Ik denk dat je zowel Musk als de schreeuwende idioten overschat. Mensen die twitter gebruiken voor hun eigen doeleinden zonder politiek geneuzel vinden dit helemaal niet interessant.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:32 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik ben nu wel bang dat er dus niks van over blijft.
serieuze mensen zullen vertrekken en de schreeuwende debielen zullen overblijven.
jammer.
als je het over die $8 hebt, das een knipoog naar Musk die 8$ wil vragen voor een blauw vinkje.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:33 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat schooien om geld is toch echt wel het meest zielige wat je kan doen als mens![]()
![]()
Deden ze enkele jaren geleden al bij Dumpert en Voetbal Inside. En sponsors trokken zich vervolgens terug. Gewoon hier in Nederland.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoezo zou extreemlinks nu wel invloed op adverteerders kunnen uitoefenen en tot vorige week niet? Dan is er ondanks de bewering van Musk dus toch wel iets veranderd
Hoezo? Is toch een prima alternatief voor de $8 die Musk wil opleggen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:33 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat schooien om geld is toch echt wel het meest zielige wat je kan doen als mens![]()
![]()
Wie pusht ze dan? De rabiaat-communistische woke reclamebureaus die hun klanten vertellen te wachten?quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:31 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, er wordt bedoeld dat adverteerders worden gepusht om zich terug te trekken. Maar dat weet je zelf ook wel. Hun goed recht overigens om dat te doen, ik snap alleen niet dat die bedrijven hun oren er direct zo naar laten hangen.
Veel interessante mensen die leuke dingen maken. Ik vond het altijd wel aardig om op de hoogte te blijven van underground muziek en indie games.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso op die site willen zitten?
Nou ja dat snap ik eigenlijk wel. Je kan als bedrijf een soort van gecancelled worden. Zie alles rondom de gay pride. Als een groot bedrijf rondom de pride niet meedoet met een spotje over gelijke rechten dan dan rijst de vraag of dat bedrijf wel voor gelijkheid is terwijl die vraag natuurlijk nergens op slaat.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:31 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, er wordt bedoeld dat adverteerders worden gepusht om zich terug te trekken. Maar dat weet je zelf ook wel. Hun goed recht overigens om dat te doen, ik snap alleen niet dat die bedrijven hun oren er direct zo naar laten hangen.
Veel van de mensen die ik volg zijn vertrokken, hoor. Naar Mastodon en/of Cohost.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:33 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik denk dat je zowel Musk als de schreeuwende idioten overschat. Mensen die twitter gebruiken voor hun eigen doeleinden zonder politiek geneuzel vinden dit helemaal niet interessant.
En veel van de mensen die ik volg heb ik nog niet 1 keer zien tweeten over die andere diensten.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Veel van de mensen die ik volg zijn vertrokken, hoor. Naar Mastodon en/of Cohost.
Staat nota bene in de tweet van Musk: "activist groups pressuring advertisers".quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wie pusht ze dan? De rabiaat-communistische woke reclamebureaus die hun klanten vertellen te wachten?
Waarom lees je niet gewoon wat er staat. Dan hoef je het topic ook niet onder te schijten met dit soort domme vragen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wie pusht ze dan? De rabiaat-communistische woke reclamebureaus die hun klanten vertellen te wachten?
Ja want dat is hetzelfde als bedelen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch een prima alternatief voor de $8 die Musk wil opleggen?
ja, maar komop, daar heeft onze Elon genoeg aanleiding voor gegeven.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:42 schreef Repentless het volgende:
[..]
Staat nota bene in de tweet van Musk: "activist groups pressuring advertisers".
Dat zegt iets over jouw bubbelquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Veel van de mensen die ik volg zijn vertrokken, hoor. Naar Mastodon en/of Cohost.
Dat is niet hoe het werkt. Zo'n bedrijf maakt een statement om die activisten even tevreden te stellen en wat goede sier te maken. Maar als adverteren op twitter geld oplevert gaan ze er gewoon weer mee door als de activisten weer met wat anders bezig zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zo'n bedrijf houdt natuurlijk niet de hele week in de gaten waar ze allemaal adverteren en wat daar allemaal gebeurt. En als er een activist zo'n bedrijf dan op de handel en wandel van Musk bij/binnen twitter uitlegt, snap ik heel goed dat zo'n firma zegt: "hier wil ik (even) niks mee te maken hebben".
dat is echt niet de schuld van "activist groups", das gewoon een gevalletje, eigenschuld dikke bult.
Dat geloof ik best. Maar Mastodon is wel al dagen trending. Ze hebben er in een paar dagen honderden duizenden gebruikers bijgekregen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En veel van de mensen die ik volg heb ik nog niet 1 keer zien tweeten over die andere diensten.
Stukje bubbel.
ow dat zal voor een gedeelte zeker gelden. Want het moreel kompas van de meeste bedrijven is ook door $ beïnvloedbaar.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het werkt. Zo'n bedrijf maakt een statement om die activisten even tevreden te stellen en wat goede sier te maken. Maar als adverteren op twitter geld oplevert gaan ze er gewoon weer mee door als de activisten weer met wat anders bezig zijn.
Klinkt exact hetzelfde als wat veel lui riepen over Parler, Gab, Truth Social...quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Maar Mastodon is wel al dagen trending. Ze hebben er in een paar dagen honderden duizenden gebruikers bijgekregen.
Daar zijn het bedrijven voor. Moreel kompas is onzin en naar activisten moeten ze gewoon niet luisteren.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:49 schreef koemleit het volgende:
[..]
ow dat zal voor een gedeelte zeker gelden. Want het moreel kompas van de meeste bedrijven is ook door $ beïnvloedbaar.
Dat kan iedereen (en ook elk bedrijf) voor zich bepalen. Moet Elon niet over janken.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daar zijn het bedrijven voor. Moreel kompas is onzin en naar activisten moeten ze gewoon niet luisteren.
Vind het wel apart dat ie dat zelf meld meteen. Zorgt dit niet juist voor een spiraal verder naar beneden? Als de CEO van een bedrijf zegt dat 't niet goed is dat meestal geen goed teken...quote:
Ja, ik moet nog zien wat het uiteindelijk wordt. Maar het voelt voor mij op dit moment iig alsof Twitter een aflopende zaak is.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klinkt exact hetzelfde als wat veel lui riepen over Parler, Gab, Truth Social...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |