Jij snapt het.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:01 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Als hun het er niet mee eens zouden zijn, hadden ze zich nooit moeten opgeven. Je doet ook niet meet met Expeditie Robinson met de verwachting elke avond een 3 gangen diner te kunnen nuttigen.
Leuk aspect juistquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:00 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik en ik vind dat een stom aspect van het spel en niet okee
Niet voor de basisbehoeften vind ik.quote:
Ik snap niet dat mensen hier het zielig vinden voor de deelnemers. Er zit een kleine 1 mil in de pot, die ze zelf niet aanbreken. Als ze er klaar mee zijn, kunnen ze ook altijd nog naar huis gaan.quote:
Eensquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
De discussie is een beetje offtopic voor CoS
Ik dacht dat de bewoners er over aan het praten waren maar zet nu de stream weer aan, en het is niet zo.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
De discussie is een beetje offtopic voor CoS
Want naast nooit is altijd de enige optie?quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
Als ze altijd met de prijzenpot hun maaltijd moeten aanvullen tot gezonde maaltijden blijft er niks over voor de winnaar.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:05 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen hier het zielig vinden voor de deelnemers. Er zit een kleine 1 mil in de pot, die ze zelf niet aanbreken. Als ze er klaar mee zijn, kunnen ze ook altijd nog naar huis gaan.
Het is niet voor niets dat ze dat geld mogen gebruiken. Dat ze liever honger lijden is een keuzequote:Op dinsdag 1 november 2022 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet voor de basisbehoeften vind ik.
Zeur dan ook niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat ze dat geld mogen gebruiken. Dat ze liever honger lijden is een keuze
De bingo was wel leukquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:09 schreef Sestra666 het volgende:
Hoe was t centraal? Terugkijken waardig?
Het einde was wel grappig.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:09 schreef Sestra666 het volgende:
Hoe was t centraal? Terugkijken waardig?
Die hebben echt geen vrij spel daar om zomaar die pot leeg te eten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
Trek die pot leeg en ga luxe leven.En zeur niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |