Er zijn zelfs filmpjes van en er waren ergere uitsprakenquote:
damn gemist!quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn zelfs filmpjes van en er waren ergere uitspraken
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:48 schreef HappyCharly het volgende:
Zouden al die anderen (op Rupert enzo na) nou echt zo pro Ima zijn of gewoon anti Jeff?
Dat laatstequote:Op dinsdag 1 november 2022 23:48 schreef HappyCharly het volgende:
Zouden al die anderen (op Rupert enzo na) nou echt zo pro Ima zijn of gewoon anti Jeff?
Dat denk ik ook. Ik weet dat er een stukje tactiek achter zit maar Jasper vind het ook wel leuk om met Wanda te praten.quote:
Oh vanmiddag wilde ze wel weer op Jeff, toch weer terug?quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat laatste
Marciano vooral die anderen daar in mee trekt
Kim k wilde wel op Jeff
Maar Marciano verzint van alles om haar weer naar Ima te turnen
quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik weet dat er een stukje tactiek achter zit maar Jasper vind het ook wel leuk om met Wanda te praten.
Mag niet hè van Cianoquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh vanmiddag wilde ze wel weer op Jeff, toch weer terug?
Bedankt nog.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac kan er niks aan doen dat hij de kleur van de kast heeft..
quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac kan er niks aan doen dat hij de kleur van de kast heeft..
Nee Jeffquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:53 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff telt Isaac mee. Maar Isaac ging op Ima toch?
Wanda's stem is belangrijk nuquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:54 schreef mario390 het volgende:
dit kutregie
wanda wanda wanda![]()
15 andere zitten nog even
bij de tafel
Ik weet niet anders als Jeffquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij zei toch eerder tegen een groepje dat hij op Ima ging?
Die vertrouw ik zover ik hem kan gooien.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:56 schreef greysbones het volgende:
Voor zover je Isaac kunt vertrouwen
Niet ver dusquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die vertrouw ik zover ik hem kan gooien.
Gewoon wakker blijven.quote:
Nou ja zeg.quote:
quote:
is me egal hoe manager werdquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Neehee, opletten Mario!
Haar stem voor de manager.
Jeff probeert iedereen over te halen om op hem te stemmen. Dat is de samenvatting van vandaag.quote:
Mijn jurkje ligt al klaar.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat tijdstip gaf Maddy vanochtend door incl nette kleding
Zal voor de zekerheid de wekker wel zettenquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat tijdstip gaf Maddy vanochtend door incl nette kleding
Heel veel.quote:
Er mist een fles ranjaquote:
I dunnowquote:Op woensdag 2 november 2022 00:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Heb hier al 2x gevraagd wie die siroop heeft gejat
Lekker slipe.quote:
Oh jee je weet wel hoe het daar gaat hèquote:Op woensdag 2 november 2022 00:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Zal voor de zekerheid de wekker wel zetten
Er mist een fles ranjaquote:Op woensdag 2 november 2022 00:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er mist een fles ranja
Ze zijn zelfs op zoek geweest
De afloop was wat onduidelijk
De verdenking is nog steeds Ima
Naja liever een paar uur te vroeg dan net te laatquote:Op woensdag 2 november 2022 00:03 schreef juul. het volgende:
[..]
Oh jee je weet wel hoe het daar gaat hè
Hendrik is er ook nog.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoop dat de uitslag echt pas om 12 uur komt.. anders mis ik het.. en geen filmpjes..
Hij komt er mee weg ook nog.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:08 schreef HappyCharly het volgende:
Ik begrijp niks van Isaac. Nu zit ie weer tips te geven aan Ima. Wat doet die man toch..
quote:
Ik vind het meer zijn holmaatje.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:14 schreef Sestra666 het volgende:
ima is net zo'n schoothondje van roepert... zit aan de voet
Moge duidelijk zijn. Het is allemaal niet zo heel moeilijk en spannend.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
Eigenlijk denk ik dat het niet spannend wordt morgen. Jeffrey is een target voor de eliminatieproef en de febo wilt echt wel een Jeffrey in het programma houden dus de volgende manager is Jeffrey.
Dat mag je niet meer zeggen.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het meer zijn holmaatje.
Echt hèquote:Op woensdag 2 november 2022 00:14 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2022 00:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Echt hè![]()
Ach mocht Ima winnen ben ik ook wel benieuwd hoe die twee het gaan doen
Ik noem geen namen maar dit kan homofobisch overkomen in sommige ogen.quote:
Waar heeft Ima leiderskwaliteiten laten zien?quote:Op woensdag 2 november 2022 00:14 schreef Sestra666 het volgende:
hij zegt soms wel goeie dingen, maar de helft versta je niet en dat is balenquote:Op woensdag 2 november 2022 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar heeft Ima leiderskwaliteiten laten zien?
Hij is gewoon de puppet van Rupi
Het mooiste is dat alles onder voorbehoud is bij hun.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar heeft Ima leiderskwaliteiten laten zien?
Hij is gewoon de puppet van Rupi
Uiteindelijk schuiven ze toch alles richting hun eigen groepje. Niks groepsbelang.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mooiste is dat alles onder voorbehoud is bij hun.
Dan is dat maar zo. Ik heb een broertje dood aan deugers. Punt.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik noem geen namen maar dit kan homofobisch overkomen in sommige ogen.
In feite zou het dan wel goed zijn dat ze winnen.Dat gaat dan niet lang duren.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteindelijk schuiven ze toch alles richting hun eigen groepje. Niks groepsbelang.
Kan een manager afgezet worden? Lijkt me wel tof ..quote:Op woensdag 2 november 2022 00:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In feite zou het dan wel goed zijn dat ze winnen.Dat gaat dan niet lang duren.
Kortzichtig en jammer maar goed, ieder zijn ding.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan is dat maar zo. Ik heb een broertje dood aan deugers. Punt.
Ik zie een leuk script voor me.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan een manager afgezet worden? Lijkt me wel tof ..
Jaaa scherp, febo zal vast meelezen.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie een leuk script voor me.
Was idd een inkoppertjequote:Op woensdag 2 november 2022 00:25 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac.. "En Judas moeten we nog vinden.."
En niemand maakt gebruik van deze voorzet om te scoren?
Duurt lang...quote:Op woensdag 2 november 2022 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat de bewoners echt dus geen idee hebben van zijn gedrag
Lekker koeze.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, trusten!
Een Flory.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:31 schreef Flory het volgende:
Waar komt dat vandaan, het noemen van iemand met 'een' ervoor?
Hoor het steeds meer daar.
Een Janet, een JW etc...
Ik hoorde dat vh eerst in utopiaquote:Op woensdag 2 november 2022 00:31 schreef Flory het volgende:
Waar komt dat vandaan, het noemen van iemand met 'een' ervoor?
Hoor het steeds meer daar.
Een Janet, een JW etc...
Dat weet ik niet meer, heb Utopia niet zo heel lang gevolgd eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:32 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat vh eerst in utopia
ahhhquote:Op woensdag 2 november 2022 00:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slipe en koeze is Fries voor slapen.
Ik had ooit een schoonmoeder die riep altijd: "ik schop je in je kont."quote:Op woensdag 2 november 2022 00:37 schreef Flory het volgende:
Isaac gaat Zoe een klap in haar mond geven???
Ehm hoe werkt dat?
Is die schoonmoeder op stream te zien? Kap eens met deze onzin.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had ooit een schoonmoeder die riep altijd: "ik schop je in je kont."
Dan kon je me opvegen.
Nu toch zeker wel?quote:
Morgen zure koppies genot.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 00:48 schreef freaky40 het volgende:
Wil die tronie van Wanda wel eens zien, of stemt die zelfs op Jeff?
Dat ligt eraan of Jappie goed kan richtenquote:Op woensdag 2 november 2022 00:48 schreef freaky40 het volgende:
Wil die tronie van Wanda wel eens zien, of stemt die zelfs op Jeff?
Jappie zijn verdienste.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oh, die fax heb ik even niet mee gekregen...
Damn.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of Jappie goed kan richten
Topshowquote:Op woensdag 2 november 2022 00:52 schreef mootie het volgende:
Het gaat me toch een partij leuk worden met Jeff als manager!!
De verwachtingen zijn hoogquote:Op woensdag 2 november 2022 00:52 schreef mootie het volgende:
Sarcasme Mootie?quote:Op woensdag 2 november 2022 00:52 schreef mootie het volgende:
Ja omdat de febo hem beschermt voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sarcasme Mootie?
Ik denk dat hij je gaat verbazen in goede zin.
Hij wordt ook gewoon een marionet van de Febo en dan wil ik het nog wel eens zien of hij hier maling aan gaat hebben of dat hij een schaap wordt.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja omdat de febo hem beschermt voor de kijkcijfers.
Hij spiegelt ze zo ontzettend veel moois voor. Heeft niks om het te onderbouwen. Maar goed, ze gaan er met boter en suiker in.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja omdat de febo hem beschermt voor de kijkcijfers.
Hetzelfde van mij🤗🤗quote:Op woensdag 2 november 2022 00:05 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Bedankt voor de Sasha en Bern caps @:aggie46 🙏
Slaapwel.quote:
Stream 3?quote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 01:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
jeetje wat moet je vaak refreshen met die V2, sorry
En zonder Marciano.quote:Op woensdag 2 november 2022 01:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kim K in gesprek met Jeffrey. Ik vind Kim K wel ok. (zonder wanda)
De dynamiek tussen Kim K en Marciano wordt door beiden bepaald.quote:
Dat stopt bij hoe iemand mag denken.quote:Op woensdag 2 november 2022 01:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
De dynamiek tussen Kim K en Marciano wordt door beiden bepaald.
Kim K is van beroep een bejaardenverzorgster (respect) dus een verzorgster pur sang, zie je ook naar haar vriendinnen toe qua wenkbrauwen kleuren vanavond.
Lekker genieten toch?quote:Op woensdag 2 november 2022 00:52 schreef mootie het volgende:
Wees eens duidelijk, waar liegt hij over dan?quote:Op woensdag 2 november 2022 00:54 schreef mootie het volgende:
Nu liegt ie weer… beetje jammer allemaal
Omdat hij Jeff is Moes.quote:Op woensdag 2 november 2022 01:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wees eens duidelijk, waar liegt hij over dan?
Oh oké, ik lees wel steeds, hij liegt, hij liegt weer, maar nooit waaroverquote:
Sarcasme rules.quote:Op woensdag 2 november 2022 01:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh oké, ik lees wel steeds, hij liegt, hij liegt weer, maar nooit waarover
Kantelpuntje nu.Goed gesprek wel.quote:Op woensdag 2 november 2022 01:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kan ook niet alles volgen, heb man, gezin en een baan.
Zou Kim op Jeff gaan?
Van 2 in de loods weet ik wel dat ze liegen en bedonderen en dat zijn Ruppie en Imadinininiquote:
Dat begint steeds meer mensen op te vallen.quote:Op woensdag 2 november 2022 01:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
maar zou het nu niemand opvallen dat Ruppie bijna uit zijn blauwe broekje knapt en dus aangekomen is? Ook Ima is als enige in de loods aangekomen. Hoe dan? Dat moet toch te denken geven?
Maar wel op hem stemmen, dan weten ze toch hoe het zal gaan, als ze voor Imadinini kiezen? Die 2 komen zo nog 5 kilo aanquote:Op woensdag 2 november 2022 01:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat begint steeds meer mensen op te vallen.
van Isaac?quote:Op woensdag 2 november 2022 01:56 schreef FreshFruit het volgende:
Loze woorden over een strijdbijl.
Pas maar op voor een mes in je rug.
Zou ik zeggen.
Isaac vist in elke vijver.quote:
Vooralsnog komt hij overal mee weg.quote:Op woensdag 2 november 2022 02:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die valt eerdaags ook wel door de mand
Toch heb ik het idee dat Jeff en Jasper hem wel in de gaten houden en niet helemaal vertrouwenquote:Op woensdag 2 november 2022 02:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooralsnog komt hij overal mee weg.
Hij zit in het team van Imi.En steunt Jeff?quote:Op woensdag 2 november 2022 02:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat Jeff en Jasper hem wel in de gaten houden en niet helemaal vertrouwen
ik heb nu pas Leilaquote:Op woensdag 2 november 2022 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
Zo`n hekel aan mensen met achterlopende streams.
quote:Op woensdag 2 november 2022 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
Zo`n hekel aan mensen met achterlopende streams.
Het is bijna half 3 skeet.quote:Op woensdag 2 november 2022 02:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tis hier vanavond wel heel rustig
I Know, ik ga ook afhaken. Heel benieuwd hoe het morgen afloopt. Hoe begint het feest, ik heb verschillende tijden gelezen, van 10 - 12 uur?quote:
Ga uit van 10 uur, dan ben je mooi op tijd.quote:Op woensdag 2 november 2022 02:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
I Know, ik ga ook afhaken. Heel benieuwd hoe het morgen afloopt. Hoe begint het feest, ik heb verschillende tijden gelezen, van 10 - 12 uur?
Oké, slaap lekker voor straks!quote:Op woensdag 2 november 2022 02:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga uit van 10 uur, dan ben je mooi op tijd.
Lekker slipe.quote:Op woensdag 2 november 2022 02:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oké, slaap lekker voor straks!
Morguh KWquote:Op woensdag 2 november 2022 07:02 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS
Wat een bedrijvigheid om zeven uur. Weet iemand hoe laat ze gaan stemmen voor het managerschap?
Goedemorgen,quote:Op woensdag 2 november 2022 07:02 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS
Wat een bedrijvigheid om zeven uur. Weet iemand hoe laat ze gaan stemmen voor het managerschap?
Super, thanks!quote:Op woensdag 2 november 2022 07:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Als ik het goed heb om 10.00 speech en dan is er een uur bedenktijd en daarna de stemming... ik gok zo rond 11.00/12.00 uur
Ik ook, ik hoop Jeff. Hoewel Aladdin voor chaos gaat zorgen denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2022 07:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie het gaat worden vandaag...😬
We gaan het zo meemaken.quote:Op woensdag 2 november 2022 07:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie het gaat worden vandaag...😬
Ik hoop met je mee... maar Jeff kan ook wel voor chaos zorgen hoor...quote:Op woensdag 2 november 2022 07:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop Jeff. Hoewel Aladdin voor chaos gaat zorgen denk ik.
Ja hij zat het bij sommige door de strot te douwen, ik dacht ook, kap nou Jeff...quote:Op woensdag 2 november 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zo meemaken.
Ik vermoed van wat ik hier lees ima.
Alhoewel Jeff gisteren zich bij iedereen aan het opdringen was.
Ja en de arrogantie van hem. Vreselijk vind ik dat.quote:Op woensdag 2 november 2022 07:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hij zat het bij sommige door de strot te douwen, ik dacht ook, kap nou Jeff...
Ik hoop echt niet dat die Ima het wordt
En drie zakken appels extra 🤣quote:Op woensdag 2 november 2022 07:29 schreef Frummelie het volgende:
Maddy gaat helemaal uit haar pannetje... een nieuwe soort jam een gekookt ei...
Wat een gezeur in de vroege morgen 🤣quote:
Echt hé....quote:Op woensdag 2 november 2022 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een gezeur in de vroege morgen 🤣
Is dat degene met het vest verkeerd om aan. Kon zo gauw niet op haar naam komenquote:Op woensdag 2 november 2022 07:39 schreef Frummelie het volgende:
Wendy is al lekker pittig vanmorgen....😁
Hij gaat over iedereen heen walsen. Arrogantie ten top die gastquote:Op woensdag 2 november 2022 07:40 schreef 5thencounter het volgende:
Gaar een mooie maand worden met Sjeffie als Baas, nix boeit 'm, domme vragen domme antwoorden politiek
Bijna tiranniek, of hij trekt het nu al niet meerquote:Op woensdag 2 november 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij gaat over iedereen heen walsen. Arrogantie ten top die gast
Ja klopt....quote:Op woensdag 2 november 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat degene met het vest verkeerd om aan. Kon zo gauw niet op haar naam komen
Van mij mag hij bikkelhard op zijn muil gaan 😉quote:Op woensdag 2 november 2022 07:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bijna tiranniek, of hij trekt het nu al niet meer
Gekookt eitje is ook lekker.quote:
Ze zijn allemaal zo vroeg. Spanningen voor de verkiezingen 🤣quote:Op woensdag 2 november 2022 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Is die Kenzy uit haar nest gevallen ofzo...
Gelijk na de stemming al op zijn bekquote:Op woensdag 2 november 2022 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag hij bikkelhard op zijn muil gaan 😉
Ja vreselijk he. Vind hem ook zo vreselijk naar hoofd hebben. Zag hem net vol in beeld was schrikken 😉quote:Op woensdag 2 november 2022 07:58 schreef engine het volgende:
De houding van Jeff is weer onuitstaanbaar vanochtend.
Ik hou wel van die reuring vroeg in de morgen..quote:Op woensdag 2 november 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal zo vroeg. Spanningen voor de verkiezingen 🤣
Welnee, die wast niks... stel je voor dat je eens lekker ruikt..quote:Op woensdag 2 november 2022 07:53 schreef KoningWouter het volgende:
Heeft Erik zijn sportoutfit al eens gewassen? Niet dat er veel zweet in kan zitten met zijn workout maar goed.
Ja een stuk beter als slapenden bewoners. Alleen soms moeilijk te verstaan. Geluid laat soms te wensen over.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hou wel van die reuring vroeg in de morgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |