Pff al die verplichte dingen allemaal van hetzelfdequote:Op donderdag 3 november 2022 16:10 schreef chufi het volgende:
Ja ja Isaac ... modderbad worstelen ... nog meer blessures
En Sjeffie kickt haar even snel weer naar buiten.. "Zoek het zelf ff uit hé? "quote:Op donderdag 3 november 2022 16:12 schreef chufi het volgende:
Moira strompelt kantoor binnen om te vragen wat ze nodigt heeft voor een feestje... Nog helemaal buiten adem
Wie zei dat?quote:Op donderdag 3 november 2022 16:16 schreef 5thencounter het volgende:
En Wanda controleert helemaal geen zak... SL
Ja soms heeft ze mn wel onder de truitje in dr bh hangen , maar soms ook niet .... echt FEBO geef Wanda eens eenquote:Op donderdag 3 november 2022 16:16 schreef 5thencounter het volgende:
En Wanda controleert helemaal geen zak... SL
haha.. ja .. en Bern en Wanda zijn het dynamische spellenduoquote:Op donderdag 3 november 2022 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
Godsamme.. wéér spelletjes verzinnen.. GJ, Alies, Mirtje
Weet Duo Slaplul Spelverzinners Bern&Sasje hier wel van af?
Waar zit haar microfoon?quote:Op donderdag 3 november 2022 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK loopt langzaam weer rood aan.
goed bezig babettequote:Op donderdag 3 november 2022 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK loopt langzaam weer rood aan.
lekker snel, dinsdag beginnen met grote lijnen uitzetten als je maar voor een maand manager bent.quote:Op donderdag 3 november 2022 16:55 schreef 5thencounter het volgende:
Vanaf Dinsdag de grote lijnen uitzetten.. weet je enzo enzovoort
Aldus De Baas
[ afbeelding ]
als babette nu eens stoptquote:Op donderdag 3 november 2022 16:57 schreef pingu66 het volgende:
En nu is het klaar Kim, genoeg gemekkerd...en door.
Waar Sjeffie gaat vastlopen met zijn Iedereen Elke Dag Feest Policy is een kwestie van tijdquote:Op donderdag 3 november 2022 16:58 schreef Verida het volgende:
[..]
lekker snel, dinsdag beginnen met grote lijnen uitzetten als je maar voor een maand manager bent.
Zou een Verdienopdracht moeten wordenquote:Op donderdag 3 november 2022 17:00 schreef Korak het volgende:
Het volgende spel is vliegen meppen voor 25 eur per vlieg. 32 meppers en als dwazen door de keuken razen
je hoeft niet alles met een psychologisch verantwoord gesprek op te lossenquote:
Vergeet niet dat Jeff maar een maand heeft dus die haalt er terecht meer dan het maximale uitquote:Op donderdag 3 november 2022 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar Sjeffie gaat vastlopen met zijn Iedereen Elke Dag Feest Policy is een kwestie van tijd
Ik geef 'm Geen geld Maar alle geluk van de Loodsquote:Op donderdag 3 november 2022 17:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Jeff maar een maand heeft dus die haalt er terecht meer dan het maximale uit
Sjeffie is wel de Potverteren Manager tot nu toe.. zijn verkooppraat was elke dag volle tafels eten, en feesten waar mogelijk..quote:Op donderdag 3 november 2022 17:04 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff heeft straks de basis gelegd en er staan zelfs al lijnen uit naar de maand erna waarna iedere volgende puppet minder zal zijn
bijzonder hoor, zo'n verering.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:04 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff heeft straks de basis gelegd en er staan zelfs al lijnen uit naar de maand erna waarna iedere volgende puppet minder is
Zeg dat je de streams niet echt volgt, zonder te zeggen dat je de streams niet echt volgt..quote:Op donderdag 3 november 2022 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeffie is wel de Potverteren Manager tot nu toe.. zijn verkooppraat was elke dag volle tafels eten, en feesten waar mogelijk..![]()
Wie het betaald is niet echt duidelijk
Ik volg niet echt de streamsquote:Op donderdag 3 november 2022 17:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zeg dat je de streams niet echt volgt, zonder te zeggen dat je de streams niet echt volgt..
Dinsdag gaan ze pas met "het nieuwe geld" aan de slag ...quote:Op donderdag 3 november 2022 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeffie is wel de Potverteren Manager tot nu toe.. zijn verkooppraat was elke dag volle tafels eten, en feesten waar mogelijk..![]()
En dan nog wil De Baas de vernielde keukenmeuk "aanpakken"quote:Op donderdag 3 november 2022 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dinsdag gaan ze pas met "het nieuwe geld" aan de slag ...
Ja en een dartbord en blabladiebla nog meer ...quote:Op donderdag 3 november 2022 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dan nog wil De Baas de vernielde keukenmeuk "aanpakken"
Zn 28 dagen pokertoernooi....quote:Op donderdag 3 november 2022 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend vertelt dat iets van 'achter' niet mag .. en hup .. SL
Pooltafel voor JWquote:Op donderdag 3 november 2022 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en een dartbord en blabladiebla nog meer ...
Ze is knapper zonder helaas ziet ze dat zelf niet. Zo zonde.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:13 schreef pingu66 het volgende:
W: je bent knap ook zonder hairextensions.
Z: Maar ik wil dit nieiehieiet
W: Ja dat is wat anders, maar je bent nog steeds het zelfde, knappe meisje
Heerlijk die Wendy!
Ok ik lees bij, wat voor een ( ziekelijke) obsessie heb jij al weken met Sasha en Bern ? Oprecht benieuwd naar, het enige waar jij om vraagt hier is of ze nog op de streams zijn geweest.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Maar ze zag wel potentie voor buiten maar ja hoe alles loopt weet je nooit. Gewoon doen wat voor beide prettig is
Magische momenten creërenquote:Op donderdag 3 november 2022 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en een dartbord en blabladiebla nog meer ...
Ik denk dat Wendy dat ook wilde zeggenquote:Op donderdag 3 november 2022 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is knapper zonder helaas ziet ze dat zelf niet. Zo zonde.
Ja ja Jeffquote:Op donderdag 3 november 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette echt iedereen even langs voor een psych praatje die dat nodig heeft.
Dat wrijft Esther er wel uit dan.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan die dat nu nog wel met zn gebroken nekwervel?
Jammer dat je dat zo ziet. Ik vraag ook over andere dingen. Maar goed ik kan deze opmerking beter naast me neer leggen.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:15 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ok ik lees bij, wat voor een ( ziekelijke) obsessie heb jij al weken met Sasha en Bern ? Oprecht benieuwd naar, het enige waar jij om vraag hier is of ze nog op de streams zijn geweest.
Dat mens is niet eens een psycholoogquote:Op donderdag 3 november 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette echt iedereen even langs voor een psych praatje die dat nodig heeft.
Ze hebben gewonnen, wie wat gesprongen heeft boeit al geen moer meer..quote:Op donderdag 3 november 2022 17:24 schreef mijntjexx het volgende:
Heeft Isaac eigenlijk veel gesprongen vandaag?
Het lukt hem tot nu toe aardig, cocktailavondje en Sint voor de boegquote:Op donderdag 3 november 2022 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee dat ik gezien heb. Heb maar één salto van hem gezien maar heb niet het hele stuk gekeken.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:24 schreef mijntjexx het volgende:
Heeft Isaac eigenlijk veel gesprongen vandaag?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2022 17:28 schreef R0T29 het volgende:
[..]Verrek jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gelijk de slappe lach weer
Zeker, speculeren op elke keer weer geld blijft zijn gok die ze afgelopen maand al uitgetest hebben....quote:Op donderdag 3 november 2022 17:28 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Het lukt hem tot nu toe aardig, cocktailavondje en Sint voor de boeg
De psych uithangen, die ze niet isquote:Op donderdag 3 november 2022 17:31 schreef Kakadylo het volgende:
Babette voert eigenlijk geen kut uit als je erover nadenkt
Onze grote sporter, het viel me ook op vanmiddag dat hij regelmatig op de bank zat te ouwehoeren en niks mee hielp. Alleen bij Mora ff, maarja toen wist ie ook dat dat een tv momentje ging worden. Jeff deed niet mee om zijn ribben in ieder geval.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:28 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat ik gezien heb. Heb maar één salto van hem gezien maar heb niet het hele stuk gekeken.
Dat dus. We zeggen wel iets over JW maar Isaac is bij opdrachten ook vaak ineens naar de achtergrond terwijl hij het altijd zo goed weet. Jeff trouwens hetzelfde maar nu als manager gaat hij zich ineens wel bemoeien.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:32 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Onze grote sporter, het viel me ook op vanmiddag dat hij regelmatig op de bank zat te ouwehoeren en niks mee hielp. Alleen bij Mora ff, maarja toen wist ie ook dat dat een tv momentje ging worden. Jeff deed niet meer om zijn ribben in ieder geval.
Behalve toen hij wist dat Moirena vanmiddag haar moment kreeg.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dat dus. We zeggen wel iets over JW maar Isaac is bij opdrachten ook vaak ineens naar de achtergrond terwijl hij het altijd zo goed weet. Jeff trouwens hetzelfde maar nu als manager gaat hij zich ineens wel bemoeien.
Het praat, zuipt, rookt, ligt, huilt, lacht, doet hysterisch terwijl anderen managen, koken, schoonmaken en bouwenquote:
Ja precies. Die weet heel goed wanneer hij er moet zijn. De groep geeft hem ook wel een beetje die positie. Veel kijken tegen hem op.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Behalve toen hij wist dat Moirena vanmiddag haar moment kreeg.
Dan is ie op de voorgrond hoor.
Voelluhhh, voelluhhhh, voeluhhhh voeluhhh
Vind die gast zo irritantquote:Op donderdag 3 november 2022 17:37 schreef engine het volgende:
Okay Isaac doet wel iets meer als JW
[ afbeelding ]
En maar opzij kijken om in de gaten te houden wat er gebeurt...quote:Op donderdag 3 november 2022 17:37 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik ook. Zou hem ook niet missen als hij vertrekt.quote:
Slimme speler idd.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja precies. Die weet heel goed wanneer hij er moet zijn. De groep geeft hem ook wel een beetje die positie. Veel kijken tegen hem op.
Ik mis nooit iemand die uit een rls vertrekt eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook. Zou hem ook niet missen als hij vertrekt.
Dat is al snel daar.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:37 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Weet wel dat peuken vd week met boodschappen zijn binnengekomen.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:39 schreef engine het volgende:
Er is de laatste dagen ineens peuken en koffie in overvloed terwijl er amper budget is/was
Kan me niet bekoren.quote:
Wie is pappa?quote:
quote:
Eerst Voeluhhhh, voeluhhhh, voeluhhhh, voeluhhhhquote:Op donderdag 3 november 2022 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
Ik maak hem daarna toch schoon
Ik maak hem daarna toch schoon
Zo noemt Mattin.Ice.quote:
Klopt.. Febo blijft tot vervelens toe geld leveren met debiel te winnen spelletjes.. nog nergens worden ze het echt te moeilijk gemaaktquote:Op donderdag 3 november 2022 17:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Slimme speler idd.
Maar vind het een vervelend mannetje nu daar.
Al merk ik dat ik een fiks aantal daar ff zat ben.
Blijf nog steeds vinden dat er te veel zijn nu en echte actie/spanning te lang op zich laat wachten.
Ja die eliminaties zit echt teveel tijd tussen. 1 per twee weken lijkt me minimaal maar dat halen ze niet eens.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Slimme speler idd.
Maar vind het een vervelend mannetje nu daar.
Al merk ik dat ik een fiks aantal daar ff zat ben.
Blijf nog steeds vinden dat er te veel zijn nu en echte actie/spanning te lang op zich laat wachten.
Martin en Ice noemen elkaar papaquote:
Ik lijk steeds meer op jou....quote:
Nee ze hoeven er niet veel voor te doen.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt.. Febo blijft tot vervelens toe geld leveren met debiel te winnen spelletjes.. nog nergens worden ze het echt te moeilijk gemaakt
quote:Op donderdag 3 november 2022 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt.. Febo blijft tot vervelens toe geld leveren met debiel te winnen spelletjes.. nog nergens worden ze het echt te moeilijk gemaakt
Hopelijk komt er meer deining en reuring.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die eliminaties zit echt teveel tijd tussen. 1 per twee weken lijkt me minimaal maar dat halen ze niet eens.
Zoe valt me nog wel mee.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:44 schreef mijntjexx het volgende:
De mensen waar ik me op dit moment aan irriteer zijn:
Isaac, Zoe, Mex, Kim K, Wanda, Marciano en Berend ( Berend de laatste dagen pas).
Morgen kan dit natuulijk weer anders zijn, misschien over 10 minuten al
quote:Op donderdag 3 november 2022 17:44 schreef mijntjexx het volgende:
Isaac, Zoe, Mex, Kim K, Wanda, Marciano en Berend ( Berend de laatste dagen pas).
Babbelette.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:46 schreef pingu66 het volgende:
Blablabette ratelt haar verhaaltje weer af.
Handig, ik heb een continue hekel aan sommigenquote:Op donderdag 3 november 2022 17:44 schreef mijntjexx het volgende:
Het lijkt me belangrijker dat Febo een maandje stopt met op tijd geld leveren en daarna gaat evalueren hoe de groep elkaar de strot gaat afbijtenquote:Op donderdag 3 november 2022 17:45 schreef Ebinas het volgende:
Denk wel dat het scheelt als ze eerst de meest saaie er uit bonjouren en snel.
Dan maar langer geen eliminaties maar wel met een stel die er een programma van willen maken.
Dunt het ook vanzelf uit wss.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het lijkt me belangrijker dat Febo een maandje stopt met op tijd geld leveren en daarna gaat evalueren hoe de groep elkaar de strot gaat afbijten
Waar dit " Langs lopende Spelprogramma" voor bedoeld was... crisis maken
Ik vind het wel prima dat ze geld krijgen, met zuipen bereik je namelijk veel meer voor de streamersquote:Op donderdag 3 november 2022 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het lijkt me belangrijker dat Febo een maandje stopt met op tijd geld leveren en daarna gaat evalueren hoe de groep elkaar de strot gaat afbijten
Waar dit " Langs lopende Spelprogramma" voor bedoeld was... crisis maken
Niet vandaag.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:49 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Zoe heeft wederom geen flikker gedaan vandaag
Sowieso 13 komen er niet goed vanaf bij mijquote:Op donderdag 3 november 2022 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Handig, ik heb een continue hekel aan sommigen
Drank en Snacks hebben ze al verdiend nu, maar dat geeft alleen één dag lol ...quote:Op donderdag 3 november 2022 17:50 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik vind het wel prima dat ze geld krijgen, met zuipen bereik je namelijk veel meer voor de streamers
quote:Op donderdag 3 november 2022 17:46 schreef pingu66 het volgende:
Blablabette ratelt haar verhaaltje weer af.
Vindt haar er nog steeds niet heel goed uit zien.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2022 17:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Sowieso 13 komen er niet goed vanaf bij mij
Het laatstequote:Op donderdag 3 november 2022 17:55 schreef Sestra666 het volgende:
Ik heb net t filmpje gezien vd opdracht...
waarom is dat niet beeld? of zijn ze eral?
En dan zijn er nog een paar die ik doogquote:
quote:Op donderdag 3 november 2022 17:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
En dan zijn er nog een paar die ik doog
Ik heb je nog getagd vanwege het t shirt van Kim kquote:
quote:Op donderdag 3 november 2022 17:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb je nog getagd vanwege het t shirt van Kim k
Jeff Jappie mirthe kenzi(half)quote:
Heerlijk toch, als je hen afzeikt kan je aardiger zijn tegen de mensen in je omgevingquote:Op donderdag 3 november 2022 17:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
En dan zijn er nog een paar die ik doog
JW zit er bij mij echt niet bij, die trek ik nietquote:Op donderdag 3 november 2022 17:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff Jappie mirthe kenzi(half)
Zoe( half)
JW
Janet
Wendy
Ehhhhhhhhh
Soms welquote:Op donderdag 3 november 2022 18:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
JW zit er bij mij echt niet bij, die trek ik niet
Ik houd me vaak in, want ik anders zeik ik hem alleen maar af.quote:
Niet doen, kan je niet meer tikkenquote:Op donderdag 3 november 2022 18:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik houd me vaak in, want ik anders zeik ik hem alleen maar af.
Dus ga ik maar op mijn handen zitten
Die kleutergroep is echtquote:Op donderdag 3 november 2022 18:04 schreef greysbones het volgende:
Mexx is met haar Martin ophemel praatje bezig
Die zet zichzelf best voor schut
Mexx weet niet wat een kwaal is
ik zag je tag, maar t shirt nietquote:Op donderdag 3 november 2022 17:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb je nog getagd vanwege het t shirt van Kim k
is toch meervoud van kwalquote:Op donderdag 3 november 2022 18:04 schreef greysbones het volgende:
Mexx is met haar Martin ophemel praatje bezig
Die zet zichzelf best voor schut
Mexx weet niet wat een kwaal is
quote:Op donderdag 3 november 2022 18:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Niet doen, kan je niet meer tikken
Ik dacht ik kwaalquote:
Kim is fan van je.quote:
Jij loopt echt achter bro.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Rara wie vannacht de Happy Guy gaat worden...
[ afbeelding ]
Zou zij beseffen dat ze alleen maar voorbijkomt als femme fatale of domme troela en dat in een spelshow?quote:Op donderdag 3 november 2022 18:06 schreef greysbones het volgende:
Ik gok dat Mexx mals ze zo aan matinblijft hangen
Ze straks niet meer 1 van de 4 blondes is
quote:Op donderdag 3 november 2022 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw.. ze trekt 'm toch al lang af, maar deze keer wordt extra
Love Loodsquote:Op donderdag 3 november 2022 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Rara wie vannacht de Happy Guy gaat worden...
[ afbeelding ]
Als je het al leuk vindt om stiekem met je bestie onder de douche een vibo aan elkaar uit te gaan lenen spoor je al sowieso niet. Wetende dat je net zo goed gefilmpd gaat worden en zo op tv komt, dom dom wijfquote:Op donderdag 3 november 2022 18:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou zij beseffen dat ze alleen maar voorbijkomt als femme fatale of domme troela en dat in een spelshow?
Ze komt over als domme troelaquote:Op donderdag 3 november 2022 18:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou zij beseffen dat ze alleen maar voorbijkomt als femme fatale of domme troela en dat in een spelshow?
Na die maand heeft ie een trapfobie van al dat heen en weerquote:Op donderdag 3 november 2022 18:16 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Jeff slaapt nooit, bijna nooit
volgens mij strooikaasquote:Op donderdag 3 november 2022 18:17 schreef Ebinas het volgende:
Applaus voor jezelf.
Wat is dat spul in het rode potje wat ze over het eten strooien?
[ afbeelding ]
Marciano natuurlijk gelijk in de stress want dan komt er een deelnemer bij ipv afquote:Op donderdag 3 november 2022 18:19 schreef mijntjexx het volgende:
Kim K " ik heb last van mijn buik". Ja dat zag ik dus.
Heeft ze iedere maandquote:Op donderdag 3 november 2022 18:19 schreef mijntjexx het volgende:
Kim K " ik heb last van mijn buik". Ja dat zag ik dus.
Is lekker over de pastaquote:Op donderdag 3 november 2022 18:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat bestond.
Maar vandaar dat dat soms rijkelijk gestrooid wordt
KimKut is een zenuwpees, ze krijgt het niet voor elkaar haar omgeving te manipuleren zoals ze gewend is.. teveel mensenquote:Op donderdag 3 november 2022 18:19 schreef mijntjexx het volgende:
Kim K " ik heb last van mijn buik". Ja dat zag ik dus. Ze vindt het wrs weer niet te vreten
Dat is Aromat.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las gisteren iets Maggi-achtigs, maar misschien was dat een ander potje
Zit ook in zakjes trouwensquote:Op donderdag 3 november 2022 18:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hmmm maar is een keertje opzoeken dan
Kan idd volgens is soort chili corn carne wat zeten, daar kan idd kaas overquote:
Overal kan kaas over.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan idd volgens is soort chili corn carne wat zeten, daar kan idd kaas over
Mayo bij zuurkool heb ik wel vaker gezienquote:Op donderdag 3 november 2022 18:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar kan alles. Gister (volgens mij gister) zuurkool met wordt.
Jeff had er mayo naast liggen
Aromatquote:Op donderdag 3 november 2022 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las gisteren iets Maggi-achtigs, maar misschien was dat een ander potje
brrrrrrrrrrquote:Op donderdag 3 november 2022 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Mayo bij zuurkool heb ik wel vaker gezien
Liever met mosterdquote:Op donderdag 3 november 2022 18:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
brrrrrrrrrr
en al helemaal bij rookworst
Hoe leuk is Wendy, hoe ze het ook verteltquote:Op donderdag 3 november 2022 18:28 schreef Ebinas het volgende:
![]()
Jamie (zoontje van Wendy) moest Brie halen.
Hij 10 x bellen, maar hij moest het zelf doen.
Komt ie terug, geen brie.
Er stond 55+ op
Goffer.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:31 schreef mijntjexx het volgende:
Als GJ en Alies in beeld komen zapp ik ff weg, vind het op 1 of andere manier smerig om naar te kijken. Alies lijkt zo'n zaadvragende blik naar hem te hebben continue.
Vind het ook geen leuk "stel" om naar te kijkenquote:Op donderdag 3 november 2022 18:31 schreef mijntjexx het volgende:
Als GJ en Alies in beeld komen zapp ik ff weg, vind het op 1 of andere manier smerig om naar te kijken. Alies lijkt zo'n zaadvragende blik naar hem te hebben continue.
Ik heb het in jouw hoofd gebrachtquote:Op donderdag 3 november 2022 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goffer.![]()
![]()
![]()
Nu zie ik het dus ook.
quote:Op donderdag 3 november 2022 18:31 schreef mijntjexx het volgende:
What has been seen...quote:Op donderdag 3 november 2022 18:33 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik heb het in jouw hoofd gebracht
Oh toch wel pokertoernooiquote:Op donderdag 3 november 2022 18:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Maar het pokertoernooi gaat niet door he.
Wendy : Nee, klopt, mag niet
SL SL SL
Teruggeluisterd... het was echt pokertoernooiquote:Op donderdag 3 november 2022 18:34 schreef Ebinas het volgende:
Nee Babet zegt wat anders dan pokertoernooi.
Goed iets mag niet
quote:Op donderdag 3 november 2022 18:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Maar het pokertoernooi gaat niet door he.
Wendy : Nee, klopt, mag niet
SL SL SL
Tx! Heb er al een streep door gezetquote:Op donderdag 3 november 2022 18:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Teruggeluisterd... het was echt pokertoernooi
Zoutquote:Op donderdag 3 november 2022 18:17 schreef Ebinas het volgende:
Applaus voor jezelf.
Wat is dat spul in het rode potje wat ze over het eten strooien?
[ afbeelding ]
Zoiets moeten ze gewoon als groep durven doen want ze kunnen moeilijk iedereen wegsturenquote:Op donderdag 3 november 2022 18:32 schreef Ebinas het volgende:
Ze hadden graag overlegd vooraf de fruit/groente opdracht.
Moet 's avonds?quote:Op donderdag 3 november 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
Wie doet er nu 3 uur cocktails in een middag
Present.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
kindercocktailsquote:Op donderdag 3 november 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
Mooi, hebben wij zondagavond ook rustquote:Op donderdag 3 november 2022 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee iedereen na 5 uur lam op bed
van 14-17 uur daarna bedliggen kotsen en hottubben etc ..quote:Op donderdag 3 november 2022 18:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus zondag eerst de onbeperkte brunch en daarna onbeperkt zuipen ... nice.
Als Wendy wat aan hem vraagt, hij zich altijd aangevallen voeltquote:Op donderdag 3 november 2022 18:45 schreef engine het volgende:
Wendy woest![]()
Gemist wat Nadir gedaan heeft.
Ah dankje...ze was duidelijk geirriteerdquote:Op donderdag 3 november 2022 18:46 schreef juul. het volgende:
[..]
Als Wendy wat aan hem vraagt, hij zich altijd aangevallen voelt
quote:
Die Mini van gisteren ?quote:Op donderdag 3 november 2022 18:49 schreef engine het volgende:
Kenzi is pissig. Ze wil haar limo terug
Met Charly Lownoise.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zometeen dj jantje en straks darkraver.
Ze is echt pissig....die kop nuquote:Op donderdag 3 november 2022 18:50 schreef Kakadylo het volgende:
Kenzy heeft ook wel een vertieft airtje he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |