nee geen handenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:58 schreef ChocoFan het volgende:
Ima gebruikt hand, dat mag niet zeggen de dames
ik snap de regel wel ik snap alleen niet waarom hij zijn hand gebruikte, zag er raar uitquote:Op donderdag 3 november 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee geen handen
mag wel op je kont landen
hij doet kapueraquote:Op donderdag 3 november 2022 11:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik snap de regel wel ik snap alleen niet waarom hij zijn hand gebruikte, zag er raar uit
Jeff nu ook welquote:Op donderdag 3 november 2022 12:00 schreef puzziepie het volgende:
Leila is wel altijd heel erg lief voor Mora
Ik begrijp haar volledig trouwens. Ik ben ook zo zwaar geweest en heb toen ook op een trampoline gestaan, een salto maken lijkt mij vrij onmogelijk maar ik hoop voor haar dat ze het red. Wel fijn dat ze straks mag springen als iedereen ff weg is, ik hoop dat dat helpt voor haar.quote:
Zeekoe noemen kan nu even niet meer en in zijn nieuwe rol heet dit juist managementquote:
quote:Op donderdag 3 november 2022 12:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeekoe noemen kan nu even niet meer en in zijn nieuwe rol heet dit juist management
dat denk ik welquote:Op donderdag 3 november 2022 12:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begrijp haar volledig trouwens. Ik ben ook zo zwaar geweest en heb toen ook op een trampoline gestaan, een salto maken lijkt mij vrij onmogelijk maar ik hoop voor haar dat ze het red. Wel fijn dat ze straks mag springen als iedereen ff weg is, ik hoop dat dat helpt voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |