Ik vind het een goed idee.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunnen ze Ruben zn schrijfgerei niet afnemen ... Normaliter mag je niet schrijven ...
quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
We kunnen ook de jeffbingo doen
Stabiele basis
Mooie herinneringen
Kutgroep
Ik sta voor de groep
Algemeen belang
Dat deed Rutte/Trump/Biden ookquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:44 schreef mootie het volgende:
Jeff doet zoooo popi tegen iedereen, dat ze daar intrappen, bizar
Hoe durft ze… nu proberen het af te dwingen. Waarom gaat ze zich verantwoorden…quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:44 schreef engine het volgende:
[..]Dat kan ook
Hele dag dat gelul aangehoord ook nog![]()
Jeffrey geïrriteerd dat Mirthe niet op hem wil stemmen.
Heeft ondertussen een beetje een agressief toontje gekregen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Mij maakt het niet uit op wie je stemt, al stem je op hem, maar dan ga je spijt krijgen.
Inderdaad "Oh ik hoor het al, dit heeft geen zin"quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ondertussen een beetje een aggressief toontje gekregen.
Bij Mirthe is dat gewoon zo: trekken aan een dood paard.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad "Oh ik hoor het al, dit heeft geen zin"
Ik vind dat heel naar, zeker nu ze zich echt uitgebreid gaat verantwoordenquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad "Oh ik hoor het al, dit heeft geen zin"
Ik krijg wel het idee dat ze er spijt van heeft dat ze haar stem aan Ima heeft beloofdquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bij Mirthe is dat gewoon zo: trekken aan een dood paard.
Zoals hij vanmiddag sprak. Hij vindt zichzelf de beste kandidaat 🤣🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ondertussen een beetje een agressief toontje gekregen.
Neeeheeee… bij de officiële aankondigingquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
Mirtje wist niet dat Sjeffie meedeed..![]()
Ze is dom. of ze speelt dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |