Zeker. Al mag het geen Uncle Bens meer heten want is rasiest. Heet nu Easy chicken tonight.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:54 schreef sirdanilot het volgende:
Bestaan die potjes Chicken Tonight nog dat was vroeger wel echt mijn guilty pleasure. Lekker makkelijk gewoon kippie bakken huppekee die meuk uit die pot erbij en klaar.
Ja zijn er nog, staan alleen wel ergens weggemoffeld onderin een schap (bij de AH iig)quote:Op woensdag 2 november 2022 14:54 schreef sirdanilot het volgende:
Bestaan die potjes Chicken Tonight nog dat was vroeger wel echt mijn guilty pleasure. Lekker makkelijk gewoon kippie bakken huppekee die meuk uit die pot erbij en klaar.
Kakastong..quote:Op woensdag 2 november 2022 15:09 schreef christmastsunami het volgende:
Van die zoute gedroogde pruimen, smaakte een beetje zoals drop, ik weet niet meer hoe het heet. En of het pruimen waren. Surinaams of antilliaans snoep ofzo.
Kaaskanks.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:07 schreef junkiesietze het volgende:
Ik miste ook altijd de Kaasknaks, maar die zijn er gelukkig weer
Chinese pruimen heten die. Inderdaad heel populair in het Surinaamse. Nog goed te krijgen bij toko's, zoek op chenpi mei of mei yuan.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:09 schreef christmastsunami het volgende:
Van die zoute gedroogde pruimen, smaakte een beetje zoals drop, ik weet niet meer hoe het heet. En of het pruimen waren. Surinaams of antilliaans snoep ofzo.
Oewja, nu ik het plaatje zie weet ik het weer. Die ga ik weer eens meenemen.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:10 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Kakastong..
In elke toko gewoon te verkrijgen in groot en klein
Lijken net dode vogelspinnen.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:14 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Oewja, nu ik het plaatje zie weet ik het weer. Die ga ik weer eens meenemen.
Lekker sabbelen.
[ afbeelding ]
Dag Freddddquote:Op woensdag 2 november 2022 18:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Yes koeken
Nou dat is lekker, ja dat is zeker lekker
quote:Op woensdag 2 november 2022 16:55 schreef Molo het volgende:
Verkade butterscotch chocolade, al jaren niet meer gezien en dat spul is heerlijk
Volgens mij heeft het kruidvat dit nogquote:Op woensdag 2 november 2022 16:55 schreef Molo het volgende:
Verkade butterscotch chocolade, al jaren niet meer gezien en dat spul is heerlijk
Kruidvat!quote:Op woensdag 2 november 2022 16:55 schreef Molo het volgende:
Oh damn, die waren inderdaad echt lekker!quote:Op woensdag 2 november 2022 14:30 schreef junkiesietze het volgende:
Bij de lidl kon je ingevroren Cevapcici kopen, superlekker! maar opeens uit de handel gehaald paar jaar terug.
front_fi.19.400.jpg
Elke Turkse en Poolse winkel heeft die (hier in de Randstad althans)quote:Op woensdag 2 november 2022 19:46 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Oh damn, die waren inderdaad echt lekker!Zijn die eigenlijk nog ergens anders te halen?
Oh dit klinkt lekker zeg!quote:Op woensdag 2 november 2022 19:57 schreef eudaemonia het volgende:
Zo te zien nog wel online te krijgen maar de Enrico chips hebben ze hier onlangs uit de schappen van de Jumbo gehaald, en daar ben ik best wel sad om![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet ik gewoon niet meer bij de Jumbo komen.
Ik denk dat de Good Pasta van Unox aardig in de buurt komt.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:30 schreef junkiesietze het volgende:
Bij de lidl kon je ingevroren Cevapcici kopen, superlekker! maar opeens uit de handel gehaald paar jaar terug.
[ afbeelding ]
Een just add water pasta, ook goddelijk! en weer spontaan uit de handel gehaald.
[ afbeelding ]
Wat zijn producten waar jij nog vaak aan terugdenkt die je niet meer kan krijgen?
De zakken bestaan nog; Knorr Spaghetteria. In bijna elke supermarkt te verkrijgen. Maar 2 smaken nog: carbonara en pesto.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:49 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Good Pasta van Unox aardig in de buurt komt.
Cream and chives?quote:Op woensdag 2 november 2022 21:43 schreef Morgane89 het volgende:
Er bestonden vroeger chips met een soort tzatziki-achtige smaakvolgens mij heetten ze Cool chips of zo.
Nee die waren het niet zo te zienquote:
Het kadootje voor bij de koffie toch?quote:Op woensdag 2 november 2022 18:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Yes koeken
Nou dat is lekker, ja dat is zeker lekker
Oudbruin gewoon bij de juppoquote:Op woensdag 2 november 2022 15:05 schreef Nober het volgende:
Spa fruit
Heineken oud bruin
[ afbeelding ]
Die hebben ze nog gewoon bij de AH? (En bij Jumbo ook zie ik)quote:
Deze liggen nog hier bij de lokale AH volgens mij, online zie ik ze niet in het assortiment bij de AHquote:Op woensdag 2 november 2022 19:57 schreef eudaemonia het volgende:
Zo te zien nog wel online te krijgen maar de Enrico chips hebben ze hier onlangs uit de schappen van de Jumbo gehaald, en daar ben ik best wel sad om![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet ik gewoon niet meer bij de Jumbo komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |