Ken ikquote:Op woensdag 2 november 2022 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die hem nog niet kennen:
Mja, toen klopten de harten van jonge mannen nog wel voor haar.quote:
zappquote:Op woensdag 2 november 2022 14:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat is een grote brand. Het pand van mijn schoonzoon zijn werk zit er naast. Live op tv West nu
En toevallig heeft SF laminaat besteld gisteren bij dat bedrijf wat in brand staat, voor de klant. Nou, die moet op zoek naar ander.quote:
Hmm das balen, maar goed dat het nog niet geleverd is danquote:Op woensdag 2 november 2022 14:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En toevallig heeft SF laminaat besteld gisteren bij dat bedrijf wat in brand staat, voor de klant. Nou, die moet op zoek naar ander.
Wij zongen op straat altijd meequote:Op woensdag 2 november 2022 13:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja, toen klopten de harten van jonge mannen nog wel voor haar.
60 jaar later valt het wat tegen
[ afbeelding ]
Ja wie kent ze nietquote:Op woensdag 2 november 2022 14:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij zongen op straat altijd mee
"Brigitte Bardot, Bardot....Die heeft ze niet zo maar ZO"
quote:Op woensdag 2 november 2022 14:38 schreef mario390 het volgende:
in polse land hebben ze en
en nederlanden bank zit altijd
in de reklame
Geen idee wat daar staatquote:
De nieuwe Grumpy catquote:
Moest alweer lachen bij het bekijkenquote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 14:49 schreef oma-Nijn het volgende:
De Jumbo voetbalreclame ook al weer van de buis
Die hebben we hier ookquote:Op woensdag 2 november 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
en bank heet daat nat. nederlanden bank
zo kijkt ook de kater van liesequote:Op woensdag 2 november 2022 14:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Moest alweer lachen bij het bekijken
Of we gaan of gaan niet maar als we dan gaan dan niet dit gezwetsquote:Op woensdag 2 november 2022 14:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Dan neem ik Liese er wel bijquote:
Dat lijkt me terechtquote:Op woensdag 2 november 2022 14:49 schreef oma-Nijn het volgende:
OK die is meer van verzekeringenquote:Op woensdag 2 november 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
en bank heet daat nat. nederlanden bank
Daar word ik dan weer wat depressief vanquote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar word ik dan weer wat depressief van
[ afbeelding ]![]()
![]()
Word er een beetje flauw van. Want dat gaat de mensen redden...quote:
Dan hadden ze helemaal niet moeten gaan.quote:
+1quote:Op woensdag 2 november 2022 14:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan hadden ze helemaal niet moeten gaan.
Dat beest is het al...Erg gezond ziet dat beest er niet uit.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar word ik dan weer wat depressief van
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is een film toch?quote:
Yep, ooit wel gezienquote:
Ik zal geen spoilers doenquote:
en pastorquote:Op woensdag 2 november 2022 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, ooit wel gezien![]()
Ik weet dan wel niet wat een pfarrer is maar een Critter ken ik wel
Want niet katholiek
Yes ondertussen weet ik hetquote:
Neequote:
Ja he, dat heb ik ook. Een sessie van half uur/3 kwartier is wel de max qua spanningsboogquote:Op woensdag 2 november 2022 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
Wat kan je gaar worden van lang op teams moeten praten
Dat heeft hij weer goed geregeld.quote:
Rip Hammie de Hamsterquote:Op woensdag 2 november 2022 16:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Ach..heb ik zo nog een begrafenis.
Paradox, de hamster van oudste kleinzoon hebben ze in moeten laten slapen. Kost ook nog Ī50,-
2,5 jaar is hij geworden. Dat is redelijk.
Deze was ruim 2 uur waarbij ik mocht uitleggenquote:Op woensdag 2 november 2022 15:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja he, dat heb ik ook. Een sessie van half uur/3 kwartier is wel de max qua spanningsboog
Ai 2 uur, dan doe ik soms alsof er wordt aangebeld zodat ik ff snel naar de wc kanquote:Op woensdag 2 november 2022 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze was ruim 2 uur waarbij ik mocht uitleggen
Na een half uur was ik ook wel klaar ja
Oh, ik ben lomp genoeg om gewoon te zeggen dat ik even naar de wc moet of wat drinken wil pakkenquote:Op woensdag 2 november 2022 16:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ai 2 uur, dan doe ik soms alsof er wordt aangebeld zodat ik ff snel naar de wc kan
Hoeveel zijn er nog over anders gaat het een duur dingetje worden.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Paradox, de hamster van oudste kleinzoon hebben ze in moeten laten slapen. Kost ook nog Ī50,-
Nulquote:Op woensdag 2 november 2022 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er nog over anders gaat het een duur dingetje worden.
Een megabal in zijn nek. Ze worden ongeveer 3. Dochterlief zag het niet zitten om er foto's van te laten maken of opensnijden. Dus voordat ze er echt ziek van zou worden, dan maar een spuitje.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rip Hammie de Hamster [ afbeelding ]
Hoor je niet vaak, dat ze een hamster in laten slapen.. wat had die dan?
Pfffff....quote:
Ze is oud en mooier dan dit gedrochtquote:Op woensdag 2 november 2022 13:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja, toen klopten de harten van jonge mannen nog wel voor haar.
60 jaar later valt het wat tegen
[ afbeelding ]
Ah dat is wel sneu.. Kost idd hoop geld, eigenlijk een best bedrag om een hamster te laten in slapen..quote:Op woensdag 2 november 2022 16:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een megabal in zijn nek. Ze worden ongeveer 3. Dochterlief zag het niet zitten om er foto's van te laten maken of opensnijden. Dus voordat ze er echt ziek van zou worden, dan maar een spuitje.
Maar wat een geld
Jaquote:Op woensdag 2 november 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel sneu.. Kost idd hoop geld, eigenlijk vind een best bedrag om een hamster te laten in slapen..
Ze hadden al 1 keer verloren natuurlijkquote:
Dat is iets voor kinderen toch?quote:
Zijn dat niet huisdieren die niet nat mogen wordenquote:
ja preciesquote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 16:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik denk dat er een boel door de plee gaan of op straat gezet worden. Wees wijs met huisdierenquote:Op woensdag 2 november 2022 17:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook ervaring met hamsters. We hebben er drie gehad en alledrie vroegtijdig in moeten laten slapen i.v.m. gezwellen/kanker. Ik postte destijds mee op een hamsterforum en het komt echt heel veel voor bij hamsters. En ze worden al niet zo oud. Ik snap niet dat dierenartsen geen aangepaste prijzen aanhouden. Er zullen best mensen zijn die dat bedrag er niet voor over hebben en daarom niet naar de dierenarts gaan met zo'n klein ziek beestje.
Ja ik denk het ook.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat er een boel door de plee gaan of op straat gezet worden. Wees wijs met huisdieren
Kinderen geen huisdieren geven. Het is geen speelgoedquote:
Helemaal mee eens. M'n ouders wilden zelf nooit huisdieren, maar ik zeurde er altijd om. Ze protesteerden wel, maar uiteindelijk hadden we cavia's, daarna kwamen er hamsters en daarna ook nog enkele parkietjes gehad. En toen ik wat ouder was ook nog een hondje die bij iemand weg moest en die m'n ouders liefdevol in huis namen. Maar ik moest wel altijd zelf de kooien verschonen, logisch ook.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Kinderen geen huisdieren geven. Het is geen speelgoed
Dat had ik met rattenquote:Op woensdag 2 november 2022 17:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook ervaring met hamsters. We hebben er drie gehad en alledrie vroegtijdig in moeten laten slapen i.v.m. gezwellen/kanker. Ik postte destijds mee op een hamsterforum en het komt echt heel veel voor bij hamsters. En ze worden al niet zo oud. Ik snap niet dat dierenartsen geen aangepaste prijzen aanhouden. Er zullen best mensen zijn die dat bedrag er niet voor over hebben en daarom niet naar de dierenarts gaan met zo'n klein ziek beestje.
En hoe zijn die aan hun einde gekomen?quote:
Uiteindelijk vrij snel een spuitje door de dierenarts. Ik laat geen dieren lijden.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
En hoe zijn die aan hun einde gekomen?
Jesusquote:Op woensdag 2 november 2022 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Uiteindelijk vrij snel een spuitje door de dierenarts. Ik laat geen dieren lijden.
Toch wel gek, lijkt wel of al die dieren teveel doorgefokt worden ofzo.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Vol met kanker. Is ook wel bekend bij vooral ratten.
Geen idéé ik vermeid ratten liever en strooi gif als het moetquote:
Ratten?quote:Op woensdag 2 november 2022 18:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Toch wel gek, lijkt wel of al die dieren teveel doorgefokt worden ofzo.
Veel worden gebruikt in laboratoria. Dat is mij verteld door de dierenarts.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Toch wel gek, lijkt wel of al die dieren teveel doorgefokt worden ofzo.
Ratten zijn geweldigquote:Op woensdag 2 november 2022 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé ik vermeid ratten liever en strooi gif als het moet
Ja dat klopt. Ratten zijn best slim en hebben een afweer systeem om te overleven. Net als ongedierte als kakkerlakken. Die overleven een atoom oorlog.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Veel worden gebruikt in laboratoria. Dat is mij verteld door de dierenarts.
Tamme ratjes ja en hamsters.quote:
Ze mankeren heel vaak wel wat idd. Triest gedoe wel.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Tamme ratjes ja en hamsters.
Honden ook natuurlijk, veel huisdieren die doorgefokt worden. Volgens mij is een vuilnisbakkenras nog het sterkst.
Je kan me echt niet vertellen dat ratten doorgefokt zijnquote:Op woensdag 2 november 2022 18:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze mankeren heel vaak wel wat idd. Triest gedoe wel.
Nee honden.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan me echt niet vertellen dat ratten doorgefokt zijn
Ja ook varkens. Die zijn anatomisch het meest als mensen. Qua intelligentie ookquote:Op woensdag 2 november 2022 18:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee honden.
Ratten zijn gebruikt als proefdieren.
Dolfijnen zijn blijkbaar ook heel intelligent.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ook varkens. Die zijn anatomisch het meest als mensen. Qua intelligentie ook
Die zijn ook misbruikt en nog steedsquote:Op woensdag 2 november 2022 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Dolfijnen zijn blijkbaar ook heel intelligent.
Dolfijnen?quote:Op woensdag 2 november 2022 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn ook misbruikt en nog steeds
Ja niet alleen dat ze misbruikt worden als lief en in een aquarium. In oorlog ingezetquote:
Mensen zijn wreed...quote:Op woensdag 2 november 2022 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja niet alleen dat ze misbruikt worden als lief en in een aquarium. In oorlog ingezet
Natuur is wreed. Elk dier moet eten. Maar de mens is inmiddels met zoveel dat we de meest moordende idioten op deze rots zijnquote:
Jep. Dieren vreten gewoon, omdat ze moeten. Mensen ook, maar een klein deel vreet meer dan ze nodig hebben.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Natuur is wreed. Elk dier moet eten. Maar de mens is inmiddels met zoveel dat we de meest moordende idioten op deze rots zijn
Ja de mensen. Ik eet geen vlees 4/5 dagen. Maar dan ga ik wel losquote:Op woensdag 2 november 2022 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep. Dieren vreten gewoon, omdat ze moeten. Mensen ook, maar een klein deel vreet meer dan ze nodig hebben.
Ik at elke dag vlees, maar tegenwoordig idd niet elke dag meer.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de mensen. Ik eet geen vlees 4/5 dagen. Maar dan ga ik wel los
Ik ga naar de slager soms voor goed vleesquote:Op woensdag 2 november 2022 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik at elke dag vlees, maar tegenwoordig idd niet elke dag meer.
En soms voor slecht vlees?quote:Op woensdag 2 november 2022 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga naar de slager soms voor goed vlees
Haha grapjasquote:
Ja, daar vind je het beste vleesquote:Op woensdag 2 november 2022 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga naar de slager soms voor goed vlees
Nou dat is me dan wel wat euro's waard qua kwaliteitquote:
Ik snap niet zo goed waarom je me denkt onderuit wilt te halen, ik heb het regelmatig gemeldquote:
Waarom zou ik je onderuit willen halen door dat ... ? Ik kom nooit bij de slager ...quote:Op woensdag 2 november 2022 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je me denkt onderuit wilt te halen, ik heb het regelmatig gemeld
Goed zoquote:Op woensdag 2 november 2022 19:02 schreef mario390 het volgende:
deze 2 avonden 130 misratene kutjongen
vastgenommen
in linzquote:Op woensdag 2 november 2022 19:02 schreef mario390 het volgende:
deze 2 avonden 130 misratene kutjongen
vastgenommen
Nou je sneert behoorlijkquote:Op woensdag 2 november 2022 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom zou ik je onderuit willen halen door dat ... ? Ik kom nooit bij de slager ...
Ja lijkt me ook.quote:
Vorkje prikkenquote:
Zo noemde jij hem jaquote:
Waarom noemde jij hem eigenlijk zo?quote:
Pullup postte net nog een liedje over dinsdagquote:Op woensdag 2 november 2022 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
Is bij jullie je gevoel voor tijd ook zo kapot?
Maar dat was Goodbye Ruby Tuesday dus dan klopt ie weerquote:Op woensdag 2 november 2022 21:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Pullup postte net nog een liedje over dinsdag
Dan is dit mijn liedjequote:Op woensdag 2 november 2022 21:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Pullup postte net nog een liedje over dinsdag
De maand lukt nog net.quote:
Haha ja wel een beetje eens, deze avond lijkt lang te duren. Het was ook al vroeg donkerquote:Op woensdag 2 november 2022 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De maand lukt nog net.
Dacht alleen dat het na 11en was al
Weer de dagen dat je in het donker kan weggaan en thuiskomenquote:Op woensdag 2 november 2022 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja wel een beetje eens, deze avond lijkt lang te duren. Het was ook al vroeg donker
Is het ook.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De maand lukt nog net.
Mooi zoquote:Op woensdag 2 november 2022 21:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
aich bleiburg gisteren in slow. verloren
vandaag in kro. 3:0 gewonnen
Heb hier de klok in de kamer nog niet terug gezet. Vergis mij ook steeds. Moet eerst de trap uit de schuur pakken anders kan ik er niet bjj.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De maand lukt nog net.
Ik ook zie het netquote:Op woensdag 2 november 2022 22:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
tor in mailand![]()
ik kijk konferenz
Ibra siquote:Op woensdag 2 november 2022 22:17 schreef mario390 het volgende:
deze schwed . idiot is ook in stadion
Theo ... afgeslacht als een beestquote:Op woensdag 2 november 2022 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Opdat hij maar nooit vergeten wordt.![]()
Ja jammer , maar Europa League is ook leukquote:Op woensdag 2 november 2022 22:25 schreef mario390 het volgende:
dat is nu weer de realität vor salzburg
maar ze zijn te schwach
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Deisyy op 03-11-2022 09:26:59 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Sorry Puz Maar dit moet je zien.alles klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Deisyy op 03-11-2022 09:25:32 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zou het?quote:Op donderdag 3 november 2022 06:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Volgens mij probeert FF iets duidelijk te maken
Ik kijk een filmquote:Op donderdag 3 november 2022 06:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Volgens mij probeert FF iets duidelijk te maken
Die moet dood, dat zie je zoquote:
[ Bericht 38% gewijzigd door Deisyy op 03-11-2022 09:26:16 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Wat een skatsje.Ik zit in moord modus.quote:Op donderdag 3 november 2022 06:10 schreef pullup het volgende:
Ik zit nog even op dit niveau om wakker te worden FF
[ afbeelding ]
Oh Noesquote:Op donderdag 3 november 2022 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een skatsje.Ik zit in moord modus.
Ook doodquote:
Hulloquote:Op donderdag 3 november 2022 06:14 schreef tonja het volgende:
Ik heb nog een paar zwanen hier. (Samenwerking met een internet vriendin)
Môgge
Tonjaa.quote:Op donderdag 3 november 2022 06:14 schreef tonja het volgende:
Ik heb nog een paar zwanen hier. (Samenwerking met een internet vriendin)
Môgge
21 november,Waarom weet ik dit.quote:Op donderdag 3 november 2022 06:15 schreef pullup het volgende:
Wanneer begint dat WK voetbal eigenlijk. Ik ben het nu al wel zat
quote:Op donderdag 3 november 2022 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
21 november,Waarom weet ik dit.![]()
Is dit een of andere remake?quote:
Lekker lang duurt maar even.quote:
De kenners hebben dat beaamd.quote:
Hmmquote:Op donderdag 3 november 2022 06:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De kenners hebben dat beaamd.![]()
1997
De remake van Papiion vond ik ook prima,quote:Op donderdag 3 november 2022 06:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm
Het zal wel nodig zijn geweest
Lol daar wist ik ook niets vanquote:Op donderdag 3 november 2022 06:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De remake van Papiion vond ik ook prima,
Het verhaal blijft staan.quote:
Het verhaak overspande wel wat decades ook geloof ikquote:
Knip je het in tweeën en laat je de latere scenes door de oude Dustin spelenquote:Op donderdag 3 november 2022 06:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Het verhaak overspande wel wat decades ook geloof ik
Was wel mooi dat ik door een purist werd aangevallen de originele versie niet keek.quote:Op donderdag 3 november 2022 06:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Knip je het in tweeën en laat je de latere scenes door de oude Dustin spelen
Keek hij de originele versie niet?quote:Op donderdag 3 november 2022 06:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was wel mooi dat ik door een purist werd aangevallen de originele versie niet keek.
Andersom.quote:Op donderdag 3 november 2022 06:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Keek hij de originele versie niet?
Owquote:
Het is wel een goede film.quote:Op donderdag 3 november 2022 06:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow![]()
Nou moet zeggen dat ik er niet speciaal voor naar zou zoeken ook.
Overbodig is overbodig
Ongetwijfeld met dat verhaalquote:
wat ik nu kijk is echt heftigquote:Op donderdag 3 november 2022 06:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ongetwijfeld met dat verhaalmaar dan kijk ik liever wat nieuws
Poehquote:
Wat een kutfoto's. Schrijf gewoon wat je dwarszit.quote:
Dit dus. Geen fijne manier om rustig wakker te worden met een bakkie koffie.quote:Op donderdag 3 november 2022 08:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat een kutfoto's. Schrijf gewoon wat je dwarszit.
Deisyy aan het ontbijt die jouw plaatjes bekijkt:quote:Op donderdag 3 november 2022 05:26 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal maar MOD zijn.
quote:Op donderdag 3 november 2022 09:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deisyy aan het ontbijt die jouw plaatjes bekijkt:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 november 2022 09:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deisyy aan het ontbijt die jouw plaatjes bekijkt:
[ afbeelding ]
Slapen waar je ook ligt.quote:
Wat een heftige film.quote:
WO I loopgravenoorlog over Duitse jongentjes die naar het front gaan .. mooi en sober gefilmd , met mooie beeldenquote:
ah ok. tnx,quote:Op donderdag 3 november 2022 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
WO I loopgravenoorlog over Duitse jongentjes die naar het front gaan .. mooi en sober gefilmd , met mooie beelden
Dit hou ik wel even bij.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:25 schreef Paul het volgende:
denk dat @:freshfruit hier live verslag van gaat doen
Burgemeester Halsema verplaatst demonstratie met omstreden spreker Icke naar Museumplein
Nee broer.quote:
Beter in de Noordzee ergensquote:Op donderdag 3 november 2022 11:25 schreef Paul het volgende:
denk dat @:freshfruit hier live verslag van gaat doen
Burgemeester Halsema verplaatst demonstratie met omstreden spreker Icke naar Museumplein
Goed planquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |