abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2022 @ 09:10:16 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206517221

Hunted is een spannend kat- en muisspel: hoe blijf je als voorvluchtige uit handen van een opsporingsdienst? Is het mogelijk is om van de ene op de andere minuut te verdwijnen en drie weken uit handen te blijven van een groep gelouterde opsporingsdeskundigen?
In dit programma gaan 12 Nederlanders in koppels van twee vrijwillig deze uitdaging aan. De voortvluchtigen zetten alles op alles om 'onder de radar' te blijven, terwijl het speciaal voor het programma opgerichte opsporingsteam er juist alles aan doet om deze mensen zo snel mogelijk te vinden.
Hunted is een spannend sociaal experiment en speelt in op de discussie over privacy.

De deelnemers mogen zelf hun vlucht bepalen zolang ze zich houden aan drie regels:

• maximaal 48 uur op dezelfde plek
• Nederlandse wet niet overtreden
• Binnen de landgrenzen blijven

= = =

De najaarseditie 2022

De voortvluchtigen:

Jade en Marco

Jade (20) en Marco (50) zijn dochter en vader. Jade woont in een studentenhuis en studeert Bouwkunde aan de TU in Delft. Marco levert bedrijfskleding aan organisaties in heel NL. Dit is zijn eigen bedrijf. Marco is een enorme fan van het programma en zijn wens om mee te doen is al lang aanwezig. Hij is extreem fanatiek en als het er op aankomt is het ieder voor zich. Jade weet dit en verwacht dan ook echt niet van haar vader dat hij haar tas gaat dragen.

Lina en Danique

Deze vriendinnen van 26 jaar hebben elkaar leren kennen tijdens hun studententijd in Groningen. Omdat ze op hoog niveau basketbal speelden, trainden ze 8 keer per week en leerden ze elkaar goed kennen. Dat ze lang op elkaars lip kunnen zitten, weten ze uit ervaring. Ze hebben samen al eens 5 weken gereisd door Colombia en Brazilie.

Rob en Damy

Deze Brabantse heren hebben elkaar 2 jaar geleden leren kennen tijdens hun werk bij een internet marketing bureau. De mannen zijn erg fanatiek en vooral Rob (28) kijkt al heel lang naar het programma.. In het begin van hun vlucht willen ze vooral back to basic, maar ze zijn vooral van plan om niet in patronen te werken. Rob omschrijft zich als impulsief terwijl Damy (28) juist wat doordachter te werk gaat. Een ding weten ze wel, stil zitten willen ze niet. Ze willen met een ouderwetse kaart een tactische route zoeken.

Sandra en Michel

Sandra (35) en Michel(39) zijn 15 jaar samen en maar pas 2 jaar getrouwd.Sandra kwam met het idee om mee te doen, ze kijken samen met de kinderen. Sandra is heel impulsief en als ze iets leuk vindt, wil ze het graag doen. Michel denkt dat ze het wel kunnen door hun karakters. Ze weten precies wat ze aan elkaar hebben en vormen echt een eenheid.

Sanne en Siedo

Sanne (25) en Siedo (31) zijn broer en zus. Zij doen mee aan Hunted om even een heel ander leven te leiden. Alles 3 weken los te laten. Avontuur op te zoeken. Ook als ontwikkeling voor jezelf als mens. Ze willen graag mensen ontmoeten en gewoon avonturen beleven.

Yasmin en Melvin

Yasmin en Melvin hebben elkaar ooit leren kennen in de gehandicaptenzorg en hadden meteen een klik. Nu werken ze niet meer samen maar zien elkaar nog steeds zeer regelmatig privé.
Ze zijn overtuigd van hun winst en erg fan van het programma. Ze zijn ook erg avontuurlijk ingesteld maar het tentje blijft wel thuis ‘het moet immers wel leuk blijven’.

De Hunters

Iedere maandagavond vanaf 26 september om 20.30!

= = =

Woensdag 26 januari 2021 was er een AMA met Selmar Smit van Hunted, lees hier terug:
TV / [Vraag wat je wil] aan Selmar Smit van Hunted: lees hier terug!

Op NOS staat daarnaast nog een backgroundstory
https://nos.nl/op3/artike(...)isieprogramma-hunted
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206517385
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Misschien moet ik het terugkijken, maar hij wist in zoveel detail de stappen te benoemen én een rechtstreeks pad naar Barbara. Dan laten de Hunters zich daar beetje afwimpelen terwijl volgens mij al stappen daarna ook benoemd zijn en die dan ineens niet waardevol zijn.
Toch maar even teruggekeken

quote:
"Jullie zijn opzoek naar een stel uit Groningen volgens mij
Gisteren zijn ze in Purmerend beland...heb ik vernomen
En vanuit Purmerend zijn ze naar Bloemendaal vervoerd.
- Door wie zijn ze daar vervoerd
Ja, door een vrouwtje dat in de Weidevenne woont.
Ze heet volgens mij, maar ik weet het niet helemaal zeker hoor, Barbara.
En Barbara woont, als ik me niet vergis, op de Zoeloestraat."
Op basis van de superbetrouwbare bron vinden ze Barbara in Purmerend. Maar zodra ze daar zijn vergeten ze dat diezelfde betrouwbare bron zegt dat ze naar Bloemendaal moeten en laten ze zich door Barbara in de luren leggen.

Waarom schatten ze de eerste informatie wel op waarde, maar de informatie daarna niet? Daar is toch totaal geen basis voor.
pi_206517704
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2022 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Toch maar even teruggekeken
[..]
Op basis van de superbetrouwbare bron vinden ze Barbara in Purmerend. Maar zodra ze daar zijn vergeten ze dat diezelfde betrouwbare bron zegt dat ze naar Bloemendaal moeten en laten ze zich door Barbara in de luren leggen.

Waarom schatten ze de eerste informatie wel op waarde, maar de informatie daarna niet? Daar is toch totaal geen basis voor.
Wat ik ook vind rammelen, hoe weet deze bron het hele traject. Ik kan me voorstellen dat iemand heeft opgeschept dat je voortvluchtigen met een helikopter hebt geholpen, maar daarna zou je eigenlijk niet meer moeten weten hoe ze verder zijn gegaan. Deze bron weet het hele traject tot aan Bloemendaal te vertellen, dat is op zijn zachtst gezegd apart.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206518062
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 10:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Wat ik ook vind rammelen, hoe weet deze bron het hele traject. Ik kan me voorstellen dat iemand heeft opgeschept dat je voortvluchtigen met een helikopter hebt geholpen, maar daarna zou je eigenlijk niet meer moeten weten hoe ze verder zijn gegaan. Deze bron weet het hele traject tot aan Bloemendaal te vertellen, dat is op zijn zachtst gezegd apart.
Als ik de reacties van @Selmar lees heeft die Barbara alles in geuren en kleuren verteld aan de persoon die belde. Wat ik dan totaal niet snap is dat bovenstaande gesprek werd gevoerd, dat kwam op beeld echt zo knullig over op mij dat ik het absoluut ongeloofwaardig vond.

Als de beller had gezegd "ik heb een kennis waar de voortvluchtigen zijn geweest en het volgende heeft ze gedaan" zou het op mij een stuk spontaner en geloofwaardiger zijn overgekomen dan de keuze die nu gemaakt is.
pi_206518090
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 10:51 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Als ik de reacties van @:Selmar lees heeft die Barbara alles in geuren en kleuren verteld aan de persoon die belde. Wat ik dan totaal niet snap is dat bovenstaande gesprek werd gevoerd, dat kwam op beeld echt zo knullig over op mij dat ik het absoluut ongeloofwaardig vond.

Als de beller had gezegd "ik heb een kennis waar de voortvluchtigen zijn geweest en het volgende heeft ze gedaan" zou het op mij een stuk spontaner en geloofwaardiger zijn overgekomen dan de keuze die nu gemaakt is.
Niemand heeft die keuze gemaakt behalve de beller, die heeft besloten het verhaal zo te vertellen, daar kunnen wij weinig aan doen toch?
pi_206518120
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 10:54 schreef Selmar het volgende:

[..]
Niemand heeft die keuze gemaakt behalve de beller, die heeft besloten het verhaal zo te vertellen, daar kunnen wij weinig aan doen toch?
Ik denk dat hij bedoelt dat er op TV wellicht getoond had kunnen worden dat Barbara dan met haar 'lek' geconfronteerd zou zijn, dan weet je als kijker ook uit welke hoek het komt...
pi_206518399
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 10:54 schreef Selmar het volgende:

[..]
Dat is ook zo, hoe de tipgever het verteld is geen invloed op als het niet gescript is.
Dus de stukjes in de controlroom zijn zoals eerder aangegeven naderhand opgenomen maar het gesprek is wel opname van het originele gesprek?
pi_206518403
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 10:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat er op TV wellicht getoond had kunnen worden dat Barbara dan met haar 'lek' geconfronteerd zou zijn, dan weet je als kijker ook uit welke hoek het komt...
Dat was nou juist niet de bedoeling van de beller 😃
pi_206518438
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 10:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Nee, precies zoals ik het zei, dit stukje had veel geloofwaardiger op mij over kunnen komen door een andere keuze van woorden. Nu wist ie niet eens dat z'n bloedeigen kennis Barbara heette..

Maar goed, @Selmar heeft natuurlijk ook een goed punt dat zij niet kunnen kiezen wat de beller zegt.
pi_206518772
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 09:09 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het leek bij het station in Etten-Leur wel alsof zij een OV-kaart in haar handen had, maar dat kan ook een bankpas zijn geweest die heel erg op een OV-kaart lijkt :+
De kaartjes uit de NS-automaat zijn kartonnen OV-kaartjes, dus dat kan kloppen.
  dinsdag 1 november 2022 @ 11:44:15 #11
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_206518809
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 05:44 schreef Selmar het volgende:
Dat lijkt mij sterk, want wij weten wel wie er belde (is namelijk een vriend van één van ons), en die komt niet uit Amsterdam 😃
Heb hem nog eens teruggeluisterd: mij klinkt het toch behoorlijk "Jordaans":
"informahsie foor je"
"ferfoerd"
"sijn op soek"
"weet niet seker hoor"
"de Soeloestraat"
(In de aflevering vanaf 24:17)
Maar kan me vergissen want ik woon niet in de randstad.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_206519766
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 11:42 schreef DW457 het volgende:

[..]
In Etten-Leur hebben ze uiteindelijk geen kaartje gekocht. Dat was pas in Rotterdam.
pi_206519878
Wel een ergerlijke berg domheid in deze aflevering.

Yasmin en Melvin die opeens fout op fout stapelen. Ten eerste dat je überhaupt naar een station gaat, waar het altijd vol hangt met camera's. Ten tweede dat je daar dan een kaartje gaat pinnen, zodat meteen duidelijk is waar je bent. En dan ook nog eens de trein nemen naar je eigen woonplaats... Dan wil je gewoon gepakt worden.

Rob en Damy idem dito. Voorheen zo goed bezig, maar nu fout op fout. Dat telefoontje uit de kapsalon was al onhandig, als je weet dat iemand getapt wordt. Doe het dan in ieder geval nog via beeldbellen of zo, zodat de inhoud van het gesprek geheim blijft. Om dat vervolgens bij het zwembad nog een keer te bellen is de tweede fout. Om bij het zwembad te blijven wachten - terwijl door dat telefoontje heel duidelijk is dat je daar bent - is de volgende fout. En dan tenslotte vluchten in een auto, terwijl je de telefoon met navi aan hebt staan... Tja. Dan verdien je het ook niet om nog langer op vrije voeten te blijven.
pi_206519897
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 12:55 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
In Etten-Leur hebben ze uiteindelijk geen kaartje gekocht. Dat was pas in Rotterdam.
Scherp.
pi_206522412
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:02 schreef Sodemieters het volgende:

Yasmin en Melvin die opeens fout op fout stapelen. Ten eerste dat je überhaupt naar een station gaat, waar het altijd vol hangt met camera's. Ten tweede dat je daar dan een kaartje gaat pinnen, zodat meteen duidelijk is waar je bent. En dan ook nog eens de trein nemen naar je eigen woonplaats... Dan wil je gewoon gepakt worden.

Rob en Damy idem dito. Voorheen zo goed bezig, maar nu fout op fout. Dat telefoontje uit de kapsalon was al onhandig, als je weet dat iemand getapt wordt. Doe het dan in ieder geval nog via beeldbellen of zo, zodat de inhoud van het gesprek geheim blijft. Om dat vervolgens bij het zwembad nog een keer te bellen is de tweede fout. Om bij het zwembad te blijven wachten - terwijl door dat telefoontje heel duidelijk is dat je daar bent - is de volgende fout. En dan tenslotte vluchten in een auto, terwijl je de telefoon met navi aan hebt staan... Tja. Dan verdien je het ook niet om nog langer op vrije voeten te blijven.
Rob en Damy snap ik wel.. Na dat eerste telefoontje hadden ze gewoon volledige focus op zo snel mogelijk Paul te spreken om vervolgens weer te verdwijnen. Als ze Paul na dat eerste telefoontje niet te spreken zouden krijgen, dan zou Paul wellicht extra in de gaten worden gehouden door HQ, waardoor ze wellicht hun kans om Paul te spreken helemaal zouden vergooien.

Overigens was het wel veel slimmer geweest om de kapster gewoon dat briefje bij Paul te laten bezorgen. Heel veel informatie gaven ze Paul verder niet face2face.. Nadat ze weg reden met de auto, hadden ze daarna ook beter bij een rood stop licht uit kunnen stappen en de helper met de auto een stuk verder laten rijden zodat het lijkt alsof ze ergens anders gedropt zijn.

Maar goed.. wij praten lekker achteraf vanuit onze luie stoel. Bij hun gebeurt het natuurlijk in the moment met een flinke dosis spanning.

Net zoals wij allemaal snappen dat het niet heel slim is wat Yasmin en Melvin doen.. maar die zijn natuurlijk al een tijdje met veel spanning op de vlucht en het is niet heel vreemd dat ze even terug willen grijpen op iets wat bekend/comfortabel voor ze is. Het is niet voor niets dat de hunters vanaf dag 1 al mensen onder de tap zetten die dichtbij de vluchters staan..
  dinsdag 1 november 2022 @ 17:09:08 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206522427
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 11:42 schreef DW457 het volgende:

[..]
Toen hadden ze nog geen kaartje gekocht, dat was later pas.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 1 november 2022 @ 17:13:13 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206522457
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 10:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Blijft over Barbara zelf als bron, als ze haar onderweg verteld hebben dat ze met de helikopter zijn gekomen.
Die kans acht ik ook het grootst, dat ze stoer heeft zitten doen over haar deelname aan een TV-programma.
Dat zou ook verklaren waarom de bron wist dat het om een Barbara ging en welke straat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 1 november 2022 @ 17:15:12 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206522473
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 10:51 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Als ik de reacties van @:Selmar lees heeft die Barbara alles in geuren en kleuren verteld aan de persoon die belde. Wat ik dan totaal niet snap is dat bovenstaande gesprek werd gevoerd, dat kwam op beeld echt zo knullig over op mij dat ik het absoluut ongeloofwaardig vond.

Dit, of aan de vrouw/vriendin/moeder van degene die belde.
Maar dat Barbara de bron moet zijn die het helikopterverhaal en bestemming Bloemendaal gelekt heeft lijkt me duidelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_206522551
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:07 schreef Daemician het volgende:

[..]
Rob en Damy snap ik wel.. Na dat eerste telefoontje hadden ze gewoon volledige focus op zo snel mogelijk Paul te spreken om vervolgens weer te verdwijnen. Als ze Paul na dat eerste telefoontje niet te spreken zouden krijgen, dan zou Paul wellicht extra in de gaten worden gehouden door HQ, waardoor ze wellicht hun kans om Paul te spreken helemaal zouden vergooien.

Overigens was het wel veel slimmer geweest om de kapster gewoon dat briefje bij Paul te laten bezorgen. Heel veel informatie gaven ze Paul verder niet face2face.. Nadat ze weg reden met de auto, hadden ze daarna ook beter bij een rood stop licht uit kunnen stappen en de helper met de auto een stuk verder laten rijden zodat het lijkt alsof ze ergens anders gedropt zijn.

Maar goed.. wij praten lekker achteraf vanuit onze luie stoel. Bij hun gebeurt het natuurlijk in the moment met een flinke dosis spanning.

Net zoals wij allemaal snappen dat het niet heel slim is wat Yasmin en Melvin doen.. maar die zijn natuurlijk al een tijdje met veel spanning op de vlucht en het is niet heel vreemd dat ze even terug willen grijpen op iets wat bekend/comfortabel voor ze is. Het is niet voor niets dat de hunters vanaf dag 1 al mensen onder de tap zetten die dichtbij de vluchters staan..
Dat uitstappen in een natuurgebied is ook wel een klassieke fout die al een paar keer is gemaakt, waarschijnlijk inderdaad onder hoogspanning. Je kunt inderdaad gewoon beter bij een stoplicht of op een andere plek stoppen, of in ieder geval op een paar locaties een paar minuten stil gaan staan zodat men geen idee heeft waar je daadwerkelijk bent uitgestapt.
  dinsdag 1 november 2022 @ 18:17:52 #20
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_206523162
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:02 schreef Sodemieters het volgende:

Dat telefoontje uit de kapsalon hadden ze beter over moeten nadenken,

"Hé Paul, je bent je afspraak vergeten en de rest van de week heb ik het heel druk.
Als je nog voor de bruiloft van je zus geknipt wil worden dan moet je nu komen"

En afhankelijk van de reactie van Paul waren de hunters er wel of niet op aangeslagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door usagi414 op 01-11-2022 19:35:40 ]
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_206523372
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik snap terugkerende iriitaties wel (zowel over de keuzes die de teams voortvluchtigen maken als de soms in mijn ogen bizarre plotwendingen die de hunters ineens wel erg veel voordeel geven).

Ik blijf het echter -dus ondanks ook mijn eigen gemopper- toch echt een tof programma vinden. En zonder gemopper en geklaag van kijkers zou het ook geen succesvol Nederlands programma meer zijn. We hebben het wel een beetje nodig ook om te kunnen mopperen en klagen over eea :P _O-
Haha, juist.

Toch grijpt dit seizoen me minder. Misschien ook wel omdat er teveel zijn geweest de laatste 2 jaar.
pi_206528492
Het is gewoon een prima seizoen weer. Heb de aflevering net eindelijk terug kunnen kijken. Zie dat het topic hier in elk geval aardig is ontploft sinds de laatste uitzending. Jammer van alle zure reacties, sommigen slaan echt nergens op. Die zijn minstens zo ver gezocht als waar ze Selmar en co in het programma van beschuldigen. Met name Madmaster vind ik echt teleurstellend reageren elke week. Slaat vaker wel dan niet de plank behoorlijk mis in zijn redenaties, maar hij is niet de enige. Dat er vervolgens ook nog in hun voordeel (door hunzelf ook nog?) gemodereerd wordt vind ik bijna Noord Koreaans, maar goed, we dwalen af.

Het niveau van de koppels vind ik echt veel lager geworden dan in het begin van het seizoen. Pinnen op een station en vervolgens de eerst volgende trein naar je woonplaats instappen..tja. Ik geloofde mijn ogen niet toen ik het zag.
Ook die twee gepakte gasten, die mijn favorieten waren, maken opeens allemaal domme fouten, al moet ik zeggen dat die Paul wel echt een enorme lapzwans is zeg. Wat een traag figuur als je weet dat je een contactpersoon bent en na weken opeens een urgent telefoontje krijgt van een hele vage kennis die ook nog eens spoed zegt en vage stemmen op de achtergrond. Zijn reactie “yo ik zit nu ff bij t zwembad kan t later nog ff”. Vervolgens krijgt hij in paniek de vraag waar dat zwembad zit (HINT?!?!) En dan vertrekt die daarna vrijwel meteen naar een onbekende bestemming. Wtf, met zo’n contactpersoon/helper heb je geen Hunters meer nodig. En je dan als koppe na zoveel leads te hebben gegeven ook nog laten droppen in de middle of nowhere met een 100% zeker uit te lezen moderne auto, waar je nul vluchtroutes hebt, zucht.

Sanne en Sido, hebben nu al een week ofzo niks met die floppy gedaan. Ik vind ze daarom ook behoorlijk door de mand vallen. In elk seizoen zie je dat snelheid vaak cruciaal is, en bovendien kan die floppy een deadline bevatten voor nieuwe info, of andere info waar je snel actie op moet ondernemen. En dan zie je vervolgens dat ze er een enorm lange tijd niets mee doen, dan ben je in mijn ogen ongeschikt als vluchters.

Ik vrees dat we dit seizoen misschien niet eens een extractie aflevering gaan krijgen, met dit niveau aan kandidaten. Dat trein koppel wordt sowieso volgende aflevering ook gepakt. En dan heb je dus alleen nog een koppel over die een eeuw nodig heeft om een cruciaal stuk van het hele Tv programma uit te lezen. Het is echt dramatisch gesteld met de kandidaten nu we wat verder zijn, terwijl ze juist zo goed begonnen in de eerste afleveringen, vallen ze allemaal in mijn ogen echt volledig door de mand.

Oh en nog tot slot aan alle complotdenkers hier: nee het is totaal niet vreemd dat iemand geen zin heeft om op nationale TV, voor half Nederland (gefeliciteerd @Selmar met de laatste kijkcijfers) aan zijn te herkennen stem voor NSB’er te worden uitgemaakt.
En nee het is ook niet vreemd dat iemand in een netwerk zulke info oppikt. Of dacht je dat helpers niet weten dat ze aan een TV show mee doen en keurig naar bed gaan en het licht uitdoen zonder met iemand te praten…
Er was nota bene een aflevering geleden nog een vriend van een Hunter toevallig een koppel bij de snelweg tegengekomen, en dan is het onmogelijk dat een contact van een groep Hunters + HQ van een mannetje of 25 een keer iets oppikt over een gevlucht koppel…niet dus.
Oh en ze praten niet alleen binnen de grachtengordel van Adam met een Amsterdams accent, zoals er sommigen hier blijkbaar van overtuigd zijn, in praktisch heel Noord Holland ben ik mensen met dat accent tegengekomen, en deze vrouw kwam uit Purmerend geloof ik, daar kom ik ook weleens en praten er ook genoeg met dat accent. Net als ze in heel zuid Nederland met een zachte g spreken. Die anonieme beller kan gewoon een buurtgenoot van haar zijn, of een collega van haar man, noem het maar op, weet ik het.

[ Bericht 7% gewijzigd door Eagles89 op 02-11-2022 02:14:06 ]
  woensdag 2 november 2022 @ 07:32:10 #23
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206528770
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 01:53 schreef Eagles89 het volgende:
Het is gewoon een prima seizoen weer. Heb de aflevering net eindelijk terug kunnen kijken. Zie dat het topic hier in elk geval aardig is ontploft sinds de laatste uitzending. Jammer van alle zure reacties, sommigen slaan echt nergens op. Die zijn minstens zo ver gezocht als waar ze Selmar en co in het programma van beschuldigen. Met name Madmaster vind ik echt teleurstellend reageren elke week. Slaat vaker wel dan niet de plank behoorlijk mis in zijn redenaties, maar hij is niet de enige. Dat er vervolgens ook nog in hun voordeel (door hunzelf ook nog?) gemodereerd wordt vind ik bijna Noord Koreaans, maar goed, we dwalen af.

Mooi dat jij dit een prima seizoen vindt en je hoeft het ook echt niet eens te zijn met mijn visie en redenaties, of die van anderen, rond bepaalde zaken. Ik 'beschuldig' Selmar en z'n collega's ook helemaal nergens van, ik waardeer zijn bijdragen juist zeer en vind dat die bijdragen aan de inhoudelijke discussie.
Ieder beleeft zaken op zijn/haar eigen manier, het is dan ook (maar) een TV programma waar discussie over kan ontstaan vanwege het onderwerp en de uitvoering. En die discussie is er genoeg… ^O^

V.w.b. de moderatie, er is welgeteld 1 post verwijderd. Nadien zijn er tientallen andere reacties geweest die allemaal hun eigen kijk op het programma geven en die staan er nog allemaal. Laten we het dus hier alsjeblieft niet over Noord Koreaanse praktijken hebben...
pi_206528884
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 11:44 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]
Heb hem nog eens teruggeluisterd: mij klinkt het toch behoorlijk "Jordaans":
"informahsie foor je"
"ferfoerd"
"sijn op soek"
"weet niet seker hoor"
"de Soeloestraat"
(In de aflevering vanaf 24:17)
Maar kan me vergissen want ik woon niet in de randstad.
Ik woon wel in de Randstad, maar kwam er pas onlangs achter dat Thomas Acda een Amsterdams accent heeft ipv een spraakgebrek, dus zie niet helemaal in wat dat ermee te maken heeft.
pi_206529573
Ik denk dat we uiteindelijk met een koppel de extractie in gaan, dat echtpaar dat we de afgelopen aflevering totaal niet hebben gezien.

Een van de twee andere koppels zal wel net na het ophalen van de laatste extractie-info gepakt worden, zodat de Hunters ook erachter kunnen komen waar de extractie zit. Wellicht ook een bewuste keuze om sommige koppels nog wat te laten zwemmen tot die laatste dagen, maar daar weet Selmar vast meer van. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')