Je bent zelf ...quote:
In een Moeras wel.quote:
iemand dit ook gehoord?quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac meldt zich uit de scène, check (aldus Isaac)
Goed idee!!quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:49 schreef Adat231 het volgende:
[..]
van suikerbrood is het nog lekkerder, tip!
En 'n bolletje slagroom(ijs) maakt het afquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:49 schreef Adat231 het volgende:
[..]
van suikerbrood is het nog lekkerder, tip!
Ach zo belangrijk was het niet.. maar werd er een beetje para van.. hahaha..quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
je kunt wel even de tijd noteren en als DGK filmpjes heeft dan even terug kijken
Daar heb je pilletjes voor of...... 'n pretsigaretquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ach zo belangrijk was het niet.. maar werd er een beetje para van.. hahaha..
Meestal wel.quote:
Kom maar doorquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar heb je pilletjes voor of...... 'n pretsigaret [ afbeelding ]
@greysbones Je krijgt weer gelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:03 schreef Adat231 het volgende:
[..]
je gooit een Jeffrytje maar in iets bescheidener vorm
wat dan?quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:greysbones Je krijgt weer gelijk.
Mogen elkaar en klikken met elkaarquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:06 schreef Adat231 het volgende:
wat vinden Babette en wendy van elkaar denken jullie?
ik was niet zeker dank je welquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mogen elkaar en klikken met elkaar
Ik ben wel een soort van Jeffrey.quote:
dan is ze fan van jequote:Op maandag 31 oktober 2022 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben wel een soort van Jeffrey.
Dat is wederzijds.quote:
Die je niet veel ,maar ze is best okay, alleen onzichtbaarquote:
Ik sta er niet in hoorquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
A
@:D. Je bent beroemd
Dat denk ik ook ja.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja die is zoekende naar andere mensen dan mor, ima en rupie denk ik
Toch wel een pittigequote:Op maandag 31 oktober 2022 22:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die je niet veel ,maar ze is best okay, alleen onzichtbaar
omg het geluid wordt volgens mij nog zachter daar, of verbeeld ik me dat? ik versta ze alle 3 niet meerquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:12 schreef puzziepie het volgende:
Leila weet nog niet of ze op Imadief gaat stemmen
Tis echt een ramp en dat gekraak heel de dagquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:13 schreef Adat231 het volgende:
[..]
omg het geluid wordt volgens mij nog zachter daar, of verbeeld ik me dat? ik versta ze alle 3 niet meer
Ja is verschrikkelijk als ze in bed zitten. Met die dekens er tussen en vaak gaan ze ook nog zachter praten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:13 schreef Adat231 het volgende:
[..]
omg het geluid wordt volgens mij nog zachter daar, of verbeeld ik me dat? ik versta ze alle 3 niet meer
Ik ken iemand met een Mini.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:17 schreef Adat231 het volgende:
vond de opdracht vandaag wel komisch in die auto
Eunice nietquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:17 schreef Adat231 het volgende:
vond de opdracht vandaag wel komisch in die auto
Kim gooit zo haar eigen glazen inquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:21 schreef puzziepie het volgende:
Kim D weer stoer doen dat zij Jappie en Wendy voedt ?![]()
alsof ze kinderen zijn zegt Jappie, en die kinderen vragen daar niet om.
Heeft ze wmb al gedaanquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim gooit zo haar eigen glazen in
nee die had pijn, maar hoorde een paar zeggen toen ze de mini zagen dat ze gigantisch voor lul werden gezet. Ik ben benieuwd welk liedje ze gaan gebruiken in de aflevering.quote:
Ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
Jappiee krijgt een error van het kaarten
Kim W Kim D?quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
Wat zegt Jeff nu
Ik vind het zo’n viswijf
Over Kim
Was mij niet duidelijk over wie het ging.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
Wat zegt Jeff nu
Ik vind het zo’n viswijf
Over Kim?![]()
En ook hier is hij zelf onderdeel van die groep en een ook hij is een bepalende factor qua sfeer .quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:27 schreef engine het volgende:
"Het is gewoon een kut groep"
Weer lekker bezig Jeff.
GGGG GGGG.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
Ima heeft gezegd dat Jeff haar heeft gebrainwasht
quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat gaat ook nog wel een keer clashen
Die hele groep is sowieso negatief aan het veranderen .quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Vanmiddag met Jappie hadden ze het er ook al over
Of ze tegen een muur aan het praten waren
Ja natuurlijk. Hele dagen zeiken en dan klagen dat er een kut sfeer isquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En ook hier is hij zelf onderdeel van die groep en een ook hij is een bepalende factor qua sfeer .
hij drukt stempel er ook op , en niet positief
Welke groep?quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die hele groep is sowieso negatief aan het veranderen .
Er lopen elke dag mensen te janken of te dreigen hun 24 uur aanbrengen vragenquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die hele groep is sowieso negatief aan het veranderen .
Aahhh luchtig graaien dusquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:32 schreef engine het volgende:
Martin doet geen onderbroek aan onder zijn joggingbroek.
waar ik niet blij van wordt is deze onderbrekingquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er lopen elke dag mensen te janken of te dreigen hun 24 uur aanbrengen vragen
Ik zou er ook niet blij van worden
Voor Mexxiequote:
wat waas er aan de hand?quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:33 schreef Poesjuh het volgende:
Nee dat zelf gemaakte scherm moest weg
Jammer dat stopte de fittie martin en wanda
Goedmakenquote:
Zal wel niet mogen van de Moderatie.Maar bij BB was er een moment dat de stem zei : Staat het je niet aan mag je nu vertrekken.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er lopen elke dag mensen te janken of te dreigen hun 24 uur aanbrengen vragen
Ik zou er ook niet blij van worden
Volgens mij is matin klaar met dat geplak van mexxquote:
Zou een heel goed moment zijn nuquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal wel niet mogen van de Moderatie.Maar bij BB was er een moment dat de stem zei : Staat het je niet aan mag je nu vertrekken.
Ik las : geplank.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij is matin klaar met dat geplak van mexx
kommt erst denk ik op mijn streamquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij is matin klaar met dat geplak van mexx
De stream loopt ook niet gelijkquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
kommt erst denk ik op mijn stream
is 22:32
Echt hoor.Ga maar wanneer je het te min is.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou een heel goed moment zijn nu
Of andersomquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
En nu gaat Mirthe bij de volgende mogelijke manager slijmen?
Tuurlijk met haar vingertjequote:Op maandag 31 oktober 2022 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
En nu gaat Mirthe bij de volgende mogelijke manager slijmen?
Komt door Schengen, veel oponthoud aan de grensquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
kommt erst denk ik op mijn stream
is 22:32
ja kan ook.. hij gaat nu haar sjaal halen.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:39 schreef puzziepie het volgende:
Mexx:" Maar hoezo ben je nou weer boos op mij?
Ik ook.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:40 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano stiekem lachend meeluisteren..
stream 1? in moment isquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
Mexx wacht op Martin om te praten
Want Martin komt niet naar haar
En toch het meest volwassen in de badkamer.quote:
Echt nietquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:41 schreef engine het volgende:
[..]
En toch het meest volwassen in de badkamer.
en hij kon er geen liedje over zingen of iets anders om de aandacht op hem te focussen..... pffff vermoeiend dat Mexx en Martin verhaalquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:41 schreef Poesjuh het volgende:
Martin is boos want Mexx heeft 2x n grap gemaakt terwijl hij zei dat ze moest stoppen
Ja Mexx is een volwassen vrouw.quote:
Dat bedoel ik....je kunt het nooit goed in discussie met zo'n types....die willen alleen maar meer drama maken en daardoor verlies je altijd.quote:
Wat denkt dat mens...dat Martin haar een antwoord schuldig isquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:44 schreef Poesjuh het volgende:
Martin loopt steeds weg.
Mexx blijft hem continu volgen
Pffff
Heeeel kort door de bocht.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
Mexx mag niks met anderen bespreken
Want is kinderachtig
Matin wil alleen maar gelijk hebben ook niet mee te discussiërenquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik....je kunt het nooit goed in discussie met zo'n types....die willen alleen maar meer drama maken en daardoor verlies je altijd.
Hij zet haar wel voor schut nu.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
Mexx mag niks met anderen bespreken
Want is kinderachtig
Kiest ze ook zelf voorquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij zet haar wel voor schut nu.
En ze laat het allemaal toequote:Op maandag 31 oktober 2022 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slaan mag niet.quote:
Ze zet zichzelf vooral voor schut nu.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijkquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:46 schreef juul. het volgende:
Martin haat het geroddel en geklaag van Mexx
quote:
Het probleem is toch dat mexx na elk gesprekje met Martin meteen naar de meiden rent om het met ze te bespreken?quote:
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Het probleem is toch dat mexx na elk gesprekje met Martin meteen naar de meiden rent om het met ze te bespreken?
een kluchtquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
Jeetje.. het lijkt wel een stel zeg... steeds om de beurt boos weglopen en weer terugkomen..
quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
Wedden dat Mexx en Martin zo nog wel ff gaan knuffelen op bed?
Ja echt behoorlijk op afgeknapt afgelopen week. Ik vind Zoë nog leuker.quote:
Vroeg ze nou om deze aandacht?quote:
Die heeft nog ietsje meer verstand idd.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt behoorlijk op afgeknapt afgelopen week. Ik vind Zoë nog leuker.
ons kennen ze nietquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:55 schreef HappyCharly het volgende:
werkelijk.. die mensen praten echt alleen maar over elkaar..de hele dag door..
Ben wel benieuwd.quote:
Welke browser gebruik je? Chrome?quote:
wat deed hij?quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:50 schreef chufi het volgende:
Gadver die Nadir , terwijl Mexx zich omkleed
altijdquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:59 schreef engine het volgende:
Wanda heeft haar mic recht onder haar mond. De rest klinkt heel zacht en Wanda tettert er overheen.
Helemaal blij dat er mensen op "haar"kamer komenquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:59 schreef engine het volgende:
Wanda heeft haar mic recht onder haar mond. De rest klinkt heel zacht en Wanda tettert er overheen.
iemand een antwoord?quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:58 schreef Adat231 het volgende:
maar je kunt de livestreams toch wel volgen in het buitenland met een videoland abbo?
dat kompliziert en ziet bij me anders uitquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:00 schreef engine het volgende:
@:mario390
Je moet die tweede even uitschakelen dan.
[ afbeelding ]
In de instellingen van chrome kun je dat aanpassen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kompliziert en ziet bij me anders uit
man man zo en verkrachtertypquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk dat gifje van puzziepie terwijl in naar Mexx keek
Heb je geen beeld?quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:04 schreef Adat231 het volgende:
[..]
gewoon of moet ik er iets speciaals voor doen?
Nee hoor, als je een abo hebt werkt het gewoon, althans bij mij werkt het prima.quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:04 schreef Adat231 het volgende:
[..]
gewoon of moet ik er iets speciaals voor doen?
ga pas in december en wil daar niet voor verrassingen komen te staan, wil geen live stream missenquote:
Wanda had eerder wel gelijk. Ze hebben geeneens een relatie maar wel al zo'n gedoe. Daar moet je dan toch snel klaar mee zijn zou ik denken.quote:
Takes onequote:Op maandag 31 oktober 2022 23:05 schreef Verida het volgende:
[..]
nou nou.
om dat nu gelijk een verkrachtertype te gaan noemen..
Aha je hebt nog geen videoland begrijp ik.quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:05 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ga pas in december en wil daar niet voor verrassingen komen te staan, wil geen live stream missen
Lollig hequote:Op maandag 31 oktober 2022 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Wanda had eerder wel gelijk. Ze hebben geeneens een relatie maar wel al zo'n gedoe. Daar moet je dan toch snel klaar mee zijn zou ik denken.
nl en heb al wel een videoland abbo, maar nog nooit in het buitenland getestquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aha je hebt nog geen videoland begrijp ik.
Waar woon je nu dan?
Dan is er niets aan de hand tochquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nl en heb al wel een videoland abbo
Vakantie? Volgens mij moet hetmet een goede verbinding in europa gewoon werken.quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:05 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ga pas in december en wil daar niet voor verrassingen komen te staan, wil geen live stream missen
thanx ben ik blij meequote:Op maandag 31 oktober 2022 23:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan is er niets aan de hand toch
emigrerenquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Vakantie? Volgens mij moet hetmet een goede verbinding in europa gewoon werken.
Ja binnen europa sowieso. Daarbuiten ben ik niet zeker.quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Vakantie? Volgens mij moet hetmet een goede verbinding in europa gewoon werken.
het is gelukkig binnen europaquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja binnen europa sowieso. Daarbuiten ben ik niet zeker.
ik wel ik ben niet zo en typ als nadirquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou jij kan weer lekker slapen, wel je handjes boven de dekens
quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh vandaar![]()
Welk land?
Lees anders hier even https://hulp.videoland.co(...)t-buitenland-kijken-
thamx gelukkig kan het in Spanje zie ik
is ambeien bij de anus?quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:10 schreef HappyCharly het volgende:
Martin heeft aambeiencreme en schaamt zich er niet voor. Kim probeerde het subtiel te zeggen. Dat vind ik wel schattig van allebei.
Je overschat jezelf nogalquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Sorry dat ik je dom inschat.
Hele trossen....quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:13 schreef puzziepie het volgende:
Martin aambeien , kan er ook nog wel bij
Ik kan me wel iets herinneren dat betalen via NL bank moest, maar daar twijfel ik over.quote:
Goeiequote:Op maandag 31 oktober 2022 23:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maddie kan ook wel wat sperti gebruiken voor d'r wallen
die hou ik ook aan voorlopig, er zijn veel meer dingen die niet kunnen met een spaanse rekening. Woon jij in Oostenrijk dan?quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik kan me wel iets herinneren dat betalen via NL bank moest, maar daar twijfel ik over.
Heb zelf nog bank in nl.
Niet verliefd!!!!!quote:
Nee hoor, daar was ik laatst op vakantie. Woon in Belgiëquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:16 schreef Adat231 het volgende:
[..]
die hou ik ook aan voorlopig, er zijn veel meer dingen die niet kunnen met een spaanse rekening. Woon jij in Oostenrijk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |