abonnement Unibet Coolblue
pi_206597924
Oh en niemand geeft een reet om die hele Jan 6 commissie. Prima dat het gedaan wordt maar politiek gezien levert het niets op.
pi_206598039
Voor mensen die daar nog steeds aan twijfelen:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206598112
In Florida heeft DeSantis zijn zin gekregen:

twitter

quote:
The new laws have been challenged in court. A U.S. District judge in Florida struck down many of the most controversial changes earlier this year, in an opinion that cited the state’s “grotesque history of racial discrimination.” The DeSantis administration appealed, and an appellate court overturned the judge’s decision, leaving the laws in place for now.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206598225
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 22:37 schreef AnneX het volgende:

[..]
Écht, hóe stóm zijn die mensen? Er ís géen Rep plan! Niks land besturen, en regeren.
Alleen maar heersen.
Hier in Nederland zie je toch ook een hoop mensen op de PVV stemmen met een programma van 1a4 tje? Kijk naar het aantal zetels die Omtzigt in de peiling heeft zonder partij laat staan programma......
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_206598322
Trump had het in zijn hoofd gehaald om op de vooravond van de midterms zijn kandidaatschap aan te kondigen:

twitter

Hij heeft zich idd bedacht, het wordt de 15e:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206599024
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2022 04:26 schreef Kijkertje het volgende:
Trump had het in zijn hoofd gehaald om op de vooravond van de midterms zijn kandidaatschap aan te kondigen:

[ twitter ]
Hij heeft zich idd bedacht, het wordt de 15e:

[ twitter ]
De beste man is geboren in 1946. Dus in 2024 is hij 78 .....

Is er nu echt geen nieuwe generatie bij zowel Democraten of Republikeinen ? Of houdt Donald alles gegijzeld ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_206599430
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 01:37 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Hier in Nederland zie je toch ook een hoop mensen op de PVV stemmen met een programma van 1a4 tje? Kijk naar het aantal zetels die Omtzigt in de peiling heeft zonder partij laat staan programma......
Mensen stemmen doorgaans niet op het partijprogramma maar meer op de persoon.
Vooral in Nederland is het programma totaal niet relevant.
  dinsdag 8 november 2022 @ 11:22:27 #108
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206600169
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 10:02 schreef Chivaz het volgende:
Vooral in Nederland is het programma totaal niet relevant.
Onzin, dat is juist wel bepalend voor veel mensen, alleen mensen die graag alle buitenlanders weg willen hebben kijken niet naar een programma of dat ie uitvoerbaar is, want verdragen, mensenrechten en de grondwet maken geen reet uit. Veruit de meeste mensen zijn wat meer begaan met de uitvoerbaarheid van ene programma.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 8 november 2022 @ 11:22:56 #109
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206600177
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 10:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Vooral in Nederland is het programma totaal niet relevant.
Bron?
pi_206600208
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 10:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Mensen stemmen doorgaans niet op het partijprogramma maar meer op de persoon.
Vooral in Nederland is het programma totaal niet relevant.
Slechts bij een beperkt deel van de populatie. Maar dat deel van de populatie heeft toch al een voorkeur voor min of meer "charismatische" en "sterke" leiders die ze verteld wat ze moet doen en aan wie ze een hekel moeten hebben.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 8 november 2022 @ 11:25:45 #111
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206600209
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 11:22 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Bron?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206600226
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 11:22 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Bron?
De conservatieve rechtse bubbel waar sommige users in zitten waar men zelfs de VVD al links vindt. :D
  Overall beste user 2022 dinsdag 8 november 2022 @ 11:35:46 #113
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206600314
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 10:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Mensen stemmen doorgaans niet op het partijprogramma maar meer op de persoon.
Vooral in Nederland is het programma totaal niet relevant.
Voor jou dus.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206600432
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:13 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
De beste man is geboren in 1946. Dus in 2024 is hij 78 .....

Is er nu echt geen nieuwe generatie bij zowel Democraten of Republikeinen ? Of houdt Donald alles gegijzeld ?
Laten we hopen dat de natuur op tijd zijn werk doet :X
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206600494
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:13 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
De beste man is geboren in 1946. Dus in 2024 is hij 78 .....

Is er nu echt geen nieuwe generatie bij zowel Democraten of Republikeinen ? Of houdt Donald alles gegijzeld ?
dan kom je uit bij DeSantis of Hawley, weet niet wat erger is op dit moment
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  dinsdag 8 november 2022 @ 11:55:30 #116
8369 speknek
Another day another slay
pi_206600540
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:13 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
De beste man is geboren in 1946. Dus in 2024 is hij 78 .....

Is er nu echt geen nieuwe generatie bij zowel Democraten of Republikeinen ? Of houdt Donald alles gegijzeld ?
Donald vernielt iedereen die hem op zou kunnen volgen. Voorheen was Liz Cheney de grote vrouw, maar die maakt geen kans meer, en Pence heeft nog steeds de meute achter zich aan. De Santis zal moeten wachten tot Trump dood is, en hopen dat Don Jr. niet naar voren gesnoven wordt.

Bij de Democraten zijn het vooral Newsom en Buttigieg die de volgende lichting vertegenwoordigen, maar Buttigieg had eigenlijk net als Trump zijn naam moeten veranderen om kans te maken. Voor 2024 gaat het er vooral om hoe fit Biden blijft of dat Newsom in gaat vallen of nog even wacht.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 8 november 2022 @ 12:11:29 #117
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_206600721
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 11:55 schreef speknek het volgende:

[..]
Donald vernielt iedereen die hem op zou kunnen volgen. Voorheen was Liz Cheney de grote vrouw, maar die maakt geen kans meer, en Pence heeft nog steeds de meute achter zich aan. De Santis zal moeten wachten tot Trump dood is, en hopen dat Don Jr. niet naar voren gesnoven wordt.

Bij de Democraten zijn het vooral Newsom en Buttigieg die de volgende lichting vertegenwoordigen, maar Buttigieg had eigenlijk net als Trump zijn naam moeten veranderen om kans te maken. Voor 2024 gaat het er vooral om hoe fit Biden blijft of dat Newsom in gaat vallen of nog even wacht.
Ik verwacht ook een Newsom. Die vreet Rhonda Santis iig op :)
Pete vind ik echt fantastisch. Die is zo sterk maar ziet er een beetje uit als Balkenende.

De laatste tijd ook wat meer gelet op Josh Shapiro. De, waarschijnlijk, nieuwe Gov van Pennsylvania. Dat wordt ook een grote naam, denk ik. Hij heeft veel weg van Obama. Heeft visie, kan samenwerken, is bijzonder strijdbaar en kan echt geweldig speechen. Misschien iemand voor '28.
En ik verwacht na de midterms eigenlijk ook wel meer te zien van Harris.
pi_206600953
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 11:22 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Bron?
Elke coalitie-onderhandelingen word het partijprogramma in de prullenbak gegooid. Het zou beter zijn om te stemmen voor een regeerakkoord ipv welke poppetjes mogen onderhandelen.
pi_206600992
Het mooiste voorbeeld is nog wel het staaltje kiezersbedrog toen Samson en Rutte lijnrecht tegenover elkaar stonden voor de verkiezingen om vervolgens na de verkiezingen een coalitie te vormen. Ik kan mij niet voorstellen dat veel punten in beide programma’s overeind zijn blijven staan. Nogmaals kiezersbedrog en bespaar me aub het gekonkel over polderen etc etc.
pi_206601023
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 12:11 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik verwacht ook een Newsom. Die vreet Rhonda Santis iig op :)
Pete vind ik echt fantastisch. Die is zo sterk maar ziet er een beetje uit als Balkenende.

De laatste tijd ook wat meer gelet op Josh Shapiro. De, waarschijnlijk, nieuwe Gov van Pennsylvania. Dat wordt ook een grote naam, denk ik. Hij heeft veel weg van Obama. Heeft visie, kan samenwerken, is bijzonder strijdbaar en kan echt geweldig speechen. Misschien iemand voor '28.
En ik verwacht na de midterms eigenlijk ook wel meer te zien van Harris.
Ik ben benieuwd of Newsom iets kan doen tegen DeSantis. Vooralsnog heeft Newsom niet echt een geweldig termijn gehad en als ik zie hoe de steden in Californië erbij liggen plus het feit dat mensen eerder vertrekken naar Californië ipv andersom dan zie ik niet in hoe Newsom ook maar iets in de melk te brokkelen heeft.
pi_206601142
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 11:55 schreef speknek het volgende:

[..]
Donald vernielt iedereen die hem op zou kunnen volgen. Voorheen was Liz Cheney de grote vrouw, maar die maakt geen kans meer, en Pence heeft nog steeds de meute achter zich aan. De Santis zal moeten wachten tot Trump dood is, en hopen dat Don Jr. niet naar voren gesnoven wordt.

Bij de Democraten zijn het vooral Newsom en Buttigieg die de volgende lichting vertegenwoordigen, maar Buttigieg had eigenlijk net als Trump zijn naam moeten veranderen om kans te maken. Voor 2024 gaat het er vooral om hoe fit Biden blijft of dat Newsom in gaat vallen of nog even wacht.
Ik denk Buttigieg eigenlijk. Newsom heeft Californisch beleid dat niet universeel in de smaak zal vallen. Buttigieg heeft niet echt ballast voor zover ik weet (afgezien van zijn sexuele voorkeur wat imho uiteraard geen rol zou moeten spelen, maar ja). Lastig om hem dus aan te vallen, afgezien van zijn weinige ervaring.
  dinsdag 8 november 2022 @ 12:54:15 #122
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206601337
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 12:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Elke coalitie-onderhandelingen word het partijprogramma in de prullenbak gegooid.
Nee hoor.
  dinsdag 8 november 2022 @ 13:30:49 #123
8369 speknek
Another day another slay
pi_206601740
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 12:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of Newsom iets kan doen tegen DeSantis. Vooralsnog heeft Newsom niet echt een geweldig termijn gehad en als ik zie hoe de steden in Californië erbij liggen plus het feit dat mensen eerder vertrekken naar Californië ipv andersom dan zie ik niet in hoe Newsom ook maar iets in de melk te brokkelen heeft.
Californie doet inderdaad veel te weinig tegen de drugsoverlast, wat dat betreft is het net een rode staat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206601952
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 13:30 schreef speknek het volgende:

[..]
Californie doet inderdaad veel te weinig tegen de drugsoverlast, wat dat betreft is het net een rode staat.
Dat is niet het enige, de enorme dakloosheid, grondprijzen, gebrek aan water en energie, de criminaliteit in de grote steden etc etc.
Die Newsom maakt geen schijn van kans, DeSantis zou alleen maar beelden hoeven te laten zien van de daklozen en de dieven die zonder enige tegenstand naar hartelust kunnen roven.
  dinsdag 8 november 2022 @ 13:52:49 #125
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_206602011
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 12:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of Newsom iets kan doen tegen DeSantis. Vooralsnog heeft Newsom niet echt een geweldig termijn gehad en als ik zie hoe de steden in Californië erbij liggen plus het feit dat mensen eerder vertrekken naar Californië ipv andersom dan zie ik niet in hoe Newsom ook maar iets in de melk te brokkelen heeft.
Misschien omdat het historisch goed gaat met Californië? Ze zijn vrijwel de 4e economie ter wereld. Net zo groot als Duitsland :D

Daarnaast wonen er 80 miljoen mensen in CA en heeft het meerdere grote steden en daarbij behorende armoede. Grote steden hebben armoede. In delen van Parijs en Londen is het exact hetzelfde als die beelden van LA die ze pushen op de right-wing kanalen. Dat hoort (helaas)bij steden van dit formaat.

Google bijvoorbeeld eens op "poverty in large cities". Er zal een wereld voor je opengaan. En je zult geheid voor jezelf concluderen dat je wederom in een lulverhaal van FoxNews bent getrapt.
Tip: check de lokale kranten wat er allemaal echt gebeurt. Dan zul je vele mooie verhalen en dito plaatjes zien en snap je ook iets beter waarom Newsom zo geliefd is.

Succes Chivazke! ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')