Ken ikquote:Op woensdag 2 november 2022 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die hem nog niet kennen:
Mja, toen klopten de harten van jonge mannen nog wel voor haar.quote:
zappquote:Op woensdag 2 november 2022 14:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat is een grote brand. Het pand van mijn schoonzoon zijn werk zit er naast. Live op tv West nu
En toevallig heeft SF laminaat besteld gisteren bij dat bedrijf wat in brand staat, voor de klant. Nou, die moet op zoek naar ander.quote:
Hmm das balen, maar goed dat het nog niet geleverd is danquote:Op woensdag 2 november 2022 14:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En toevallig heeft SF laminaat besteld gisteren bij dat bedrijf wat in brand staat, voor de klant. Nou, die moet op zoek naar ander.
Wij zongen op straat altijd meequote:Op woensdag 2 november 2022 13:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja, toen klopten de harten van jonge mannen nog wel voor haar.
60 jaar later valt het wat tegen
[ afbeelding ]
Ja wie kent ze nietquote:Op woensdag 2 november 2022 14:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij zongen op straat altijd mee
"Brigitte Bardot, Bardot....Die heeft ze niet zo maar ZO"
quote:Op woensdag 2 november 2022 14:38 schreef mario390 het volgende:
in polse land hebben ze en
en nederlanden bank zit altijd
in de reklame
Geen idee wat daar staatquote:
De nieuwe Grumpy catquote:
Moest alweer lachen bij het bekijkenquote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 14:49 schreef oma-Nijn het volgende:
De Jumbo voetbalreclame ook al weer van de buis
Die hebben we hier ookquote:Op woensdag 2 november 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
en bank heet daat nat. nederlanden bank
zo kijkt ook de kater van liesequote:Op woensdag 2 november 2022 14:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Moest alweer lachen bij het bekijken
Of we gaan of gaan niet maar als we dan gaan dan niet dit gezwetsquote:Op woensdag 2 november 2022 14:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Dan neem ik Liese er wel bijquote:
Dat lijkt me terechtquote:Op woensdag 2 november 2022 14:49 schreef oma-Nijn het volgende:
OK die is meer van verzekeringenquote:Op woensdag 2 november 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
en bank heet daat nat. nederlanden bank
Daar word ik dan weer wat depressief vanquote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar word ik dan weer wat depressief van
[ afbeelding ]![]()
![]()
Word er een beetje flauw van. Want dat gaat de mensen redden...quote:
Dan hadden ze helemaal niet moeten gaan.quote:
+1quote:Op woensdag 2 november 2022 14:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan hadden ze helemaal niet moeten gaan.
Dat beest is het al...Erg gezond ziet dat beest er niet uit.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar word ik dan weer wat depressief van
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is een film toch?quote:
Yep, ooit wel gezienquote:
Ik zal geen spoilers doenquote:
en pastorquote:Op woensdag 2 november 2022 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, ooit wel gezien![]()
Ik weet dan wel niet wat een pfarrer is maar een Critter ken ik wel
Want niet katholiek
Yes ondertussen weet ik hetquote:
Neequote:
Ja he, dat heb ik ook. Een sessie van half uur/3 kwartier is wel de max qua spanningsboogquote:Op woensdag 2 november 2022 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
Wat kan je gaar worden van lang op teams moeten praten
Dat heeft hij weer goed geregeld.quote:
Rip Hammie de Hamsterquote:Op woensdag 2 november 2022 16:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Ach..heb ik zo nog een begrafenis.
Paradox, de hamster van oudste kleinzoon hebben ze in moeten laten slapen. Kost ook nog ¤50,-
2,5 jaar is hij geworden. Dat is redelijk.
Deze was ruim 2 uur waarbij ik mocht uitleggenquote:Op woensdag 2 november 2022 15:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja he, dat heb ik ook. Een sessie van half uur/3 kwartier is wel de max qua spanningsboog
Ai 2 uur, dan doe ik soms alsof er wordt aangebeld zodat ik ff snel naar de wc kanquote:Op woensdag 2 november 2022 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze was ruim 2 uur waarbij ik mocht uitleggen
Na een half uur was ik ook wel klaar ja
Oh, ik ben lomp genoeg om gewoon te zeggen dat ik even naar de wc moet of wat drinken wil pakkenquote:Op woensdag 2 november 2022 16:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ai 2 uur, dan doe ik soms alsof er wordt aangebeld zodat ik ff snel naar de wc kan
Hoeveel zijn er nog over anders gaat het een duur dingetje worden.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Ach..heb ik zo nog een begrafenis.
Paradox, de hamster van oudste kleinzoon hebben ze in moeten laten slapen. Kost ook nog ¤50,-
2,5 jaar is hij geworden. Dat is redelijk.
Nulquote:Op woensdag 2 november 2022 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er nog over anders gaat het een duur dingetje worden.
Een megabal in zijn nek. Ze worden ongeveer 3. Dochterlief zag het niet zitten om er foto's van te laten maken of opensnijden. Dus voordat ze er echt ziek van zou worden, dan maar een spuitje.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rip Hammie de Hamster [ afbeelding ]
Hoor je niet vaak, dat ze een hamster in laten slapen.. wat had die dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |