abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206534811

Herfst herfst
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206534868
Dat is wel een dure folder Sumppi!
pi_206534883
@Sumppi Leuk dat je sokkenwol hebt gekocht *O* Sokken breien is zo ontspannend... als mijn sjaal af is moet ik er ook weer eens een beginnen. Welke kleur(en) heeft je wol?

En wel sukkel, want deze ezel stoot zich heel vaak tegen dezelfde steen. Dat komt doordat ik een beetje een normaal leven wil hebben. En als mensen vragen kun je de Xste, dan zeg ik ga, want zij hebben een druk leven. En dan vergeet ik dat ik meer rust nodig heb. Of vergeten, negeren. Maar tot half januari plan ik niks meer
pi_206534885
Het was wel een mooie folder, toegegeven. Maar in die winkel bijna 8 euro en via internet 3,50 voor de folder en de patronen gratis, tja. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206534894
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:47 schreef Sumppi het volgende:
Het was wel een mooie folder, toegegeven. Maar in die winkel bijna 8 euro en via internet 3,50 voor de folder en de patronen gratis, tja. 8)7
Volgens mij heeft deze te-snel-lezer te snel gelezen :@

Nee zo te lezen heb je wel wol gekocht :P vraag mag dus gesteld worden
pi_206534912

Deze. In het echt iets donkerder.
pi_206534918
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:50 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi! Kleurthema van mijn huis :P
Lekker dikke wol ook, goed voor warme voetjes O+ Mooi hoor
pi_206535111
quote:
[ afbeelding ]

Mooie kleur
pi_206535524
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Sumppi Leuk dat je sokkenwol hebt gekocht *O* Sokken breien is zo ontspannend... als mijn sjaal af is moet ik er ook weer eens een beginnen. Welke kleur(en) heeft je wol?

En wel sukkel, want deze ezel stoot zich heel vaak tegen dezelfde steen. Dat komt doordat ik een beetje een normaal leven wil hebben. En als mensen vragen kun je de Xste, dan zeg ik ga, want zij hebben een druk leven. En dan vergeet ik dat ik meer rust nodig heb. Of vergeten, negeren. Maar tot half januari plan ik niks meer
Dat is voor mij ook wel herkenbaar. Ik probeer nu standaard de dinsdag vrij te houden. Geen afspraken voor mij en ook niks voor de kinderen. En voor mij vooral even genieten van die uren dat ze op school zitten. :+
pi_206535546
Maarja, nu ga ik komende dinsdag lampionnen knutselen. En gister was ik 's morgens naar de houthandel. :G
pi_206535612
Hahahaha, ik heb minimaal drie vrije dagen per week nodig. En één afspraak per dag. Ergens gaat dat erg mis hier. Ik moest in mijn agenda kijken voor mijn laatste vrije dag :@

Maar zoals vanavond een uurtje knutselen met een vriendin kost ook al de hele dag energie verzamelen, dus het is een klein iets, maar kost veel. Maar geeft meer
pi_206536326
Ik heb ook echt wel heel veel me-time nodig. Dat ging sinds eind augustus een beetje fout maar heb her gevoel dat het vanaf nu wel beter gaat.

Ben benieuwd wat ik daar dinsdag vanzelf zeg :D want de komende dagen worden wel lekker druk en ook erg sociaal.
pi_206536560
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb ook echt wel heel veel me-time nodig. Dat ging sinds eind augustus een beetje fout maar heb her gevoel dat het vanaf nu wel beter gaat.

Ben benieuwd wat ik daar dinsdag vanzelf zeg :D want de komende dagen worden wel lekker druk en ook erg sociaal.
Dat geloof ik wel! En dan het brouwen erbij, dat vraagt ook veel. Je hebt een druk leven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206536872
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat geloof ik wel! En dan het brouwen erbij, dat vraagt ook veel. Je hebt een druk leven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah met vlagen heb ik een druk leven. Ik heb soms ook een maand dat ik niemand zie behalve mijn man en ouders en elke dag een dutje doe :)

SPOILER
pi_206536952
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Mwah met vlagen heb ik een druk leven. Ik heb soms ook een maand dat ik niemand zie behalve mijn man en ouders en elke dag een dutje doe :)

SPOILER
Snap ik! Oh een maandje niemand zien, heerlijk....
Elke dag een dutje doe ik sowieso :P

verstandig
pi_206537422
Dutje zijn sowieso the best O+
pi_206537441
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 20:30 schreef Sarabi het volgende:
Dutje zijn sowieso the best O+
Jaaaaa ik heb de tijd en ze nodig. Dus waarom niet... Dan heb ik fijne avonden
pi_206540111
Goedemorgen

Weer een nieuwe dag met nieuwe kansen
pi_206540978
Goedemorgen :W
Alweer in de brouwerij, klaar om te bottelen.
pi_206541321
quote:
[ afbeelding ]

Hey, dat verhaaltje herken ik. :D (De zeven broers, van Kivi.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206542150
Vandaag compleet niet vooruit te branden :') Ik heb de keuken net schoongemaakt en verder... slapen en computeren... 't Wil niet... morgen weer een dag. Dan mijn hobbykamer grondig opruimen, want zaterdag 9.00 krijg ik een nieuwe tafel daar *O* eindelijk genoeg ruimte *O* maar nu even bijkomen en straks de ervaringsdeskundige
pi_206543707
ZIjn jullie al in het feestdagen gevoel, ik heb dat absoluut nog niet.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_206543851
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 13:59 schreef Dotteke het volgende:
ZIjn jullie al in het feestdagen gevoel, ik heb dat absoluut nog niet.
Meld! Yes!
pi_206543881
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Meld! Yes!
Mooi op tijd dan, :D Kan je nog lange tijd genieten :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_206543906
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 14:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Mooi op tijd dan, :D Kan je nog lange tijd genieten :D
Bomen staan al sinds laatste week september :+ Luister al een hele tijd kerstmuziek :+ Dus tja *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')