Wie weet wordt het 'n moetje en moet die vertrekken door bv ongepast gedragquote:Op donderdag 3 november 2022 19:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weet het niet. In zijn bovenkamer klopt het niet.
Denk de toneelhaak of wegstemmen.
Maar zelf zo beredeneren denk het niet
Inderdaad. Het is echt een enorme kleuter. Thuis zal zijn moeder hem wel kusjes geven als Nadir boos gaat doen.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:46 schreef HappyCharly het volgende:
Heerlijk dar Babette Nadir een preek geeft. Hij kan totaal niet omgaan met schuldgevoel. Duidelijk nooit geleerd thuis. Bizar hoe hij als een kleuter reageert en geen verantwoordelijkheid pakt.
Het enige woord dat Nadir lijkt te kennen is 'ik'. Hij kan zich op geen enkele manier verplaatsen in een ander. Er zijn vast mooie psychologische termen hiervoor.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
per ongeluk de verkeerde fles
ik word neergezet of ik een focking dief ben
weet je hoe erg dat is![]()
![]()
![]()
![]()
Of ze zijn ook zoquote:Op donderdag 3 november 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
ik neem aan dat zijn familie ook kijkt
die haal je toch op
die laat je niet langer zitten
lijkt me heel verstandigquote:Op donderdag 3 november 2022 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet wordt het 'n moetje en moet die vertrekken door bv ongepast gedrag
of kan die zijn handjes niet thuis laten
Cringe TT Poes.quote:
Mss is er een MOD aanwezig?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Had Nakkende Nadir als TT in gedachten.
Daarom zoekt hij dit ook bij Esther. Die geeft een kopje thee en een aai over zijn bol. Terwijl hij het nodig heeft dat iemand hem even goed de waarheid zegt en in de spiegel laat kijken. Tough love.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is echt een enorme kleuter. Thuis zal zijn moeder hem wel kusjes geven als Nadir boos gaat doen.
slachtofferrolquote:Op donderdag 3 november 2022 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het enige woord dat Nadir lijkt te kennen is 'ik'. Hij kan zich op geen enkele manier verplaatsen in een ander. Er zijn vast mooie psychologische termen hiervoor.
Dat heeft maar 2 maanden geduurd.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:49 schreef Poesjuh het volgende:
Intussen heeft jeff manager zijn kookploeg geïnstrueerd zelf een schema op te stellen voor 3 maaltijden per dag.
Ieder bedenkt zijn maaltijd voor zijn eigen dienst incl ingrediënten. Die geeft men aan jeff door en die koopt. Net zoals in een restaurant, kokers zelf menu bedenken en bereiden top
De opvoeding jaquote:Op donderdag 3 november 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
slachtofferrol
vicieuze cirkel
ik wil er verder geen label aan hangen maar er is wel degelijk iets mis met die jongen
Ik ook niet.quote:
In de supermarkt jat je geen ijs, dat smeltquote:Op donderdag 3 november 2022 19:49 schreef mario390 het volgende:
gaat hij dann ook in supermarkt ijs metnehmen en
zegt "ik doe het niet expres""
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |