Ik woon aan het wad. Volop zonquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie je die lijn met witte wolken? Daar zit ik onder.
Er gaat niets boven 't Wadquote:
Hier ook amper zon. Telkens 5 minuten ofzo. Blegh.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie je die lijn met witte wolken? Daar zit ik onder.
Nu snap ik het niet meer. Je woont er wel en werkt er niet?quote:
Ik woon in Harlingen, maar werk daar niet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu snap ik het niet meer. Je woont er wel en werkt er niet?
Wat een eind weg! @DKUpquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik woon in Harlingen, maar werk daar niet.
Ik ben er zelfs nog nooit geweestquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een eind weg! @:DKUp
Ik dacht dat je misschien op Texel woonde.![]()
Nou, nou, nou.quote:
kan jij ook niks aan doenquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Ieder zijn plekkie.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
kan jij ook niks aan doen![]()
of wel, natuurlijk
Ik vind het hier in de Achterhoek wel prima. Ontbreken alleen bergen
En weinig moslims.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ieder zijn plekkie.
Het enige wat ik hier mis is bos. Ik moet minstens 3 kwartier rijden voor ik in een beetje bos ben.
Maar de zee is ook geweldig...
op zich woon ik qua locatie wel gunstig.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ieder zijn plekkie.
Het enige wat ik hier mis is bos. Ik moet minstens 3 kwartier rijden voor ik in een beetje bos ben.
Maar de zee is ook geweldig...
Harlingen is toch gewoon Friesland ouwe reus.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |