En het gesprek is voorbij.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
babette heeft niks met Bern
ik snap wel waarom
ze krijgt geen vat op hem
Die gaat straks bij de wc posten .... in alleen zn sportbroekjequote:Op zondag 30 oktober 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
Martin komt volgens mij bijna klaar nu
Eigenlijk was het niks nieuws onder de zon.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:36 schreef spapaars het volgende:
Weet niet of die telefoonsekslijnen nog bestaan, maar je zou dat gesprek zo kunnen afdraaien.
Pittig om hem uit te horen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:36 schreef engine het volgende:
Eunice gaat nu Isaac uithorenfanatiek vandaag
Ze laat zich niet zomaar wegpratenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ze laat zich niet zomaar wegpratenEerder vandaag ook al tegen Jeff en Maddy.
het is allemaal raarquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:43 schreef pingu66 het volgende:
Ik blijf het raar vinden een vrouw van 39 die een kind van 20 ligt te aaien in bed. En dan mag GJ niet samen zijn met dat kind (alice) want dat vind Bep raar.
Alicia vierde een paar dagen geleden dat ze 3 maanden verkering had en ze zitten al meer dan 2 maanden in de loods, dus dat vriendje zal wel mee vallen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is allemaal raar
maar dat meisje (echt geen kind) heeft een vriend
en dat maakt het nog raarder
en Alicia probeert Isaac en Babette regelmatig tegen elkaar op te zetten
Jeffrey vertrouwt haar niet en moet haar nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is allemaal raar
maar dat meisje (echt geen kind) heeft een vriend
en dat maakt het nog raarder
en Alicia probeert Isaac en Babette regelmatig tegen elkaar op te zetten
ik weet niet of ze dingen verzintquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey vertrouwt haar niet en moet haar niet
Blijkbaar is een keer gekwetst en verzint ze dingen
Ze was eerst goed met Jeff maar daarna ging ze opeens dingen verzinnen/verspreidenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet of ze dingen verzint
weet ook niet waar je nu op doelt
Die zegt niks terug toch?quote:
dat was nadat ze haar 24 uur had aangevraagd en weer had ingetrokkenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze was eerst goed met Jeff maar daarna ging ze opeens dingen verzinnen/verspreiden
Als jij het niet weet weet niemand hetquote:
Ik kan niet vanaf 's morgens vroeg tot diep in de avond voor mijn peecee zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Als jij het niet weet weet niemand het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
en daarna LINGOquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:55 schreef puzziepie het volgende:
GJ heeft zich vorig jaar met een vriend opgegeven voor Hunted
Nee dat ging over nog eerder zoals ik het begreep want er werd gefluisterdquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was nadat ze haar 24 uur had aangevraagd en weer had ingetrokken
quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik kan niet vanaf 's morgens vroeg tot diep in de avond voor mijn peecee zitten.
Zo, nu f1 kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik kan niet vanaf 's morgens vroeg tot diep in de avond voor mijn peecee zitten.
Zo, nu f1 kijken.
Niemand toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee dat ging over nog eerder zoals ik het begreep terwijl er gefluisterd werd
Dat verhaal ken ikquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Haar 24 uur heeft ze in week 2 aangevraagd
daar was Jeff pissig over
toen heeft hij niks gezegd
en daar was zij weer pissig over
dat was de beginfasequote:Op zondag 30 oktober 2022 20:58 schreef Kakadylo het volgende:
Het ging in ieder geval om de beginfase toen Jeff en KimD nog niet goed waren
Centraal is dinsdag rond 11 uur.quote:
nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee toen waren Jeff en KimD al goed
al dat drama voor niksquote:
En weer huilen nu het over haar zus ging. Zus is 28 en een zorgenkindquote:
je begint er zelf overquote:
creampiequote:Op zondag 30 oktober 2022 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
Joe! Daar ben ik weer. Niks gezien vandaag behalve eunice en de massagestoel vanmorgen. Heb ik nog iets spannends/leuks/interessants gemist??
Je zit me in de maling te nemen hè ?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
creampie
vieze sperma
kim k die brult
ehhhh
nopequote:Op zondag 30 oktober 2022 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je zit me in de maling te nemen hè ?
Mijn interesse is gewekt. Misschien maar teruglezen dan …quote:
waarschuwingquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn interesse is gewekt. Misschien maar teruglezen dan …
Potver ben ook eens de hort op hoor… gelijk van alles gemistquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarschuwing
niet eten tijdens het terug lezen
Dat van Alicia was in week 3quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
je begint er zelf over
week 2 dat ze er zaten was voor ons week 1 kijken
ze zijn een beetje zaaaiiiiquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Potver ben ook eens de hort op hoor… gelijk van alles gemist![]()
Oké, ik zal niet snacken. Thanks![]()
Hoor in elk geval nu op de stream behalve gezeik tussen Kim Martin en Wanda niks.
toen wass KimD nog bevriend met Aliciaquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat van Alicia was in week 3
Gekeken vanuit henzelf dus
Wat er in die koppies omgaat weten we toch nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
toen wass KimD nog bevriend met Alicia
misschien is Kim D de echte(jaloers ) reden
Zie wat puzz post :’(quote:
Iglootentquote:
ik ben langzaamquote:
de tent stok ging bijna door het tent doekquote:
Haring schoot eruitquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
de tent stok ging bijna door het tent doek
dan moet je ff frummelen![]()
17 cmquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
de tent stok ging bijna door het tent doek
dan moet je ff frummelen![]()
zo en typquote:
Om Mexx te versierenquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
Hij weet dat de camera gericht is op hem, en nog ligt hij maximaal z’n voorhuid te strijken.
nou nou Marioquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo en verkrachtertyp![]()
![]()
dat gaat haar moeder zeker niet willen
dit hier
Ze zeggen nog wel excuus voor de onderbreking 🤣quote:
Ja, nou … oh wat naar vinden ze datquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zeggen nog wel excuus voor de onderbreking 🤣
Ze zijn er weer. 😉quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, nou … oh wat naar vinden ze dat
Het is toch haar bed nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
Janet heeft ook gewoon haar schoenen op bed.
Mensen hebben geen manieren meer 😩quote:
Je was er niet bij tijdens het eten hèquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen hebben geen manieren meer 😩
Ze ligt er weer mooi bij.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je was er niet bij tijdens het eten hè
Nee, heel de dag nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je was er niet bij tijdens het eten hè
Dat is duidelijkquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:33 schreef juul. het volgende:
Berend heeft zijn onvrede geuit aan de regie, hij vindt dat ze uitgehongerd worden, dat hij dan wel had mee gedaan aan ER
Als ze vinden dat hij ze chanteerd dan vraagt hij zijn 24 uur aan
Dag Berend, dan ga je toch wegquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:33 schreef juul. het volgende:
Berend heeft zijn onvrede geuit aan de regie, hij vindt dat ze uitgehongerd worden, dat hij dan wel had mee gedaan aan ER
Neeeee Berend mag niet wegquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:33 schreef juul. het volgende:
“Het is hier geen vliegveld, je hoeft je vertrek niet aan te kondigen”quote:
Vertel me meerquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is duidelijk![]()
Wat een stel onbeschofte Rikken bij elkaar
bye bye berendquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Het is hier geen vliegveld, je hoeft je vertrek niet aan te kondigen”
Ze moeten toch 24 uur aanvragen?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Het is hier geen vliegveld, je hoeft je vertrek niet aan te kondigen”
De meesten schepten hun borden zo vol mogelijk, voordat iedereen zijn bord leeg had werd er door sommigen alweer een tweede keer opgeschept. Djedi heeft uit een bak alle garnalen gevist, omdat ze nooit vlees eet, vond ze wel een goede oplossing. Kim K. is jankend naar boven vertrokken en kreeg daar een bord eten, eerst Wanda erachter aan, daarna ook Djedi, Mexx en Zoe.quote:
Die mogen dan meteen meequote:Op zondag 30 oktober 2022 21:37 schreef juul. het volgende:
[..]
Erik en Nadir uiteraardwaren het roerend met Berend eens
Waarom moest ze huilen?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meesten schepten hun borden zoveel mogelijk, voordat iedereen zijn bord leeg had werd er door sommigen alweer een tweede keer opgeschept. Djedi heeft uit een bak alle garnalen gevist, omdat ze nooit vlees eet, vond ze wel een goede oplossing. Kim K. is jankend naar boven vertrokken en kreeg daar een bord eten, eerst Wanda erachter aan, daarna ook Djedi, Mexx en Zoe.
Erik heeft alle bakjes leeg gelikt en de restanten warm in de koelkast gezet.
Het was reuze gezellig
Garnalenwijfquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom moest ze huilen?
Ik had djedi met garnaal en al de hottub ingesmeten. Egoïstisch viswijf.
je bent scherp vandaagquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Garnalenwijf![]()
Het zusje van Kim K is ietwat autistisch, de wereld verging.
Dat is ze sinds vandaag ?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Garnalenwijf![]()
getwijfeld, maar ik ging voor visquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Garnalenwijf![]()
Ik denk dat Kim K zich het vandaag ineens herinnerdequote:
op het moment dat het thais eten binnen kwamquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Kim K zich het vandaag ineens herinnerde
Dat was inderdaad een triggerquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
op het moment dat het thais eten binnen kwam
mexx zit de hand te kriebelen waar Matin mee in zijn broek zitquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
Mexx brengt alle gesprekken terug op seks.
Je zou hopen dat die streamlocks daarvoor zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:44 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik vind dat echt raar dat wat Martin doet niemand er iets van zegt of aangesproken word door regie. Zoiets doe je toch niet constant.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
mexx zit de hand te kriebelen waar Matin mee in zijn broek zit![]()
Ze zal er wel zin in hebben 🤣quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom denk je dat ze iedere dag bij Martin ligt?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
Hint hintquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
Bijna wel ja. Maar dat hij dat ook gewoon vol voor de camera doet. Ik zou dat echt raar vinden en zeker als er iemand naast ligt. Vreemd.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je zou hopen dat die streamlocks daarvoor zijn.
Hoort bij het leven. Zoe was ook met een seksspeeltje bezig vandaagquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:44 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik vind dat echt raar dat wat Martin doet niemand er iets van zegt of aangesproken word door regie. Zoiets doe je toch niet constant.
Johquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze iedere dag bij Martin ligt?
Waren er geen camera's dan hadden ze al gekrikt
dat konden wij niet zienquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoort bij het leven. Zoe was ook met een seksspeeltje bezig vandaag
En nog denkt de dat niemand dat door heeftquote:
Dat kan maar heb dit nog nooit eerder zo in een rls gezien. Vind het ook apart.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt een kinderachtig schoolplein pest planquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Wanda: De volgende keer als Maddy binnen komt moeten we allemaal ons mond houden totdat ze weer weg gaat dan voelt ze zich heel ongemakkelijk.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt een kinderachtig schoolplein pest plan
Ik hoef dat ook niet te zien zo vol op beeld.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat konden wij niet zien
en de deelnemers ook niet
Netjes dat ze het dan niet voor de camera doet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze iedere dag bij Martin ligt?
Waren er geen camera's dan hadden ze al gekrikt
Maar vorig seizoen in BB was het gelijk groot in het nieuwsquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze stemt haar wel als het kanquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Wanda: De volgende keer als Maddy binnen komt moeten we allemaal ons mond houden totdat ze weer weg gaat dan voelt ze zich heel ongemakkelijk.
Beter pakt Maddy dat kussen om het daarna over het hek te smijtenquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt een kinderachtig schoolplein pest plan
Komt zo wanhopig overquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Mexx en Martin samen is gewoon gênant om naar te kijken, voor Martin hoeft het helemaal niet en Mexx maar friemelen en tegen hem aan kruipen.
madeleine ligt daarquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda zegt het hilarisch te vinden dat “ iedereen” een hekel heeft aan Madeleine
Wij hebben allemaal een hekel aan Wanda, ook hilarischquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda zegt het hilarisch te vinden dat “ iedereen” een hekel heeft aan Madeleine
behalve @enginequote:Op zondag 30 oktober 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal een hekel aan Wanda, ook hilarisch
Ja, ik vermoed invloed van de streamers.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar vorig seizoen in BB was het gelijk groot in het nieuws
Gewoon 100x zeggen dat die Ivor vreemdgaat want zo zijn mannenquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie is wij?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Ik vind het ook hilarisch dat Wanda er zeer binnenkort uitvliegt....quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik welquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf![]()
![]()
Ik heb geen hekel aan haar. Ik heb een behoorlijke irritatie factor.
Salty twitter.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed invloed van de streamers.
Heb geen hekel aan Wanda hoorquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist het, je had net een post van mij geliketquote:
Maar daar heeft zij geen last van. Maddy wel van die kut plannen van Wanda. Dat bedoelde ikquote:
maddy wilde vanmorgen nog haar 24 uur aanvragenquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar daar heeft zij geen last van. Maddy wel van die kut plannen van Wanda. Dat bedoelde ik
Zeg dan ook geen wij 😛quote:
Hm. Snap het ergens welquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
maddy wilde vanmorgen nog haar 24 uur aanvragen
na een wonderlijk gesprek met Febo Isaac was het idee verdwenen
Dat kun je voorlopig wel vergetenquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist het, je had net een post van mij geliket
Oma vertelt: Weet je hoeveel huur we betaalden, 80 gulden per maandquote:
aah tis wel schattigquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oma vertelt: Weet je hoeveel huur we betaalden, 80 gulden per maand
Het is ook wel een leuk gesprek, ze zijn wel geïnteresseerd in haar verhaal over Australie.quote:
dat is wel gezelligquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook wel een leuk gesprek, ze zijn wel geïnteresseerd in haar verhaal over Australie.
Mevrouw zuurpruimquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Wanda: Maddy denkt dat de mensen van kamer 4 haar aardig vinden, ze moet zelf weten wat ze wil geloven
Ze zat alleen toen ze met een zakdoekje in haar ogen zat te wrijvenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat een gezelligheid op kamer 4
Hebben ze nu stapelbed tegen jeff zijn bed geschoven?
quote:
Zielig voor zo'n vrouw terwijl je trouwens Rupert op de achtergrond hoordequote:
Wat zei hij dan?quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zielig voor zo'n vrouw terwijl je trouwens Rupert op de achtergrond hoorde
Ik heb Bern en Sasha op stream 2, stream 1 weet ik niet.quote:
hij heeft erg veel niet kleurige fleurige truienquote:
Ahhquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Heet eten hè dat Thais...
[ afbeelding ]
okequote:Op zondag 30 oktober 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb Bern en Sasha op stream 2, stream 1 weet ik niet.
Edit: op stream is Esther en Isaac
en als Kim D nu op Jeff duikt?quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:17 schreef Kakadylo het volgende:
Al die koppeltjes daar boeien me voor geen meter
zij heeft verdriet maar dat snap jij nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Heet eten hè dat Thais...
[ afbeelding ]
Nee dat snap ik niet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft verdriet maar dat snap jij niet
Krijgen we vuurwerk te zien, maar wel echt vuurwerk van haar vriend (dat zou de afgesproken code zijn dat het over en uit is)quote:
11 uur savonds hequote:Op zondag 30 oktober 2022 22:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Krijgen we vuurwerk te zien, maar wel echt vuurwerk van haar vriend (dat zou de afgesproken code zijn dat het over en uit is)
Goeie vraag..quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Man man, wat heeft er in dat Thaise eten gezeten...
Ve tsin.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Man man, wat heeft er in dat Thaise eten gezeten...
Wanda heeft de schaar.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
Sasha zit te roddelen over het uitlenen van de schaar
Dank u.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |