Nu haar kleding nog..en minde rmake-upquote:
Eerst was het Ice dit ,Ice dat.quote:
Nu dat nepgezicht er nog afquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:31 schreef Verida het volgende:
[..]
nephaar is er uitgehaald volgens mij
Waarom had ze nep haar?quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu haar kleding nog..en minde rmake-up
Ook al zo irritantquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerst was het Ice dit ,Ice dat.
Waarom een nepkin en nepneus?quote:
Mijn vibe is beter.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:35 schreef HappyCharly het volgende:
Martin heeft de vibe van een 50-plusser..
Nou denk het nietquote:
je bent lekker bezigquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:35 schreef HappyCharly het volgende:
Martin heeft de vibe van een 50-plusser..
Ik bedoelde meer.. hij is 31 toch? 51 had ik ook geloofd..quote:
Dit jaar Abraham ontmoet.quote:
ik snap haar pak van jeff nietquote:
Je wil het niet toegeven.quote:
Jaquote:
Dankewol.quote:
Toch verliefd op GJ.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar waarom wil Alicia nu ineens wel weer blijven dan?
En bingo de cos weer op FFquote:
970.000 euro.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Dus haar vriend is voor niks naar het hek bij loods gekomen ?quote:
Jupquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus haar vriend is voor niks naar het hek bij loods gekomen ?
Ze komen zo vegen als jij nog even doorgaat.quote:
Hahahahhahahahaquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze komen zo vegen als jij nog even doorgaat.
Ik moest even Googlen om te kijken of het was wat ik dachtquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Iedereen weet wat een benzinestift is.
GJ/ dan moet ze een baan zoeken/ 970.000 euroquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
eh wat?quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Iedereen weet wat een benzinestift is.
Hier noemen wij het vaste stiftquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest even Googlen om te kijken of het was wat ik dacht
wat is dat met die 2? Is hij verliefd op haar of zij op hem?quote:
watervaste stift dusquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Een marker / markeerstift... alleen volgens KimK zegt niemand dat.
Elleboog op tafelquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier noemen wij het vaste stift
Ze is dus weer makkelijk over gehaald om toch te blijven voor de tweede keerquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
GJ/ dan moet ze een baan zoeken/ 970.000 euro
jaquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat is dat met die 2? Is hij verliefd op haar of zij op hem?
quote:
Jullie praten in raadsels, heb nu een error in mijn hoofdquote:
Daar heb ik ook nog nooit van gehoordquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier noemen wij het vaste stift
Hoe noem jij zo'n stift dan?quote:
En medicatie.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
Dus Alicia heeft net of vanmiddag een gesprek gehad
quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Als je vriendin meedoet aan een tv-programma laat je haar met rust
Zou je wel denken ja, zeker als de relatie nog maar zo pril isquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Wel mee eens hoor. Ben je ook maar een sukkeltje als je aan een hekwerk gaat staan roepen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Edding.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
Jullie praten in raadsels, heb nu een error in mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een egoïstquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Wel mee eens hoor. Ben je ook maar een sukkeltje als je aan een hekwerk gaat staan roepen.
Na een maandje voelen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Wel mee eens hoor. Ben je ook maar een sukkeltje als je aan een hekwerk gaat staan roepen.
Daar weet jij alles van...quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
die SL zijn ook echt nergens goed voor
ja dat kan zekerquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien noemt hij het merk als ie die stift benoemt, kan toch?
Dat klopt dus.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien noemt hij het merk als ie die stift benoemt, kan toch?
Genoeg mensen die zo boodschappen doenquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat kan zeker
hoe noemt hij het dan als hij een ander merk koopt![]()
je hebt wel graag het laaste woord hequote:Op maandag 31 oktober 2022 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Genoeg mensen die zo boodschappen doen
Edding van een ander merk
De 2e keer dat ze dat flikt.. aandacht verzekerd , wel raar omdat dit heel Spel gebaseerd is op zoveel mogelijk opsodemieteren van deelnemers, 31 schoppen na zou logischer zijnquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
ik las op ff (yeah i knowquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
ik heb het idee
dat en Kim K en Alicia bericht van thuis hebben gehad
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt wel graag het laaste woord he
quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:51 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik las op ff (yeah i know) dat er gisteren iemand bij t hek stond voor Alicia?
fok forum ?quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:51 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik las op ff (yeah i know) dat er gisteren iemand bij t hek stond voor Alicia?
Ik pleit nog steeds voor een verplichte polonaise iedere ochtendquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Berend ligt de hele dag in z'n bed. Maar iedereen vergeet dat hij pas om 5:00 uur naar z'n bed gaat.
quote:
Jill stylequote:Op maandag 31 oktober 2022 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik pleit nog steeds voor een verplichte polonaise iedere ochtend
quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ [url=https://thumbor.pijper.io/GqTlJTlfCIMCbA_YS_TrZoQ58Bk=/1290x726/center/middle/https://cdn.pijper.io/202(...)32228.jpg]afbeelding[/url] ]
Nee, de Olivier bij het hek is geen heer maar een mietjequote:Op maandag 31 oktober 2022 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ [url=https://thumbor.pijper.io/GqTlJTlfCIMCbA_YS_TrZoQ58Bk=/1290x726/center/middle/https://cdn.pijper.io/202(...)32228.jpg]afbeelding[/url] ]
Nu met Leroy.quote:
GJ zal haar wel hebben omgeluld,dat hij haar inprincipe langer kent dan Olivier,dat er bij hem meer toekomst in zit want meer geld etc.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
ze heeft gewoon een gesprek gehad bij de FEBOquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
GJ zal haar wel hebben omgeluld,dat hij haar inprincipe langer kent dan Olivier,dat er bij hem meer toekomst in zit want meer geld etc.
Met Kim K hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft gewoon een gesprek gehad bij de FEBO
en info/contact met buiten
Isaac rookplek nu.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt soms of hij een oortje in heeft
Ik dacht dat ze zei :" dat ik eruit wilde ging viraal".. toen streamlockquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft gewoon een gesprek gehad bij de FEBO
en info/contact met buiten
quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zei :" dat ik eruit wilde ging viraal".. toen streamlock
Maar vinden ze elkaar dan echt leuk leuk? Of hebben ze gewoon een goede klikquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
GJ zal haar wel hebben omgeluld,dat hij haar inprincipe langer kent dan Olivier,dat er bij hem meer toekomst in zit want meer geld etc.
Kloptquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zei :" dat ik eruit wilde ging viraal".. toen streamlock
Er waren een een paar FB groepjes die het nogal hoog opnamen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
de FEBO lult ook maar wat tegen de deelnemers
ik heb vooral gelezenquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er waren een een paar FB groepjes die het nogal hoog opnamen.
Onder de 200.000 vorige week.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:04 schreef HappyCharly het volgende:
Hoeveel kijkers heeft EJVJL eigenlijk?
Daar is een apart topic voor dacht ikquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:04 schreef HappyCharly het volgende:
Hoeveel kijkers heeft EJVJL eigenlijk?
hij heeft wel een beetje gelijkquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff nu ook even (een beetje) klagen over KimD en Wendy.
Is niet heel raar.quote:
JOOST/OLIVIER MAG HET WETENquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar vinden ze elkaar dan echt leuk leuk? Of hebben ze gewoon een goede klik
dat zegt hij zelf ookquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:10 schreef pingu66 het volgende:
Als Jeff negatief is trek ie iedereen om hem heen mee en blijft er bovendien in hangen.
Ben benieuwd of hij (als hij geen manager wordt) de boel weer gaat opstoken.
Dat heeft ze vanmiddag wel tegen Jeff gezegd. Ze is wat afgeknapt op Rupie en Ima nu ze weet dat ze zoveel jatten. Past niet in het wereldbeeld van Mirthe.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:12 schreef Poesjuh het volgende:
Vandaag mirthe in de keukenz slijmen bij ruppert en imadi.
Rupp vroeg of ze op imadi stemt?
Miethe uhh ze wist het niet meer. Alle 3 zijn goed..
Rupp not amused meteen chanteren iets met eten weer.
Denk dat ze voor jeff gaat
Ohh was mirthe dan ruppert en imadi aan het verraden gister of vandaag bij iemand uhh ze vond iets oneerlijk over eten en blabla en kijk maar wat je ermee doet hoor, zei ze..quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat heeft ze vanmiddag wel tegen Jeff gezegd. Ze is wat afgeknapt op Rupie en Ima nu ze weet dat ze zoveel jatten. Past niet in het wereldbeeld van Mirthe.
een poeppraterquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ima : We willen niet een cultuur van ikke-ikke-ikke, maar van echt gunnen aan elkaar.
![]()
vertelquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:16 schreef D. het volgende:
Ik had al geen hoge pet op van Djedi, maar vandaag is ze helemaal naar beneden gedonderd
Elkaar gunnen? Hij gunt het Rupert, en Rupert gunt het hemquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ima : We willen niet een cultuur van ikke-ikke-ikke, maar van echt gunnen aan elkaar.
![]()
Die laat gewoon pita broodjes verschimmelen terwijl er in de loods geen eten isquote:
die is niet van deze wereld hoor, ik zou er geen normaal gesprek mee kunnen voerenquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, helaas kan Mirthe zo weer switchen .. ze is zo zweverig.
Lijkt niemand te doen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
het hele verhaal van Ima stort bij een beetje doorvragen in als een kaartenhuis
quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Die laat gewoon pita broodjes verschimmelen terwijl er in de loods geen eten is
dus das geen ikke ikke ikke, ze delenquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Elkaar gunnen? Hij gunt het Rupert, en Rupert gunt het hem
Boeit haar geen flikker als iemand anders niks heeft. Zo lang Djedi maar genoeg heeft. Gisteren ook alle garnalen eruit vissen.quote:
gezellig die lieve schattige twintigersquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Boeit haar geen flikker als iemand anders niks heeft. Zo lang Djedi maar genoeg heeft. Gisteren ook alle garnalen eruit vissen.
Isaac heeft zijn volgens mij zijn eigen planquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zegt hij zelf ook
daarom wil hij ook graag manager worden om zijn plan en isaacs plan door te voeren
Dat ze de garnalen gejat hadquote:
het is een plan wat beter werkt als ze achter elkaar manager zouden zijnquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Isaac heeft zijn volgens mij zijn eigen plan
Ow, die mag ook bij mijn lijstje danquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
die is niet van deze wereld hoor, ik zou er geen normaal gesprek mee kunnen voeren
ik ga een maand op vakantie danquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Bedenk .. als Ima manager wordt, moeten we een maand lang naar hem luisteren....
* engine vouwt net als Esther zijn oor richting tvquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Bedenk .. als Ima manager wordt, moeten we een maand lang naar hem luisteren....
Niks moet hėquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
stel het voor bij de FEBOquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
Kan er niet iemand een baan krijgen als fulltime ondertitelaar bij de live-streams?
Als je het nummer geeft draag ik je even voorquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel het voor bij de FEBO
ik bied me bij deze aan
tegen betaling
Het nummer is 42!quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als je het nummer geeft draag ik je even voor
quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als je het nummer geeft draag ik je even voor
woesjjjjjquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik krijg wel heel langzaam een beetje een hekel aan Mirthe die echt met elk windje meewaait.
ook schijt aan anderen qua douchen, blijft er gerust een half uur onder staan als anderen nog slapenquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ze de garnalen gejat had
Dat ze meer eten pakt als anderen delen, maar zelden terug deelt
Dat ze probeerde Maddy een oor aan te naaien met de 2 voor 1 pak macaroni, en haar verhaal aanpaste omdat er getuigen waren.
En dat ze zich door Ruben laat strelen als ze denkt dat er niemand kijkt
En da's alleen wat ik vandaag gehoord heb
Je kent dat Sinter klaas liedje toch wel,:quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
een poepprater
ik kan er niks anders van maken
ik snap ook niet dat niemand zegt
hoezo geen ikke ikke ikke cultuur
jullie kasten puilen uit
quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Je kent dat Sinter klaas liedje toch wel,:
Eerlijk zullen we alles delen
Suikergoed en marsepein
Hun versie
Eerlijk zullen we alles delen
Ik een beetje meer dan jij.
(
Dat stond al op het lijst van voor vandaagquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
ook schijt aan anderen qua douchen, blijft er gerust een half uur onder staan als anderen nog slapen
Morgen weer iets andersquote:
Schattigquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:32 schreef HappyCharly het volgende:
Mirthe is net zo'n tuimelaar..
[ afbeelding ]
erger dan Maddy?quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Eigenlijk kan Jeff als manager ook alleen maar tegenvallen ... dus misschien maar goed dat Ima het lijkt te worden.
net 15k per camera uitgegeven dus even zuinig an.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
is de FEBO bijna failliet??
die mic's worden steeds slechter
Nee, Ima misschien.quote:
Daar ga ik over nadenkenquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
gewoon een sinterklaas gedicht voor rupie en ima maken
Ik denk vooral dat Jeff als niet manager nog meer gaat tegenvallen. Het is maar een zeikerd eigenlijk en ik denk dat hij er nog zuurder van wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Eigenlijk kan Jeff als manager ook alleen maar tegenvallen ... dus misschien maar goed dat Ima het lijkt te worden.
ik denk dat hij wel wat gewend isquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, Ima misschien.
Maar manager zijn is gewoon een rotbaan, omdat iedereen tegen je loopt te zeiken. Gun ik Jeff ook weer niet, en denk niet dat het zo idyllisch gaat zijn zoals hij nu steeds voorstelt.
En papiaments praten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
lekker rondlopen in de slaapkamer en brood eten
Dat denk ik ook,is wat dat betreft een geweldige winnaar maar bereslechte kinderachtige verliezer.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat Jeff als niet manager nog meer gaat tegenvallen. Het is maar een zeikerd eigenlijk en ik denk dat hij er nog zuurder van wordt.
Precies dan gaat hij tegenwerken en zeiken hoe kut de anderen wel niet zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook,is wat dat betreft een geweldige winnaar maar bereslechte kinderachtige verliezer.
En gaat dan expres afbouwen ipv "bouwen"
Hij bekt diegene dan gewoon af.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij wel wat gewend is
weet alleen niet of hij dat gezeik goed kan handelen
Gaat hij weer doen zoals laatst, dominant en iedereen moet zijn bek houden.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Precies dan gaat hij tegenwerken en zeiken hoe kut de anderen wel niet zijn.
Dat dus.quote:
dat denk ik ook nietquote:
Ze hebben wel geluk met dit weer.quote:
misschien als hij ze kooktquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:55 schreef pingu66 het volgende:
Wat lult JW nou weer raapstelen zijn oranje zegt ie.
Hij bedoelde natuurlijk Koolraapquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:55 schreef pingu66 het volgende:
Wat lult JW nou weer raapstelen zijn oranje zegt ie.
Ja dat kan ie zeker maar niet als iemand kritiek op hem heeftquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet
hij kan ook lief zijn
dat zagen we vanmorgen ook
quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij bedoelde natuurlijk Koolraap
van bepaalde mensen kan hij het wel hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat kan ie zeker maar niet als iemand kritiek op hem heeft
Dat is het nog steed hoor,groen😉quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien als hij ze kookt![]()
![]()
hier werd er stampot van gemaakt en was het groen
je weet het niet hequote:
Kloptquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij bedoelde natuurlijk Koolraap
Nou dat wordt wat danquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
krijgen ze de 7 plagen
vliegen
muizen
....
de helft lust het vast nietquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:06 schreef pingu66 het volgende:
Esther heeft het over witlof,met de prijzen nu is ze voor 32 ststronken witlof minimaal 20 ¤ kkwijt
🤣🤣quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
de helft lust het vast niet
of is er allergisch voor
of berend hadde hungerquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
Kim D heeft gaatjes in haar jas
ze denkt van muizen
Mi sa.quote:
Ik had Moraima zo graag in die auto gezien vanmiddagquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
omgekeerd würd het en horror zijn
quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had Moraima zo graag in die auto gezien vanmiddag
Dikon nò?quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
Moraima bepaalt geen feestjes meer op de kamer
quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij kan kan Big Momma Zoe wel killen.
ja zat me net af te vragen of we dat hier al hadden benoemdquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:22 schreef puzziepie het volgende:
Zoe heeft ook mee gedaan met Lang leve de liefde
Werd alleen niet uitgezonden toch?quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:22 schreef puzziepie het volgende:
Zoe heeft ook mee gedaan met Lang leve de liefde
Geen idee , ik kijk dat nooitquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Werd alleen niet uitgezonden toch?
sommigen mogen papiaments lullenquote:
GJ zijn optreden was leuk.quote:
Ook niet gezien, wel fragmentjes van hier ,maar ik vind het een vreselijk programmaquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:25 schreef Moeraskat het volgende:
In het verhaal van Jeffrey’s insta account staat een screenshot van de poll van ons, wie is je favoriete bewoner.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:25 schreef Moeraskat het volgende:
In het verhaal van Jeffrey’s insta account staat een screenshot van de poll van ons, wie is je favoriete bewoner.
Baila ku mi Fritsie.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:31 schreef puzziepie het volgende:
Rupie "\ Als je woensdag op mij stemt krijg je massage '
Zoe:'maar jij gaat niet voor manager
Wendyquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
A
@:D. Je bent beroemd
quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]als me vannacht morama tegen kommt
heb ik meer bang als chucky of f.krueger kommt
Yos eversquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
A
@:D. Je bent beroemd
Toch wel, ze was te zien in seizoen 2, aflevering 130 en gewoon nog terug te kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Werd alleen niet uitgezonden toch?
Yose Vers.quote:
dat is degene die het account van Jeff beheerdquote:
Cosevers was dan leuker geweestquote:
Z’n zusquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is degene die het account van Jeff beheerd
Ah okayquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is degene die het account van Jeff beheerd
Ik snapquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:35 schreef greysbones het volgende: