Zonnetje hoor en tis meestal licht buiten om 14.00 uurquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:57 schreef Nattekat het volgende:
Kijk, vandaag is ook grauw, maar het is tenminste nog een beetje licht buiten, dat is al een stuk beter zo.
De afgelopen twee dagen zat ik toch echt met de lampen aan om 14:00quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zonnetje hoor en tis meestal licht buiten om 14.00 uur![]()
in de auto zekerquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De afgelopen twee dagen zat ik toch echt met de lampen aan om 14:00
Je kunt ook gewoon de gordijnen opendoen he. Is gratis.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De afgelopen twee dagen zat ik toch echt met de lampen aan om 14:00
Als je aan het FOK!ken bent niet natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de gordijnen opendoen he. Is gratis.
Wat zeg je nou weer voor gekke dingenquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de gordijnen opendoen he. Is gratis.
Zitten wel jaren van vroegâh bij die wel echt bijzonder zielig en triest waren. Jeetje. Bijna niet te geloven eigenlijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:19 schreef aloa het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die zeuren.
Sowieso ja. De zomers van de jaren 70 waren ook niet allemaal als die van 1976...quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zitten wel jaren van vroegâh bij die wel echt bijzonder zielig en triest waren. Jeetje. Bijna niet te geloven eigenlijk
Nog niet zo heel lang geleden hadden we er ook één. Kan zomaar vorig jaar geweest zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zitten wel jaren van vroegâh bij die wel echt bijzonder zielig en triest waren. Jeetje. Bijna niet te geloven eigenlijk
Er is niet veel gebeurd vanavond. Als het al heeft geregend was dat niet bijzonder.quote:
Geen weerlicht gezien?quote:Op woensdag 9 november 2022 01:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is niet veel gebeurd vanavond. Als het al heeft geregend was dat niet bijzonder.
Hier merendeel bakken met regen. Vanochtend begon wel erg mooi.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Jammer dat het zo waait. Anders was het keilekker.
Dikke sensatie. Ga zeker kijkenquote:
Ik heb jouw vorige bericht wel gezien.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dikke sensatie. Ga zeker kijken
Nou enquote:Op woensdag 9 november 2022 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb jouw vorige bericht wel gezien.
Tja, dat is elk jaar.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet echt mijn dagelijks wandeling iets eerder op de dag inplannen nu
Het is niet eens bewolkt, de zon staat gewoon al zo laag.
Pisluchtquote:Op woensdag 9 november 2022 16:29 schreef Nattekat het volgende:
De lucht is op eens geel. Best maf om te zien
Zat op mijn zolderkamer met dakraamgordijn dicht. Geen donder gehoord.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen weerlicht gezien?
Ik zag het hier n.l. wel.
Diep treurig.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Mid-November en een graad of 15 met zon, dikke prima!
Over een dikke week zakt de temperatuur naar 10 graden overdag (al is dat nog niet extreem koud).quote:Op donderdag 10 november 2022 13:50 schreef xpompompomx het volgende:
Wanneer gaat het eindelijk eens koud worden?
Dat is al betrer dan niksquote:Op donderdag 10 november 2022 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Over een dikke week zakt de temperatuur naar 10 graden overdag (al is dat nog niet extreem koud).
Nee, voor de winterliefhebbers is het niets en voor hen die niet willen stoken is het ook nietsquote:
Wat is voor jou koud?quote:Op donderdag 10 november 2022 13:50 schreef xpompompomx het volgende:
Januari en februariquote:Op donderdag 10 november 2022 13:50 schreef xpompompomx het volgende:
Ben benieuwd. december lijkt nog niet koud te worden.quote:
Hier dagelijks amper zon. Donker en grijs. Prima temperatuur wel.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:33 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is toch prima herfstweer?! Redelijk wat zon en 13-15 graden. Waarom zou je 8-11 graden willen als dit ook kan? Of waarom grijs en nat als dit ook kan? Overigens is 11/12 normaal, volgens mij, dus zo extreem is dit ook weer niet. Ongeveer 2 graden boven gemiddeld. Nou, Poeh Poeh. Ik vind dit echt dikke prima. Ik werk dan ook buiten
hier kwam de zon aardig kijken deze week. gelukkig ookquote:Op donderdag 10 november 2022 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier dagelijks amper zon. Donker en grijs. Prima temperatuur wel.
EC laat al sneeuw zien 19 november.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ben benieuwd. december lijkt nog niet koud te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |