Die vind ik zo vies. Met zo grote groep kan je dat nooit tegelijk eten. Voordat de laatste warm is is de eerste al weer koud.quote:
Valt Maddy opeens ook op.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:26 schreef puzziepie het volgende:
Die vliegen ook overal![]()
[ afbeelding ]
Eens, maar die keuken is ook niet gemaakt voor meer dan 30 mensenquote:Op woensdag 2 november 2022 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vind ik zo vies. Met zo grote groep kan je dat nooit tegelijk eten. Voordat de laatste warm is is de eerste al weer koud.
Ze gaan het nu op 600 proberen. Volgens mij gaat er iets niet goed 🤣quote:Op woensdag 2 november 2022 13:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens, maar die keuken is ook niet gemaakt voor meer dan 30 mensen
De verpakking hoort bol te staan.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan het nu op 600 proberen. Volgens mij gaat er iets niet goed 🤣
In de magnetron bedoel je?quote:Op woensdag 2 november 2022 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan het nu op 600 proberen. Volgens mij gaat er iets niet goed 🤣
Ja, de magnetron. Snap het niet staat altijd wel op de verpakking hoe warm het moet zijn en hoelang het er in moet.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In de magnetron bedoel je?
Ik heb er geen , ook geen verstand van
quote:Op woensdag 2 november 2022 13:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
GJ heeft ook wel de nodige issues, nu weer overstuur omdat zijn Allies niet geloofd dat hij op Ima heeft gestemd. Ze vertrouwd hem niet op zijn woord
Die hadden ze vanmorgen uit de vriezer moeten halenquote:Op woensdag 2 november 2022 13:29 schreef puzziepie het volgende:
Ook lekker handig dat ze bevroren zijn
Tocht triest, vent van 39 die zo reageert op een grietje van 20 over op wie hij heeft gestemd. Mag hij toch wel zelf bepalen neem ik aanquote:Op woensdag 2 november 2022 13:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat hij zich zo laat bepalen vind ik ook wel bedenkelijk
Lijkt mij ook, GJ is echt veranderd en niet positiefquote:Op woensdag 2 november 2022 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tocht triest, vent van 39 die zo reageert op een grietje van 20 over op wie hij heeft gestemd. Mag hij toch wel zelf bepalen neem ik aan
maakt geen zak uit bevroren of niet, zie wat FF zeiquote:Op woensdag 2 november 2022 13:29 schreef puzziepie het volgende:
Ook lekker handig dat ze bevroren zijn
Die "verliefdheid" doet hem geen goedquote:Op woensdag 2 november 2022 13:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, GJ is echt veranderd en niet positief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |