Zeker. Al mag het geen Uncle Bens meer heten want is rasiest. Heet nu Easy chicken tonight.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:54 schreef sirdanilot het volgende:
Bestaan die potjes Chicken Tonight nog dat was vroeger wel echt mijn guilty pleasure. Lekker makkelijk gewoon kippie bakken huppekee die meuk uit die pot erbij en klaar.
Ja zijn er nog, staan alleen wel ergens weggemoffeld onderin een schap (bij de AH iig)quote:Op woensdag 2 november 2022 14:54 schreef sirdanilot het volgende:
Bestaan die potjes Chicken Tonight nog dat was vroeger wel echt mijn guilty pleasure. Lekker makkelijk gewoon kippie bakken huppekee die meuk uit die pot erbij en klaar.
Kakastong..quote:Op woensdag 2 november 2022 15:09 schreef christmastsunami het volgende:
Van die zoute gedroogde pruimen, smaakte een beetje zoals drop, ik weet niet meer hoe het heet. En of het pruimen waren. Surinaams of antilliaans snoep ofzo.
Kaaskanks.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:07 schreef junkiesietze het volgende:
Ik miste ook altijd de Kaasknaks, maar die zijn er gelukkig weer
Chinese pruimen heten die. Inderdaad heel populair in het Surinaamse. Nog goed te krijgen bij toko's, zoek op chenpi mei of mei yuan.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:09 schreef christmastsunami het volgende:
Van die zoute gedroogde pruimen, smaakte een beetje zoals drop, ik weet niet meer hoe het heet. En of het pruimen waren. Surinaams of antilliaans snoep ofzo.
Oewja, nu ik het plaatje zie weet ik het weer. Die ga ik weer eens meenemen.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:10 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Kakastong..
In elke toko gewoon te verkrijgen in groot en klein
Lijken net dode vogelspinnen.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:14 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Oewja, nu ik het plaatje zie weet ik het weer. Die ga ik weer eens meenemen.
Lekker sabbelen.
[ afbeelding ]
Dag Freddddquote:Op woensdag 2 november 2022 18:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Yes koeken
Nou dat is lekker, ja dat is zeker lekker
quote:Op woensdag 2 november 2022 16:55 schreef Molo het volgende:
Verkade butterscotch chocolade, al jaren niet meer gezien en dat spul is heerlijk
Volgens mij heeft het kruidvat dit nogquote:Op woensdag 2 november 2022 16:55 schreef Molo het volgende:
Verkade butterscotch chocolade, al jaren niet meer gezien en dat spul is heerlijk
Kruidvat!quote:Op woensdag 2 november 2022 16:55 schreef Molo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |