Je meent het?quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Harlingen is toch gewoon Friesland ouwe reus.
Er moet niksquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er moet bijna gestookt worden, dat is mis.
Het Robbenoordbos is hooguit een half uurtje rijden van Harns. Het wad is ook mijn favoriete gebied hoewel bos en strand ook wel mooi zijn zolang het er niet te druk is.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:23 schreef aloa het volgende:
Het enige wat ik hier mis is bos. Ik moet minstens 3 kwartier rijden voor ik in een beetje bos ben.
Maar de zee is ook geweldig...
Altijd al in Friesland gewoond?quote:
Daar ben ik weleens geweest idd.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:56 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Het Robbenoordbos is hooguit een half uurtje rijden van Harns. Het wad is ook mijn favoriete gebied hoewel bos en strand ook wel mooi zijn zolang het er niet te druk is.
Ik snap ook niet helemaal hoe ze dit maanden leuk vinden.quote:Op zaterdag 5 november 2022 14:50 schreef Nattekat het volgende:
14:49 en ik ben al heftig aan het overwegen om de lampen aan te doen. En dan vinden mensen dit het beste jaargetijde.
Geeft een hoop rustquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat jij je er niet druk om maakt weten we inmiddels wel.
Ik denk dat je de clue een beetje mist. Alsof het met kosten te maken heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:11 schreef BlackLining het volgende:
Ik hou er ook wel van. Dwarrelen de blaadjes, mooie kleuren, verfrissend weer, lange periode.
Het licht is hier al wel aan sinds drie uur ja. Boeie, hangt voor nog geen 30W aan licht in de woonkamer. Dat gaat echt het verschil niet maken.
Waarom zou je het niet doen dan?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de clue een beetje mist. Alsof het met kosten te maken heeft.
Je snapt het niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen dan?
Een beetje goede verlichting doet erg veel om het herfstdipje tegen te gaan.
En toch denk ik echt dat goede verlichting beter helpt dan op Fok komen huilen over een natuurlijk en op zich onschuldig verschijnselquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Mensen willen daglicht en balen van maanden grijs en donker.
Halve dagen met licht aan, vreselijk.
Ja, we doen ze aan, nee het maakt de herfst niet veel beter.
Nou Dick, je bent natuurlijk wel een beetje een zeikerdje.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:17 schreef dick_laurent het volgende:
Lol. Mooi blijft dat. Hoe mensen die geen probleem hebben met donker en grijs weer
altijd maar 'aanstelleritus' roepen naar mensen die dat wél hebben.
Behalve dat het gewoon echt een ding is. Maar goed he, wat we zelf nie voelen bestaat nie
Ik werk dan veel buiten en merk ook echt verschil in dagen die donkergrijs zijn of dagen waarbij het lichtgrijs is en het nog vrij licht is. Dat donkere en zeker met temperaturen beneden de 5 trek ik gewoon vrij matig.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Mensen willen daglicht en balen van maanden grijs en donker.
Halve dagen met licht aan, vreselijk.
Ja, we doen ze aan, nee het maakt de herfst niet veel beter.
Ik lees nergens aanstelleritis anders.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:17 schreef dick_laurent het volgende:
Lol. Mooi blijft dat. Hoe mensen die geen probleem hebben met donker en grijs weer
altijd maar 'aanstelleritus' roepen naar mensen die dat wél hebben.
Behalve dat het gewoon echt een ding is. Maar goed he, wat we zelf nie voelen bestaat nie
Ok aanstelleritus is idd niet gezegd. Maar er wordt door sommigen wel gedaan alsof het niet bestaat of onzinnig is omdat ze het simpelweg zelf niet ervaren. Dat was meer mn punt.quote:Op zondag 6 november 2022 10:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik lees nergens aanstelleritis anders.
Ik vind het wel een beetje typisch om te blijven klagen en geen oplossing te willen gebruiken. Schaf een fijne daglichtlamp aan, met de juiste kleurtemperatuur en volspectrum. Dat klinkt misschien wat makkelijk, behalve dat het gewoon echt een ding is.
Maar goed he, lekker mensen woorden in de mond leggen is ook mooi
Ik lees dat ook niet idd.quote:Op zondag 6 november 2022 10:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik lees nergens aanstelleritis anders.
Ik vind het wel een beetje typisch om te blijven klagen en geen oplossing te willen gebruiken. Schaf een fijne daglichtlamp aan, met de juiste kleurtemperatuur en volspectrum. Dat klinkt misschien wat makkelijk, behalve dat het gewoon echt een ding is.
Maar goed he, lekker mensen woorden in de mond leggen is ook mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |