Is dat leuk? Af en toe bedoel ik...lijkt mij dat je dan alles moet zien, om niks te missen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zag je in de COS posten, dus vroeg me af of je het volgde. Ik volg het wel zo nu en dan.
Echt wel! Knap mens ooit om te zien en zeer intelligent, back in the day als jonkie at least. Docu is tof en diep. Als je 'm kijkt houd je van hurquote:
Ik ken die docu niet. Wat ik wel weet dat ze een donkere kant heeft, depressiequote:Op dinsdag 1 november 2022 19:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Echt wel! Knap mens ooit om te zien en zeer intelligent, back in the day als jonkie at least. Docu is tof en diep. Als je 'm kijkt houd je van hur
https://www.theguardian.c(...)trait-sinead-oconnorquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken die docu niet. Wat ik wel weet dat ze een donkere kant heeft, depressie
Thanksquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)trait-sinead-oconnor
Gadverdammequote:Op dinsdag 1 november 2022 19:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Naah. Spekkies en worst. Boursin (half familiepak) en liters jus
quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Boursin in de boerenkool .... wtf ....quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Boursin is kut.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
Boursin in de boerenkool .... wtf ....
Zonde van de boursin .....
Nee is geen zak aan, zoals elke rls eigenlijkquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Is dat leuk? Af en toe bedoel ik...lijkt mij dat je dan alles moet zien, om niks te missen.
Boursin is voor op toast.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
Boursin in de boerenkool .... wtf ....
Zonde van de boursin .....
GADVERDAMME!quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Aanrader, de docu. Het artikel ook btw. Nog wat artikelen die top zijn mbt haar, maar mot je dan maar aangeven if u want to readddd 'em.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee is geen zak aan, zoals elke rls eigenlijk
quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
En op een stokbroodje ..... en in een plakje zalm gerold .... en .... en .....
Ik haat mensen die door een film lullenquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Aanrader, de docu. Het artikel ook btw. Nog wat artikelen die top zijn mbt haar, maar mot je dan maar aangeven if u want to readddd 'em.
Heb m dus onlangs in de bios gezien en dus erg bijzonder. Later nog 'n keer thuis gekeken want was in bios met iemand die af en toe lulde..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |