Heb geen medelijden met die knul, hij probeert een meisje voor zich te winnen die al een vriend heeft. Als het hem lukt, weet hij meteen hoe betrouwbaar ze is. En Djedi? Als ze niets voor hem voelt, moet ze meer met anderen optrekken en niet 24/7 met hem zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 00:50 schreef Thorelf het volgende:
eigenlijk is het sneu voor ruben..zij geeft hem hoop omdat ze niet duidelijk is...hij denkt zo dat hij een kans maakt
Ik kan er niets van verstaanquote:Op vrijdag 4 november 2022 00:56 schreef engine het volgende:
Ruben gooit er weer allemaal rare vergelijkingen in
Djedi zit wel te janken dusquote:Op vrijdag 4 november 2022 00:58 schreef Thorelf het volgende:
ze draaien er maar omheen.....er wordt weinig gezegd. hij blijft maar poetisch praten dat is makkelijker dan rechtstreeks wat zeggen
De zon komt op en ruilt met de maanquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:01 schreef engine het volgende:
Je bent geboren en je gaat sterven. De zon komt op en .......... meeer kan ik niet quoten. Ruben begint een gedicht.
waarheid als een.....quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:01 schreef engine het volgende:
Je bent geboren en je gaat sterven. De zon komt op en .......... meeer kan ik niet quoten. Ruben begint een gedicht.
Ze maakt gebruik van hem. Bijna begrijpelijk in die situatie.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:03 schreef engine het volgende:
Als Djedi niet door heeft dat Ruben verliefd op haar is dan spoort ze toch ook niet helemaal.
Maar ze zitten op een eiland en juist bij deze rls meer dan bij een ander.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:05 schreef Thorelf het volgende:
jezus wat maken mensen het zichzelf moeilijk...geniet van je tijd daar en zit niet op een eiland. vind je elkaar echt leuk dan zie je elkaar later thuis ! maar meng je met anderen daar
Ja maar ze laat ook wel veel toe.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ze maakt gebruik van hem. Bijna begrijpelijk in die situatie.
Wowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |