Mooi !!!!quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat het melkmeisje niet groot was, viel me ook op ja.
Meisje met de Parel hangt in Den Haag. Die hoop ik later deze week nog te zien..
Hooi. Laatst hier m'n tt wijzigen na gejank van een buitenlandertquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
Ohhh ................. SLY !!!!!!!!!!!!!!
Was dat gisteravond?quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:25 schreef Ebinas het volgende:
te][ afbeelding ] Op dinsdag 1 november 2022 18:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
in linz zijn zeer veel met achtergroend
syrien en afganistan daar hebben 200
jonge mannen somiges kapoetgeslagen
Was dat gisteravond?quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:25 schreef Ebinas het volgende:
te][ afbeelding ] Op dinsdag 1 november 2022 18:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
in linz zijn zeer veel met achtergroend
syrien en afganistan daar hebben 200
jonge mannen somiges kapoetgeslagen
ja daar waar halloween wasquote:
Mee eens hoor. Ben ook blij dat ik dat in ieder geval gedaan heb..quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar de Nachtwacht moet je toch een keer gezien hebben
Ik ga meequote:Op dinsdag 1 november 2022 18:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi. Laatst hier m'n tt wijzigen na gejank van een buitenlandertWegwezen!
Was bijna naar VOL gegaan
Pas het aanquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ja daar waar halloween was
Dan las ik het net.
Nou maar door naar betere onderwerpen dan
wanneer ik jou was, zoll ik opletten wat je typdquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw teksten immer diep en een aanvulling op m'n leven![]()
Mthrfckr![]()
Pas het aanquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan las ik het net.
Nou maar door naar betere onderwerpen dan
Hoe is het met Mutti? Is ze al een beetje uitgeschuimd?quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer ik jou was, zoll ik opletten wat je typd
Dan las ik het net.quote:
Hou nou eens op met dat gepest ...quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoe is het met Mutti? Is ze al een beetje uitgeschuimd?
du megaarschlochquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoe is het met Mutti? Is ze al een beetje uitgeschuimd?
[ afbeelding ]
Ga weg, gek. Als ik hier iets normaals bij hem aankaart ("mag wel iets minder, Mario.."). Is het gelijk "kutvent"quote:
Nee sweerenquote:
Ja daar heb je creme voorquote:
Héé skeet je kan wel op elke letter naar doen he? Ik bedoelde het zoquote:
Het kan niet de hele dag elfjes en handkusjes zijn, Bosch. Niets aan de hand, doorposten of je gaat op ignorequote:
Daar heeft je zweer geen hol aan.quote:
Mooi hč, ik heb mijn bestelling toch maar alvast gedaan en haal het op bij een postaal-punt, ik ben benieuwd naar de kop van de zouteloze vent achter de baliequote:Op dinsdag 1 november 2022 17:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Op de doos staat F*ck the wineGeweldig die koppen van de bezorgers
Nietes, je taal is kutquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé skeet je kan wel op elke letter naar doen he? Ik bedoelde het zo
Ik doelde eik op deze uitspraak destijds in het Barbietopicquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé skeet je kan wel op elke letter naar doen he? Ik bedoelde het zo
Rot opquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nietes, je taal is kut"Skeet" met een "K"
Nou ja dat is de TT toch?quote:
Oh vandaarquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik doelde eik op deze uitspraak destijds in het Barbietopic
Net gedaan!!!quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
du megaarschlochschev je dit creme in je donker gat
OMGquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Net gedaan!!!
Het schuimde heel erg, mann
[ afbeelding ]
Had Moetie ook zoveel schuim?
JAAAAAAAAAAAAquote:
Daaahaag!quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi. Laatst hier m'n tt wijzigen na gejank van een buitenlandertWegwezen!
Was bijna naar VOL gegaan
Andachts hoerquote:
Ik heb altijd Mutti in de voorraadkastquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ook!@
Het gaat eigenlijk over iedereen die een Mutti heeft of had
Ok Aandachtshoerquote:
Is maar beter zoquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iets gemist heb en er geen hol meer van begrijp
Ja mijn oma was Duits.quote:
Jammer zegquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Net geprobeerd, maar Morwen&cois niet meer
Vind ik wel lekker ja. Kwam onderweg naar huis nog door Den Bosch, maar ben gewoon in de trein blijven zitten...quote:
Ik hab es nicht gewustquote:
Ik heb het van haar blijkbaarquote:
Oh ze was ook Joodsquote:
Misschien wel. Weet ik veel.quote:
Wat is deze ellende?quote:
ik zag je in de COS posten, dus vroeg me af of je het volgde. Ik volg het wel zo nu en dan.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik niet. Heb geen videoland...
Jij wel?
Ik zou bijna zeggen zet die zaag op je keel ofzo. Maar dat geeft een boel rotzooi.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Bijna woensdag toch![]()
Iets met een zaag enzo
Was meteen de laatste keer ookquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zag je in de COS posten, dus vroeg me af of je het volgde. Ik volg het wel zo nu en dan.
Hihahoquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen zet die zaag op je keel ofzo. Maar dat geeft een boel rotzooi.Oh en een TR
Pff je lacht erom.quote:
Nou je hebt me genoeg ellende bezorgd.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een TR zetten, als je dat liever hebt
Die was zelfs kaal te te behappen.quote:
Is dat leuk? Af en toe bedoel ik...lijkt mij dat je dan alles moet zien, om niks te missen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zag je in de COS posten, dus vroeg me af of je het volgde. Ik volg het wel zo nu en dan.
Echt wel! Knap mens ooit om te zien en zeer intelligent, back in the day als jonkie at least. Docu is tof en diep. Als je 'm kijkt houd je van hurquote:
Ik ken die docu niet. Wat ik wel weet dat ze een donkere kant heeft, depressiequote:Op dinsdag 1 november 2022 19:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Echt wel! Knap mens ooit om te zien en zeer intelligent, back in the day als jonkie at least. Docu is tof en diep. Als je 'm kijkt houd je van hur
https://www.theguardian.c(...)trait-sinead-oconnorquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken die docu niet. Wat ik wel weet dat ze een donkere kant heeft, depressie
Thanksquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)trait-sinead-oconnor
Gadverdammequote:Op dinsdag 1 november 2022 19:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Naah. Spekkies en worst. Boursin (half familiepak) en liters jus
quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Boursin in de boerenkool .... wtf ....quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Boursin is kut.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
Boursin in de boerenkool .... wtf ....
Zonde van de boursin .....
Nee is geen zak aan, zoals elke rls eigenlijkquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Is dat leuk? Af en toe bedoel ik...lijkt mij dat je dan alles moet zien, om niks te missen.
Boursin is voor op toast.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
Boursin in de boerenkool .... wtf ....
Zonde van de boursin .....
GADVERDAMME!quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Aanrader, de docu. Het artikel ook btw. Nog wat artikelen die top zijn mbt haar, maar mot je dan maar aangeven if u want to readddd 'em.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee is geen zak aan, zoals elke rls eigenlijk
quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
En op een stokbroodje ..... en in een plakje zalm gerold .... en .... en .....
Ik haat mensen die door een film lullenquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Aanrader, de docu. Het artikel ook btw. Nog wat artikelen die top zijn mbt haar, maar mot je dan maar aangeven if u want to readddd 'em.
Heb m dus onlangs in de bios gezien en dus erg bijzonder. Later nog 'n keer thuis gekeken want was in bios met iemand die af en toe lulde..
Ik gooi door de boerenkool stamppot altijd met knoflook gebakken spekjes, oude geraspte kaas en een flink lik honingmosterdsausquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Neinnnnn Die Deissy! Probeer het! Echt lekker.
Nep franse kaas. Er is beterquote:
Veel ovengerechten kunnen het ook best hebben. Enzooowquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
Door pastasausquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
Echt barbaarquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooi door de boerenkool stamppot altijd met knoflook gebakken spekjes, oude geraspte kaas en een flink lik honingmosterdsaus
Proef het! Het is heerlijk! Ik krijg er trek van en ik heb net gegetenquote:
Oh ik pak altijd de laatste datum. Heerlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:33 schreef maily het volgende:
[..]
Camembert![]()
Op leeftijd en op temperatuur .... dat die nog net niet wegloopt
Het is wat ?quote:
Lekker ookquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooi door de boerenkool stamppot altijd met knoflook gebakken spekjes, oude geraspte kaas en een flink lik honingmosterdsaus
Hou op zeg....quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lekker ook.
Ook te doen: zuurkool met worst en spekjes, op eind fijn gesneden rode paprika, banaan fijn gesneden (in jouw geval mag ook 4 gesneden ananasringen:)wat melk in pan en oude kaas. Und goede jus
Verkeerde topic.quote:
Neinquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:32 schreef Soury het volgende:
WAAROM !!!! Boerenkool is piepers en kool. Jus en vlees. Tief op met kaas
Joh !!quote:
Doet ze toch al weken?quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:36 schreef engine het volgende:
Mexx liep in haar blote reet voorbij als je het toch wilt weten.
Jaquote:
Dat boeit alleen marioquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:36 schreef engine het volgende:
Mexx liep in haar blote reet voorbij als je het toch wilt weten.
Nou Mezzxxxx is wel een blote konten boerquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:37 schreef engine het volgende:
[..]
Jadaar kan ik me nou echt niets bij voorstellen maar ieder zijn ding.
Nee wel wat er uit komtquote:
Stopte met lezenquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lekker ook.
Ook te doen: zuurkool met worst en spekjes, op eind fijn gesneden rode paprika, ba......
En dat met zo'n dikke reetquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Mezzxxxx is wel een blote konten boer
Ze kan het hebben. Daar niet vanquote:
Barbamama is ook niet zo m'n dingquote:
Ze had het.quote:
Mocht je of hullie interesse hebben in die Sinead O'Connor docu, dit is een geweldig geschreven stuk. En de moeite van het lezen zeer waard.quote:
Ach Prish, het is toch een hoofdstuk wat nu definitief afgesloten is, ik kan me wel voorstellen dat dat heel dubbel voelt en dat je nu een beetje leeg gevoel hebt, maar dat komt wel weer goed, je hebt even de tijd nodigquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:16 schreef Prisha het volgende:
goedenavond peeps. Nou ik ben over, dat had nogal wat voeten in de aarde. Echt bijna non stop bezig geweest de laatste week.
Maar, de sleutels zijn vandaag overhandigd, handtekening gezet en het is nu echt klaar. Voelt heel vreemd. Beetje mix aan gevoelens. En moe. Heel moe.
Misschien waren ze verbaasd dat hij zo schoon wasquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:16 schreef Prisha het volgende:
En ze hebben nog niks over de oven gezegd
Ze hadden hem niet opengetrokkenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien waren ze verbaasd dat hij zo schoon was
quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach Prish, het is toch een hoofdstuk wat nu definitief afgesloten is, ik kan me wel voorstellen dat dat heel dubbel voelt en dat je nu een beetje leeg gevoel hebt, maar dat komt wel weer goed, je hebt even de tijd nodig
Hopelijk is een ontbrekende bakplaat geen verborgen gebrek....quote:
Nee joh, als ze die echt willen kunnen ze die voor een paar tientjes bestellen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hopelijk is een ontbrekende bakplaat geen verborgen gebrek....
ah ja dat is ook zo. Dus ook dat komt wel goedquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, als ze die echt willen kunnen ze die voor een paar tientjes bestellen.
Natuurlijk, dat kan je ook lekker los laten. Let it gooooo!quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah ja dat is ook zo. Dus ook dat komt wel goed
En ik wil een pterodactyl als huisdierquote:
Daar had ik ooit een botje van gevonden ....quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik wil een pterodactyl als huisdier
Nu in je vitrine kast?quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar had ik ooit een botje van gevonden ....
Heb je een vogelkooitje?quote:
Neequote:
Niet dat ik weet ....quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus dat botje ligt niet te 'shinen'
Nice!quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb zen muziekje aanstaan, lig onder een fleece en heb de kaarsjes aanstaan en een glas rode wijn.
Ik moet heel even rust in mijn hoofd.
Mooi zoquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
drukke dag, slecht geslapen, verder prima
Dit is wel relaxt kijken weer eens, tot nu toe dan.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb zen muziekje aanstaan, lig onder een fleece en heb de kaarsjes aanstaan en een glas rode wijn.
Die vrouw zit daar ook echt naast met samengeknepen billen, zo van omg ik hoor er niet bij .... tu du du du ......quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Oké, hij is al 7 jaar oud maar hij blijft geweldig.
Ronnie![]()
Zo te zien ben je aardig op weg .... nachtje lekker slapen zal je ook goed doenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee![]()
desw is het trotzdem gebeurdquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gebeurt zo vaak ... Hier nog niet in het nieuws geweest
Koeneloenquote:
Ik kijk af en toe wat de tussenstand isquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is wel relaxt kijken weer eens, tot nu toe dan.
Dat ook jaquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
Zo te zien ben je aardig op weg .... nachtje lekker slapen zal je ook goed doen
Yeaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Koeneloen![]()
Ik ben al behoorlijk zen geloof ik
deze dagen is diletta in liverpoolquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gebeurt zo vaak ... Hier nog niet in het nieuws geweest
Gemeen, geen 3quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe wat de tussenstand is
F5quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe wat de tussenstand is
Klopt, duurde even voor de VAR nee zei.quote:
Hmmm, das best gevaarlijk, voor je het vliegt er een vliegtuig of vogel of superman tegenaanquote:
Dit.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, duurde even voor de VAR nee zei.
Zou zo maar kunnen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, das best gevaarlijk, voor je het vliegt er een vliegtuig of vogel of superman tegenaan
dat gebeurd vele keer dat de var nee zegtquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, duurde even voor de VAR nee zei.
Daar zijn ze voor.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat gebeurd vele keer dat de var nee zegt
Zit je er al klaar voor?quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mutti![]()
Nee hoor, mag ook een ander wezeh
Je kunt nu kiezen..
Gaat het nou weer over schimmel tussen iemands benen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat dacht je van een witte met een prins erop?
[ afbeelding ]
Witte wa?quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op mijn witte muren helaas nietquote:
Hoe stel je je dat voor?quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Jij hebt een paard op de muur?
Mooie TT voor #4861
Google zegt:quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wel?
Ik dacht dat een schimmel gevlekt is, maar misschien heb ik het mis.
FYI wij hebben het hier over paardenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Google zegt:
Schimmels bestaan in duizenden soorten, maten en kleuren. Van geel en rood, tot groen en zwart. Veel schimmelsoorten zijn donker van kleur en worden zwarte schimmel genoemd.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Google zegt:
Schimmels bestaan in duizenden soorten, maten en kleuren. Van geel en rood, tot groen en zwart. Veel schimmelsoorten zijn donker van kleur en worden zwarte schimmel genoemd.
Heul nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:52 schreef maily het volgende:
[..]
FYI wij hebben het hier over paarden
Ik wel, geef maar door.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb ineens geen zin meer in chips
Hmm doe maar een Fjordje danquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mutti![]()
Nee hoor, mag ook een ander wezeh
Je kunt nu kiezen..
Op zich is dat nog wel een idee. Dan zie ik de kleur wel even over het hoofd.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schattig!quote:Op woensdag 2 november 2022 00:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mootz!
Kleintje krijg je erbij![]()
[ afbeelding ]
Mooie foto 👍🏻quote:
volgende keer laten waaien die zooiquote:Op woensdag 2 november 2022 07:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.![]()
Wat een woei.
Heb alweer een halve wasmand met was van de buren geraapt![]()
Haal het binnen of zo.
Iedere week ligt er wat en ik moet het maar brengen, want halen doen ze het niet
Nou, ik heb die neiging soms wel. Ook als het niet waait ligt er vaak was. Kan gebeuren, maar iedere week... en dan kom het halen.quote:Op woensdag 2 november 2022 07:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgende keer laten waaien die zooi
Dan eens een keer niet terugbrengen en afwachten.quote:Op woensdag 2 november 2022 07:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.![]()
Wat een woei.
Haal het binnen of zo.
Iedere week ligt er wat en ik moet het maar brengen, want halen doen ze het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze het niet komen halen zou ik het op een hoop gooien voor de deur. Zoeken ze het maar uit. Goffer goffer zijn ze helemaal besodemieterd, lekker Oma-Nijn laten draven voor zequote:Op woensdag 2 november 2022 08:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, ik heb die neiging soms wel. Ook als het niet waait ligt er vaak was. Kan gebeuren, maar iedere week... en dan kom het halen.
Teruggooien over de heg/schutting een optie?quote:Op woensdag 2 november 2022 07:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.![]()
Wat een woei.
Haal het binnen of zo.
Haha.. het hangt nu aan de deur in een tasjequote:Op woensdag 2 november 2022 09:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ze het niet komen halen zou ik het op een hoop gooien voor de deur. Zoeken ze het maar uit. Goffer goffer zijn ze helemaal besodemieterd, lekker Oma-Nijn laten draven voor ze![]()
Ik wordt woest!
Gevouwen en gestrekenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha.. het hangt nu aan de deur in een tasje
Het zijn de bovenburen...maar misschien een optie, ben ik er van afquote:Op woensdag 2 november 2022 10:04 schreef maily het volgende:
[..]
Teruggooien over de heg/schutting een optie?
Bij de verkeerde buren aan de deur hangen.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het zijn de bovenburen...maar misschien een optie, ben ik er van af
Of er op stampenquote:Op woensdag 2 november 2022 12:00 schreef maily het volgende:
[..]
Bij de verkeerde buren aan de deur hangen.
quote:
Deze bv.:quote:Op woensdag 2 november 2022 12:14 schreef chufi het volgende:
[..]
ja zoiets... Er zijn nog grotere in omloop, maar die passen niet in zo'n winkel
quote:Op woensdag 2 november 2022 12:14 schreef chufi het volgende:
[..]
ja zoiets... Er zijn nog grotere in omloop, maar die passen niet in zo'n winkel
Ja die van ons is niet erg uniekquote:
Wie is els? En badeend zou dat vast wel willenquote:Op woensdag 2 november 2022 12:21 schreef mario390 het volgende:
geukkig moet badeendje niet
bij els erin
Els van BB denk ikquote:Op woensdag 2 november 2022 12:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie is els? En badeend zou dat vast wel willen
dat will je niet wetenquote:Op woensdag 2 november 2022 12:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie is els? En badeend zou dat vast wel willen
quote:Op woensdag 2 november 2022 12:22 schreef mario390 het volgende:
kijkte nu op batman dag
batman en robin
Ah ja uit BB zekerquote:Op woensdag 2 november 2022 12:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat will je niet weten![]()
zij is altijd 3 uren in de hottub gelegen
in haar elstee
Zag er niet zo snel een echt heel grote staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |