Het is behoorlijk Kamizake Karatsev nu jaquote:
Bij Botic weet je het echt nooit, maar ik gok dat het vooruitzicht van een Nederlandse finale 'm wel extra motiveertquote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:01 schreef chufi het volgende:
Zullen we een Nederlandse finale krijgen ...?
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij Botic weet je het echt nooit, maar ik gok dat het vooruitzicht van een Nederlandse finale 'm wel extra motiveert
Tja, had het een beetje verwacht. Kan mij de wedstrijd tussen Botic en Bonzi afgelopen jaar in augustus (Winston Salem ATP) nog goed voor de geest halen. Toen won Botic met 7-6 7-6, maar had hij die sets eigenlijk moeten verliezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:26 schreef TheVulture het volgende:
Voorlopig heeft Botic niks in te brengen: 0-3
Het is tot nu toe allemaal veel te geforceerd, zoveel onnodige foutenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, had het een beetje verwacht. Kan mij de wedstrijd tussen Botic en Bonzi afgelopen jaar in augustus (Winston Salem ATP) nog goed voor de geest halen. Toen won Botic met 7-6 7-6, maar had hij die sets eigenlijk moeten verliezen.
Die top 32 kan ook een nadeel zijn omdat je vrijwel zeker tegen een topper moet in ronde 3 denk ik?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Wel jammer voor Botic dat Nishioka en Korda in Australie ook minimaal een halve finale halen, dat kost 'm denk ik net een geplaatste status op de Australian Open, ook al zou ie dit toernooi winnen.
Of zitten er bij de Top 32 nog wat afmeldingen in het vat?
Da's waar...quote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die top 32 kan ook een nadeel zijn omdat je vrijwel zeker tegen een topper moet in ronde 3 denk ik?
Nee, juist op Bonzi. Dus dit doet dan weer voor mij pijnquote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb je een duizendje op Botic gegooid?
Maar best wat duizendjes kosten inderdaad. Maar ik vrees dat je toch met het geld blijft zitten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, juist op Bonzi. Dus dit doet dan weer voor mij pijn. Maar goed, Zandschulp-Griekspoor zou wel een heerlijke finale voor ons Nederlanders zijn natuurlijk.
Zou geen ramp zijn nee. Als je verstandig bent doe je een beetje aan bankrollmangement. Dus dan is het niet zo erg.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar best wat duizendjes kosten inderdaad. Maar ik vrees dat je toch met het geld blijft zitten.
Zoveel miste Nadal niet in het grootste deel van zijn carrière in mijn herinnering, het was vooral een vrij sterk narratief dat Nadal het met zijn speelstijl nooit lang zou gaan volhouden (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |