behalve van Musk en die staat niet bekend om zijn waarheidsgetrouwheid.
Dat zeg ik toch ook niet? Waarom kom je daar mee aan als ik daar hele-maal niets over zeg?quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar ze doen het niet uit morele overwegingen.
Waar jij blijkbaar nog gebruik van maaktequote:Op vrijdag 4 november 2022 17:16 schreef mcmlxiv het volgende:
Echt lachen, 44 miljard door het putje voor een waardeloos achterhaald sociaal medium
Oh. Welke activisten zijn dat? Diezelfde schreeuwers op Twitter die jij altijd zo verfoeit?quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:17 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Behalve dan dat de activisten zelf luid hun succes verkondigen.
Daar ging het gesprek over waar je instapte.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Waarom kom je daar mee aan als ik daar hele-maal niets over zeg?
Staat in de tweet van Kijkertje, bijvoorbeeld. Probeer in ieder geval het topic even door te lezen, ik ga niet alles voorkauwen voor je.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh. Welke activisten zijn dat? Diezelfde schreeuwers op Twitter die jij altijd zo verfoeit?
Staat in een tweet, nou, dan moet het wel waar zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Staat in de tweet van Kijkertje, bijvoorbeeld. Probeer in ieder geval het topic even door te lezen, ik ga niet alles voorkauwen voor je.
En dat gebeurt nu niet? Volgens mij wel hoor. Bovendien: kapitalisme. Ze besteden hun marketinggeld op plekken waar ze er het meeste aan hebben. Of krijgen alle mensen die het platform verlaten meteen maar het labeltje 'activist'?quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar het is ook iets heel anders als een bedrijf uit zichzelf besluit niet meer te adverteren.
Musk zegt dat activisten druk zetten op adverteerders. Activisten zeggen dat te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Staat in een tweet, nou, dan moet het wel waar zijn
Ga het topic maar doorlezen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:23 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Waar kan ik dat terug vinden? En hoeveel zijn er dat?
Elon zegt het. Dat was het.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:23 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Waar kan ik dat terug vinden? En hoeveel zijn er dat?
Of een "activist" leest wat Musk zegt en roept wat op Twitter. Echt, ongelofelijk dat iemand die altijd loop te janken dat Twitter een berg troep is onmiddelijk gelooft wat er op Twitter gegooid wordt en dat als waarheid gaat debiterenquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:22 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Musk zegt dat activisten druk zetten op adverteerders. Activisten zeggen dat te doen.
Voor jouw claim dat het met iets anders te maken heeft is nul komma nul onderbouwing.
Ik gaf al aan dat het inderdaad kan dat bedrijven zelf tot die conclusie zijn gekomen en vinden dat het niet bij ze past. Ik beweer ook niet dat ik de waarheid hier verkondig.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien is jouw conclusie foutief. Mischien laten bedrijven helemaal hun oren niet naar activisten hangen maar kijken en luisteren ze naar wat Musk doet en zegt en trekken ze daar hun conclusies uit. Ik heb nergens gehoord dat Coca Cola naar activisten luistert behalve van Musk en die staat niet bekend om zijn waarheidsgetrouwheid.
Schijnbaar ben je het met me eens dat twitter alleen maar een berg troep is. Leukquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Of een "activist" leest wat Musk zegt en roept wat op Twitter. Echt, ongelofelijk dat iemand die altijd loop te janken dat Twitter een berg troep is onmiddelijk gelooft wat er op Twitter gegooid wordt en dat als waarheid gaat debiteren![]()
Maar je hebt nul onderbouwing of bewijs daarvoor. Daarnaast kan het natuurlijk ook gewoon allebei waar zijn. Dat binaire denken moet je toch echt een keer afleren hoor.quote:Musk heeft onrust gecreeerd, adverteerders reageren op die onrust en nemen even afstand. Dat lijkt mij een logischere verklaring dan "activisten"
Ja, ik vind Twitter een vloek.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:30 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Schijnbaar ben je het met me eens dat twitter alleen maar een berg troep is. LeukVerder gaat dat natuurlijk niet op, die mensen zeggen dat over zichzelf. Die link in de tweet gaat naar een website waar het ook letterlijk staat.
[..]
Maar je hebt nul onderbouwing of bewijs daarvoor. Daarnaast kan het natuurlijk ook gewoon allebei waar zijn. Dat binaire denken moet je toch echt een keer afleren hoor.
Tja zodra narcistische klootzakken aan boord komen haak ik graag af.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:17 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waar jij blijkbaar nog gebruik van maakte
Kun je doen alsof hij een domme nitwit is maar dit betreft de rijkste man ter wereldquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Musk en zijn advocaten werden in Delaware de rechtszaal uitgelachen. En ontsloeg hij nou net niet heel veel mensen?
Both can be true.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je doen alsof hij een domme nitwit is maar dit betreft de rijkste man ter wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |