quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Sorry.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:03 schreef alpeko het volgende:
Als ie dood is, ga je hem niet vinden. Ja togh
Wat een genie.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Op een gegeven moment merk je dat het niet werkt
Ahaaaaa Eurekaaaaa
Hij lijkt 16quote:Op woensdag 2 november 2022 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat geforceerde onderkoeld reageren
Ik heb echt hardop gelachen.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:07 schreef DKUp het volgende:
Ik vind het best
Nee man niet klaar voor
Ja toch
Armani ringen…quote:Op woensdag 2 november 2022 20:07 schreef Drass het volgende:
Ja natuurlijk is het de fucking rekening. Dacht zeker de 4e gang.
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:07 schreef Drass het volgende:
Ja natuurlijk is het de fucking rekening. Dacht zeker de 4e gang.
Lekker ranzig klimaat Thailandquote:
Ja?quote:
Omdat z'n zendtijd nu voorbij is, ja…quote:Op woensdag 2 november 2022 20:08 schreef DKUp het volgende:
Dwayne heeft deze uitzending gered lieve mensen….
Ik vind het bestquote:Op woensdag 2 november 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja stuur ff een DM op insta dan. Inbox zit vol hier
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:08 schreef XSbig het volgende:
[..]
Dat hele zuid oost Azie is sowieso ranzig.
Zuid Amerikaquote:Op woensdag 2 november 2022 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bali, ik wil niet gratis
Vies zooitje
Ik zou ook een jaar gaan nu als het konquote:Op woensdag 2 november 2022 20:09 schreef DKUp het volgende:
Al die mensen van 20 reizen de hele wereld rond.
Jamie VAESEDquote:Op woensdag 2 november 2022 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bali, ik wil niet gratis
Vies zooitje
Zeg je nu dat ons bad niet warm is?quote:
quote:
Mwah. Van de ene party hostel naar de andere vooralquote:Op woensdag 2 november 2022 20:09 schreef DKUp het volgende:
Al die mensen van 20 reizen de hele wereld rond.
Als ik niet hoef te werken voorlopig primaquote:Op woensdag 2 november 2022 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou ook een jaar gaan nu als het kon
Ibiza is dan wel beter jaquote:
Hostels lijken me echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Mwah. Van de ene party hostel naar de andere vooral
Ik had het over de date. Onze drugs jongen vond het gezellig.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ons bad niet warm is?
Oké, dealquote:Op woensdag 2 november 2022 20:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als ik niet hoef te werken voorlopig prima
Reizen om dan op een armere plek dan thuis te slapen. Nee bedankt.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:11 schreef XSbig het volgende:
[..]
Hostels lijken me echt verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |