En 'n versterkerquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:22 schreef Adat231 het volgende:
ook alweer slecht geluid bij Jasper en Kenzie. Vind toch dat ze bij een abbo een koptelefoon moeten bijleveren nu
Vriendje van Wanda doet het wel leuk op FB.quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:27 schreef Poesjuh het volgende:
Ik denk dat Djedi niet verliefd is, maar gehaaid. Wel de lusten zoals kriebelen ed maar niet de lasten
heb net ook maar weer een koptelefoon gepaktquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:24 schreef Poesjuh het volgende:
Ik doe ook steeds vaker met tegenzin mn bluetooth oortjes in/op om er maar iets van te verstaan
Ja maar iedereen in de loods ziet hun nu wel als setje. Denk niet dat het in haar voordeel werkt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:27 schreef Poesjuh het volgende:
Ik denk dat Djedi niet verliefd is, maar gehaaid. Wel de lusten zoals kriebelen ed maar niet de lasten
ja jaquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:27 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh mijn god mario aub kap toch eens
Who cares, ik kom voor cosquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vriendje van Wanda doet het wel leuk op FB.
Net of liggen er 3.quote:
Maar Kim is mijn maat.quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:33 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff tegen zoey, miss zeg ik morgen wel tegen Kim van geef zoey maar een kusje.
Zoey snel eroverheen lullen over een poster
En jij.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:37 schreef Poesjuh het volgende:
Erik vindt zijn gemaakte onderzetters overal terug...zelfs in de openhaard
Nee dat geloof ik niet eigenlijkquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:42 schreef mootie het volgende:
Solliciteert Zoë nu naar een logeerpartij bij Jasper?
Dat ziet ze goedquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:43 schreef Flory het volgende:
Zoe over Nadir: hij zit zijn tijd weg te tikken hier, hij heeft niemand. Het is gewoon een zielig persoon
Kijk! Zoë zegt soms heel zinnige dingen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:43 schreef Flory het volgende:
Zoe over Nadir: hij zit zijn tijd weg te tikken hier, hij heeft niemand. Het is gewoon een zielig persoon
Is gewoon omdat ze zichzelf erin herkent.quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:47 schreef engine het volgende:
[..]
Kijk! Zoë zegt soms heel zinnige dingen.
...of ze heeft 'n oortje inquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:47 schreef engine het volgende:
[..]
Kijk! Zoë zegt soms heel zinnige dingen.
Op mijn stream zit Jasper alleen sudoku te spelenquote:Op dinsdag 1 november 2022 00:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
Een leuk groepje is nog buiten. Jasper Kenzy Kim D Mirthe en Jeffrey.
loop ik achter wahaquote:Op dinsdag 1 november 2022 00:15 schreef engine het volgende:
[..]
Op mijn stream zit Jasper alleen sudoku te spelen
quote:Op dinsdag 1 november 2022 00:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
Bij mij is ineens Jasper in zijn eentje sudoku aan het spelen. Hoe dan.
Sinds die V2 is het echt erg. Ach ja. Thanks.quote:Op dinsdag 1 november 2022 00:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat ook wel eens. Dan opent de app weer op het vorige moment dat ik gekeken heb en dan gaat de stream verder vanaf dat moment.
Ik denk het ook niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 00:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Benieuwd of we nog buitenstreams gaan krijgen, vrees van niet ....
Morgen de CENTRAAL wordt denk ik nog wel grappig.quote:Op dinsdag 1 november 2022 00:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
De focus ligt nu op woensdag, de nieuwe manager. Voor de rest gebeurt er echt weinig.
Katten in het nauw....quote:Op dinsdag 1 november 2022 00:29 schreef Charlotte-007 het volgende:
Eerst Wanda die een paar dagen geleden de aandacht zocht van Jasper en nu ook Djedi die Jasper op zoekt. Goh.
Hoe laat?quote:Op dinsdag 1 november 2022 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Morgen de CENTRAAL wordt denk ik nog wel grappig.
11:00 volgens mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
en wie gaat dat volgens jullie worden>quote:Op dinsdag 1 november 2022 00:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
De focus ligt nu op woensdag, de nieuwe manager. Voor de rest gebeurt er echt weinig.
Imadingquote:Op dinsdag 1 november 2022 00:35 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en wie gaat dat volgens jullie worden>
Jeffrey.quote:Op dinsdag 1 november 2022 00:35 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en wie gaat dat volgens jullie worden>
Dat wordt ondertiteling dan. Maar maybe.quote:Op dinsdag 1 november 2022 00:37 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik hoop het maar ben bang dat het ima wordt
Veel passieve mensen eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2022 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben Jeff nu zelf aan het terugkijken, hij zorgt wel voor reuring, alleeen jammer dat niemand echt reageert ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Rupert vertaald het vast welquote:Op dinsdag 1 november 2022 00:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat wordt ondertiteling dan. Maar maybe.
Ik hoop Jeffrey zodat hij de eliminatie proef niet weer hoeft te spelen. En misschien een maand later dat de focus wat minder op Jeffrey ligt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Esther ziet het vrij scherp, hoop dat zij de nieuwe manager wordt .....
Ik denk dat Jeffrey er op dit moment niets mee wint, kan er beter voor gaan met minder mensen ...quote:Op dinsdag 1 november 2022 01:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik hoop Jeffrey zodat hij de eliminatie proef niet weer hoeft te spelen.
En misschien een maand later dat de focus wat minder op Jeffrey ligt.
@DGK_Tegengasquote:Op dinsdag 1 november 2022 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, uurfilmpjes kosten veel tijd en moeite, ze worden niet echt veel bekeken, is er nog wel behoefte aan ?
quote:
Elders koffie. Goedemorgen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 06:21 schreef Dotteke het volgende:
Enzoals iedere morgen ligt iedereen nog in diepe rust.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 06:48 schreef R0T29 het volgende:
Berend is wakker en praat met Alicia die staat te douchen. Op de spiegel staat groot "Boe Kenzie"
Lekker Frummelie aan de teentjes.quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:06 schreef Frummelie het volgende:
Ook niet gewoon effe je handen wassen na dat tenen gepulk... nah dan weet je strakkies ook wat er met je schnitzeltje gebeurt in Berend z'n schnitzelrestaurant....😝😂
Eerst vandaag maar even.quote:
Ik vind het zo'n eng kind...quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:21 schreef R0T29 het volgende:
Waarom geen: "Alicia wil jij je microfoon controleren"? Is er gelijk meer leven in de brouwerij.
Het is toch gewoon arrogant dat prinsesje zonder zender in de rondte loopt te lopen.
Heb jij een tenen fetisjquote:Op dinsdag 1 november 2022 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker Frummelie aan de teentjes.
Alleen het kleine teentje.quote:
GM Dame.quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook naar huis!Al dat gejank!
Gmogguh COS!
Waarom huilt hij dan?quote:
Die vliegen vinden alles en iedereen lekker...😁quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:27 schreef R0T29 het volgende:
[..]
De vliegen vinden haar wel lekker zo te zien
Zenuwachtig voor de uitslag .quote:
Omdat hij constant hetzelfde doet en zegt. Ik ken zijn kutgroepriedeltje wel uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 1 november 2022 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben Jeff nu zelf aan het terugkijken, hij zorgt wel voor reuring, alleeen jammer dat niemand echt reageert ...
Dat vind ik wel zielig...quote:[b]Op dinsdag 1 november 2022 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zenuwachtig voor de uitslag .
Van het bloedonderzoek?quote:
Stelt niets voorquote:
De uitslag afwachten bedoel ik.quote:
Check even mijn UI.quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hier in Friesland ook een hoop wind.... lekker herfstig..
Gisteren al,Je bent laat KW.quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:45 schreef KoningWouter het volgende:
Alicia heeft het over dat ze vanavond gaat sporten. Heeft ze haar 24 uur dan weer ingetrokken?
Goedemorgen trouwens!
Ah alright, heb het weer eens gemist. Goed dat de COS er is.quote:
U hoogheid kunt de filmpjes terugkijken mocht het u bevallen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah alright, heb het weer eens gemist. Goed dat de COS er is.
Klopt moet tot laat dingen doen vanavond dus leek me beter even wat langer te blijven liggen
Ik geloof je wel, maar dit kan wel eens einde relatie betekenen me dunkt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
U hoogheid kunt de filmpjes terugkijken mocht het u bevallen.
Zat je op de Hotelschool zeker?quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben een Haagse/Loosdrechtse Friezin....😉
Bijna...🤣quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zat je op de Hotelschool zeker?
En bij die leuke studentenvereniging
Gisteren als chagrijn rondlopen en plots na een gesprekje achter weer helemaal vrolijk rara hoe kan datquote:
quote:
Hetzelfde als met Kim K? Die weer binnen kwam huppelenquote:Op dinsdag 1 november 2022 08:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren als chagrijn rondlopen en plots na een gesprekje achter weer helemaal vrolijk rara hoe kan dat
Jepquote:Op dinsdag 1 november 2022 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hetzelfde als met Kim K? Die weer binnen kwam huppelen
Die ga ik onthouden.quote:
Matinquote:Op dinsdag 1 november 2022 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Maaruh wie heeft er last van aambeien..
Imaddin gok ikquote:Op dinsdag 1 november 2022 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Martin blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Hast dot noch net in e gaten dan?quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar jij bent dus een hele echte Fries..
Geen Papiaments in de COSquote:Op dinsdag 1 november 2022 08:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hast dot noch net in e gaten dan?
quote:
Ja nu wel... op m'n telefoon kan ik die uitjes haast niet zien..😉quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hast dot noch net in e gaten dan?
Succesquote:Op dinsdag 1 november 2022 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
As we speak,ik ga dat Papiamentom me wel eigen maken.
Wer komme jo wei?quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja nu wel... op m'n telefoon kan ik die uitjes haast niet zien..😉
Contento di mira boquote:
Ljouwert.quote:
Moraima plakt alles aan elkaarquote:
@aloa woont ook in dat mooie stadje.quote:
As i plat kan proatenquote:
Ja, maar Erik dacht ook dat anderhalve week geleden de wintertijd al in ging.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:29 schreef mootie het volgende:
Volgens Erik is het volgens de 11-12 dagencyclus tijd voor eliminatie.
Ik ben zeer benieuwd.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:29 schreef mootie het volgende:
Volgens Erik is het volgens de 11-12 dagencyclus tijd voor eliminatie.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Over planking:
Erik : Ik heb Moraima nog niet zien oefenen.
Berend : Die oefent de hele dag...
Erik : ?
Berend : Die ligt als een plank op bed...
Ze baalt dat ze niet de eerste was in de douche.quote:
Ik hoop dat ze onder een koude douche staatquote:Op dinsdag 1 november 2022 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze baalt dat ze niet de eerste was in de douche.
Het zijn maar gewoon mensen, met leuke en minder leuke kanten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:35 schreef Seattle het volgende:
Ik krijg steeds een grotere hekel aan sommige mensen. En er blijven maar weinig over die ik echt leuk vind. Niet goed voor mijn algemene mensbeeld tot nu toe streams kijken. Neem nou Djedi met haar egoïstische gedrag. Eerst had ik niet echt een mening, maar nu vind ik het een vreselijk kind. Alicia vond ik eerst heel leuk en Rupert ook. Nu beide niet meer. Tis wat
Neuh.quote:
Lekker koud hé, weet ze ook eens hoe dat voelt.. egotripper dat wijf..quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze baalt dat ze niet de eerste was in de douche.
Ze hebben haar door lijkt het.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker koud hé, weet je ook eens hoe dat voelt.. egotripper dat wijf..
True, ik ben benieuwd of ik sommige mensen wel weer heel leuk ga vinden tijdens het jaar. Daarom vind ik het ook leuk dat het een heel jaar is. Dat je dan heel veel kanten ziet van de mensen die blijven. Als het BB zou zijn is het al weer bijna afgelopenquote:Op dinsdag 1 november 2022 08:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zijn maar gewoon mensen, met leuke en minder leuke kanten.
En wij zien maar een deeltje.
Denk eerder zijn lever.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:43 schreef Frummelie het volgende:
Berend denkt aan z'n blinde darm of mild/ nieren.... waar hij last van heeft
Huhquote:Op dinsdag 1 november 2022 08:43 schreef Frummelie het volgende:
Blinde darm en milt kan je zonder.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh
Hij was toch duizelig en zo ?
Heeft hij ook pijn dan?quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:43 schreef Frummelie het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar zou het een echte regel zijn, of een zelfbedachte regel?
Dat bedoelde ik dit keer niet ,check haar kale plekken.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen de manager achter de pc mocht.
Ik denk dat dat meevalt .. lichtinval , en hand in het haar.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoelde ik dit keer niet ,check haar kale plekken.
Ja inderdaad maar hij heeft ook pijn rechts in z'n buik, zei hij net... en koorts...quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh
Hij was toch duizelig en zo ?
Martin mocht gisteren ook al scrollen.Maddy heeft zelf regels bedacht.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar zou het een echte regel zijn, of een zelfbedachte regel?
Dat is nogal een ruim begripquote:
Deze man.quote:
kan ook zijn dat ze haar haar donker heeft gekleurd, maar van zichzelf licht haar heeft en dan krijg je de illusie van kale plekken.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Jij stelt me gerust.quote:Op dinsdag 1 november 2022 09:01 schreef Verida het volgende:
[..]
kan ook zijn dat ze haar haar donker heeft gekleurd, maar van zichzelf licht haar heeft en dan krijg je de illusie van kale plekken.
Ik denk dat ze heel dun haar heeft ...quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Stuur je wel even een cap van van mijn weelderige haardos.Die nog niet grijs is btw.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stuur je wel even een cap van van mijn weelderige haardos.Die nog niet grijs is btw.
OMG.Back in time.quote:Op dinsdag 1 november 2022 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze runnen ook een kleuterschool blijkbaar .. de herfsttafel?
[ afbeelding ]
Gewoon dun haarquote:Op dinsdag 1 november 2022 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Met zilvervliesrijst?quote:Op dinsdag 1 november 2022 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD vertelt net dat de boodschappen vandaag tussen 16:00 en 19:00 komen
Deze man weet thema tafelsquote:Op dinsdag 1 november 2022 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze runnen ook een kleuterschool blijkbaar .. de herfsttafel?
[ afbeelding ]
Ik heb daar prijzen mee gewonnen.quote:
Thematafel in de loodsquote:Op dinsdag 1 november 2022 09:10 schreef D. het volgende:
Iemand een linkje naar de COS?
Ik zit kennelijk in de SC
Naaahhh Kim k teveel in bed ? Totaal nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 09:12 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK is sjachie ....
Wanda : Voelde je net gister wat beter omdat je een goed gesprek heb gehad... Maar dan ga je vanmiddag toch nog lekker even slapen...
KimK : Ik heb te horen gekregen dat ik te veel slaap,
Heel kort fragmentje, maar het leek dat hij (natuurlijk) op z'n rug lag en dat Kimmetje aan het snoepen was.quote:Op dinsdag 1 november 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naaahhh Kim k teveel in bed ? Totaal niet
Misschien kan de FEBO meteen zeggen dat hun wipje ook op tv was![]()
Wanda is een flapuit, er flits iets onbewerkt door haar hoofd, en dat wordt meteen in woorden omgezet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda vindt dat er te weinig ruimte is om haar eigen dingen neer te zetten:
Wanda : Flikker op man, met je fucking tyfus dingen .. fucking hell.
Wat een taal voor een dame 😮quote:Op dinsdag 1 november 2022 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda vindt dat er te weinig ruimte is om haar eigen dingen neer te zetten:
Wanda : Flikker op man, met je fucking tyfus dingen .. fucking hell.
Kan ik je vertrouwen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 09:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir en GJ weer aan de wandel ... eens kijken hoe zielig Nadir dit keer is.
Oh ... SL
quote:Op dinsdag 1 november 2022 09:27 schreef engine het volgende:
Martin is heel erg met zijn lichaam bezig laatste tijd.
Zeg dan gewoon "ga naar huis!!"quote:Op dinsdag 1 november 2022 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Ik zit voor mijn gevoel een beetje m'n tijd uit.
GJ : Ja, dan is 10 maand wel lang.
Je hoorde het ook?quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 09:12 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK is sjachie ....
Wanda : Voelde je net gister wat beter omdat je een goed gesprek heb gehad... Maar dan ga je vanmiddag toch nog lekker even slapen...
KimK : Ik heb te horen gekregen dat ik te veel slaap,
En nog valt het kwartje niet, die gast zal nooit iets leren en altijd slachtoffer blijvenquote:Op dinsdag 1 november 2022 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir: 'Waarom kunnen mensen nooit naar mij toekomen? Waarom moet ik altijd het initiatief nemen?? boehoe'
En daar lekker verder chagrijnig wezen. Ik geloof niet dat hij thuis wel gelukkig is.quote:Op dinsdag 1 november 2022 09:41 schreef KoningWouter het volgende:
Nadir moet het oplossen (zijn depressie). Nou Nadir gewoon naar huis gaan, dat is de oplossing.
GJ is eigenlijk ook een dombo met zijn rare conclusies en vergelijkingen en zijn crush op Alies.(gisteren zei hij nog dat hij Alies nog de rest van zijn leven gaat zien en samen leuke dingen gaan doen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 09:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir en GJ weer aan de wandel ... eens kijken hoe zielig Nadir dit keer is.
Oh ... SL
Ja daar zal hij bij elke scheet wel de racisme kaart trekken.quote:Op dinsdag 1 november 2022 09:43 schreef engine het volgende:
[..]
En daar lekker verder chagrijnig wezen. Ik geloof niet dat hij thuis wel gelukkig is.
Thuis moet die weer elke dag werken boehoequote:Op dinsdag 1 november 2022 09:43 schreef engine het volgende:
[..]
En daar lekker verder chagrijnig wezen. Ik geloof niet dat hij thuis wel gelukkig is.
Tuurlijk,dat wil ik ook welquote:Op dinsdag 1 november 2022 09:47 schreef engine het volgende:
Maddy wil graag zakgeld voor mascara, een chippie of een wijntje voor haarzelf.
Prio.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |