Nee. Afgezien dat die veel te laag is, verdien je het sowieso niet na zo'n actie.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:47 schreef DX11 het volgende: [..] Penalty ontvangen dus dan is het toch weer eerlijk?
Ook in Mexico valt het gedrag van Mercedes niet goed, gok ik.quote:
Was een mooie bijnaam voor Vettel geweest.quote:
Schumacher, dat was pas een amazing Kraut.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Was een mooie bijnaam voor Vettel geweest.
Ik geloof m'n oren niet.quote:
Zeker met die brakke auto dit seizoenquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:50 schreef PS. het volgende:
Boe slaat natuurlijk nergens op hier, Hamilton heeft gewoon prima gereden.
Mensen betalen zich scheel voor een ticket. Mogen de coureurs ook wel eens bij stil staan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:50 schreef THEFXR het volgende:
als wij toch geld kregen, voor die amazing crowd, he
Mensen flauwgevallen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:51 schreef RAVW het volgende:
Als Checo had gewonnen , was de hell al los gebroken .. en iedereen al op dat veld geweest
Ja, ik heb teruggespoeld voor de zekerheid.quote:
Ik denk dast het meer het gezeur dat va Mercedes uitgaat dat veroorzaakt, niet eens zo zeer Ham zelf, maar ik kan er naast zitten natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:50 schreef PS. het volgende:
Boe slaat natuurlijk nergens op hier, Hamilton heeft gewoon prima gereden.
Vlekkeloosquote:
Blimeyquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:53 schreef nattermann het volgende:
Wederom geen podium voor Russel. Uitstekend
Crikey.quote:
Volgens mij wil Ferrari niet eens tweede worden om windtunnel tijd te besparen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
Perez heeft goede zaken gedaan voor P2 in het kampioenschap
Lekkere airbags.quote:
Mond vol.quote:
Hoe zou dat toch komen?quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lewis en Max hebben elkaar echt niks te melden.
Praatjes vullen geen gapsquote:
Max is niet zo van de mode en sieraden, meer van het racenquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lewis en Max hebben elkaar echt niks te melden.
Ik vind dat hij wel wat socialer mag zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:55 schreef Jane het volgende:
Oh man, het is ook altijd alleen met Lewis, he? Dat het zo moeilijk is allemaal.
Ja paar seconden maar niet genoeg om Ham voorbij te kunnen denk ikquote:
NOU NOU NOU.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:57 schreef Ploplap het volgende:
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |