Sorry heb even de quote gemist.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar is dat erg? Mensen mogen toch weten dat iemand zich terugtrekt?
Rupie eruit gooienquote:Op woensdag 2 november 2022 10:19 schreef Sestra666 het volgende:
jeff heeft een aantal verrassingen in petto, daar lul je 10 jaar later nog over![]()
nou, ben benieuwd
Doe maarquote:Op woensdag 2 november 2022 10:19 schreef greysbones het volgende:
zoe in de stress ze heeft niks om aan te trekken
quote:Op woensdag 2 november 2022 10:20 schreef mario390 het volgende:
chaos gaat blijven , het moet jemand
met en harde hand zijn de managt
en de niet altijd jankt zo als madi
Dat zou wel goed zijn voor een keer. Maar denk niet dat dat gaat werken.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:20 schreef mario390 het volgende:
als er iemand met een harde hand zou managenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:20 schreef mario390 het volgende:
Maar wij willen wel dat dat daar gaat gebeurenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er iemand met een harde hand zou managen
dan krijg je een revolutie
nog meer chaos
jij wilt toch ook niet dat iemand alles voor je bepaalt
Het verwonderd mij iedere keer weer dat ze zich op doffen.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:21 schreef mikekomen het volgende:
Z
[..]
Ze denken dat ze alleen met dit soort dingen te zien zijn op tv
maar ik zit niet binnen somigen had ik al enquote:Op woensdag 2 november 2022 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er iemand met een harde hand zou managen
dan krijg je een revolutie
nog meer chaos
jij wilt toch ook niet dat iemand alles voor je bepaalt
dan gaat de halve COS over de pisquote:Op woensdag 2 november 2022 10:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar wij willen wel dat dat daar gaat gebeuren
Dan zal Imaddidin wel winnen zodat Jeff zijn coup kan plegen en de koelkast leeg kan vretenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar wij willen wel dat dat daar gaat gebeuren
Revolutiequote:Op woensdag 2 november 2022 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan gaat de halve COS over de pis
waarom moet daarbinnen dan wel alles heel streng?quote:Op woensdag 2 november 2022 10:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ik zit niet binnen somigen had ik al en
slag gegeven
zo koppen hoe rubem of naditr welquote:Op woensdag 2 november 2022 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom moet daarbinnen dan wel alles heel streng?
en slaan mag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |