Er is maar een iemand goed in Jeff zijn ogen en dat is Jeffquote:Op woensdag 2 november 2022 08:23 schreef engine het volgende:
Gert Jan staat niet stabiel in het leven. Het is niet voor niks een oud gokverslaafde.
Jeff begint heel zuur te worden. Babette moet hij ook niet meer.
Voor iemand die zegt van kort en krachtig te houden blijft hij lang doorzeiken die Jeff 🤣🤣🤣quote:Op woensdag 2 november 2022 08:24 schreef engine het volgende:
We zijn genaaid!
Babette mag je nooit meer vertrouwen.
Benieuwd of dat nog zo is na de aanval van Esther die straks komtquote:Op woensdag 2 november 2022 08:24 schreef juul. het volgende:
Wat? Babs en Leila spreken net af dat ze op Jef gaan![]()
Hij wordt steeds extremer. Gistermiddag klonk het nog lief.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor iemand die zegt van kort en krachtig te houden blijft hij lang doorzeiken die Jeff 🤣🤣🤣
Wat zegt ze. Ik luister stream 1quote:Op woensdag 2 november 2022 08:26 schreef Frummelie het volgende:
Ooh jeee... dit gaat fout... babette is ook een rat hoor..
Ik vertrouw hem voor geen meter.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:28 schreef engine het volgende:
[..]
Hij wordt steeds extremer. Gistermiddag klonk het nog lief.
Ze heeft iedereen verteld dat Esther manager af is... en de stemmen van Esther naar Jeffrey gaan... dus nu worden er weer stemmen geronseld voor Ima... volgens Jeffrey hoor...quote:
Ik had ook net gewisseldquote:Op woensdag 2 november 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
Over naar stream 2. Daar vertouwen ze imadjn nit. Hij is met een charmoffensief begonnen zegt Janet. Normaal,praat hij nooit tegenmij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |