Nee. Afgezien dat die veel te laag is, verdien je het sowieso niet na zo'n actie.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:47 schreef DX11 het volgende: [..] Penalty ontvangen dus dan is het toch weer eerlijk?
Ook in Mexico valt het gedrag van Mercedes niet goed, gok ik.quote:
Was een mooie bijnaam voor Vettel geweest.quote:
Schumacher, dat was pas een amazing Kraut.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Was een mooie bijnaam voor Vettel geweest.
Ik geloof m'n oren niet.quote:
Zeker met die brakke auto dit seizoenquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:50 schreef PS. het volgende:
Boe slaat natuurlijk nergens op hier, Hamilton heeft gewoon prima gereden.
Mensen betalen zich scheel voor een ticket. Mogen de coureurs ook wel eens bij stil staan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:50 schreef THEFXR het volgende:
als wij toch geld kregen, voor die amazing crowd, he
Mensen flauwgevallen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:51 schreef RAVW het volgende:
Als Checo had gewonnen , was de hell al los gebroken .. en iedereen al op dat veld geweest
Ja, ik heb teruggespoeld voor de zekerheid.quote:
Ik denk dast het meer het gezeur dat va Mercedes uitgaat dat veroorzaakt, niet eens zo zeer Ham zelf, maar ik kan er naast zitten natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:50 schreef PS. het volgende:
Boe slaat natuurlijk nergens op hier, Hamilton heeft gewoon prima gereden.
Vlekkeloosquote:
Blimeyquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:53 schreef nattermann het volgende:
Wederom geen podium voor Russel. Uitstekend
Crikey.quote:
Volgens mij wil Ferrari niet eens tweede worden om windtunnel tijd te besparen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
Perez heeft goede zaken gedaan voor P2 in het kampioenschap
Lekkere airbags.quote:
Mond vol.quote:
Hoe zou dat toch komen?quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lewis en Max hebben elkaar echt niks te melden.
Praatjes vullen geen gapsquote:
Max is niet zo van de mode en sieraden, meer van het racenquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lewis en Max hebben elkaar echt niks te melden.
Ik vind dat hij wel wat socialer mag zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:55 schreef Jane het volgende:
Oh man, het is ook altijd alleen met Lewis, he? Dat het zo moeilijk is allemaal.
Ja paar seconden maar niet genoeg om Ham voorbij te kunnen denk ikquote:
NOU NOU NOU.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:57 schreef Ploplap het volgende:
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Je zou verwachten dat iemand met zo'n prijzenkast de meest relaxte persoon ter wereld is. Waar maakt ie zich nu nog druk om?quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:55 schreef Jane het volgende:
Oh man, het is ook altijd alleen met Lewis, he? Dat het zo moeilijk is allemaal.
Like THE boss.quote:
En aan die van oostenrijkquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:58 schreef ReplaR het volgende:
De britten zullen inmiddels wel een pleures hekel aan ons volkslied hebben
Yo siempre honore el rey del Espanaquote:
Ja alles voor nix!quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
Allemaal liftspectakel met die auto enzo, regie met allemaal kutshots.
It's the Stig's Mexican cousin!quote:
In de gouden eeuw had men in Engeland het spreekwoord: "If there is a hell, it will spit out Dutchmen"quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:58 schreef ReplaR het volgende:
De britten zullen inmiddels wel een pleures hekel aan ons volkslied hebben
Handjes thuis dit keer.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:00 schreef potjecreme het volgende:
Wordt geen andere vrouwen zoenen voor Perez.
Echt hč, je ziet Max z’n hoofd, dan zijn team en als ie er al af springt pas een onduidelijk drone shotquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
Allemaal liftspectakel met die auto enzo, regie met allemaal kutshots.
Inderdaad, liever niet te veel dominantie. Maakt de sport echt niet leuker.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:59 schreef Evenstar het volgende:
Dit was wel een tikje te dominant trouwens, mag een beetje minder, dus voor de spanning is die -10% straf nog zo slecht niet.
De strategie die ze kozen was niet echt zonder risico. Het leek er op dat Perez echt op het randje zat.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:59 schreef Evenstar het volgende:
Dit was wel een tikje te dominant trouwens, mag een beetje minder, dus voor de spanning is die -10% straf nog zo slecht niet.
Under investigation.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Checo heeft wat mannen in pak nat gemaakt
Even zijn verdriet weg drinken.quote:
Was ook niet de bedoeling volgens mij. Maar omdat ze niet genoeg afstand konden nemen noodgedwongen dit gedaan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
De strategie die ze kozen was niet echt zonder risico. Het leek er op dat Perez echt op het randje zat.
Graaf Adolf is geblevenquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:02 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Terwijl het Wilhelmus vijftien coupletten telt
Dat denk ik ook, en dat fixt meteen het idee dat Max geen banden zou kunnen managen, volgens mij is hij daar zelfs een van de besten in.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was ook niet de bedoeling volgens mij. Maar omdat ze niet genoeg afstand konden nemen noodgedwongen dit gedaan.
En weer een paar ton in the pocketquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
Martijn drukt NU op play!
plaatjescompilatiemexicogp.mp3
nog 2quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:05 schreef RAVW het volgende:
Zal wat zijn zeg als Ham dit jaar niet 1 keer wint![]()
![]()
Ziet er wel naar uit maar goed we moeten er nog 3
geen sprintje meer dan ?quote:
soort van ME,jaquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:06 schreef Ploplap het volgende:
Heerlijk feesten met troepen die kogelwerende vesten dragen
Dat nemen we niet serieusquote:
2.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:05 schreef RAVW het volgende:
![]()
Veel feestjes gehad met Max intussenquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Martijn Garritsen heeft een dikke kop gekregen.
Geen Duits volkslied tijdens een seizoen F1. Kan daar wel aan wennen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:05 schreef RAVW het volgende:
![]()
Dat telt niet.quote:
Zijn Nick en Simon er ook dan?quote:
Ja is prima toevoeging inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:11 schreef Evenstar het volgende:
Die Hinchcliffe is toch wel een geniale toevoeging.
Echt nietquote:
Schatje hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jamie Chadwick moet er ook constant bijgesleept worden.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:15 schreef Repentless het volgende:
Verstappen is echt een klasse apart dit seizoen, niet normaal. Mocht hij nog 10 jaar of langer doorgaan en in een competitieve auto blijven rijden, heeft hij het in zich om alle records te verbreken.
Ik word wel een beetje moe van die neprecords. Meeste punten per seizoen terwijl de puntentelling is veranderd, meeste races in een seizoen gewonnen terwijl er veel meer races in een seizoen zitten. Een beetje meer respect voor vroegere prestaties en records mag wel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:15 schreef Repentless het volgende:
Verstappen is echt een klasse apart dit seizoen, niet normaal. Mocht hij nog 10 jaar of langer doorgaan en in een competitieve auto blijven rijden, heeft hij het in zich om alle records te verbreken.
Het Duitse volkslied daarentegen ben ik helemaal kwijt, weet niet meer hoe dat gaat.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:00 schreef Jane het volgende:
Inmiddels hoor ik het Oostenrijkse volkslied er al automatisch achteraan in mijn hoofd als ik het Wilhelmus ergens anders hoor.
Daarom; win percentage.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje moe van die neprecords. Meeste punten per seizoen terwijl de puntentelling is veranderd, meeste races in een seizoen gewonnen terwijl er veel meer races in een seizoen zitten. Een beetje meer respect voor vroegere prestaties en records mag wel.
Maar daarom gaat max de komende races ook nog winnen, dan heeft ie ook qua percentage de meeste races gewonnen en is het gezeur overquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje moe van die neprecords. Meeste punten per seizoen terwijl de puntentelling is veranderd, meeste races in een seizoen gewonnen terwijl er veel meer races in een seizoen zitten. Een beetje meer respect voor vroegere prestaties en records mag wel.
Ben benieuwd wanneer hij op z'n bek geslagen wordt door een rijder of een TPquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:20 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Tedje gaat door met trollen
Hoop dat M Schumacher dit nog mee kan maken dat die hem voorbij gaat ...quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar daarom gaat max de komende races ook nog winnen, dan heeft ie ook qua percentage de meeste races gewonnen en is het gezeur over
Max is dan 0,05% beter dan Schumacher
Nee, je doet Verstappen ook tekort als hij dat doet, want dat is niet waar het record staat. Je geeft hem niet de eer die hij verdient als hij het doet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar daarom gaat max de komende races ook nog winnen, dan heeft ie ook qua percentage de meeste races gewonnen en is het gezeur over
Je bedoelt Mick? die is allang voorbij gegaan door Verstappen voordat hij uberhaupt in F1 kwam.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
Hoop dat M Schumacher dit nog mee kan maken dat die hem voorbij gaat ...
want hij kent Max heel goed .
Heb ik ook respect voor. Meeste zeges per seizoen in absolute aantallen vind ik ook niet interessant, wanneer het aantal races per seizoen verschilt. Maar wanneer dat procentueel is wel en dat record kan hij dus verbreken dit seizoen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
nee zijn vader Micheal, Jos ging heel goed om met de familie Schumacherquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:25 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Je bedoelt Mick? die is allang voorbij gegaan door Verstappen voordat hij uberhaupt in F1 kwam.
Michael maakt niet zo heel veel meer mee helaas.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
Hoop dat M Schumacher dit nog mee kan maken dat die hem voorbij gaat ...
want hij kent Max heel goed .
Ik weet het niet want je hoort er bijna niets er over.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Michael maakt niet zo heel veel meer mee helaas.
Tenminste.. voor zover bekend.
Ik begon in begin jaren '90 te kijken. Toen kwam vader Jos net om de hoek. Ook nog bij Benetton. 'Woow! Soms kans op punten, als het meezit als hij in mag blijven stappen'. Zodra je de hoop uitsprak dat Jos kon winnen was het alleen op de computer... En werd je naar boven gestuurdquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:18 schreef RAVW het volgende:
Toch wel mooi een van de grootste F1 rijders is een NL.
Als je dat 10 jaar geleden had gezegd had je een dwangbuis om gehad
Mick heeft het vrij duidelijk gezegdquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik weet het niet want je hoort er bijna niets er over.
Ik kijk al langer ....... jaren 80quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik begon in begin jaren '90 te kijken. Toen kwam vader Jos net om de hoek. Ook nog bij Benetton. 'Woow! Soms kans op punten, als het meezit als hij in mag blijven stappen'. Zodra je de hoop uitsprak dat Jos kon winnen was het alleen op de computer... En werd je naar boven gestuurd
En nu? Ho ly shit. Echt holy shit.
Pa Verstappen in zijn jaren bij Tyrell en Footwork Hart enzo, dat was altijd ijdel hopen op een puntje en dan doorgaans de teleurstelling van de grindbak.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik begon in begin jaren '90 te kijken. Toen kwam vader Jos net om de hoek. Ook nog bij Benetton. 'Woow! Soms kans op punten, als het meezit als hij in mag blijven stappen'. Zodra je de hoop uitsprak dat Jos kon winnen was het alleen op de computer... En werd je naar boven gestuurd
Jos vloog nog in de fik omdat Benneton (Briatore) vals speelde met het tanken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij werd afgevoerd als je iets te positief was over Jan Lammersquote:
Dat worden dan slapeloze nachtenquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:22 schreef -XOR- het volgende:
Ik blijf nog even op voor het Sky interview met de 14-voudig gp winnaar in een jaar.
1979 9e plaats op Montréalquote:
Lammers heeft nog steeds het record aantal dagen tussen 2 racesquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij werd afgevoerd als je iets te positief was over Jan Lammers
quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pa Verstappen in zijn jaren bij Tyrell en Footwork Hart enzo, dat was altijd ijdel hopen op een puntje en dan doorgaans de teleurstelling van de grindbak.
Of met de Arrows.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pa Verstappen in zijn jaren bij Tyrell en Footwork Hart enzo, dat was altijd ijdel hopen op een puntje en dan doorgaans de teleurstelling van de grindbak.
Wel een overwinning gehad maar dan op le Mansquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lammers heeft nog steeds het record aantal dagen tussen 2 races
Dit was het eerste seizoen wat ik actief gevolgd hebquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vergis je niet hoeveel DNF's de gemiddelde rijder verzamelde over een heel seizoen.
Bizar als je dat door een bril van nu bekijkt.
Ted - “Drop down to 10th at the start, not optimal” Lando - “you should try driving the car mate”quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:20 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Tedje gaat door met trollen
Uiteindelijk niet, want dat staat op naam van Ascari met 75%, terwijl 1 van de races die hij niet won Indy was. Anderzijds is dat de andere kant op weer onrechtvaardig, want er waren erg weinig races destijds (8)quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
Heb ik ook respect voor. Meeste zeges per seizoen in absolute aantallen vind ik ook niet interessant, wanneer het aantal races per seizoen verschilt. Maar wanneer dat procentueel is wel en dat record kan hij dus verbreken dit seizoen.
En gewoon op zaterdag al teams die klaar waren omdat er maar 24 mochten starten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vergis je niet hoeveel DNF's de gemiddelde rijder verzamelde over een heel seizoen.
Sommige kwamen niet eens weg bij de start of ze stonden al te vlammenquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft het onofficiële record van betrokkenheid bij de meeste teams in 1 seizoen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De Vries is wel het paddocksletje niet
Dat zal Ted dan wel zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Max zit nu tijdens de persconferentie duidelijk te maken dat 1 persoon bij Sky te ver is gegaan.
Op vrijdag zelfs al!quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:45 schreef PirE het volgende:
[..]
En gewoon op zaterdag al teams die klaar waren omdat er maar 24 mochten starten.
Het was uiteindelijk ook niet agressief genoeg. Zeker als je toch al achterstaat, moet je alles uit de kast trekken. Dat is dus niet op de langzaamste band rondjes rijden in de hoop dat de tegenstander het uit handen gaat geven.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:47 schreef Nattekat het volgende:
Horner bekritiseert Mercedes' strategie
En terecht, Hamilton was veel te vroeg naar binnen gehaald, die band kjon nog veel langer mee zoals Max liet zien.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:47 schreef Nattekat het volgende:
Horner bekritiseert Mercedes' strategie
Ja, vond ik ook wel verbazingwekkend. Heeft er überhaupt een team de strategie gesplitst?quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:48 schreef Tarado het volgende:
Saaie race wel, jammer dat Mercedes beide auto's op geel had staan, met eentje op rood was het misschien wat spannender geweest.
Op twitter kwam ik dit tegen:quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In dat licht heeft LH juist neprecords.quote:the only reason Lewis has 7 WDC is because Max Verstappen wasn’t born 10 years earlier
#TeamLH is nu helemaal de weg kwijt.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Lewis is het met m eens overigens.
Ik zat laatst met enige verbazing naar deze lijst te kijken, want in mijn vroegere jeugdige herinneringen viel het best mee met de DNF's in die jaren.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:45 schreef PirE het volgende:
[..]
En gewoon op zaterdag al teams die klaar waren omdat er maar 24 mochten starten.
Dat snap ik sowieso niet. Waarom niet soft-hard dan, als 1-stopper? Waarom niet soft-medium-soft als 2-stopper? Ze zeiden zelf dat de medium wel 40+ laps mee kon.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En terecht, Hamilton was veel te vroeg naar binnen gehaald, die band kjon nog veel langer mee zoals Max liet zien.
Pirelli had het ook weer eens verkeerd, die hadden bij zacht-medium een 2stopper verwacht en alleen met medium-hard zou je een eenstopper kunnen doen.
Je zag toen wel auto's er tussen rijden waar ej zo iets bij had .... Wie heeft deze in een dronken bui gemaakt ... mooie tijd .....quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, die heeft records omdat Senna niet meer meedeed.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:50 schreef quo_ het volgende:
Die van Schumacher zijn wel van heel andere orde.
Schumi heeft ook niet alles eerlijk gewonnenquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:50 schreef quo_ het volgende:
[..]
Op twitter kwam ik dit tegen:
[..]
In dat licht heeft LH juist neprecords.
Die van Schumacher zijn wel van heel andere orde.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook wel verbazingwekkend. Heeft er überhaupt een team de strategie gesplitst?
Even opgezocht; AT, AM, Haas en Williams dusquote:Starting on softs: Verstappen, Perez, Sainz, Leclerc, Tsunoda, Schumacher, Vettel, Latifi
Starting on mediums: Russell, Hamilton, Bottas, Norris, Alonso, Ocon, Ricciardo, Zhou, Gasly, Albon, Magnussen, Stroll
En wellicht enkelen hun baanquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
#TeamLH is nu helemaal de weg kwijt.
Langzamer?quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat snap ik sowieso niet. Waarom niet soft-hard dan, als 1-stopper? Waarom niet soft-medium-soft als 2-stopper? Ze zeiden zelf dat de medium wel 40+ laps mee kon.
Max reed ook op een gebruikt setje softsquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Langzamer?
Soft-medium-soft hadden ze overigens ook wel voorgesteld.
Maar de softs waren vooral in de VT's en quali al opgebruikt dus veel teams hadden geen softs meer
2-3 ronden oud jaquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max reed ook op een gebruikt setje softs
McLaren deed daarna hard en soft. Dus dit zegt niet of ze een andere strat deden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Even opgezocht; AT, AM, Haas en Williams dus
14 wins in een seizoen is een echt record. Dat jij daar een afwijkende mening over hebt is weinig relevant.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik word wel een beetje moe van die neprecords.
De enige die suggereert dat dat respect er niet is ben jij. Niemand hier die beweert dat Schumi's en Vettel's 13 wins niet bijzonder waren.quote:Een beetje meer respect voor vroegere prestaties en records mag wel.
In die tijd moest je top 6 finishen om punten te halen, dus namen teams en rijders veel meer risico. Je zag toen de eerste 8 punten kregen al een verbetering in betrouwbaarheid en nu de top 10 punten krijgt al helemaal. Nog los van dat je bepaalde componenten maar x je mag gebruiken. Die switch naar meer betrouwbaarheid zag je daarvoor al.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zat laatst met enige verbazing naar deze lijst te kijken, want in mijn vroegere jeugdige herinneringen viel het best mee met de DNF's in die jaren.
Maar als ik er anno 2022 naar kijk vraag ik me serieus af waarom sommige teams überhaupt jaar na jaar de moeite namen, die hebben nog geen finish percentage van 30% en dat is nog exclusief die kwalificatie vrijdagen/zaterdagen die je in de vroege jaren 90 ook nog had.
Maar hoe kan soft-hard nou langzamer zijn dan medium-soft?quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Langzamer?
Soft-medium-soft hadden ze overigens ook wel voorgesteld.
Dat is wel een goed punt, ja. Maar ook iets dat de teams uiteindelijk zelf doen. Je kunt best twee setjes softs bewaren voor de race als je dat zou willen.quote:Maar de softs waren vooral in de VT's en quali al opgebruikt dus veel teams hadden geen softs meer
Die gast verdient een draai om z'n oren van z'n werkgever.quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Even kijken of Tedje nog los gaat.
Zo ver had ik niet gekekenquote:Op maandag 31 oktober 2022 00:02 schreef mikieu het volgende:
[..]
McLaren deed daarna hard en soft. Dus dit zegt niet of ze een andere strat deden.
Die weet ook wel dat al die Mexicanen hem uitleveren als ie dat niet doet.quote:
Dat boegeroep is sowieso een raar fenomeen de laatste tijd bij F1, voor wie dan ook.quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:25 schreef SiGNe het volgende:
Lula heeft de verkiezingen gewonnen dus hopelijk in Brazilie minder boe-geroep voor Max (Papa Piquet is Bolsonaro aanhanger)
Het gaat er vooral om hoe alles door een oranje bril wordt bekeken. Er zijn diverse users die Verstappen als de allerbeste ooit bestempelen. En dat is hij - als je alle overwinningen en wereldtitels bij elkaar optelt - nog lang niet. Wat dat betreft kan hij zich nog lang niet meten met Schumacher, Senna, Hamilton en Vettel.quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
14 wins in een seizoen is een echt record. Dat jij daar een afwijkende mening over hebt is weinig relevant.
[..]
De enige die suggereert dat dat respect er niet is ben jij. Niemand hier die beweert dat Schumi's en Vettel's 13 wins niet bijzonder waren.
Verstappen is overduidelijk een hele grote. Dat -jij- dat niet wil zien doet daar helemaal niets aan af.quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:32 schreef mother_mercury het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om hoe alles door een oranje bril wordt bekeken. Er zijn diverse users die Verstappen als de allerbeste ooit bestempelen. En dat is hij - als je alle overwinningen en wereldtitels bij elkaar optelt - nog lang niet. Wat dat betreft kan hij zich nog lang niet meten met Schumacher, Senna, Hamilton en Vettel.
Als Verstappen of Red Bull volgend seizoen een dip krijgt kan het zomaar ook weer gedaan zijn. Dan kun je ‘m vergelijken met Häkkinen en Alonso, die in hun hoogtijdagen ook bestempeld werden als ‘de besten ooit’.
Dat haal ik niet uit de post van @Weltschmertz. Hij roept alleen dat het record van Max een nep-record is want blahblahyaddayadda.quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:32 schreef mother_mercury het volgende:
Het gaat er vooral om hoe alles door een oranje bril wordt bekeken. Er zijn diverse users die Verstappen als de allerbeste ooit bestempelen. En dat is hij - als je alle overwinningen en wereldtitels bij elkaar optelt - nog lang niet. Wat dat betreft kan hij zich nog lang niet meten met Schumacher, Senna, Hamilton en Vettel.
Ik schat Alonso een stuk hoger in dan Vettel eerlijk gezegd, ook al heeft die laatste twee keer zoveel kampioenschappen gewonnen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:32 schreef mother_mercury het volgende:
[..]
Als Verstappen of Red Bull volgend seizoen een dip krijgt kan het zomaar ook weer gedaan zijn. Dan kun je ‘m vergelijken met Häkkinen en Alonso, die in hun hoogtijdagen ook bestempeld werden als ‘de besten ooit’.
Zijn werkgever was degene met de "Merry Christmas" boodschap geplakt over de auto van Max die de barriers ingaat op Silverstone, he?quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die gast verdient een draai om z'n oren van z'n werkgever.
Dat hij ‘een hele grote’ is, is relatief t.o.v. het veld waar hij nu (en vorig jaar) tegen reed. ‘Hele groten’ zijn degenen die het meer dan vijf keer deden en daarmee ook bewezen hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verstappen is overduidelijk een hele grote. Dat -jij- dat niet wil zien doet daar helemaal niets aan af.
Inderdaad, wat stelt die Hamilton nou voor?quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:45 schreef mother_mercury het volgende:
[..]
Dat hij ‘een hele grote’ is, is relatief t.o.v. het veld waar hij nu (en vorig jaar) tegen reed.
Daar zijn de meningen over verdeeld. Vanaf het begin vd F1 overigens.quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:45 schreef mother_mercury het volgende:
[..]
Dat hij ‘een hele grote’ is, is relatief t.o.v. het veld waar hij nu (en vorig jaar) tegen reed. ‘Hele groten’ zijn degenen die het meer dan vijf keer deden en daarmee ook bewezen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |