Volgens mij heeft deze te-snel-lezer te snel gelezenquote:Op woensdag 2 november 2022 17:47 schreef Sumppi het volgende:
Het was wel een mooie folder, toegegeven. Maar in die winkel bijna 8 euro en via internet 3,50 voor de folder en de patronen gratis, tja.
Mooi! Kleurthema van mijn huisquote:Op woensdag 2 november 2022 17:50 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Deze. In het echt iets donkerder.
Mooie kleurquote:Op woensdag 2 november 2022 17:50 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is voor mij ook wel herkenbaar. Ik probeer nu standaard de dinsdag vrij te houden. Geen afspraken voor mij en ook niks voor de kinderen. En voor mij vooral even genieten van die uren dat ze op school zitten.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Sumppi Leuk dat je sokkenwol hebt gekochtSokken breien is zo ontspannend... als mijn sjaal af is moet ik er ook weer eens een beginnen. Welke kleur(en) heeft je wol?
En wel sukkel, want deze ezel stoot zich heel vaak tegen dezelfde steen. Dat komt doordat ik een beetje een normaal leven wil hebben. En als mensen vragen kun je de Xste, dan zeg ik ga, want zij hebben een druk leven. En dan vergeet ik dat ik meer rust nodig heb. Of vergeten, negeren. Maar tot half januari plan ik niks meer
Dat geloof ik wel! En dan het brouwen erbij, dat vraagt ook veel. Je hebt een druk levenquote:Op woensdag 2 november 2022 19:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb ook echt wel heel veel me-time nodig. Dat ging sinds eind augustus een beetje fout maar heb her gevoel dat het vanaf nu wel beter gaat.
Ben benieuwd wat ik daar dinsdag vanzelf zegwant de komende dagen worden wel lekker druk en ook erg sociaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel! En dan het brouwen erbij, dat vraagt ook veel. Je hebt een druk levenMwah met vlagen heb ik een druk leven. Ik heb soms ook een maand dat ik niemand zie behalve mijn man en ouders en elke dag een dutje doeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah met vlagen heb ik een druk leven. Ik heb soms ook een maand dat ik niemand zie behalve mijn man en ouders en elke dag een dutje doeSnap ik! Oh een maandje niemand zien, heerlijk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke dag een dutje doe ik sowieso
verstandig
Hey, dat verhaaltje herken ik.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:50 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Meld! Yes!quote:Op donderdag 3 november 2022 13:59 schreef Dotteke het volgende:
ZIjn jullie al in het feestdagen gevoel, ik heb dat absoluut nog niet.
Mooi op tijd dan,quote:
Bomen staan al sinds laatste week septemberquote:Op donderdag 3 november 2022 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi op tijd dan,Kan je nog lange tijd genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |